Begint pas echt bij 2:45quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
* Gast_op_Afstand_GOA Gaat dat nu ook kijken
Ze heeft er zelfs een grafzerkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:36 schreef Prisha het volgende:
Ik zit net te kijken naar de Topop filmpje dat in 1978 opgenomen was met Kate Bush in het Spookslot in de Efteling.
Nooit geweten![]()
Echt tof. Ik ga een dezer maanden nog wel een keer naar de Efteling, ik wil echt nog een keertje het Spookslot meemaken. Ik was daar altijd zo gek op. Kan me niet heugen laatste keer dat ik er was. Moet 15 jaar geleden zijn geweest of zo
Jaaaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:36 schreef Prisha het volgende:
Ik zit net te kijken naar de Topop filmpje dat in 1978 opgenomen was met Kate Bush in het Spookslot in de Efteling.
Nooit geweten![]()
Echt tof. Ik ga een dezer maanden nog wel een keer naar de Efteling, ik wil echt nog een keertje het Spookslot meemaken. Ik was daar altijd zo gek op. Kan me niet heugen laatste keer dat ik er was. Moet 15 jaar geleden zijn geweest of zo
klik hier voor 1 van de talloze voorbeeldjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
* Gast_op_Afstand_GOA Begint echt bij 2:45
Wat schuift het?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:38 schreef SolidasRock het volgende:
Ja uuh, bediende heeft vrij. Al zo een 2 jaar. Sindsdien moet ik mijn eigen vreten maken en lege borden terugbrengen naar de keuken.
Zoek nog steeds een bediende trouwens. DM staat open voor open sollicitaties.
Je kan tot de zomer. Na de zomer gaan ze beginnen met afbreken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Weet jij hoe lang het spookslot nog open is?
Is een beetje jeugdsentiment voor mij.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
klik hier voor 1 van de talloze voorbeeldjes.
Count me in!quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:19 schreef cafca het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2022 18:44:28 ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als het zo door is kunnen we beter een kasteeltje gaan zoeken en daar met de hele 40+ over een jaar of tien gaan samen wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |