Ik weet al (ongeveer) hoe ie gaat smaken en dat is goddelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval over meepraten dan
You'll love it or hate it
Ik ben er zuinig opquote:
Wel iets beter?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, die doet het nog niet zo goed
Hoi Stevige Steenquote:
Klinkt goed. Maar waarom wil je niet meer naar die arts dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die arts waar ik niet meer heen wil gaf aan dat de kans van slagen 80a90% is.
Moet dus nog wel een ander ziekenhuis zoeken.
En terechtquote:
Je weet dat niet meerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En terechtHad ik maar opgeschreven hoe ik die gemaakt had
Ik heb nog maar 1 soort rum nuquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet al (ongeveer) hoe ie gaat smaken en dat is goddelijk
Hopelijk gaat het dat ook worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar waarom wil je niet meer naar die arts dan?
Prishybeebquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet al (ongeveer) hoe ie gaat smaken en dat is goddelijk
Ik heb zo van die brouw avondjes..... die .. hoe zal ik het zeggen... niet geheel gestructureerd verlopen...quote:
Dat is vervelend. Je moet wel vertrouwen hebben. Hopelijk vind je snel een andere artsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het dat ook worden.
Zoals het daar liep kreeg ik er geen vertrouwen in. Ze deden er belachelijk lang over om alleen al simpele, maar dringende vragen te beantwoorden. En dan kreeg ik nog rare antwoorden ook
Zal wel goed komen. Sta nu even in wachtstand, moet toch afvallen. Zodra dat redelijk gelukt is dan kijken waar ik heen ga.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Je moet wel vertrouwen hebben. Hopelijk vind je snel een andere arts
Thxquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet dat je alles moet herhalen maar las iets over ziekenhuis en operatie? Beterschap!
O dat is een vereiste?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal wel goed komen. Sta nu even in wachtstand, moet toch afvallen. Zodra dat redelijk gelukt is dan kijken waar ik heen ga.
Succes ermee en een arts hebben waar je vertrouwen in hebt is wel belangrijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |