Fijn en rustig hoeft niet per definitie gezellig te zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:43 schreef Haags het volgende:
[..]
@:Deisyy we houden het hier gezellig. Graag even modereren.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn en rustig hoeft niet per definitie gezellig te zijn
Het ging om de sneer. Dat is niet mijn definitie van gezellig.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn en rustig hoeft niet per definitie gezellig te zijn
Jouw tt ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Het ging om de sneer. Dat is niet mijn definitie van gezellig.
Oke als dit het spel is wat gespeeld gaat worden dan doe ik daar graag aan mee.quote:
Proost man! Ik trek er zo ook eentje open voor de sfeerquote:
Proost!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proost man! Ik trek er zo ook eentje open voor de sfeer
Ga je nog VI kijken nu het niet meer alleen over voetbal gaat?quote:
Jezus man, dat spel komt nog uit de jaren '90quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:12 schreef Haags het volgende:
Ik ben op zoek naar het spel Risk II voor op de pc. Kent iemand het?
En al helemaal geen IIquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ken het spel wel, maar wist niet dat er ook een pc game van was..
Er zijn verschillende versies gemaakt door de jaren heen!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ken het spel wel, maar wist niet dat er ook een pc game van was..
Ja weet ik, heb er veel plezier mee gehad. Zat al te zoeken op steam, daar staan meer van dat soort oude games. Maar niet te vindenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezus man, dat spel komt nog uit de jaren '90
Maar deel 2 was wel de beste.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn verschillende versies gemaakt door de jaren heen!
Ah ok.. ken alleen het bord spelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn verschillende versies gemaakt door de jaren heen!
Op abandonware staat het wel nog te downloaden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja weet ik, heb er veel plezier mee gehad. Zat al te zoeken op steam, daar staan meer van dat soort oude games. Maar niet te vinden
Ik had gehoopt dat ze nu wel een versie hadden die geschikt zou zijn voor de moderne pc.
Je had 1 en 2, maar ook nog latere spellen zoals Factions en World Domination en nog een paar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. ken alleen het bord spel
Dat waren dan weer uitbreiden qua spel mogelijkheden enz?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je had 1 en 2, maar ook nog latere spellen zoals Factions en World Domination en nog een paar.
Ja klopt, maar die is alleen voor win 95 en 98,quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)98/1004004000009578/
Maar dan moet je wel 14 euro betalen
die link die rabbit net post, in de comments staan tips voor draaien onder win10quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die is alleen voor win 95 en 98,
Ik heb een versie gehad die geschikt was voor win XP, daarna nooit meer gespeeld. Ben gewoon benieuwd of het nog bestaat en ook voor de nieuwste windows.
Ook voor een chrome laptop toevallig?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die link die rabbit net post, in de comments staan tips voor draaien onder win10
nee dat gaat niet werkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ook voor een chrome laptop toevallig?
Blijkbaar niet meer denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die is alleen voor win 95 en 98,
Ik heb een versie gehad die geschikt was voor win XP, daarna nooit meer gespeeld. Ben gewoon benieuwd of het nog bestaat en ook voor de nieuwste windows.
Een Chrome laptop? Dat bestaat niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ook voor een chrome laptop toevallig?
hij zal wel chromebook bedoelenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Een Chrome laptop? Dat bestaat niet.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Een Chrome laptop? Dat bestaat niet.
uh ja dat dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij zal wel chromebook bedoelen
Ik kijk dagelijks jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga je nog VI kijken nu het niet meer alleen over voetbal gaat?
Ik kijk alleen de meest leuke stukjes ervan, staan meestal op dumpert.quote:
Ik vind deze show een verbetering, eindelijk eens wat nieuwe gasten en over voetbal ging het toch al bijna niet meer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de meest leuke stukjes ervan, staan meestal op dumpert.
Doet me echt niks dit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat een bitch zeg
https://www.dumpert.nl/item/100021111_4cfc5680
meet me outside bitch meet me outsidequote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat een bitch zeg
https://www.dumpert.nl/item/100021111_4cfc5680
exactquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doet me echt niks dit.
Een vrouw slaat en krijgt klappen terug. Terecht lijkt me.
quote:
Oh dat bedoel ik ook..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doet me echt niks dit.
Een vrouw slaat en krijgt klappen terug. Terecht lijkt me.
Snap zulke mensen niet, die meteen zo agressief reageren etcquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
meet me outside bitch meet me outside
die snap jij wel hequote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap zulke mensen, die meteen zo agressief reageren etc
Die doe ik hiernaquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
meet me outside bitch meet me outside
Rijst?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
word wel is tijd dat ik wat ga eten
Ah met pesto?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee pastaatje. heb net 2 dagen nasi gegeten
Geen idee eigenlijk, heb alleen Risk 2 gespeeld en daarna gestoptquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat waren dan weer uitbreiden qua spel mogelijkheden enz?
ik doe met tonijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat ik deze, volgende week ga maken
https://www.leukerecepten.nl/recepten/pasta-pesto-met-kip/
Pasta Pestoquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat ik deze, volgende week ga maken
https://www.leukerecepten.nl/recepten/pasta-pesto-met-kip/
Vanaf maandag weer een hele maand lang het pozza dieetquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee volgende maand pas weer he
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanaf maandag weer een hele maand lang het pozza dieet![]()
is wel een dik makertje, maar echt hearlikquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij maar 1 x gegeten
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee volgende maand pas weer he
hearlik man! ik heb deze hele maand echt gezond gegeten en 0 snekkies of koekjes oidquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kon het niet laten en heb vandeweek heerlijke pizza gehad. En vorige week ook al.
Pasta Pesto is makkelijk en lekker snel te makenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij maar 1 x gegeten
Gewoon een bordje vol op etenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is wel een dik makertje, maar echt hearlik
Sow, doe je goed!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hearlik man! ik heb deze hele maand echt gezond gegeten en 0 snekkies of koekjes oid![]()
![]()
Google meestal op receptenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pasta Pesto is makkelijk en lekker snel te maken![]()
Niets mis mee, doe ik ook vaker en dan beetje eigen draai aan geven.quote:
Inderdaad, iets meer van dat of meer.. of iets nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets mis mee, doe ik ook vaker en dan beetje eigen draai aan geven.
Doet iedereen die een beetje kan koken denk ik welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Inderdaad, iets meer van dat of meer.. of iets niet
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doet iedereen die een beetje kan koken denk ik wel
Denk t ook wel jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doet iedereen die een beetje kan koken denk ik wel
GG genotjesquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik houd mij strikt aan de bereidingsvoorschriften, tot op de minuut.
Sneupke.quote:
MrsL.quote:
Ik kook met liefdequote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik houd mij strikt aan de bereidingsvoorschriften, tot op de minuut.
ik viel f binnen huhuquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones raapt Sestra op
alles ok?
Hoi Zus.quote:
Ditquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
Steeds meer gezellige mensjes komen binnen vallen![]()
Ik uit de losse polsquote:
Hoi Lavenderr.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi moppies. Sorry voor de afwezigheid maar had wat andere zaken vandaag. Fijn om jullie weer te zien x
Hangry cookingquote:
Ik heb beeld nu.quote:
echt als je elke dag weer wat moet verzinnenquote:
Vannes.quote:
Ja idd dat ja!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt als je elke dag weer wat moet verzinnen![]()
![]()
Zijn niet van mij hoor.quote:
ja kan er zo weer in hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:26 schreef B00STER het volgende:
Nou, ik ben in ieder geval weer uit die boom, dat is tenminste iets.
Tell me about itquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:26 schreef B00STER het volgende:
Wat deed jij in een boom?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:26 schreef B00STER het volgende:
quote:
Altijdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellig hierDat kunnen we in deze barre tijden goed gebruiken. Grouphug?
1,5 meter.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
Gelukkig maar, zo te zien kan je er een raam mee ingooienquote:
Ja was gezellig hè?quote:
Dit werd aan betalende gasten geserveerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zo te zien kan je er een raam mee ingooien
Veel wind daarboven?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:26 schreef B00STER het volgende:
Och ja,die boom.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geen idee, maar ineens zaten @:Foshizzle79 en ik in een boom.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ja hier nog 1quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb me letterlijk suf gelachen!
Ow in UTO toenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit werd aan betalende gasten geserveerd.
Okee.quote:
quote:
je kunt de boom inquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
En daar ging het om, dus dan maar in een boom haha.
Booster!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Neuh was eigenlijk best warm!
Hoi RED!
Nahhh niet altijd mee eens. Kou kun je je tegen kleden, daar zit bij warmte (lees hitte) een maximum aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Booster!![]()
Warm is altijd goed, beter dan koud in ieder geval.
quote:
quote:
Jazeker.quote:
Hahaha gmta! Wilde net hetzelfde schrijvenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nahhh niet altijd mee eens. Kou kun je je tegen kleden, daar zit bij warmte (lees hitte) een maximum aan.
Ja ik weet het, maar toch, warm weerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nahhh niet altijd mee eens. Kou kun je je tegen kleden, daar zit bij warmte (lees hitte) een maximum aan.
Ja, de 'Tree Sessions' heeft ons toch wel nog meer op één lijn gebracht.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha gmta! Wilde net hetzelfde schrijven
Daar ben ik het dan weer wel mee eens!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar toch, warm weer
en dan mij vragen wat ik met die boom hebquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja, de 'Tree Sessions' heeft ons toch wel nog meer op één lijn gebracht.
Op 1 lijn ?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je met mij die boom in wil. Ik ben niet zo goed in stille hints.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan mij vragen wat ik met die boom heb
tssssss
ik ben niet zo goed in stilquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je met mij die boom in wil. Ik ben niet zo goed in stille hints.
Ow...quote:
Ik las laatst over slapen in een boomhut, dat lijkt me weleens leukquote:
dat lijkt me gaaaaffff!!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las laatst over slapen in een boomhut, dat lijkt me weleens leuk
And again gmtaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat zet ik je op lijn 5 richting wherever!
ik zat in lijn 5 en mijn ...........quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat zet ik je op lijn 5 richting wherever!
Daar had ik het met BOOSTER ook al over, je hebt echt supermooie boomhutten tegenwoordigquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar had ik het met BOOSTER ook al over, je hebt echt supermooie boomhutten tegenwoordig![]()
Ja die Tree Sessions hebben onze gedachten wel dichter bij elkaar gebracht he?quote:
Def P.quote:
Bij jou thuis koken met liefdequote:
Ja inderdaad! Bijzonder hahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar had ik het met BOOSTER ook al over, je hebt echt supermooie boomhutten tegenwoordig![]()
je komt hier sowieso met liefdequote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij jou thuis koken met liefde![]()
Dat is een contradictio in terminis :p
Zoiets is sowieso al top.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er is/was zo'n programma op ik dacht Discovery Channel over een kerel die een bedrijf heeft in het bouwen van boomhutten. Dat vond ik zo gaaf om te zien, die boomhutten waren luxer dan sommige huizen.quote:
Gaan het meemakenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja die Tree Sessions hebben onze gedachten wel dichter bij elkaar gebracht he?
kijken waar ze nou mee komen
Treehouse mastersquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er is/was zo'n programma op ik dacht Discovery Channel over een kerel die een bedrijf heeft in het bouwen van boomhutten. Dat vond ik zo gaaf om te zien, die boomhutten waren luxer dan sommige huizen.
Daar doe ik momenteel even geen uitspraken overquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
je komt hier sowieso met liefde![]()
![]()
het bedrijf waar mijn man heeft gewerkt heeft die gebouwdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier staan zulke gavehttps://origineelovernachten.nl/thema/boomhut
[ afbeelding ]
Ja dat programma!!! Dat waren gewoon hele luxe woningen maar dan in een boomquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er is/was zo'n programma op ik dacht Discovery Channel over een kerel die een bedrijf heeft in het bouwen van boomhutten. Dat vond ik zo gaaf om te zien, die boomhutten waren luxer dan sommige huizen.
zit muis naast je??quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar doe ik momenteel even geen uitspraken over
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier staan zulke gavehttps://origineelovernachten.nl/thema/boomhut
[ afbeelding ]
Echt, prachtigquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
ik ben naar een optreden van hun geweestquote:
Tuurlijk niet, die staat in de keuken af te wassen zoals het heurtquote:
quote:
schaam je nu maar nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die staat in de keuken af te wassen zoals het heurt
Is vaak zo he met boomhutten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat programma!!! Dat waren gewoon hele luxe woningen maar dan in een boom![]()
Echt?! Geweldig, dan moet je er ook een keer in slapenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
het bedrijf waar mijn man heeft gewerkt heeft die gebouwd
in het buitenland heb je nog mooierequote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Geweldig, dan moet je er ook een keer in slapen
Lol...nevermind ookquote:
Ik ook wel,en kwam DefP regelmatig tegen in Amsterdam.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben naar een optreden van hun geweest
vroegahhh
jeetje wat een feest was dat
Te lui om te typen soms, dan laat ik het maar zo van ja hoor, je hebt gelijk schatquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sowee ... FS en geen epic comeback?
gewoon hier in het dorp kwamen ze optredenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook wel,en kwam DefP regelmatig tegen in Amsterdam.
Deze die ik liet zien staat in Frankrijk, maar op de Veluwe heb je ze ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
in het buitenland heb je nog mooiere
Dat is heel frustrerend.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Te lui om te typen soms, dan laat ik het maar zo van ja hoor, je hebt gelijk schat
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
het bedrijf waar mijn man heeft gewerkt heeft die gebouwd
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Te lui om te typen soms, dan laat ik het maar zo van ja hoor, je hebt gelijk schat
Hahahaha i knowquote:
Echt wel.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze die ik liet zien staat in Frankrijk, maar op de Veluwe heb je ze ook.
Ja hoor, je hebt gelijk schatquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:47 schreef B00STER het volgende:
[..]![]()
De boomsessie heeft je soft gemaakt.
Oké ik geef het eerlijk toe. Ik heb haar persoonlijk naar de keuken gestuurd om alles weer proper te makenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
schaam je nu maar niet
die heb jij allang gedaan
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga even lekker ordinair een sjekkie roken
is muis uberhaupt thuis?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké ik geef het eerlijk toe. Ik heb haar persoonlijk naar de keuken gestuurd om alles weer proper te maken
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga even lekker ordinair een sjekkie roken
Ja ze is thuis, maar ze zit in de woonkamer een of ander vrouwen programma te kijkenquote:
Re-release om wat extra boeken te verkopen wellicht?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch snap ik dit niet:
[ afbeelding ]
Heb dat boek al iets van een halfjaar.
Dat zou wel kunnen.Skerp van u.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Re-release om wat extra boeken te verkopen wellicht?
Niet doen!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Ergens heb ik nu ook zin in een sjekkie
Is mijn minor marketing jaren geleden toch niet voor niets geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen.Skerp van u.
Doe ik ook niet, die zin is alweer weg.quote:
Beter jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, die zin is alweer weg.
Heb sowieso niets meer thuis en ook geen zin meer om de deur uit te gaan.
Ik ook !quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:56 schreef ToT het volgende:
Ik zie allemaal leuke mensen in het topic!
#metooquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:56 schreef ToT het volgende:
Papaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:56 schreef ToT het volgende:
Over paar maanden ben ik 4 jaar gestopt, maar ik heb soms nog wel eens vlagen van zin erin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |