Fijn en rustig hoeft niet per definitie gezellig te zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:43 schreef Haags het volgende:
[..]
@:Deisyy we houden het hier gezellig. Graag even modereren.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn en rustig hoeft niet per definitie gezellig te zijn
Het ging om de sneer. Dat is niet mijn definitie van gezellig.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn en rustig hoeft niet per definitie gezellig te zijn
Jouw tt ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Het ging om de sneer. Dat is niet mijn definitie van gezellig.
Oke als dit het spel is wat gespeeld gaat worden dan doe ik daar graag aan mee.quote:
Proost man! Ik trek er zo ook eentje open voor de sfeerquote:
Proost!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proost man! Ik trek er zo ook eentje open voor de sfeer
Ga je nog VI kijken nu het niet meer alleen over voetbal gaat?quote:
Jezus man, dat spel komt nog uit de jaren '90quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:12 schreef Haags het volgende:
Ik ben op zoek naar het spel Risk II voor op de pc. Kent iemand het?
En al helemaal geen IIquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ken het spel wel, maar wist niet dat er ook een pc game van was..
Er zijn verschillende versies gemaakt door de jaren heen!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ken het spel wel, maar wist niet dat er ook een pc game van was..
Ja weet ik, heb er veel plezier mee gehad. Zat al te zoeken op steam, daar staan meer van dat soort oude games. Maar niet te vindenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezus man, dat spel komt nog uit de jaren '90
Maar deel 2 was wel de beste.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn verschillende versies gemaakt door de jaren heen!
Ah ok.. ken alleen het bord spelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn verschillende versies gemaakt door de jaren heen!
Op abandonware staat het wel nog te downloaden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja weet ik, heb er veel plezier mee gehad. Zat al te zoeken op steam, daar staan meer van dat soort oude games. Maar niet te vinden
Ik had gehoopt dat ze nu wel een versie hadden die geschikt zou zijn voor de moderne pc.
Je had 1 en 2, maar ook nog latere spellen zoals Factions en World Domination en nog een paar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. ken alleen het bord spel
Dat waren dan weer uitbreiden qua spel mogelijkheden enz?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je had 1 en 2, maar ook nog latere spellen zoals Factions en World Domination en nog een paar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |