abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203685421
Gefeliciteerd Vaiana! Heel blij voor je

En…. Prepare for the worst ;-)
Nog nooit zo slecht geslapen als tijdens de zwangerschap. Toen J kwam was ik uitgeput

Maar in mijn geval sliep ik dan weer als een Roosje toen J er eenmaal was dus het kan verkeren ;-)
pi_203687760
Succes vandaag Loksenna!
pi_203688157
Hier ook een mooi kloppend hartje gezien! O+

De echoscopiste kwam uit op 7 weken en 3 dagen, precies wat ik zelf ook had uitgerekend!

Ik hoef niet bij het ziekenhuis onder controle te blijven, dus vanmiddag op zoek naar een verloskundige.
  woensdag 16 februari 2022 @ 12:39:05 #179
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203688183
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:37 schreef Lokasenna het volgende:

De echoscopiste kwam uit op 7 weken en 3 dagen, precies wat ik zelf ook had uitgerekend!

Ik hoef niet bij het ziekenhuis onder controle te blijven, dus vanmiddag op zoek naar een verloskundige.
Zo tof *O*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_203688215
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 07:13 schreef Vaiana het volgende:
Sinds ik zwanger ben merk ik al dat ik vaker ‘s nachts wakker word, maar ik heb nog niet eerder zo lang wakker gelegen. Terwijl ik juist een goede nacht wilde maken omdat ik zo moe ben, haha.

Nouja, vannacht een nieuwe poging. Ik weet nu iig welke van de 5 dingen die ik geprobeerd heb om opnieuw slaperig te worden het beste werkt, dus als ik weer wakker word kan ik die als eerste ipv als laatste proberen. :+
Ik heb het ook, om half 9 's avonds val ik al in slaap vanwege uitgeput zijn, en rond 4 uur word ik wakker omdat ik moet plassen of misselijk ben, en daarna zet ik maar een film op omdat ik niet meer in slaap kom. :')
pi_203689200
quote:

Yes wat fijn! *O*
  woensdag 16 februari 2022 @ 13:43:04 #182
403520 Sway-
La vie est belle
pi_203689250
Sinds ik zwanger ben moet ik opeens 3 x eruit om te plassen, dat vind ik zo zuur. Slaapt m’n jungske eindelijk door moet ik er nog steeds uit :N
pi_203690242
Hier ook team vaak ‘s nachts plassen en chronisch moe, maar dat laatste was ik door dreumes toch al wel :') .
pi_203699514
Ook een goeie echo voor lokasenna *O*

Hier gelukkig geen bevalling na de volle maan zoals vorige keer.
pi_203701395
quote:

Fijn *O*
pi_203701405
Oh jongens, vandaag is mijn laatste werkdag! Het voelt zo gek maar ik heb zoveel zin in mijn verlof O+
  donderdag 17 februari 2022 @ 12:36:56 #187
403520 Sway-
La vie est belle
pi_203702446
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 11:12 schreef B.ertha het volgende:
Oh jongens, vandaag is mijn laatste werkdag! Het voelt zo gek maar ik heb zoveel zin in mijn verlof O+
Oh ja lekker! En hopelijk steeds mooier weer buiten O+
pi_203706628
Eindelijk verlof Bertha! Moet je nog veel doen qua voorbereiding?

Ik heb weer een sticker van de vk. Hoofdje ligt vast, dat is mooi.

Vandaag eerste appje binnen met de vraag of ze er al is :')
pi_203707223
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:00 schreef Bottoms_up het volgende:
Eindelijk verlof Bertha! Moet je nog veel doen qua voorbereiding?

Ik heb weer een sticker van de vk. Hoofdje ligt vast, dat is mooi.

Vandaag eerste appje binnen met de vraag of ze er al is :')
Dat is wel heel vroeg :')

Vooral wasjes en dergelijke. Eigenlijk moet ook het ledikant nog een verfbeurt maar daar heb ik geen zin in (en mag ik misschien ook wel niet?) En ik wil nog wat andere klusjes in huis doen die niet per se babygerelateerd zijn maar anders pas over een jaar gaan gebeuren.
pi_203707734
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:47 schreef B.ertha het volgende:

[..]
Dat is wel heel vroeg :')

Vooral wasjes en dergelijke. Eigenlijk moet ook het ledikant nog een verfbeurt maar daar heb ik geen zin in (en mag ik misschien ook wel niet?) En ik wil nog wat andere klusjes in huis doen die niet per se babygerelateerd zijn maar anders pas over een jaar gaan gebeuren.
Ik had ook een mooie lijst met dat soort klusjes gemaakt en uiteindelijk alleen de must haves gedaan. Toen had ik geen zin meer. Misschien als het nog een tijdje duurt...

Ik had het wel vroeger verwacht na vorige keer, maar letterlijk 1 dag na de vorige termijn vind ik toch overdreven.
Vorige keer geen enkele vraag gehad, zal nu dus ruimschoots goedgemaakt worden ;)
pi_203714247
Ze mag nu zeker nog ff blijven zitten. Mijn vriend heeft een dik positive zelftest. Mijne is negatief gelukkig. Peuter heeft 0 klachten, zelfs geen loopneus (hoe dan?!) dus die mocht gewoon naar de kdv. Oef.

Tijd zal uitwijzen of dit hele slechte of goede timing is :')
pi_203763956
Nou de volgende afspraken staan in de agenda, 1 maart de intake bij de verloskundige, en 7 maart termijnecho, spannend O+
pi_203763964
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:22 schreef Bottoms_up het volgende:
Ze mag nu zeker nog ff blijven zitten. Mijn vriend heeft een dik positive zelftest. Mijne is negatief gelukkig. Peuter heeft 0 klachten, zelfs geen loopneus (hoe dan?!) dus die mocht gewoon naar de kdv. Oef.

Tijd zal uitwijzen of dit hele slechte of goede timing is :')
Zijn jullie inmiddels weer coronavrij of nog niet?
pi_203764686
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:01 schreef Lokasenna het volgende:
Nou de volgende afspraken staan in de agenda, 1 maart de intake bij de verloskundige, en 7 maart termijnecho, spannend O+
Wij hebben vandaag intake gehad, 2 maart termijn echo. Fijn dat jullie ook lekker snel terecht kunnen!

Verloskundige zei dat het ivm wachttijden wel verstandig is om alvast met kinderopvang aan de slag te gaan. Voelt zo voorbarig met 9 weken zwanger. :') Ik denk dat ik de termijnecho nog even afwacht en dat we dan aan de slag gaan. Vooralsnog neig ik naar gastouder ipv kinderdagverblijf, maar ik weet niet of dat het moeilijker of makkelijker maakt.

Ik ben ook benieuwd hoe het met @Bottoms_up is!
pi_203764806
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:55 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Wij hebben vandaag intake gehad, 2 maart termijn echo. Fijn dat jullie ook lekker snel terecht kunnen!

Verloskundige zei dat het ivm wachttijden wel verstandig is om alvast met kinderopvang aan de slag te gaan. Voelt zo voorbarig met 9 weken zwanger. :') Ik denk dat ik de termijnecho nog even afwacht en dat we dan aan de slag gaan. Vooralsnog neig ik naar gastouder ipv kinderdagverblijf, maar ik weet niet of dat het moeilijker of makkelijker maakt.

Ik ben ook benieuwd hoe het met @:Bottoms_up is!
Dat is ook al bijna *O*
Goed gevoel overgehouden aan de intake?

Ja ik ben ook een beetje huiverig om dat soort dingen nu al te gaan regelen.
Maar een beetje oriënteren is altijd goed natuurlijk.
  maandag 21 februari 2022 @ 12:20:39 #196
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_203765020
Niet aarzelen, regelen! Echt, er is zo’n krapte in de kinderopvang, het enige dat je kan doen is zorgen dat je hier en daar op een wachtlijst staat. Ze vinden het echt niet gek dat je je er al in verdiept.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_203765245
+1 op Lemijn!
Ik meldde m’n dochter aan de dag nadat ik een positieve test had, begin mei 2021, ik was toen net 4 weken zwanger. Opvang aangevraagd voor twee dagen per week, per eind maart 2022 dus de startdatum lag toen bijna 11 maanden later. We hebben per eind maart 1 dag per week opvang en voor dag 2 staat ze nog op de wachtlijst :{

Dus gewoon alvast in verdiepen en aanmelden. Eventueel afzeggen (wat hopelijk niet nodig blijkt) is makkelijker dan op een later moment een plekje regelen…
pi_203765259
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Zijn jullie inmiddels weer coronavrij of nog niet?
Nope, vriend heeft morgen de laatste quarantaine dag. Hij heeft al geen klachten meer. Peuter is vrijdagavond helaas ziek geworden. Koorts is wel weg maar hij spuugt nog regelmatig. Voor de rest geen klachten dus niet helemaal zeker dat het corona is maar het zou wel heel toevallig zijn als het iets anders is.
Ik nog altijd 0 klachten en negatieve zelftesten gelukkig.
pi_203765378
Ik zou ook wel aan opvang beginnen denken. Er gaat vaak ook wel wat tijd overheen. Uitzoeken, een rondleiding (als dat tegenwoordig weer kan) en dan keuze maken.
Wij hebben geluk dat het nummer 2 is, ik lang verlof neem en 2 van de 3 gewenste dagen net de rustige dagen zijn.
  maandag 21 februari 2022 @ 12:47:49 #200
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203765422
Ja, @Vaiana, direct doen. Amersfoort is een drama wat kinderopvang betreft. Ik was met 12 weken zwanger al ingeschreven en stond toch op een wachtlijst.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')