Not really. Het account valt op omdat het anders is dan de rest. Maar het gros van de grappen is kleuterklas niveau.quote:
Limburgse humor. Dat snappen ze alleen daar. Ik heb één keer een glimlach gekregen van het account en dat was toen MVV nadrukkelijk afstand nam van deelname aan de Super League. Dat soort zelfspot vind ik altijd wel leuk.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Not really. Het account valt op omdat het anders is dan de rest. Maar het gros van de grappen is kleuterklas niveau.
Dan kijk je er niet naar of lach je er niet om. Anderen vinden het wel grappig geloof ik. Het is wat.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Not really. Het account valt op omdat het anders is dan de rest. Maar het gros van de grappen is kleuterklas niveau.
Wereldtip.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan kijk je er niet naar of lach je er niet om. Anderen vinden het wel grappig geloof ik. Het is wat.
Kan toch gewoon je ding doen, kan jou dat nou verrotten man die paar dode boomers.quote:
Laat @GGMM met rust.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Seconde te vroeg. Kantjes er vanaf aan het lopen?
Alsof die nog meer dan een snotneus krijgen als ze zich gewoon laten vaccinerenquote:Op maandag 31 januari 2022 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan toch gewoon je ding doen, kan jou dat nou verrotten man die paar dode boomers.
quote:Voor het eerst in de geschiedenis doet er een non-binaire sporter mee aan de Olympische Winterspelen. De primeur is voor de Amerikaanse kunstschaatser Timothy LeDuc, die samen met Ashley Cain-Gribble een duo vormt in het onderdeel voor paren.
Dat wordt een uitdaging voor de commentatoren.quote:Wie zich man noch vrouw voelt, is non-binair. Veel non-binaire mensen worden graag aangesproken met genderneutrale verwijswoorden, zoals 'hen', 'hun en 'die'
Dat wordt smullen in het livetopic.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt een uitdaging voor de commentatoren.
[ afbeelding ]
Lol wat een circus allemaal. Je hebt een piemel of je hebt het niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zéker bij iemand die uitkomt in een duo-onderdeel is het wel echt achterlijk verwarrend om het ook bij het individu steeds over een meervoudsvorm als they of hen te hebbenquote:Op maandag 31 januari 2022 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
???quote:Op maandag 31 januari 2022 12:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lol wat een circus allemaal. Je hebt een piemel of je hebt het niet.
Chinees nieuwjaar morgen Lenny, nog plannen?quote:Op maandag 31 januari 2022 12:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
???
Jij bent niet woke maat.
Klap in het gezicht van de non-binaire mensen.
Nee, gewoon werken.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Chinees nieuwjaar morgen Lenny, nog plannen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |