42.8 rondetijd, ik hoop dat die geen 3000 meter hoeft te schaatsen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
SWIEP!!!
Spaanse op 20 seconden op 1500m![]()
Nog even oefenenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roemeen zou bij de meiden 29e eindigenmet zijn 2.15
Net dat je in de binnenbocht seconden goed kan maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:32 schreef hhh38 het volgende:
Die Rus is 5 seconden lang half aan het vallen en ze noemen het totaal niet
https://nos.nl/peking2022(...)ering-werd-neergezetquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Bert staat te popelen om nog even te peuren.
Mannen zitten sowieso dichterbij hun PR dan de vrouwenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opeens wind mee a la Cheboksary? Puike tijden
Hier komt Schouten toch wel onsympathiek over. Eens met Thijs (die duidelijk opkomt voor vriendje Hidde maar oké).quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://nos.nl/peking2022(...)ering-werd-neergezet
Hij is er al.
Zoals eerder aangegeven vind ik het ook gewoon matig en suggestief gemonteerd. In vrijwel elk deel vlieg je volgens mij willekeurig van een scene in Salt Lake, naar Erfurt, naar Inzell, Nederland en weer terug. Die meltdown van Jillert tussendoor was volgens mij tijdens een trainingskamp. Waren de terugkerende scenes met, een buiten op de rollen fietsende, Schouten nu voor of na die team pursuit in SLC? Ook die laatste scene met Schouten in een Craft hoodie lijkt me weer van een heel ander moment in de compleet afwezige tijdlijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier komt Schouten toch wel onsympathiek over. Eens met Thijs (die duidelijk opkomt voor vriendje Hidde maar oké).
[ twitter ]
Eens. Had haar sympathieker ingeschat. Ze heet geen Anema 🙈.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier komt Schouten toch wel onsympathiek over. Eens met Thijs (die duidelijk opkomt voor vriendje Hidde maar oké).
[ twitter ]
Ja stom dat daar niet op wordt doorgevraagd. Als je zulke beschuldigingen doet moet je ook concreet wordenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:00 schreef wimderon het volgende:
Op welke lotingen doelde Jillert eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |