Tobias was op de eerste hulp, maar mag terugkeren na een ongevalquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie komt van waar terug ?
heb niks gekijkt vandaag
hier staat ditquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij haar dom vind. Heeft hij dat gezegd?
Maar echt geinteresseerd is hij niet in haar
dat was vorig jaar bij Jill al niet eens nodigquote:
wat is gebeurd?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Tobias was op de eerste hulp, maar mag terugkeren na een ongeval
Het staat al bij de streamverslagen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie komt van waar terug ?
heb niks gekijkt vandaag
dan ben ik ook weer safequote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat was vorig jaar bij Jill al niet eens nodig
"Stom 'is een uitdrukking, betekent niet dat hij haar dom vindt, betekent eigenlijk alleen dat hij het lef niet heeft om haar te zeggen dat hij haar ook leuk vindt, verlegen want dat is niet stoer , daarom zegt hij stomquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier staat dit
Vind het wel leuk hoe ze praat, open en eerlijk : "ik vind je leuk "
Hij doet alleen maar stoer : ik vind je stom
Die was ook weer na 5 dagen terug.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat was vorig jaar bij Jill al niet eens nodig
Hij heeft nu 5 dagen rust in het hotel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:46 schreef freaky40 het volgende:
Dan kan hij dus blijkbaar wel gewoon weer kunnen lopen anders had het voor hem totaal geen zin meer gehad om daar nog te blijven.
Ja klopt, maar voor daar heeft ze blijkbaar wel genoeg aan hem en heeft ze het (nog) niet door.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier staat dit
Vind het wel leuk hoe ze praat, open en eerlijk : "ik vind je leuk "
Hij doet alleen maar stoer : ik vind je stom
dat zal ook wel door Vera komen want die houd toch de afstandquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:45 schreef Flow3r het volgende:
Vind dat Grace ook best koel met Vera omgaat, maakt zich meteen los na de knuffel om naar de jongens te lopen en te bespringen< zie haar ook nooit 'vlooien' met Vera zoals ze met de andere dames wel doet
Toch een fragile vriendschap, vraag me af of dat voldoende zal zijn voor Grace uiteindelijk
[ afbeelding ]
Raar gedoe eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
BB stem werkt niet op donderdag en vrijdag he ... dan altijd alles via de schermen
oke gaa ik lezenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het staat al bij de streamverslagen.
Gaat over Tobias
Ik zie Vera haar anders heel innig en liefdevol knuffelenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat zal ook wel door Vera komen want die houd toch de afstand
Bij het sporten, lees maar even terug.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke gaa ik lezen
maar schon komisch en ongevall
in huis
terug lezen of streamverslagenquote:
Taal der liefde.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het knap dat Vera Dimi kan verstaan, ik kan hem amper verstaan
hij is en sukkelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
"Stom 'is een uitdrukking, betekent niet dat hij haar dom vindt, betekent eigenlijk alleen dat hij het lef niet heeft om haar te zeggen dat hij haar ook leuk vindt, verlegen want dat is niet stoer , daarom zegt hij stom
komisch? nou nee dat nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke gaa ik lezen
maar schon komisch en ongevall
in huis
Als je het zo beziet, dan is Dimi daarentegen nog een kleuter natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:26 schreef Ebinas het volgende:
Zit dat net even aan te horen , maar het is echt nog een tienermeisje die Vera
De genomineerden zullen ook wel stiekem van binnen balen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:49 schreef Angelflush het volgende:
Leroy is niet blij, die had gehoopt dat hij niet terug zou komen. Je hoort t enthousiasme van de andere mannen behalve bij hem.
Nou idd, beide zijn idd nog erg jong in hun gedrag naar elkaarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als je het zo beziet, dan is Dimi daarentegen nog een kleuter natuurlijk.
ja idd dus niet 10 dagen is volgens mijn nooit 10 dagen geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die was ook weer na 5 dagen terug.
Droeftoeter is nog een te flauwe benaming voor die gast.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:49 schreef Angelflush het volgende:
Leroy is niet blij, die had gehoopt dat hij niet terug zou komen. Je hoort t enthousiasme van de andere mannen behalve bij hem.
Nee zeker niet, en de maatregelen waren vorig jaar rond deze tijd nog wel wat strenger zelfs.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja idd dus niet 10 dagen is volgens mijn nooit 10 dagen geweest
klopt, en is afgelopen dinsdag ook heel erg versoepeld, je mag nu zelfs werken als je partner corona heeft, mits je geen klachten hebt. alles is heel erg versoepeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja idd dus niet 10 dagen is volgens mijn nooit 10 dagen geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |