Ik denk nog steeds dat Grace op Eveline en Julio gestemd heeftquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha.. wacht maar tot Nawel er achter komt dat Grace op haar gestemd heeft.. en daar gaat ze vroeg of laat achter komen. Te veel mensen weten het.
Vind het wel leuk hoe ze praat, open en eerlijk : "ik vind je leuk "quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:26 schreef Ebinas het volgende:
Zit dat net even aan te horen , maar het is echt nog een tienermeisje die Vera
ja hij geeft haar wel vaker al van die opmerkingenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:27 schreef GayGuy het volgende:
Vera tegen Dimi " ik vind je leuk" Dimi tegen Vera "Dat klinkt zo stom" ouch😅
Dat heeft hij mooi gedaan. Deze bewoners zijn een stuk creatiever dan die van het vorige seizoen, op nawee Nawel na, dan. Die repeteert voor haar rol in De prinses op de erwt"?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Daar was Julio dus mee bezig, inmiddels zijn er 2 kaartspellen.
Van Thomas mochten ze niet puzzelen dus gaan ze maar kaarten .quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Idd zijn reactie.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vind het wel leuk hoe ze praat, open en eerlijk : "ik vind je leuk "
Hij doet alleen maar stoer : ik vind je stom
vor wat bruikt zij de meiden?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:30 schreef Sofia35 het volgende:
De jongens zitten allemaal gezellig aan tafel. Nu heeft Vera de meiden nodig anders is ze alleen en ze loopt dr badkamer in
hij vind haar dom??quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Idd zijn reactie.
Past ook helemaal niet.
Maar voor daar heeft Vera er vooralsnog wel een binding mee.
Ik weet niet of hij haar dom vind. Heeft hij dat gezegd?quote:
ja gewone of Uno ofzo? want hoor ze soms de kleur Blauw zeggen ookquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ging wisselen en videoland klapte er uitquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:40 schreef Sofia35 het volgende:
Welke is beter. Stream 1 of 2. Ik durf niet te wisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |