We gaan het vanavond zien als blijkt wie hij heeft genomineerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:14 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Precies, en hij speelt noet met nouch. Hij is eerlijk naar haar.
Wel saai zo in je eentje daar 5 dagen te zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:52 schreef Magean het volgende:
Tobias in quarantaine in hotel krijgt ie lekker eten
Zullen er wel weer een aantal jaloers worden in het huis.
ik had het niet over 10 dagen ik antwoorde juist op ander die dat zeiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:53 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Na 5 dagen kan je weer testen, ben je negatief kan je weer naar buiten
Mooi toch! Beetje botsen met elkaar daar is niet verkeerd!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Newal is een nare meid en maar stoken en stoken. Lekker naar huis met die griet
Die stookt nog onder het huilenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:14 schreef GayGuy het volgende:
Als Nawel niet huilt, dan stookt ze. Als Nawel niet stookt, dan huilt ze. Meer doet ze niet
ja op mijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik had het niet over 10 dagen ik antwoorde juist op ander die dat zei
Ja nawel gok ik maar hij zou zeker niet op nouch stemmen, hij is eerlijk naar haar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
We gaan het vanavond zien als blijkt wie hij heeft genomineerd.
Misschien wel Netflix?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel saai zo in je eentje daar 5 dagen te zitten
Je kan er alle ijskkapppen op de noordpool mee smelten, 20 killo karbonade mee braden, en 400 kerstbomen mee verbranden😉quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:14 schreef Cargamelk het volgende:
Zal wel goed warm zijn met al dat gestook in het bb huis
Hij heeft Nouchine gezworen dat hij niet op Nawel heeft gestemd, als hij dat toch heeft gedaan is hij dus niet eerlijk tegen haar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:16 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja nawel gok ik maar hij zou zeker niet op nouch stemmen, hij is eerlijk naar haar.
Hij wilt dat nouch haar ogen opent over de slinkse Nawel...maar ze wilt er niks van horen.
Die raakt totaal overprikkeld als hij terug is in het huisquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:17 schreef lonneberga het volgende:
Lekker voor Tobias,paar dagen weg uit dat kippenhok,die gast komt weer helemaal bij
Die manipuleert en komt over als een allemans vriendje, maar ondertussenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |