Die maakt ook meteen geen kans meer bij Grace.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:49 schreef Angelflush het volgende:
Leroy is niet blij, die had gehoopt dat hij niet terug zou komen. Je hoort t enthousiasme van de andere mannen behalve bij hem.
Nou wat komisch. Voor hetzelde gelt had hij maanden lang kunnen revalideren. Jij bent zeker de leukste thuis?😂quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke gaa ik lezen
maar schon komisch en ongevall
in huis
Na 5 dagen kan je weer testen, ben je negatief kan je weer naar buitenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja idd dus niet 10 dagen is volgens mijn nooit 10 dagen geweest
Jawel, aan het begin was de quarantineplicht 10 dagenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja idd dus niet 10 dagen is volgens mijn nooit 10 dagen geweest
inderdaad , dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nou wat komisch. Voor hetzelfde geld had hij maanden lang kunnen revalideren. Jij bent zeker de leukste thuis?😂
Niet voor Jill.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Jawel, aan het begin was de quarantineplicht 10 dagen
Mijn gedachten ook. Maar eerlijk, tot nu toe vind ik Tobias wel oprecht over komen. En hij is eyecandy. In iedergeval meer dan kippeborst Dimiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. is de winnaar dus ook bekend. Degene die in het zkh is geweest
Volgens @freaky40 was het totaal niet vergelijkbaarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Situatie is vrij vergelijkbaar met Jill inderdaad. Naar het zkh, in het hotel. Testen en weer terug. Was toen 5 dagen en het is sindsdien zeker niet strenger geworden. Eerder soepeler.
Dat zegt genoegquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens @:freaky40 was het totaal niet vergelijkbaar
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:52 schreef Magean het volgende:
Tobias in quarantaine in hotel krijgt ie lekker eten
Zullen er wel weer een aantal jaloers worden in het huis.
Duurt 5 daagjes om een kunstbeen eraan te schroeven.. dan is ie er weer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:57 schreef Whuzz het volgende:
Dus toop komt weer terug?
Doen ze ook snel zeg, zo'n amputatie
ik de leukste? ben alleinquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nou wat komisch. Voor hetzelde gelt had hij maanden lang kunnen revalideren. Jij bent zeker de leukste thuis?😂
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
die had verlate masturbatie ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Situatie is vrij vergelijkbaar met Jill inderdaad. Naar het zkh, in het hotel. Testen en weer terug. Was toen 5 dagen en het is sindsdien zeker niet strenger geworden. Eerder soepeler.
Jil was heftiger om te zien, omdat die echt plat op de grond lag ineens, plus er was toen alcohol in het spel, wat voor drama zorgde. Maar dit had ook best foute boel kunnen zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens @:freaky40 was het totaal niet vergelijkbaar
Toby ging ook out.. maar dat hebben wij niet gezien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:00 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Jil was heftiger om te zien, omdat die echt plat op de grond lag ineens, plus er was toen alcohol in het spel, wat voor drama zorgde. Maar dit had ook best foute boel kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |