SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
Dat gaat vanmiddag gebeuren maar hij heeft zijn papa en mama het al verklapt
Goedemorgen Mad, lekker uitgeslapen?quote:
Na de 'drukke' buitendag gisteren heb ik prima geslapen en ben ik nu met een bak koffie langzaam aan het ontwaken. Wakker ben ik nog niet echt, maar dat komt straks wel als we de auto weer gaan inpakken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad, lekker uitgeslapen?
Weg verrassingquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
Dat gaat vanmiddag gebeuren maar hij heeft zijn papa en mama het al verklapt
Je bent mooi op tijd voor de danceclassics op 192tv, net begonnenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:44 schreef MadMaster het volgende:
Na het oppikken van een lading worstenbroodjes en een lunch in Vught zijn we weer thuis.
Het is hier gewoon warm met 10 graden… 😅
Welkom terug MadMaster. Mag ik een worstenbroodje? #durftevragenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:44 schreef MadMaster het volgende:
Na het oppikken van een lading worstenbroodjes en een lunch in Vught zijn we weer thuis.
Het is hier gewoon warm met 10 graden… 😅
Ja, was super lekker en leuk om met de kabouter te maken, ik zal morgen een foto proberen neer te zettenquote:
Gaafquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, was super lekker en leuk om met de kabouter te maken, ik zal morgen een foto proberen neer te zetten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door just me op 28-01-2022 20:56:08 ]Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:45 schreef just me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vol geconcentreerd bezig![]()
Ze groeien als kool trouwens.Juin uit Eigen Tuin!![]()
Ja bizar, het gaat hartstikke snel, de jongste is lachwekkend hoor, die kan gewoon op de grond gaan zitten, je aankijken en keihard gaan lachenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
![]()
Vol geconcentreerd bezig![]()
Ze groeien als kool trouwens.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ja bizar, het gaat hartstikke snel, de jongste is lachwekkend hoor, die kan gewoon op de grond gaan zitten, je aankijken en keihard gaan lachen
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Het is echt genieten met die mannen maar morgenochtend hoef ik niet weer om 07.00 uur aan het ontbijt te zittenquote:
Morgen gewoon lekker uitslapen in mijn eigen bed
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Poeh he, meteen ‘aan’ staanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
Het is echt genieten met die mannen maar morgenochtend hoef ik niet weer om 07.00 uur aan het ontbijt te zitten
Morgen gewoon lekker uitslapen in mijn eigen bed![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:45 schreef just me het volgende:
Hé, die ken ik…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: