Zonder bont toch want dat kan niet meer anno 2022.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een Turkse advocate
Lang leve de integratie
Wat in ieder geval duidelijk is, is dat het, wéér, om moslims gaat.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we in deze casus:
1 messentrekker van onduidelijke komaf
1 Turkse advocate
Op zijn slechtst staat het gelijk voor onze import Nederlanders.
Dat je tamelijk dom bent had je al aangetoond inderdaad.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:06 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik schaar Turkije sinds kort ook onder dat kopje. Met dank aan ome Erdo.
Vanzelfsprekend. Dieren fokken voor een kraagje is echt not done.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zonder bont toch want dat kan niet meer anno 2022.
Een naïeveling met overduidelijk bewust oogkleppen op is wat mij betreft pas echt een debiel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat je tamelijk dom bent had je al aangetoond inderdaad.
Turkije ligt deels in Europa en deels in Azië. Niet in Noord-Afrika.
Tot de Arabische wereld behoren 22 landen waar, u raadt het al, Arabisch wordt gesproken. In Turkije spreekt men Turks.
Dus jij kunt het land er wel onder willen scharen om een willekeurige reden, maar het slaat nergens op.
Eens. Ik heb hier eerder al eens heel genuanceerd gepost, maar dat vinden types als jij en @SpaceOddity helemaal niet leuk, dus kom ik jullie een beetje tegemoet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:29 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Een naïeveling met overduidelijk bewust oogkleppen op is wat mij betreft pas echt een debiel.
Lol, een persoonlijke aanval.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat je tamelijk dom bent had je al aangetoond inderdaad.
Ohjaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens. Ik heb hier eerder al eens heel genuanceerd gepost, maar dat vinden types als jij en @:spaceoddity helemaal niet leuk, dus kom ik jullie een beetje tegemoet.
Ik weet niet wat 'hunnie' is, dus nee. Als 'hunnie' iedereen uit Noord-Afrika of de Arabische Wereld is, dan hoeft dat zeker niet zo te zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:40 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Lol, een persoonlijke aanval.
En dat van iemand die, bij een filmpje waarin je duidelijk iemand met een bontkraag en iemand met een hoofddoek ziet, blijft bestrijden dat hun niet om "hunnie" gaat.
ipv een nieuwe aanval zou je hem kunnen vragen wat hij onder hunnie verstaat en wie weet definiëren jullie het wel heel anders.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:40 schreef SpaceOddity het volgende:
blijft bestrijden dat hun niet om "hunnie" gaat.
Zo blijkt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ipv een nieuwe aanval zou je hem kunnen vragen wat hij onder hunnie verstaat en wie weet definiëren jullie het wel heel anders.
Nou ja, nu ben je in elk geval duidelijker. De kans dat je het goed heb is nu ook flink toegenomen, omdat nu ook de 28 niet Noord-Afrikaanse en Arabische landen tot 'hunnie' worden gerekend.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:50 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Zo blijkt.
Maar ik ben wel klaar met die bal gehakt.
We kunnen het nog wel mooier maken; tis gewoon weer de islam in het nieuws op de manier zoals men de islam hier het vaakst in het nieuws ziet.
Let op; nu kans op maximale triggers, want het "i" woord is gevallen.
Het heeft simpelweg ook met de Islam te maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:50 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Zo blijkt.
Maar ik ben wel klaar met die bal gehakt.
We kunnen het nog wel mooier maken; tis gewoon weer de islam in het nieuws op de manier zoals men de islam hier het vaakst in het nieuws ziet.
Let op; nu kans op maximale triggers, want het "i" woord is gevallen.
Dus moslims van 12 jaar steken agenten in de rug vanwege de islam?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:00 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik geen hekel aan moslims als mensen, maar ik verafschuw de Islam. Die naar mijn mening achterlijke religie verpest ontzettend veel mensen.
Moslims van 12 jaar die überhaupt met een mes op straat lopen zijn inderdaad direct het product van deze, naar mijn mening achterlijke, religie.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus moslims van 12 jaar steken agenten in de rug vanwege de islam?²
Ik ben Rooms Katholiek en liep op mijn 10e al met een zakmes rond hoor. Zo'n vet vlindermes waar ik trucjes mee kon.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:09 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Moslims van 12 jaar die überhaupt met een mes op straat lopen zijn inderdaad direct het product van deze, naar mijn mening achterlijke, religie.
Naar mijn mening is een snoekbaars een hond. Van een zelfde laken een pak. Wat een onzin man.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:09 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Moslims van 12 jaar die überhaupt met een mes op straat lopen zijn inderdaad direct het product van deze, naar mijn mening achterlijke, religie.
Meeste jonge messentrekkers komt door drill rap, laten we wel wezen, je weet verder niets van de islam af, een religie met 2 miljard aanhangers van honderden verschillende afkomsten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:09 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Ik heb er genoeg van meegekregen om er ook helemaal niets meer van te willen leren.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:13 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Meeste jonge messentrekkers komt door drill rap, laten we wel wezen, je weet verder niets van de islam af, een religie met 2 miljard aanhangers van honderden verschillende afkomsten.
2 weekjes all-inclusive Turkije?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:17 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg van meegekregen om er ook helemaal niets meer van te willen leren.
Toegegeven, waar de Islam mooi tot zn recht komt is in islamitische landen. Daar heb ik een ontzettend fijne tijd gehad.
Mijn ex is moslim, om even een voorbeeld te noemen. Wat overigens een ontzettend leuk mens is.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
2 weekjes all-inclusive Turkije?
Nou ja, ik ging aan op dit:quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:24 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Mijn ex is moslim, om even een voorbeeld te noemen. Wat overigens een ontzettend leuk mens is.
Maar ik ben verder geen verantwoording verschuldigd. Mijn mening (hoe controversieel ook) is gebaseerd op mijn ruime persoonlijke ervaring. Daarmee klaar.
Ik herken dit namelijk totaal niet vanuit mijn eigen ervaringen. Ik heb namelijk in de Islamitische wereld op genoeg plekken tijd doorgebracht die je gewoon kunt omschrijven als 'vrije samenleving waar mensen gelijkwaardig aan elkaar zijn'. Wat jij omschrijft is echt een parodie op de Islamitische wereld die je echt alleen nog treft in boerendorpen en landen onder een dictatoriaal regime.quote:Het probleem begint wanneer de Islam zich gaat nestelen in een vrije samenleving. In een vrije samenleving mag je namelijk kritisch denken en zijn mensen in de basis gelijkwaardig aan elkaar. In de Islam is slechts één enkele interpretatie mogelijk en de sociale druk in de cultuur van moslims rekent keihard met bovenstaande normen en waarden af.
Wat ik probeerde te zeggen is dat ik hetzelfde over de Islam denk in een islamitisch land. Gelijkgestemden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik ging aan op dit:
[..]
Ik herken dit namelijk totaal niet vanuit mijn eigen ervaringen. Ik heb namelijk in de Islamitische wereld op genoeg plekken tijd doorgebracht die je gewoon kunt omschrijven als 'vrije samenleving waar mensen gelijkwaardig aan elkaar zijn'. Wat jij omschrijft is echt een parodie op de Islamitische wereld die je echt alleen nog treft in boerendorpen en landen onder een dictatoriaal regime.
Het is misschien niet zo zwart-wit als ik het voorheen beschreef, en eerlijk gezegd ben ik het ook wel grotendeels met je eens, echt ben ik wel echt van mening dat de Islam in de basis een groot onderdeel van het probleem is, en hier niet (in ongematigde vorm) thuishoort.quote:Nu wil het toeval dat het merendeel van de Moslims die hier komen wonen uit dergelijke settings komen. Het probleem is niet de Islam, maar de normen en waarden van de plek van herkomst gecombineerd met een nieuwe plek hier in een sociaal economische achterstand.
De Islam heeft daar niet zo veel mee te maken, maar de wereld waar deze mensen vandaan komen is wel totaal anders als die waar ze in terecht komen. Dat is het probleem en dat toont zich.
quote:Belgische agent die door 12-jarige jongen werd neergestoken mag van ic-afdeling af
De agent, die donderdag in Peer het verkeer in goede banen leidde, raakte in discussie met een vrouw die haar twee zoons van school kwam halen. De wijkagent zou haar aangesproken hebben, omdat ze voor een file zorgde. Daarna wilde hij ook de wagen controleren. Vervolgens werd hij door de twaalfjarige jongen met een mes tweemaal in de rug gestoken.
Het steekletsel was ernstig, maar bleek niet levensbedreigend. De man werd met een ingeklapte long naar het ziekenhuis gebracht. Daar moest hij een nacht op de intensive care verblijven. De mentale klap is voor de neergestoken agent groot, aldus de korpschef. Hij zal voor de verwerking ervan nog de nodige opvang en begeleiding krijgen.
Na het incident werden de twaalfjarige jongen, zijn zeventienjarige broer en hun beider moeder gearresteerd. De jeugdrechter in Hasselt besliste om de jongen in een halfopen instelling in Mol te plaatsen voor een periode van voorlopig drie maanden. De oudere broer stond na eerdere strafbare al onder toezicht van een jeugdrechter. Hij is vrijgelaten, maar hij krijgt nu intensievere begeleiding. Na verhoor mocht de moeder vrijdag al naar huis.
https://www.ad.nl/buitenl(...)fdeling-af~a8aac81d/
Oneindigequote:Hij is vrijgelaten, maar hij krijgt nu intensievere begeleiding
quote:Op maandag 31 januari 2022 14:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit soort dingen moeten natuurlijk wel goed aangepakt worden immers.
Je wilt natuurlijk niet dat dit soort jongens later gaan ontsporen.
[ afbeelding ]
Vraag is wat die 17jarige nu precies gedaan heeft waardoor ie opgepakt werdquote:
Je kunt toch niet opgepakt worden als je niet van iets verdacht wordt? Geen ervaring mee dus oprechte vraagquote:Op maandag 31 januari 2022 16:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vraag is wat die 17jarige nu precies gedaan heeft waardoor ie opgepakt werd. Zijn moeder stond verkeerd geparkeerd en zijn broertje stak een mes in de rug van die agent.
Dus eigenlijk krijgt ie nu intensievere begeleiding vanwege zijn familie. Dus wordt ie gestraft terwijl hij in feite niets verkeerd deed (behalve wellicht een grote bek). Maar dat is als je het objectief bekijkt natuurlijk.
Maar het is geen lieverdje natuurlijk. Met een strafblad en zulk volk om je heen. Dus wel verstandig. Die intensievere begeleiding. Al zal dat niets meer uithalen bij dat soort tuig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |