Precies: https://www.bndestem.nl/b(...)-het-nooit~a25b899f/quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:47 schreef Poem_ het volgende:
[..]
'Nederlanders' doen niet mee aan dodelijke straatraces, inderdaad.
Een mannelijke Nederlander. Weet je wie pas oververtegenwoordigd zijn in de misdaadcijfers? Mannen!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volgens de rechtbank is de moordenaar van Nicky Verstappen ook een Nederlander. Dit moet echt gaan stoppen.
Geef nou maar gewoon toe; je vind het gewoon jammer dat het 12 jarige jochie, die van achter een agent neerstak, geen Klaas, Peter of Jan is. Of Lars. Of Yang.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volgens de rechtbank is de moordenaar van Nicky Verstappen ook een Nederlander. Dit moet echt gaan stoppen.
Hoe heet hij dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:03 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe; je vind het gewoon jammer dat het 12 jarige jochie, die van achter een agent neerstak, geen Klaas, Peter of Jan is. Of Lars. Of Yang.
Gezien de kledij van het jochie en de moeder zet ik mn geld in op ''Mohammed'', ''Youssoef'', Hasan'' & ''Salah''.quote:
Maar je hebt dus geen idee eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:13 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Gezien de kledij van het jochie en de moeder zet ik mn geld in op ''Mohammed'', ''Youssoef'', Hasan'' & ''Salah''.
Of een andere Arabische/ noord Afrikaanse klinkende naam.
Jawel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar je hebt dus geen idee eigenlijk?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Arabische/ noord Afrikaanse klinkende naam
Als jij je deugklepjes even af doet zul je ook gewoon een bontkraagje en hoofddoek zien. Lukt het? Kijk eens goed, wat zie je?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dat baseer je op kleding op een video van 300m afstand?
Nou, vertel. Wie heeft dat gezegd?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie zei ook weer dat niet-westerse immigranten niks toevoegen?
Hahahahahahahahahah ja idd dan mag je die agent kapotsteken ja hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 00:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hier leest iedereen natuurlijk weer gemakshalve overheen
Wat zegt datquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:02 schreef SpaceOddity het volgende:
Wel grappig en veelzeggend dat je nu een poging doet om daar over te beginnen.
Een Turkse advocatequote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:50 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Als jij je deugklepjes even af doet zul je ook gewoon een bontkraagje en hoofddoek zien. Lukt het? Kijk eens goed, wat zie je?
1 + 1 = 2. En niet 3.
Bontkraagje + hoofddoek = Arabisch / Noord afrikaans.
Als het zo blijkt te zijn dat ie toch niet die roots draagt, mag jij me hier quoten en een ''haha'' doen, okee?
Advocate Eylem Turan (klinkt ook al zo lekker westers) spreekt van de slachtofferrol; de jongen raakte verstrikt in een ''op één stapeling van omstandigheden'' en ''begrijpt zelf ook niet hoe hij in die situatie terecht is gekomen''. Het gebrek aan zelf reflectie klots hier weer volop over de plinten. Ook dat is iets wat men inmiddels als kenmerkend beschouwd voor bontkraagjes en hoefddoekjes.
Kan je niet leuk vinden, je doet er weinig aan. Tis zo.
Dat het hier vermoedelijk gaat om Arabishh / noord afrikaans import volk welke zich schuldig maakt aan een steekpartij waarbij een minderjarige een agent van achter neer gestoken wordt, en dat jij toch nog ff een poging meent te moeten doen om te roepen ''ja maar dr zit ook goed volk tussen hoor''.quote:
Bedankt. Ik ben grote blij.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat het hier vermoedelijk gaat om Arabishh / noord afrikaans import volk welke zich schuldig maakt aan een steekpartij waarbij een minderjarige een agent van achter neer gestoken wordt, en dat jij toch nog ff een poging meent te moeten doen om te roepen ''ja maar dr zit ook goed volk tussen hoor''.
Joh.
Het merendeel is goed volk.
Nou, is dat ook weer even gezegd.
Voorlopig hebben we in deze casus:quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat het hier vermoedelijk gaat om Arabishh / noord afrikaans import volk welke zich schuldig maakt aan een steekpartij waarbij een minderjarige een agent van achter neer gestoken wordt, en dat jij toch nog ff een poging meent te moeten doen om te roepen ''ja maar dr zit ook goed volk tussen hoor''.
Joh.
Het merendeel is goed volk.
Nou, is dat ook weer even gezegd.
Het gaat om Belgen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we in deze casus:
1 messentrekker van onduidelijke komaf
1 Turkse advocate
Op zijn slechtst staat het gelijk voor onze import Nederlanders.
Vieze opportunist.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:46 schreef Middle-East het volgende:
[..]
Het gaat om Belgen.
Ik heb je als importvolk gecorrigeerd, dus we staan sowieso voor.
Ja, Arabisch / noord Afrikaans import zoekt; Arabisch / noord Afrikaans import.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een Turkse advocate
Lang leve de integratie
Ik zie dat je geologische kennis ook uit je onderbuik komt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:02 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja, Arabisch / noord Afrikaans import zoekt; Arabisch / noord Afrikaans import.
Wat nou integratie?
Ik schaar Turkije sinds kort ook onder dat kopje. Met dank aan ome Erdo.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zie dat je geologische kennis ook uit je onderbuik komt.
En toen deed je je oogkleppen weer even af en zag je dat wanneer het aankomt op dit soort berichten en berichten rondom integratie, de groep "Arabisch / noord Afrikaans" wel opvallend vaak een negatieve rol speelt. Terwijl ze flink in de minderheid zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we in deze casus:
1 messentrekker van onduidelijke komaf
1 Turkse advocate
Op zijn slechtst staat het gelijk voor onze import Nederlanders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |