SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Uitgesteld tot morgen...dan gaan ze babbelen.quote:
kijk dit zijn replies waar ik wat aan heb, ondanks dat t gesprek pas morgen verder gezet gaat wordenquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Uitgesteld tot morgen...dan gaan ze babbelen.
Waarom.....quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Uitgesteld tot morgen...dan gaan ze babbelen.
Nawel stream beste stream vanavondquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kijk dit zijn replies waar ik wat aan heb, ondanks dat t gesprek pas morgen verder gezet gaat worden
maar zo weet ik precies welke stream ik snel harder moet zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dan heb ik helaas veel gemistquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel stream beste stream vanavond
Dominee gesprek....verwacht er weinig van.quote:
Vergeleken met de rest van de week was het heel leukquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan heb ik helaas veel gemist
was weg
Dat muurtje was een topidee van BB. Ze zijn aardig op dreef, er borrelt momenteel van alles.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
en jij als ervaringsdeskundige
wat vind jij van deze BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |