abonnement Unibet Coolblue
pi_203396171
pi_203396355
Mooi plaatje O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203396660
@Blues @Isabeau
Afhankelijk van het soort plant:
- door uitdrogen gaan de rouwvliegjes dood. Maar daar moet je plant tegen kunnen.
- Aaltjes werken supergoed (Ik had ze van de Bio-Groei webshop) maar daarvoor moet je de grond heel nat houden, anders gaan de aaltjes dood. Sommige planten gaan alleen ook dood van zoveel nattigheid :X
pi_203396674
@Cat-astrophe sterkte iedereen :*
pi_203396691
@vlindertje89 lekker getraind?

Ik was ook weer sporten. Was fijn. Leuke groep ook, veel "oude" leden net zoals ik. Hoop domme grappen gemaakt O+
pi_203396712
Mooie foto’s @Blues wat gaaf verzonnen

Rouwvliegjes ken ik niet, maar sinds aaltjes geweldig geholpen hebben tegen pissebedden in een balkonbak ben ik er fan van
We have far more in common than that which devides us..
pi_203398560
Hai.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203398567
G'morgen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203398574
Ik kreeg net appjes over het onbereikbaar zijn van een plein in de binnenstad, afgesloten met lint, politie, brandweer en een koepel. :o

Ben nieuwsgierig en verwacht een dooie drugsdealer maar kan nog niks vinden.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203398631
Oh, inderdaad een dode.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203398635
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 23:15 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues @:Isabeau
Afhankelijk van het soort plant:
- door uitdrogen gaan de rouwvliegjes dood. Maar daar moet je plant tegen kunnen.
- Aaltjes werken supergoed (Ik had ze van de Bio-Groei webshop) maar daarvoor moet je de grond heel nat houden, anders gaan de aaltjes dood. Sommige planten gaan alleen ook dood van zoveel nattigheid :X
Ik las het ook van het uitdrogen, 1 plant moet echt natte voeten, is een palm.
We gaan het zien of dit voldoende is, we hebben maar 3 planten dus het zal wel snel minder worden.
pi_203398638
Nog even een keer blij doen voor gcjoel. Zo blij dat het je gelukt is! *O*
pi_203398642
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 07:39 schreef Lonaa het volgende:
Oh, inderdaad een dode.
Als het in de crimi-sfeer is en het is geen vergismoord, knal mekaar maar lekker af :+

Het werk roept weer :W
  vrijdag 28 januari 2022 @ 07:58:27 #14
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203398732
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 07:40 schreef Myraela het volgende:
Nog even een keer blij doen voor gcjoel. Zo blij dat het je gelukt is! *O*
O+

Ik kon er niet van slapen :')
  vrijdag 28 januari 2022 @ 08:10:09 #15
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203398783
Goedemorgen!

De avonturen van Frida deel 1:

Ik ben nu 2 keer donker en 1 keer licht bij mn nieuwe mens.. het huis is best groot,dus er valt veel te ontdekken.
Gelukkig zijn er ook fijne plekjes waar ik me kan verstoppen, achter de kussens van de bank en onder het dekbed.. zo leuk om mn mens op een speurtocht te sturen! En dan hou ik me lekker stil.. ze deden zelfs de grote boze buitendeur open om me te vinden.. :+ gekkies!

De eerste keer donker lieten ze me alleen in de kamer met de bank, maar vannacht mocht ik bij mn mens slapen.. ik heb het hele donker lekker veel geklommen en de bewegende delen van mn mens besprongen.. *O* af en toe moest ik ook slapen en krulde ik me fijn tegen het kussen van mn mens aan.. dan deed ze haar arm of hand om me heen en ging ik heerlijk spinnen *;

Vanochtend htend mocht ik mee achter een andere deur kijken.. daar was het best fijn, want de vloer was NOG warmer.. alleen was er ineens heel veel water, en dat vond ik minder fijn.. maar dat ga ik een andere keer nog beter uitzoeken hoor!

Nu eens fijn naast mn mens knuffelen, of vanaf de bank de straat beneden in de gaten houden.. en spelen natuurlijk!! Favoriet is het grote zachte vlak op de grond .. daar kan ik zo lekker mn nagels inzetten.. alleen vind mn mens dat niet zo leuk geloof ik, maar daar trek ik me lekker niks van aan :6 ik charmeer mn mens nog wel een beetje en dan kom we tot een betere verstandhouding over dat vlak ^O^

Nou doei he!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 28 januari 2022 @ 08:20:14 #16
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203398837
Leuk Barrel! O+
pi_203398849
Mogge!

Liefste in bed, poes op schoot, hond aan de voeten, koffieapparaat pruttelt O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203398857
Oke ik heb echt enorm first world problem, komt ie:
Ik heb peren, ze zijn zo lekker sappig rijp :9 maar ik vind de schil altijd zo...stug. En dat doet af aan de feestvreugde van Hele Rijpe Peer. Maar als ie zo rijp is kan je m ook niet schillen ;( Dus ik moet m of minder rijp eten en schillen of met schil en al heel rijp opeten.

;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203398861
Ik kom gewoon onder het perensap te zitten, want ik schil ze gewoon ook al zijn ze super rijp *)
Daar heb ik water in de kraan en droge handdoeken voor hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 28 januari 2022 @ 08:30:18 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203398873
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom gewoon onder het perensap te zitten, want ik schil ze gewoon ook al zijn ze super rijp *)
Daar heb ik water in de kraan en droge handdoeken voor hoor.
Dit!
Ook al heb ik bijna nooit peren, maar als je niet onder het sap zit zijn ze niet lekker.
pi_203398883
Frida O+

Zo maar eens gebruik maken van dat alles weer open is. Eerst naar de dierentuin en dan naar de bios. Misschien ook nog ergens een hapje eten maar dat ligt eraan hoeveel we egen bij de bios (daar hebben ze ook tapas en kaasplankjes).
pi_203398885
Oké de volgende schil ik gewoon.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203398888
Ik snij peer in stukjes (met schil) en dan in de yoghurt. Dan valt de stugheid van de schil niet zo op.

En leuk te lezen, de avonturen van Frida. Veel blijven schrijven Frida!
We have far more in common than that which devides us..
pi_203398889
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 08:31 schreef Sarabi het volgende:
Frida O+

Zo maar eens gebruik maken van dat alles weer open is. Eerst naar de dierentuin en dan naar de bios. Misschien ook nog ergens een hapje eten maar dat ligt eraan hoeveel we egen bij de bios (daar hebben ze ook tapas en kaasplankjes).
Ik las 'wegen', je bedoelde 'eten' _O-
Je wegen in de bios voor je gaat eten is op zich wel bijzonder 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 januari 2022 @ 08:34:25 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203398899
Mogge :W

De grote (geluidswerende) isolatieverbouwing op kantoor is begonnen. Lopen drie bouwvakkers rond. De belhokken en kamer van 'Het Opperhoofd' zijn niet geweldig geisoleerd. Als mijn baas een echt gesprek wil voeren moet dat in de kamer van de directeur.

Nu al benieuwd naar de nieuwe avonturen van Frida :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')