SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijd voor complete cijfers.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Vorige week donderdag:quote:Update van 20 januari:
- 39.920 nieuwe positieve testen
- 133 nieuwe ziekenhuisopnames
- 16 nieuwe IC-opnames
- 10 nieuwe overlijdens“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dit argument lees ik veel vaker maar het is echt totale bullshit. Rutte hoeft maar 1 ding te doen en dat is gewoon de overheersende Europese lijn volgen. Dan heeft hij altijd een excuus en pikt ook echt 95 procent van het land dat, zelfs als er toch ineens een nieuwe variant uit de lucht komt vallen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:01 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dat denken we allemaal. Alleen als je de verantwoordelijkheid hebt en een debacle als Dansen met Jansen op je naam hebt dan zit je er wellicht wat anders in. Ik kan mij niet voorstellen dat als het zo goed blijft gaan dat we dan serieus zes weken gaan wachten. Dat gaat echt sneller gebeuren.
Dat Hugo met een lokale blunder (Dansen met Jansen) kwam heeft totaal niets te maken met de Europese lijn die je gewoon zonder enig risico en vrijwel zonder maatschappelijke kritiek kunt volgen.
@AlwaysHappy @Elan![]()
Zolang mensen nog een jaar moeten wachten op operaties geloof ik daar helemaal niks van. We zitten nog steeds met een enorme inhaalslag qua planbare zorg.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:01 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dat denken we allemaal. Alleen als je de verantwoordelijkheid hebt en een debacle als Dansen met Jansen op je naam hebt dan zit je er wellicht wat anders in. Ik kan mij niet voorstellen dat als het zo goed blijft gaan dat we dan serieus zes weken gaan wachten. Dat gaat echt sneller gebeuren.blablablabla![]()
Dit. Gewoon alles openen! Nu!quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit argument lees ik veel vaker maar het is echt totale bullshit. Rutte hoeft maar 1 ding te doen en dat is gewoon de overheersende Europese lijn volgen. Dan heeft hij altijd een excuus en pikt ook echt 95 procent van het land dat, zelfs als er toch ineens een nieuwe variant uit de lucht komt vallen.
Dat Hugo met een lokale blunder (Dansen met Jansen) kwam heeft totaal niets te maken met de Europese lijn die je gewoon zonder enig risico en vrijwel zonder maatschappelijke kritiek kunt volgen.
@:Alwayshappy @:Elan![]()
Maar dat debacle hebben ze niet op hun naam staan. Of in elk geval, ze vinden van niet. Van Dansen met Janssen is meerdere malen gezegd dat het verantwoord kon, maar dat mensen er niet verantwoord mee om zijn gegaan. Dat mensen zelf hadden moeten begrijpen dat een groen vinkje niet inhield dat je beschermd was etc.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:01 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dat denken we allemaal. Alleen als je de verantwoordelijkheid hebt en een debacle als Dansen met Jansen op je naam hebt dan zit je er wellicht wat anders in. Ik kan mij niet voorstellen dat als het zo goed blijft gaan dat we dan serieus zes weken gaan wachten. Dat gaat echt sneller gebeuren.
Dan kun je daar niet van geleerd hebben dus.![]()
Net zoals Rutte nu weer zegt dat als er geen versoepelingen zijn, dat uiteraard onze eigen schuld is.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar dat debacle hebben ze niet op hun naam staan. Of in elk geval, ze vinden van niet. Van Dansen met Janssen is meerdere malen gezegd dat het verantwoord kon, maar dat mensen er niet verantwoord mee om zijn gegaan. Dat mensen zelf hadden moeten begrijpen dat een groen vinkje niet inhield dat je beschermd was etc.
Dan kun je daar niet van geleerd hebben dus.
Eigen schuld, dikke bult![]()
![]()
En dan nog is het een volledig verkeerde inschatting van het Nederlandse sentiment. Dat Dansen met Jansen is hooguit iets waar we nu nog om lachen, strengere maatregelen leiden altijd tot meer verzet dan een keer een te soepele maatregel.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar dat debacle hebben ze niet op hun naam staan. Of in elk geval, ze vinden van niet. Van Dansen met Janssen is meerdere malen gezegd dat het verantwoord kon, maar dat mensen er niet verantwoord mee om zijn gegaan. Dat mensen zelf hadden moeten begrijpen dat een groen vinkje niet inhield dat je beschermd was etc.
Dan kun je daar niet van geleerd hebben dus.![]()
VI Vandaag voortaan half uur eerder opgenomen zodat publiek kan blijven
https://www.nu.nl/media/6(...)iek-kan-blijven.html![]()
Rutte had laatst ook zelfkritiek. Namelijk dat hij dingen niet goed genoeg heeft uitgelegd.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan kun je daar niet van geleerd hebben dus.
Het is altijd weer wijzen naar de bevolking.![]()
Tromgeroffel zet in. De vraag is hoeveel achterstand we er bij krijgen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Als ze ergens van “geleerd” hebben dan is het van de versoepelingen afgelopen najaar. Toen volgden ze ook de lijnen in het buitenland, en zag het er ook rooskleurig uit met dalingen icm hoge vaccinatiegraad.
Nou, dat hebben ze geweten, want ze kregen vrij veel over zich heen van experts en in de media dat ze veel te snel versoepelden en daarmee en golf veroorzaakten.
Dat doen ze niet snel nog een keer dus.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Al besproken.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Coronapil jaaaaLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Hup Marino schiet ff op.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
- 64.555 nieuwe positieve testen
- 150 nieuwe ziekenhuisopnames
- 11 nieuwe IC-opnames
- 14 nieuwe overlijdens“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ja dat zeg je goed, van "experts" en de lobbyclub vanuit de ziekenhuizen. Je hebt gewoon een uitstekend alibi als je consequent wijst op de lijn van de andere Europese landen in plaats van alleen naar je eigen bevooroordeelde adviesclubje luisteren. (Datzelfde adviesclubje dat onevenredig veel aandacht in de media bleef krijgen.)quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:14 schreef Drekkoning het volgende:
Als ze ergens van “geleerd” hebben dan is het van de versoepelingen afgelopen najaar. Toen volgden ze ook de lijnen in het buitenland, en zag het er ook rooskleurig uit met dalingen icm hoge vaccinatiegraad.
Nou, dat hebben ze geweten, want ze krijgen vrij veel over zich heen van experts en in de media dat ze veel te snel versoepelden en daarmee en golf veroorzaakten.
Dat doen ze niet snel nog een keer dus.![]()
Laatste update: 27-01-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 64602
Gemeentes met +5 besmettingen:
2842 Amsterdam
2009 Eindhoven
1880 Rotterdam
1646 's-Gravenhage
1052 Zaanstad
1015 Almere
1004 Utrecht
871 Breda
856 Helmond
810 Alphen aan den Rijn
796 Tilburg
724 Apeldoorn
701 Nijmegen
681 Leiden
620 Dordrecht
579 Katwijk
543 's-Hertogenbosch
531 Amersfoort
528 Haarlem
500 Gouda
490 Hoeksche Waard
482 Haarlemmermeer
464 Purmerend
459 Groningen
450 ZoetermeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
0 gemeentes met 0 besmettingen
2 gemeentes met 1 besmettingen
0 gemeentes met 2-4 besmettingen
0 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php![]()
Zeer gunstige cijfers.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
- 64.555 nieuwe positieve testen
- 150 nieuwe ziekenhuisopnames
- 11 nieuwe IC-opnames
- 14 nieuwe overlijdens[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Al besproken.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Hek om Eindhoven lijkt me wel een goed idee.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Niet alleen de experts, groot deel van de bevolking en oppositie stond ook alweer in de banken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat zeg je goed, van "experts" en de lobbyclub vanuit de ziekenhuizen. Je hebt gewoon een uitstekend alibi als je consequent wijst op de lijn van de andere Europese landen in plaats van alleen naar je eigen bevooroordeelde adviesclubje luisteren. (Datzelfde adviesclubje dat onevenredig veel aandacht in de media bleef krijgen.)Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Een groot deel stond ook in de banken toen de versoepelingen weer teruggedraaid werden. Het is bijna alsof het een gevoelig onderwerp is en ze 't nooit goed kunnen doenquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Niet alleen de experts, groot deel van de bevolking en oppositie stond ook alweer in de banken.![]()
![]()
Nee hoor, dat is van een hele week. Hele regio was de hele week al bijna niets en gisteren en vandaag enorm hoog.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:17 schreef MichaelScott het volgende:
Hek om Eindhoven lijkt me wel een goed idee.
Lekker nuttig dan ook die cijfers als ze nooit kloppen.![]()
Zaanstad blijft meespelen met de grote jongens.
Heel mooi."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Zelfs dan is een hek om Eindhoven nog steeds een goed ideequote:Op donderdag 27 januari 2022 15:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is van een hele week. Hele regio was de hele week al bijna niets en gisteren en vandaag enorm hoog.
Lekker nuttig dan ook die cijfers als ze nooit kloppen.![]()
![]()
Dat is altijd wel een prima idee eigenlijk. En Amsterdam dan afzinken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:17 schreef MichaelScott het volgende:
Hek om Eindhoven lijkt me wel een goed idee."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een groot deel stond ook in de banken toen de versoepelingen weer teruggedraaid werden. Het is bijna alsof het een gevoelig onderwerp is en ze 't nooit goed kunnen doen
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:17 schreef MichaelScott het volgende:
Hek om Eindhoven lijkt me wel een goed idee.
@De_Kraam![]()
We hebben dus nu iets dat het moet voorkomen (de vaccins) en we hebben iets dat het kan genezen.
https://www.nu.nl/coronav(...)ar-in-nederland.html
Waar de fuck wachten we nu nog op? Weg met die ongein en openen de maatschappij.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Niet! Woon er niet meer, maar wil er nog wel regelmatig heen kunnen. Doe dan maar een hek bij de rivieren.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan is een hek om Eindhoven nog steeds een goed idee![]()
Oef.quote:
Al is die hele serie een groot kippenvel moment, dit was een moment van extra dik.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
De gezondheidsraad moet er ook nog een plasje over doen hč. En dan moet CBG de Nederlandse bijsluiter nog ontvangen en moet de pil er daadwerkelijk zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:20 schreef Red_85 het volgende:
We hebben dus nu iets dat het moet voorkomen (de vaccins) en we hebben iets dat het kan genezen.
Waar de fuck wachten we nu nog op? Weg met die ongein en openen de maatschappij.![]()
Dan krijg jij een sleutel om er af en toe binnen te komen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niet! Woon er niet meer, maar wil er nog wel regelmatig heen kunnen. Doe dan maar een hek bij de rivieren.![]()
Tijd voor een strenger CTB beleid! Bescherm deze 233 mensen tegen zichzelf!quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:52 schreef Discombobulate het volgende:
233 mensen op de IC en nog dalende. Dat is zo gigantisch weinig op een bevolking van 17 miljoen waarvan >85% volledig gevaccineerd is en waarbij er alsnog 50k besmettingen per dag zijn. Volgens mij is er niets meer aan de hand en moeten we daar ook naartoe gaan handelen. Ook dat artikel van dat er echt bijna geen IC patiënten bij zijn gekomen in het, als ik met niet vergis, Erasmus Ziekenhuis.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
264 nieuwe besmettingen waar ik woon en alsnog staan we niet in de top 10. Het is wonderlijk hoeveel besmettingen er overal zijn.![]()
quote:
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Niet echt met deze giga besmettelijke variantquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:23 schreef BillDauterive het volgende:
264 nieuwe besmettingen waar ik woon en alsnog staan we niet in de top 10. Het is wonderlijk hoeveel besmettingen er overal zijn.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dan ben ik akkoord. Heb er ook veel klanten wonen, maar dan komt dat wel goed.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan krijg jij een sleutel om er af en toe binnen te komen.![]()
En de wappies moeten er nog wat bijwerkingen bijverzinnen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
De gezondheidsraad moet er ook nog een plasje over doen hč. En dan moet CBG de Nederlandse bijsluiter nog ontvangen en moet de pil er daadwerkelijk zijn.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Voor mannen: Een verstoorde menstruatiecyclus.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En de wappies moeten er nog wat bijwerkingen bijverzinnen.![]()
De bijdrage van die pillen kan best wel eens tegenvallen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:20 schreef Red_85 het volgende:
Waar de fuck wachten we nu nog op? Weg met die ongein en openen de maatschappij.quote:Het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) heeft de coronapil Paxlovid van Pfizer voorwaardelijk goedgekeurd.https://nos.nl/artikel/24(...)apil-van-pfizer-goedquote:Een belangrijke kanttekening bij Paxlovid is dat veel medicijnen niet gecombineerd mogen worden met het middel, legt Ton de Boer, voorzitter van het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen (CBG), uit. Het college is namens Nederland betrokken bij de beoordeling.
"Er zijn veel interacties met andere geneesmiddelen", zegt De Boer. "Hierdoor kunnen medicijnen sterker of juist minder sterk werken. Dit kan zorgen voor gevaarlijke situaties."
De bijwerkingen van de pil beschrijft De Boer als mild: "Tijdelijke verandering van smaak, hoofdpijn, overgeven en het verhogen van de bloeddruk."
Juist de groep die er het meeste baat bij heeft lijkt me de groep die al flink aan de medicijnen zit.
Neemt niet weg dat maatregelen sowieso versoepeld kunnen worden.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Owja, fuck. Ik was de verlammende NLse bureaucratie vergeten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
De gezondheidsraad moet er ook nog een plasje over doen hč. En dan moet CBG de Nederlandse bijsluiter nog ontvangen en moet de pil er daadwerkelijk zijn.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Erg mooiquote:Laagste aantal mensen op de IC sinds 30 oktober
De afname van het aantal patiënten op de intensive cares houdt aan. In totaal liggen nu 233 coronapatiënten op de IC's, 16 minder dan een dag eerder. Dat is het laagste aantal sinds 30 oktober.
Ook op verpleegafdelingen van de ziekenhuizen is sprake van een afname. Daar liggen nu 898 patiënten, 7 minder dan gisteren. Het LCPS noteert 150 nieuwe opnames op de verpleegafdelingen, gisteren waren dat er 133. Op IC's werden 11 nieuwe opnames gemeld.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Volendamed voor het eerst in 2 weken buiten de top 5quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ipv hartfalen penisfalen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En de wappies moeten er nog wat bijwerkingen bijverzinnen.
Moet je es opletten hoe snel t uit de handel is.Go hard or go home![]()
Mondkapjes en niet handen schudden toch wel?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hier heb je nog wel wat regels tot in ieder geval 03-02, daarna kan het snel afgelopen zijn. De intentie is er in ieder geval."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
daar heeft Pfizer wel pillen voorquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ipv hartfalen penisfalen.
Moet je es opletten hoe snel t uit de handel is.![]()
Daar heeft pfizer ook wel weer een ander middel voor.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb ik van horen-zeggen'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Zo een pil is natuurlijk wel goed nieuws. Corona heeft definitief verloren. Tijd om alles open te gooien, mondkapjes alleen vrijwillig en eens goed naar de zorg kijken.![]()
Fuck.. 11 seconden te laat.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar heeft Pfizer wel pillen voor'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Als ze in de bijsluiter zetten dat het een bijwerking is dat je een e-penis ter grootte van de gemiddelde Fok!ker krijgt heb je (onder mannen) in elk geval tegen de 100% opkomst.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:28 schreef Noek het volgende:
[..]
De mijne is al 30cm. Dus wat lul je nou?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als ze in de bijsluiter zetten dat het een bijwerking is dat je een e-penis ter grootte van de gemiddelde Fok!ker krijgt heb je (onder mannen) in elk geval tegen de 100% opkomst.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Die van een Fok!ker is anderhalve meter. Ik raad je aan je booster te halen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De mijne is al 30cm. Dus wat lul je nou?![]()
Heb jij het wel nodig dan?quote:
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dat is toch niet handig!? Kijk, ik moet hem al oprollen wil ik een boxer aan trekken. Of in een broekspijp stoppen. Anderhalve meter... hoe berg je dat op?quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die van een Fok!ker is anderhalve meter. Ik raad je aan je booster te halen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Niet. Dat draag je met trots (en, een echte komt zn zolder niet af dus who caresquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is toch niet handig!? Kijk, ik moet hem al oprollen wil ik een boxer aan trekken. Of in een broekspijp stoppen. Anderhalve meter... hoe berg je dat op?)
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2022 15:35:05 ]![]()
Mn eerste vaccinaties waren beide moderna. In ieder geval behoor je tot het moderna masterrace en ben je nu dan modernized.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
booster was moderna trouwens of is het dan boomster'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Zo leer je nog eens wat.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, zie nu voor het eerst dat er seconden bij de tijd van plaatsen staan.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Daar heeft Pfizer wel een andere pil voor.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:28 schreef Noek het volgende:
[..]
voor dat genezen moet je er wel vroeg bij zijn meen ikquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:20 schreef Red_85 het volgende:
Waar de fuck wachten we nu nog op? Weg met die ongein en openen de maatschappij.![]()
Dacht ergens gelezen te hebben binnen 3 dagen na besmetting ofso. Anders is er te veel virus ofso.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor dat genezen moet je er wel vroeg bij zijn meen ik'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Is al behandeld.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:45 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Daar heeft Pfizer wel een andere pil voor.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
plus het kost wat, $500, - per stuk betaalde de VS voor 10 miljoen doses. Dan is prikken toch een stuk goedkoper.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dacht ergens gelezen te hebben binnen 3 dagen na besmetting ofso. Anders is er te veel virus ofso.![]()
Welk filmpje van brazzers is dit? Ik vraag dit voor mijn valkparkiet.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
En alle vrouwen je maar nastaren in de winkelstraten..
[ afbeelding ]
wat de echte zolderkamer autisten dan weer niet kunnen handelen natuurlijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: