Waar is Alaska?quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:38 schreef Strani het volgende:
Ik vind de heupen van deze presentatrice zorgwekkend. Ik word er heel onrustig van.
Gewoon, naast Canadaquote:
En daar is ze nu in beeldquote:
Max zal je niet zien de komende dagen lijk mequote:Op woensdag 26 januari 2022 23:45 schreef Strani het volgende:
![]()
![]()
Die green room-presentatrice zegt dat 'elección'-nachten heel spannend zijn, "hè Max?"
Ach, wij hadden ooit een staatssecretaris die het acht uur heeft volgehoudenquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:45 schreef Strani het volgende:
(Tegen de man die dus één week minister was hè)
Jij bent wel de juiste leeftijd om onze social media-stagiair te zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Spaans Twitter er tegenaan kijkt. Van wat ik zo snel begrijpt valt Terra toch tegen. Wel veel fans van Blanca ook wat ik zo snel zie.
Ja maar ik moet eerst bij elke tweet van een Spanjaard op translate klikkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent wel de juiste leeftijd om onze social media-stagiair te zijn.
Zo’n NOS-hoekje waar Molloot elk kwartier totaal irrelevante tweets mag voorlezen tijdens de showquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent wel de juiste leeftijd om onze social media-stagiair te zijn.
Ik ben benieuwd naar z'n Spaanse uitspraakquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo’n NOS-hoekje waar Molloot elk kwartier totaal irrelevante tweets mag voorlezen tijdens de show
Ik teken ervoorquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo’n NOS-hoekje waar Molloot elk kwartier totaal irrelevante tweets mag voorlezen tijdens de show
Ik net zo zekerquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar z'n Spaanse uitspraak
Sorry, we zijn helemaal losgegaanquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:51 schreef Guanabana het volgende:
Waarom is dit trending op Twitter in Nederland met bijna 130.000 tweets?Mis ik iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |