Het was ook eigenlijk voor jou, aangezien jij er waarschijnlijk als enige wat mee kan, lief hè.quote:
Doen we stiekem om de paar maandenquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Verdomme jullie hebben het veranderd.
Ja op RTE playquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:01 schreef Sableheart het volgende:
Is hij bij jullie ook aan het stotteren?
Dit verkleint de kans op gelijkspelquote:
jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:01 schreef Sableheart het volgende:
Ja hier ook problemenquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:01 schreef Sableheart het volgende:
Van de 4 wel even 2 daarvan samengesteldquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:02 schreef Strani het volgende:
Oké voor morgen weten we dan dus dat er drie types stemmen zijn.
Hadden ze niet iemand kunnen vinden die half Spaans en half iets anders isquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Omdat de jury 50% is, waarvan 3 mensen Spaans zijn en 2 internationaal
Ja maar zaterdag hebben we wel een andere jury toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
Gaan ze nu alle vier door en waarom weten we nu al hoe er gestemd is?Varry Brava maakt vrij weinig kans op de eindoverwinning zo.
Ah, dat was me niet duidelijk. Dan vind ik het wel ok.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar zaterdag hebben we wel een andere jury toch?
Is ergens ook wel logisch, anders hadden we na de eerste twee telkens direct geweten welke liedjes dan 'door mogen'.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:04 schreef molloot200 het volgende:
Ik was vooral verbaasd dat ze niet van aantal stemmen van plek 6 naar 1 gingen maar van 4 naar 1 en dan naar plek 6 en 5
Ik zou nog teleurgestelder zijn in de einduitslag als Chanel wint dan als Rigoberta wint.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:04 schreef Strani het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Chanel's outfit wel door mag, maar het liedje niet.
De wiwi's zitten dan in de juryquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, dat was me niet duidelijk. Dan vind ik het wel ok.
Met als idee dat telkens wordt aangekondigd wie volgens de betreffende groep naar de finale zouden moeten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:04 schreef molloot200 het volgende:
Ik was vooral verbaasd dat ze niet van aantal stemmen van plek 6 naar 1 gingen maar van 4 naar 1 en dan naar plek 6 en 5
Nee, dezelfde.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar zaterdag hebben we wel een andere jury toch?
Drie rondes voor vier jury’s vond ik ook bijzonder.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:04 schreef molloot200 het volgende:
Nee absoluut, ik ook hoor. Rigoberta vind ik wat saai maar Chanel vind ik echt treurig.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou nog teleurgestelder zijn in de einduitslag als Chanel wint dan als Rigoberta wint.
Ondanks haar outfit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |