moest ik nog zelf even terug scrollen ookquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:15 schreef aTypisch het volgende:
Maaarrrrr is hij beter dan Linssen in de spits?
Misschien wel
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:09 schreef aTypisch het volgende:
Dessers is wel een type speler dat beter past in het profiel van een voorhoede speler in deze tactiek dan Bozenik
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Optie tot koop moet wel er bij zitten, mocht hij wel goed uitpakken heb je er tenminste nog wat aan.
Ah, de memo dat aidstransfer een synoniem voor logisch is heb ik even gemist.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moest ik nog zelf even terug scrollen ook
valt wel mee hoor
[..]
[..]
[..]
ik zag er het nut wel van in nadat het rond wasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, de memo dat aidstransfer een synoniem voor logisch is heb ik even gemist.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zag er het nut wel van in nadat het rond was
zo beter?
Ik vind dit een verwarrende post.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:01 schreef aTypisch het volgende:
normaal gesproken maakt dessers er trouwens helemaal niks denk ik
ook een beetje een lucky streak gehad
Stoer brilletje gekocht van de rente.quote:
Wat is nou het verhaal achter die vrienden van Feyenoord-goden? Hebben die de club nou nog wat opgeleverd of waren het meer geldwolven die hun geld nu terug willen?quote:
Overdrijf ik als ik zeg dat ik dit de beste Feyenoordtrainer ooit vind? (Puur op voetbalinhoud)quote:
Nee dan overdrijf je niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Overdrijf ik als ik zeg dat ik dit de beste Feyenoordtrainer ooit vind? (Puur op voetbalinhoud)
Mario Been kwam in de buurt.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Overdrijf ik als ik zeg dat ik dit de beste Feyenoordtrainer ooit vind? (Puur op voetbalinhoud)
Nog nooit een man zo zinnig over voetbal horen praten.
Ik heb nooit een Feyenoord-trainer inhoudelijk ook maar in de buurt horen komen van Slot.quote:
Nooit is een groot woord gezien je leeftijd (en dat bedoel ik niet vervelend ofzo).quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nooit een Feyenoord-trainer inhoudelijk ook maar in de buurt horen komen van Slot.
Nee snap ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nooit is een groot woord gezien je leeftijd (en dat bedoel ik niet vervelend ofzo).
Leo Beenhakker? Fred Rutten?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 06:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee snap ik.
Ik heb echter vMarwijk, de Koemannetjes en Gio weinig echt zinnige teksten horen zeggen inhoudelijk en dat zijn toch wel de succesvollere trainers geweest, die hadden het meer van andere kwaliteiten.
De rest is weinig discussie over mogelijk natuurlijk.
Hij had op zich een heel aantal prima spelers.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gertjan Verbeek heeft alles uit carrière gehaald: 'Alleen jammer van Feyenoord, kom je bij een topclub die niet top is’
Gertjan is ook geen top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |