Als de mail refereert naar meerdere bestellingen neem ik aan dat het om meer dan 1 retour gaatquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:04 schreef zoey27 het volgende:
[..]
19 bestellingen en 1 retour, ik misdraag mij?
Verder is het in het algemeen zo dat klanten die veel retourneren vaak ook veel kopen.
BolDOTcom gaf mij vandaag aan geen klanten te bannen omdat ie te veel retourneren, hooguit aanspreken. Wehkamp schakelt achteraf betalen uit. Maar doet verder ook geen acties.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja
Hopelijk gebeurt het je ook bij Bol, en wat voor webshop dan ook.
Een groot deel van Nederland koopt vooral iets online omdat ze het willen hebben, niet om het terug te sturen.
Bol interesseert het geen reet inderdaad. Die verzenden dunne boekjes in verpakkingen waar een hele boekenkast mee gevuld kan worden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:08 schreef zoey27 het volgende:
[..]
BolDOTcom gaf mij vandaag aan geen klanten te bannen omdat ie te veel retourneren, hooguit aanspreken. Wehkamp schakelt achteraf betalen uit. Maar doet verder ook geen acties.
Ik vind het nog steeds ver gezocht, je zou ook kunnen instellen dat als je te vaak retourneerd je niet meer gratis retour kunt sturen, of bv. niet meer duurder dan 100 euro kan kopen, altijd nog klantvriendelijker dan een ban.
Waar slaat dat op? Die hebben net zo goed als Amazon ook hele dure artikelen, bv, iPhones.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bol interesseert het geen reet inderdaad. Die verzenden dunne boekjes in verpakkingen waar een hele boekenkast mee gevuld kan worden.
Oke? Dat ontken ik ook niet?quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:17 schreef zoey27 het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Die hebben net zo goed als Amazon ook hele dure artikelen, bv, iPhones.
Vooral mensen die veel retourneren gok ikquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:20 schreef zoey27 het volgende:
Vooral ervaringen, hoeveel mensen een email hebben gehad van Amazon's "accountspecialist"
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:22 schreef zoey27 het volgende:
Zoals ik eerder aangaf, ik retourneerde veel bij Amazon inderdaad, maar ik koopte er ook veel.
Of kijkt die achtelijke bot van Amazon daar niet naar?
Huh? Je zei dat je maar één keer iets geretourneerd hebt bij Amazon.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:22 schreef zoey27 het volgende:
Zoals ik eerder aangaf, ik retourneerde veel bij Amazon inderdaad, maar ik koopte er ook veel.
Of kijkt die achtelijke bot van Amazon daar niet naar?
Dat was een tijd terug toen was het 45% retour en 55% niet denk ik., gedrag kan veranderen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Huh? Je zei dat je maar één keer iets geretourneerd hebt bij Amazon.
Waar slaat het nou op dat je zei dat je maar één keer iets geretourneerd hebt?quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:29 schreef zoey27 het volgende:
[..]
Dat was een tijd terug toen was het 45% retour en 55% niet denk ik., gedrag kan veranderen.
Maar ik vind het wel ongelofelijk dat ik juist mijn gedrag hierin dus verbeter en dan vervolgens een nog bottere mail krijg.
Je was allang aangemerkt als kut klant, deal with it.quote:Op donderdag 27 januari 2022 01:39 schreef zoey27 het volgende:
1 keer over de laatste 19 bestellingen, ik hou er niet zo van als bedrijven ouwe koeien uit de sloot gaan halen.
ik kan je als bol partner vertellen dat bol weldegelijk mensen van de site aftieft als ze het te bont maken, toegegeven je moet het heel erg bont makenquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:08 schreef zoey27 het volgende:
[..]
BolDOTcom gaf mij vandaag aan geen klanten te bannen omdat ie te veel retourneren, hooguit aanspreken. Wehkamp schakelt achteraf betalen uit. Maar doet verder ook geen acties.
dat zijn geen ouwe koeien, dat is jouw eigen bestel gedragquote:Op donderdag 27 januari 2022 01:39 schreef zoey27 het volgende:
1 keer over de laatste 19 bestellingen, ik hou er niet zo van als bedrijven ouwe koeien uit de sloot gaan halen.
Daar komt de aap uit de mouw. Je bent waarschijnlijk over de drempel gegaan.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:22 schreef zoey27 het volgende:
Zoals ik eerder aangaf, ik retourneerde veel bij Amazon inderdaad, maar ik koopte er ook veel.
Of kijkt die achtelijke bot van Amazon daar niet naar?
en "koopte"quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vind dat iedereen die een persoonsvorm derde persoon enkelvoud als ‘behandeld’ schrijft als crimineel behandeld zou moeten worden.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan je als bol partner vertellen dat bol weldegelijk mensen van de site aftieft als ze het te bont maken, toegegeven je moet het heel erg bont maken
[..]
dat zijn geen ouwe koeien, dat is jouw eigen bestel gedrag
Een verkoper is natuurlijk wat anders dan een koper, ook wat betreft bans.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan je als bol partner vertellen dat bol weldegelijk mensen van de site aftieft als ze het te bont maken, toegegeven je moet het heel erg bont maken
[..]
dat zijn geen ouwe koeien, dat is jouw eigen bestel gedrag
Jammer dat ik vroeger niet wist van het bestaan hiervan, dat had interessante taferelen opgeleverd bij het uitpakken van mijn Sinterklaas-surprisesquote:
uiteraard, ik heb het dan ook over de kopersquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:37 schreef zoey27 het volgende:
[..]
[..]
Een verkoper is natuurlijk wat anders dan een koper, ook wat betreft bans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |