SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
McDonalds en Starbucks? De plekken waar ik in het buitenland normaal ging eten zat niemand met zijn laptop opengeklapt. Hoogstens in een hotel, maar dan niet in het restaurant zelf.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je de tenten pakt waar je ook nog fatsoenlijk een beetje kan werken is dat niet echt een ongewoon beeld
‘Uit eten uit eten’ vind ik dan weer een ander verhaal
Ik schat wel wat jonger hoor. Dit is gewoon infantiel..quote:
GC / [KSC #13927] Er klopt geen kut vanquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik schat wel wat jonger hoor. Dit is gewoon infantiel..
Jawel, sommigen tenten lenen zich daar goed voor, het restaurant van het Conservatorium Hotel bijvoorbeeld, daar zitten er aardig wat met het laptopje op tafel, de meeste van dat soort etablissementen wel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
McDonalds en Starbucks? De plekken waar ik in het buitenland normaal ging eten zat niemand met zijn laptop opengeklapt. Hoogstens in een hotel, maar dan niet in het restaurant zelf.
De maatschappij is reddeloos verlorenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is je oordeel normaal gesproken?
Eigenlijk ging ik gewoon iedere avond zuipen in het buitenland en zou ik mijn laptop eind van de avond vergeten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, sommigen tenten lenen zich daar goed voor, het restaurant van het Conservatorium Hotel bijvoorbeeld, daar zitten er aardig wat met het laptopje op tafel, de meeste van dat soort etablissementen wel.
Ik zit meestal met laptop te werken in het restaurant van het hotel. Maar ben dan vaak de enige.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
McDonalds en Starbucks? De plekken waar ik in het buitenland normaal ging eten zat niemand met zijn laptop opengeklapt. Hoogstens in een hotel, maar dan niet in het restaurant zelf.
Dit dacht ik ook eventjes vanmiddag toen ik bij de LIDL was, snel terug gerend naar de normale wereld.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De maatschappij is reddeloos verloren
Na 10 uur werken had ik daar meestal weinig zin in.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit meestal met laptop te werken in het restaurant van het hotel. Maar ben dan vaak de enige.
Asjeblieft zegquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. ik knijp net zo vaak in de konten van dames als ik al eerder deed...quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:08 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
GC / [KSC #13927] Er klopt geen kut van
Gaap... Niks geleerd van The Voice?
Deze week is wel funest voor mijn stappengemiddelde hoor...quote:
Hoi, als je niks komt brengen mag je wieberenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:08 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
GC / [KSC #13927] Er klopt geen kut van
Gaap... Niks geleerd van The Voice?
Normale afstand met extra kleine stappen om het gemiddelde op te krikkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deze week is wel funest voor mijn stappengemiddelde hoor...
Morgen misschien even hardlopen.....
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoi, als je niks komt brengen mag je wieberen
Ach. Ik ben deze week vrij van het werk he.. Dat scheelt echt 20k stappen per dag ofzo...quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normale afstand met extra kleine stappen om het gemiddelde op te krikken
Ja sindsdien is ze hier blijven plakken...quote:
ja die kans is wel grootquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
swimming bands hebben straks vast ineens honger.
Kun je die zelf niet of heb je er geen zin in?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook iemand gevonden die me kan helpen met wat dingen in de badkamer verder fixen. Die heeft hopelijk ook snel al tijd om aan de slag te gaan.
Beetje goede klusjesman vinden is al lastig genoeg tegenwoordig.
Zou in principe zelf ook wel lukken, maar het uitbesteden is even wat effectiever om te doen. De weekenden vliegen om de laatste tijd.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je die zelf niet of heb je er geen zin in?
Hij hangt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij hangt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
super vet. Was die duur?
Ja dat soort dingen probeer ik tegenwoordig ook compleet te vermijden, totaal geen zin meer in om daar tijd aan te spenderen, money buys leisure time.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou in principe zelf ook wel lukken, maar het uitbesteden is even wat effectiever om te doen. De weekenden vliegen om de laatste tijd.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Dat dus. Ik ben ook redelijk precies en dan ben ik er gewoon veel tijd aan kwijt. Dan liever iemand die dat soort dingen vaker doet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen probeer ik tegenwoordig ook compleet te vermijden, totaal geen zin meer in om daar tijd aan te spenderen, money buys leisure time.
How dare you?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb vandaag een kaasplankje verkocht
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb vandaag een kaasplankje verkocht
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij hangt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Kan iedereen zijn eigen prijs aan verbinden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een mooie eenheidsmaat
Tja, klb..quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
scrupuleus in KLB / KLB Slowchats
Raar eigenlijk dat zoveel mensen centjes betalen voor wat koude rijst en wat derderangs vis, eigenlijk zou je per rolletje een halve euro erbij moeten krijgen.quote:
Mevrouw moet ook weer 1 dag aan het werkquote:
Sushi was vroeger arme mensenvoer. Net als oesters en kreeft.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat zoveel mensen centjes betalen voor wat koude rijst en wat derderangs vis, eigenlijk zou je per rolletje een halve euro erbij moeten krijgen.
Beetje jongleren met wat bordje met wat rode verf, dan was ze nu de allergoeiste serveerster ter wereld geweestquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je had thuis moet oefenen met bordjes tomatensoep
Ja in Alcatraz is er wel eens een opstand uitgebroken onder de gedetineerden omdat ze alweer kreeft kregen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sushi was vroeger arme mensenvoer. Net als oesters en kreeft.
Blijkbaar is de mens nogal beïnvloedbaar
Quinoa en al die rommel ookquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sushi was vroeger arme mensenvoer. Net als oesters en kreeft.
Blijkbaar is de mens nogal beïnvloedbaar
erg hequote:Op woensdag 26 januari 2022 21:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mevrouw moet ook weer 1 dag aan het werk
Ik zou ook niet steeds zo’n onderwaterschorpioen op mijn bord hoevenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in Alcatraz is er wel eens een opstand uitgebroken onder de gedetineerden omdat ze alweer kreeft kregen.
teleurstellingserpentquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
geloof niet dat mijn jas morgen komt
Had je het koud vandaag?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou na vrijlating de eerste de beste tot appelmoes trappen zodat ik weer naar binnen mocht.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou ook niet steeds zo’n onderwaterschorpioen op mijn bord hoeven
Wat zou op het menu staan bij de EBI. Best wel wat mensen met specifieke dieetwensen daar.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou na vrijlating de eerste de beste tot appelmoes trappen zodat ik weer naar binnen mocht.
Wandelenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee snel gelopenMaar op scooter zou ik het wel koud hebben denk ik
Vooral veel knoflook, snorrensmeersel, lamsvlees, couscous, drugs en linzen denk ik.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zou op het menu staan bij de EBI. Best wel wat mensen met specifieke dieetwensen daar.
Liever een schnitzel of een gehaktbalquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou na vrijlating de eerste de beste tot appelmoes trappen zodat ik weer naar binnen mocht.
Of iedere dag speklapjes voorschotelen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral veel knoflook, snorrensmeersel, lamsvlees, couscous, drugs en linzen denk ik.
Moet je de misdaad binnen de Duitse landsgrenzen plegenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever een schnitzel of een gehaktbal
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral veel knoflook, snorrensmeersel, lamsvlees, couscous, drugs en linzen denk ik.
Wat heb je gekauft?!!!?!?!quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
Als ze daar een lekker biertje bij tappen is dat geen slecht ideequote:Op woensdag 26 januari 2022 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je de misdaad binnen de Duitse landsgrenzen plegen
Ik bedoelde eigenlijk welkequote:Op woensdag 26 januari 2022 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de rits van mijn jas sneuvelde gisteren dus heb een nieuwe besteld
Yetibal.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.aboutyou.nl/p/navahoo/wintermantel-bombii-4414226
Goede scooterjas. Zie er in Eindhoven ook veel mee rondrijden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede scooterjas. Zie er in Eindhoven ook veel mee rondrijden.
Ohhh die lijkt mij hemels warm aan de binnenkant!quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat hoop ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh die lijkt mij hemels warm aan de binnenkant!
Met duckface, dode vissenogen en plastic tietenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede scooterjas. Zie er in Eindhoven ook veel mee rondrijden.
Waarom zou je iets eerst roken en daarna pas marineren?quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
de gerookte slang staat in ieder geval al lekker in de marinade...
kerriepoeder, accuzuur, kattenhaar, oude tennisballen, whiskey-cocktailsaus, verrotte pepers en op straat gevonden schoenzolen...quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je iets eerst roken en daarna pas marineren?
Slaat nergens op Gepetto
Ja die mogen ‘wij’ nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
Weet je wat ik vandaag veel heb gezien?
Elektrische stepjes
CulinEtto ditquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kerriepoeder, accuzuur, kattenhaar, oude tennisballen, whiskey-cocktailsaus, verrotte pepers en op straat gevonden schoenzolen...
nomnom
quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
de gerookte slang staat in ieder geval al lekker in de marinade...
"Ook op de scooter is het belangrijk dat je altijd je ogen openhoudt... in het verkeer, en daarbuiten."quote:
ja gekkiesquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Flauw![]()
Ook veel orthodoxen gezien trouwens. Blijft apart.
zo knullig...quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:07 schreef Ygritte het volgende:
Vroeger was dat best spannende televisie
Waarschijnlijker dood door hartaanval of sherry overdosisquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel benieuwd wat voor gruwelijk ongeluk plaats kan vinden op een tennisclub...
Dood door verveling?
ze zaten wel aan de drankquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarschijnlijker dood door hartaanval of sherry overdosis
Heb alleen gebladerd, maar vond haar eerste boek heel tof.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is’t wat?
Vroeger vond ik haar wel tof, toen werd ze weird
Bloedmooi en spannend vrouwtje 15 jaar geleden, nu is het net een Picasso die te lang buiten in de regen heeft gestaan.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is’t wat?
Vroeger vond ik haar wel tof, toen werd ze weird
nounouquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bloedmooi en spannend vrouwtje 15 jaar geleden, nu is het net een Picasso die te lang buiten in de regen heeft gestaan.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarschijnlijker dood door hartaanval of sherry overdosis
Die kerel van der trek ik overigens al helemaal niet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb alleen gebladerd, maar vond haar eerste boek heel tof.![]()
Ze was altijd al weird.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken geen mensen die sherry drinken.
Ohhhhhhhh ik wel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken geen mensen die sherry drinken.
Je bent 20 minuten te laat!quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:22 schreef LTVDK het volgende:
Had Koens de brug weer open laten staan?
Dit lijken me vrij saaie mensen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh ik wel.
Ook mensen met rode broeken, oldtimer cabrio-tjes die je moet rijden met een petje op en leren handschoentjes aan, en bridge
Voor wat?quote:
Alsof die in ‘jouw kringen’ niet rondlopenquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijken me vrij saaie mensen.
Ken die dude verder niet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die kerel van der trek ik overigens al helemaal niet.
Beetje ‘gangsta’ doen door je naam om te kerenToppunt van dat is vervolgens je kind zo noemen.
Ja ze wacht maar gewoon evenquote:
Slechts zeer zijdelings, het mag allemaal wel wat hipper en vlotter en zwieriger en minder grijzemuizerig anders hoor je er niet bij heur.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alsof die in ‘jouw kringen’ niet rondlopen
quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijken me vrij saaie mensen.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook lekker bij een goede kaasplank.
Hej het zijn niet mijn kringen he deze typesquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slechts zeer zijdelings, het mag allemaal wel wat hipper en vlotter en zwieriger en minder grijzemuizerig anders hoor je er niet bij heur.
Klinkt chique maar het is een enorme tokkie juist.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ken die dude verder niet.
Maar hoe badass is deze naam. Katherine Von Drachenberg
Eens met dat het een bazen naam isquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ken die dude verder niet.
Maar hoe badass is deze naam. Katherine Von Drachenberg
Feilloze smaak in mannen ook.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt chique maar het is een enorme tokkie juist.
Want?quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt chique maar het is een enorme tokkie juist.
Deed zij niet die poepsekskerel ook ooit?quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Feilloze smaak in mannen ook.
Okay Stuart Little.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben de koning van de grijze muizen en ik eis genoegdoening.
En garde.
Opdracht uit de VS?quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:50 schreef CherryLips het volgende:
Ben nu met de helpdesk bezig voor die kutopdrachtLeuk dat tijdsverschil.
Zijn de Polen binnengevallen?quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JESZSCE POLSKA NIE ZGINELA
MARSZ MARSZ DABROWSKI
Ajuusquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb gezegd dat ik ga pitten.
Ja allangquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeg @:ama is die serie eindelijk eens afgelopen...
Wat een gezeik. Je wil dingen vertalen, niet door hoepels springen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uit de hele wereld. Ik ontvang de opdracht uit Polen, helpdesk zit in de VS.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
MOOI... kan ik je buiten zetten
zou je maar beetje warm aankleden want het is MEGA KOUDquote:
Neem mijn dekentje wel mee.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zou je maar beetje warm aankleden want het is MEGA KOUD
Waarom wil je Ama steeds buitenzetten? Wie wordt daar beter van?quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
MOOI... kan ik je buiten zetten
Gewoon, om te luchtenquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom wil je Ama steeds buitenzetten? Wie wordt daar beter van?
Wel heel vroeg vandaag maar die broodjes zeg ik geen nee tegenquote:Op donderdag 27 januari 2022 04:41 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen
Ik zet de broodjes alvast klaar op het dorpsplein. Zo douchen en naar kantoor.. tot later![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me een mooi tafereel om te zien. Een @CherryLips die door een hoepel springtquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Je wil dingen vertalen, niet door hoepels springen.
*geeft kwiwi een ijskrabber..quote:Op donderdag 27 januari 2022 05:22 schreef kwiwi het volgende:
Zit in de auto te wachten tot m'n ramen ontdooit zijn
Krabben gaat snellerquote:Op donderdag 27 januari 2022 05:22 schreef kwiwi het volgende:
Zit in de auto te wachten tot m'n ramen ontdooit zijn
Ze is al een poosje niet geweest en @wattenschijfje ook niet.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:02 schreef LTVDK het volgende:
Ah weer een nieuwe groep mensen die zich beledigd voelt, de dwergenWat vindt @:4EverBlackEyed hiervan? https://nos.nl/artikel/24(...)r-vorig-jaar-nog-een
Heb je haar weggepest?quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is al een poosje niet geweest en @:wattenschijfje ook niet.
Door haar nieuwe werk voelt ze zich te belangrijk voor ons.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is al een poosje niet geweest en @:wattenschijfje ook niet.
Heeft ze nieuw werk?quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Door haar nieuwe werk voelt ze zich te belangrijk voor ons.
Hier al een tijd niet gezien.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoofd Caviazaken geworden.
Keihard onderhandelen over worteltjesquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoofd Caviazaken geworden.
Gezelligquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:23 schreef Karzai het volgende:
Staat hier een heel groot paleis het grootste gedeelte van het jaar leeg in het centrum van Amsterdam, daar kunnen we wel een keer iets organiseren
quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:36 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee lig nog in mn bed
[..]
moet er straks wel uit helaas
Dove mensen waren ook weer aardig aan het lobbyen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:02 schreef LTVDK het volgende:
Ah weer een nieuwe groep mensen die zich beledigd voelt, de dwergenWat vindt @:4EverBlackEyed hiervan? https://nos.nl/artikel/24(...)r-vorig-jaar-nog-een
Zag het ja. Wordt er toch doodmoe van manquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:02 schreef LTVDK het volgende:
ja dat is dan weer een beetjequote:
Ligt er aan of Vladimir een goede ochtendgerrie heeft of niet.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:51 schreef dud0r het volgende:
Denken we dat WO3 vandaag al losbarst of duurt het nog een week?
Hebben we daar geen inlichtingendienst voor die dat controleertquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ligt er aan of Vladimir een goede ochtendgerrie heeft of niet.
DAAR MOET EEN PIEMOL IN!!!quote:
ik sliep al voordat ik mijn kussen raaktequote:Op donderdag 27 januari 2022 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitgeput van het werk gisteren?
Had je wel al het bed geraakt of ben je op de grond gevallen?quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik sliep al voordat ik mijn kussen raakte
quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had je wel al het bed geraakt of ben je op de grond gevallen?
schreeuw niet zoquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben we daar geen inlichtingendienst voor die dat controleert
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN!!!
@:haags
ja bed wel geraaktquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had je wel al het bed geraakt of ben je op de grond gevallen?
grijs en koud, zoals de rest van de maandquote:
Ik las eerst dat je uit de bus was gevallenquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:05 schreef Karzai het volgende:
Ik heb mijn stappen vandaag al gehaald,viel een bus uit ben gaan lopen vanaf de pont
ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik las eerst dat je uit de bus was gevallen
was je wel op tijd?quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:05 schreef Karzai het volgende:
Ik heb mijn stappen vandaag al gehaald,viel een bus uit ben gaan lopen vanaf de pont
ja maar nu is het ook natquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Verwenkoffietje?quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jazekerquote:
"bewijs" bij een programma dat roddelpraat heet.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
Die Dennis die voor powned werkte heeft toch met die jan roos zon roddelkanaal op youtube.
Zij hebben nu bewijs ontvangen dat Ali B ook Femke louise heeft misbruikt
Ja dat zie ik nuquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"bewijs" bij een programma dat roddelpraat heet.
Tevens heeft Famke Louise dit al ontkent.
Maan ontkent ook alles. Zegt niet zoveel natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"bewijs" bij een programma dat roddelpraat heet.
Tevens heeft Famke Louise dit al ontkent.
ali ontkent ook alles :pquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maan ontkent ook alles. Zegt niet zoveel natuurlijk.
nee, dat klopt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
T blijft toch speculatie of t is gebeurtquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles neukt maar wat in het rond daar, en als ze later ruzie krijgen heet het ineens misbruik.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
Die Dennis die voor powned werkte heeft toch met die jan roos zon roddelkanaal op youtube.
Ah op haar insta ontkent ze![]()
Er altijd een grijs gebied bij dit soort dingen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles neukt maar wat in het rond daar, en als ze later ruzie krijgen heet het ineens misbruik.
Beetje gechargeerd natuurlijk maar zo zal het voor een deel van de gevallen zeker gaan.
Weet je waar het tijd voor is?quote:
Je praat ook wel lekker over vrouwen he.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles neukt maar wat in het rond daar, en als ze later ruzie krijgen heet het ineens misbruik.
Beetje gechargeerd natuurlijk maar zo zal het voor een deel van de gevallen zeker gaan.
Ik zit aan de muesli met chocola.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet je waar het tijd voor is?
Een stukje chocolade
ja das ook zo.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er altijd een grijs gebied bij dit soort dingen.
Als de ene een opmerking maakt is het flirten en als een ander diezelfde opmerking maakt is het een viespeuk.
Dat maakt het altijd wel lastig
quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit aan de muesli met chocola.
Denk dat die discussie de afgelopen tijd al genoeg gevoerd is. Maar wanneer is het wederzijds?quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat klopt.
Maar goed, met wederzijds goedvinden je omhoog neuken is natuurlijk geen MeToo, dus dan moet je wel ontkennen.
oh die van quaker?quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit aan de muesli met chocola.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die discussie de afgelopen tijd al genoeg gevoerd is. Maar wanneer is het wederzijds?
Mijn stagiaire was ook heel blij met de 9 die ze kreeg voor haar stage en de wederzijdse ruil die we daarvoor bedacht hadden.
ik heb het hele woord vrouw niet eens gebruikt. Jij interpreteert ook wel lekker he.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Je praat ook wel lekker over vrouwen he.
ik vind die granoooooooooolala erg lekker. ook erg duur helaasquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee van g'woon, maar vind die van AH het lekkerst.
is dat deze?quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
True,quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die discussie de afgelopen tijd al genoeg gevoerd is. Maar wanneer is het wederzijds?
Mijn stagiaire was ook heel blij met de 9 die ze kreeg voor haar stage en de wederzijdse ruil die we daarvoor bedacht hadden.
Nee dezequote:Op donderdag 27 januari 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat deze?
https://www.ah.nl/product(...)li-chocolade-amandel
Was daarvoor al bekend.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
Ah op haar insta ontkent ze![]()
had een tijdje terug lekkere muesli met witte chocolade stukjes.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ff kijken of ze dat hebben staanquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee deze
https://www.ah.nl/product(...)nte-muesli-chocolade
Meteen voor vijf dagen suiker in je mik, dat wel.
Alleen de chocola eruit vissenquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo ff kijken of ze dat hebben staan
Eet het ook graag los
Ik zat bij de kapper en haar vriend had Maan ook meerdere keren op schoot gehad blijkbaarquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. Ben niet up to date genoeg
Maar Maan doet het met iedereen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat bij de kapper en haar vriend had Maan ook meerdere keren op schoot gehad blijkbaar
Zodra dimmy de booster gehad heeft. Moeten we haar motiveren om dat te gaan doenquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Engeland schrapt strengste coronamaatregelen
Engeland heeft de meeste coronamaatregelen opgeheven. Het is niet langer verplicht om mondkapjes te dragen en thuis te werken. Ook het coronatoegangsbewijs vervalt.
Premier Johnson is ook van plan de isolatieplicht na een coronabesmetting te schrappen. De overheid stuurt er dan nog wel op aan dat burgers in isolatie gaan na een besmetting, maar kan dat niet langer wettelijk afdwingen. De wet die dit regelt loopt in maart af en Johnson wil die dus niet verlengen.
"Nu covid endemisch wordt, moeten we wettelijke verplichtingen vervangen door advies en aanbevelingen", zei de premier vorige week in het Lagerhuis. Johnson zei ook dat de coronaregels losgelaten kunnen worden vooral vanwege de boostercampagne.
Denemarken ook.
Wanneer volgen wij?
quote:Groningse universiteit verbiedt complotdenker les te geven in 'kritisch denken'.
"Het lesmateriaal was hoofdzakelijk tegen vaccinaties, enzovoorts", vertelt een van Andringa's studenten in de UKrant. "Aristocraten en priesters hebben waarschijnlijk lang geleden ontdekt dat misbruikte kinderen opgroeien tot handige dienaren", doceerde hij.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-in-kritisch-denken
Als ik vrouwtje zou zijn met zo'n bips zou ik ook een vieze gore sloerie zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Braafste meisje van de klas naar eigen zeggen.
geen idee of het een sloerie is maar vind het wel een knappe verschijningquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik vrouwtje zou zijn met zo'n bips zou ik ook een vieze gore sloerie zijn.
Zou Nederland ook eens moeten doen. Maar wij gaan gelukkig verder met dat niet werkende Qr code gebeuren.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Engeland heeft de meeste coronamaatregelen opgeheven. Het is niet langer verplicht om mondkapjes te dragen en thuis te werken. Ook het coronatoegangsbewijs vervalt.
Premier Johnson is ook van plan de isolatieplicht na een coronabesmetting te schrappen. De overheid stuurt er dan nog wel op aan dat burgers in isolatie gaan na een besmetting, maar kan dat niet langer wettelijk afdwingen. De wet die dit regelt loopt in maart af en Johnson wil die dus niet verlengen.
"Nu covid endemisch wordt, moeten we wettelijke verplichtingen vervangen door advies en aanbevelingen", zei de premier vorige week in het Lagerhuis. Johnson zei ook dat de coronaregels losgelaten kunnen worden vooral vanwege de boostercampagne.
Denemarken ook.
Wanneer volgen wij?
Ze is wel knap; maar vind haar niet bijzonder aantrekkelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee of het een sloerie is maar vind het wel een knappe verschijning
in denenmarken gaan de ziekenhuisopnames naar beneden. Hier nog niet.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Denemarken ook.
Wanneer volgen wij?
Irritant vooralquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze is wel knap; maar vind haar niet bijzonder aantrekkelijk.
Ik zou er wel voor vallenquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee of het een sloerie is maar vind het wel een knappe verschijning
Russische troepen staan nog niet in de oorlogsopstelling. Duurt dus nog even.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:51 schreef dud0r het volgende:
Denken we dat WO3 vandaag al losbarst of duurt het nog een week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |