Klacht: doe die SC's gewoon dicht en laat ze een Whatsapp groepje aanmakenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoi, als je niks komt brengen mag je wieberen
Dat zijn groepjes met uitschot van de samenleving die elkaar aan het aftrekken zijnquote:
Moeten hun weten. Zullen wel gebanned op Reddit zijn ofzoquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Dat zijn groepjes met uitschot van de samenleving die elkaar aan het aftrekken zijn
Niks mis meequote:Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Dat zijn groepjes met uitschot van de samenleving die elkaar aan het aftrekken zijn
nou nou nou nouquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Doe eens lief Scrupquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:21 schreef scrupuleus het volgende:
@:ygritte moet haar/zijn teringsmoel houden
Dat is GC en Ygritte heeft groot gelijk. Je kan niks.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:19 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Kreeg warm welkom
[..]
Klacht: doe die SC's gewoon dicht en laat ze een Whatsapp groepje aanmaken
Ksc is een vredelievende chat, derhalve klacht gegrond bevonden, men moet @Ygritte naar de hel verbannenquote:
Ja herkenbaarquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niemand waarschijnlijk. Dan krijg je dit.
Wow. Vervang je tampon en haal even diep adem.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ksc is een vredelievende chat, derhalve klacht gegrond bevonden, men moet @:ygritte naar de hel verbannen
Geen problemen mee. De hemel zit al vol met te religieus kutvolk dus dat lijkt mij soberso niet echt the place to be.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ksc is een vredelievende chat, derhalve klacht gegrond bevonden, men moet @:ygritte naar de hel verbannen
Daarbij Tom Ellis toch.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen problemen mee. De hemel zit al vol met te religieus kutvolk dus dat lijkt mij soberso niet echt the place to be.
Wtf dacht dat ksc vol zat met schijnheiligenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen problemen mee. De hemel zit al vol met te religieus kutvolk dus dat lijkt mij soberso niet echt the place to be.
Stel je aan mutsquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wow. Vervang je tampon en haal even diep adem.
Ook dergelijke mensen hebben 'liefde' nodigquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Van je zusje ja.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ook dergelijke mensen hebben 'liefde' nodig
Of je gaat gewoon naar mikeytt's favoriete hangout, de Starbucks in Rotjeknorquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:31 schreef Näsenbar het volgende:
Even mijn telefoon erbij pakken om te kijken hoe Iwanius, Mikeytt en Boze_Eend op dit topic reageren in de Habibos groepschat op telegram.
@TS kan er niet mee omgaanquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:17 schreef Homijn het volgende:
Ik zie het nu als uitdaging om van dit topic een langlopende slowchat te maken.
Daar zorgt je moeder wel voor dat menig fokker verzadigd blijft.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:04 schreef Nine. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen zusjes en ben ik wees. Scheelt wel een hoop familiegedoe
Arme @TS. Die wordt steeds getagd terwijl hij/zij/het geen idee heeft waar het over gaat.quote:
Dat wezen nog ouders hebben is nieuw voor mij, ik ken ze i.i.g. nietquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:15 schreef pferdfahrer het volgende:
Daar zorgt je moeder wel voor dat menig fokker verzadigd blijft.
Misschien kan hij wel psychologische ondersteuning krijgen van het FOK!-medcare team?quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:17 schreef Homijn het volgende:
Arme @:TS. Die wordt steeds getagd terwijl hij/zij/het geen idee heeft waar het over gaat.
Met een beetje geluk is het zo'n account dat al 14 jaar niet meer is ingelogd. Zo gauw dat wél gebeurt, crasht heel FOK! door al die notificaties.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
Misschien kan hij wel psychologische ondersteuning krijgen van het FOK!-medcare team?
Of domme hoerquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:31 schreef Scuidward het volgende:
Ook via Whatsapp kun je uitgemaakt worden voor rotte vis.
Die kans zit er wel dik in jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:24 schreef Homijn het volgende:
Met een beetje geluk is het zo'n account dat al 14 jaar niet meer is ingelogd. Zo gauw dat wél gebeurt, crasht heel FOK! door al die notificaties.
Je kunt jou ook omdraaien en dat dan een vlaflip noemenquote:
Je kunt ook een tyfus harde klap op je bek krijgen als je mij probeert om te draaien.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je kunt jou ook omdraaien en dat dan een vlaflip noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |