abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203382483
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Zelfs de volkskrant gaat er met gestrekt been in _O_
Goedzo.
Eindelijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203382485
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:47 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb zonet Op1 afgezet.
Hel en verdoemenis. Testinfarct, de vogelgriep, de nieuwe Spaanse griep: het kan allemaal elk moment toeslaan. Vooral Ab liep weer voorop in de polonaise.
Het is na 23:00, dus er mocht wijn geschonken worden.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203382486
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik begin van mening te worden dat de kabinetten Rutte niet in staat lijken te zijn tot langetermijnvisies. Niet alleen wat betreft corona, gewoon per definitie niet. Men blust hier een brandje, houdt daar een sector of clubje zoet met wat centjes, en dat is het dan wel. Een ideaal of doel is er niet.
Voor visie moet je naar de oogarts!
zie email 27 oktober
pi_203382489
quote:
Hel en verdoemenis. Testinfarct, de vogelgriep, de nieuwe Spaanse griep: het kan allemaal elk moment toeslaan. Vooral Ab liep weer voorop in de polonaise.
heb je die bankrekening weleens gezien van hem?
pi_203382496
quote:
Kuipers gaat met nachthoreca in gesprek over invoering 1G
Het kabinet gaat in overleg met de nachthoreca om te kijken of ze geholpen zouden zijn met 1G-beleid. Dat heeft minister van Volksgezondheid Ernst Kuipers toegezegd tijdens het coronadebat. PvdA-Kamerlid Attje Kuiken had gevraagd of de sector misschien weer zou kunnen heropenen als alle bezoekers zich laten testen voordat ze naar binnen gaan, al vindt ze de oplossing ‘niet ideaal’.

Momenteel geldt voor de horeca een 3G-beleid, wat betekent dat bezoekers gevaccineerd, getest of genezen moeten zijn van corona. Bij 1G moet iedereen zich laten testen, ook mensen die gevaccineerd of hersteld zijn.

Eerder in het coronadebat kwam de mogelijkheid om op veel meer plekken te testen om de samenleving verder te kunnen heropenen ook al ter sprake. Heel brede inzet van coronatesten is volgens het kabinet niet mogelijk omdat daar onvoldoende testcapaciteit voor is in een ‘periode dat het op allerlei plekken al spaak loopt’, aldus Kuipers. Toch zegde hij naar aanleiding van Kuikens opmerking dat de nachthoreca al twee jaar bijna niets kan ondernemen toe met de sector in gesprek te gaan.
Doe dit nou niet mensen. Dan komen we er nooit vanaf.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 26 januari 2022 @ 23:49:22 #186
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203382504
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:50 schreef Vasilevski het volgende:
We moeten ook nog 3 jaar met deze man he
Dit kabinet haalt de zomer niet.
Tics van je petten.
pi_203382506
quote:
Kabinet overweegt extra booster na Janssen voor bezoek aan Duitsland
Zorgminister Ernst Kuipers gaat de Gezondheidsraad vragen of mensen die met Janssen gevaccineerd zijn een extra booster kunnen krijgen, zodat zij binnenkort wel welkom zijn in Duitsland. Voor het Janssen-vaccin volstaat een enkele prik voor een volledige vaccinatie, maar in Duitsland zijn een Janssen-prik en een booster niet voldoende voor een coronapas. Daar is in Duitsland een derde vaccinatie voor nodig.

Kuipers vindt het jammer dat Duitsland hierin een andere afweging maakt dan de rest van de Europese lidstaten. ‘Helaas kunnen wij dat niet veranderen.’

CDA-Kamerlid Joba van den Berg had verwacht dat er al ‘op hoog niveau’ overleg was geweest tussen Duitsland en Nederland. Ze hoopt dat de extra boosterprik een oplossing biedt ‘als het verantwoord kan’, want een oplossing is volgens haar hard nodig. Vijf Nederlandse provincies grenzen aan het land. ‘Wij zijn zo afhankelijk van Duitsland.’

Premier Mark Rutte, die met Janssen is gevaccineerd, leek zich tijdens het coronadebat te beseffen dat ook hij niet meer naar Duitsland kan. ‘Maar daar gaan we het nog over hebben’, zei hij tegen Kuipers.
https://www.volkskrant.nl(...)-duitsland~bec6bcac/

@miss_sly
zie email 27 oktober
pi_203382512
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:48 schreef _serial_ het volgende:

[..]
aaahm chantage
pi_203382517
quote:
Lekker dansen met Janssen
  woensdag 26 januari 2022 @ 23:50:56 #190
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203382522
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:47 schreef _serial_ het volgende:

[..]
En jij?
Geen idee. Zelftests blijven negatief.

Maargoed, dat waren die van mijn vrouw ook. En die had vanmiddag een positieve PCR :D
Tics van je petten.
pi_203382525
quote:
Dit is zijn verdienmodel.
pi_203382526
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:50 schreef nattermann het volgende:

[..]

Maargoed, dat waren die van mijn vrouw ook. En die had vanmiddag een positieve PCR :D
Waarom is je vrouw gaan testen? Asking for a friend.
pi_203382532
quote:
dat duitsland gewoon normaal doet, ipv dat wij weer extra prikken moeten hebben
pi_203382535
quote:

[..]
In de zomer met 300 nieuwe gevallen per dag, lekker een stok in je neus voor je naar een festival mag. _O_ _O_
  woensdag 26 januari 2022 @ 23:52:02 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203382540
quote:
2s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:49 schreef nattermann het volgende:

[..]
Dit kabinet haalt de zomer niet.
dat lijkt me wel, geen van de partijen heeft er belang bij dat het klapt
pi_203382545
quote:

[..]
0g is geen optie. Iedereen moet elke vorm van G een middelvinger geven.
Wordt niks met de nachthoreca en 1g.
  woensdag 26 januari 2022 @ 23:52:26 #197
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203382547
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:51 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Waarom is je vrouw gaan testen? Asking for a friend.
Op verzoek van de werkgever en zelf op zoek naar bevestiging :7
Tics van je petten.
pi_203382550
quote:

[..]
Lekker extra regeltjes blijven bedenken ^O^
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_203382554
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:50 schreef nattermann het volgende:

[..]

doe eens ff lekker tongen :9
pi_203382557
Wat vinden jullie nu van die verschillende merken prikken door elkaar heen? Janssen - Pfizer - moderna, Pfizer - Pfizer - moderna.

Hebben ze hier langdurige onderzoeken naar gedaan? Of is dat hetzelfde als: we denken dat de booster ongeveer tien weken werkt, maar weten het niet precies.
pi_203382564
quote:
Hahaha. Dus in plaats van het gesprek aangaan en zeggen: Joh, wat heeft dit nu voor toegevoegde waarde op medisch gebied willen ze je gewoon een extra vaccinatie geven? Dat is toch totaal niet meer gebaseerd op een medische noodzaak.
pi_203382574
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat lijkt me wel, geen van de partijen heeft er belang bij dat het klapt
Het enige scenario waarin dit heel snel gaat klappen is als de oppositie samen optrekt en in de Eerste Kamer de boel helemaal vleugellam maakt. Maar anders…
zie email 27 oktober
pi_203382575
quote:
Kabinet wil alleen verder versoepelen als regels goed worden nageleefd

Premier Rutte stelde vanmiddag in het coronadebat in de Tweede Kamer dat verdere verspoeleingen afhangen van ‘drie essentiële factoren’: de risico’s van besmetting met de omikronvariant, de druk op de ziekenhuizen, en de naleving van de geldende coronaregels.

Die laatste factor is volgens Rutte ‘het allerbelangrijkste.’ Daarom heeft het kabinet voorafgaand aan de versoepelingen met de sectoren die nu open mogen afgesproken dat de regels goed gehandhaafd worden. ‘Heel bepalend zal zijn of dit ook echt gebeurt,’ aldus Rutte.
Ja hoor en over 3 weken zegt men dan, ja de naleving is ruk, de besmettingsaantallen te hoog, dus we gaan de 6 weken gewoon uitzitten.
pi_203382576
quote:
En mensen zullen zich nog laten testen ook. Als je maar iets lang genoeg sluit, spring je vanzelf door allerlei hoepeltjes.
  woensdag 26 januari 2022 @ 23:54:11 #205
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_203382581
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]
doe eens ff lekker tongen :9
Ik zal inmiddels ook wel positief zijn. Zelfde klachten als mijn vrouw. Kriebelig gevoel in mijn keel, alsof je in een volle (rokers-)kroeg hebt gestaan, net zoals "vroeger" :7
Tics van je petten.
pi_203382588
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:08 schreef Molo het volgende:

[..]
Teringmongool, niks meer
Die is echt helemaal gek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203382589
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:53 schreef chratnox het volgende:

[..]
Hahaha. Dus in plaats van het gesprek aangaan en zeggen: Joh, wat heeft dit nu voor toegevoegde waarde op medisch gebied willen ze je gewoon een extra vaccinatie geven? Dat is toch totaal niet meer gebaseerd op een medische noodzaak.
Het lijkt me wel een stuk realistischer. Kunnen we ons nog een zekere basisschoolleraar op bloemschoenen herinneren die eigenhandig wel even het Oostenrijkse 2G ging veranderen. Toen lachten we hem hier uit, niet onterecht.
zie email 27 oktober
pi_203382591
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:54 schreef nattermann het volgende:

[..]
Ik zal inmiddels ook wel positief zijn. Zelfde klachten als mijn vrouw. Kriebelig gevoel in mijn keel, alsof je in een volle (rokers-)kroeg hebt gestaan, net zoals "vroeger" :7
Sterkte voor de nabestaanden alvast B:)B
pi_203382597
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:48 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Voor visie moet je naar de oogarts!
Bedankt voor de tip! Ik zei vanochtend nog tegen een voorbijganger, wat rijdt het hier hobbelig met al die kinderkopjes! Ja, zegt ze, dan moet je met je auto van het schoolplein af gaan.

Enfin, ook Mark & co zouden hun blik wat meer op de horizon moeten richten. Iets als 2G er doorheen willen rammen is imo geen langetermijnvisie, slechts weer een middel om de illusie van controle en "we doen toch iets" te hebben.
pi_203382604
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 23:53 schreef mir1986 het volgende:
Wat vinden jullie nu van die verschillende merken prikken door elkaar heen? Janssen - Pfizer - moderna, Pfizer - Pfizer - moderna.

Hebben ze hier langdurige onderzoeken naar gedaan? Of is dat hetzelfde als: we denken dat de booster ongeveer tien weken werkt, maar weten het niet precies.
ach ja, met snoep heb je ook van die silo's die gemengd zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')