quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus had ook twee cavia's, zij was er helemaal gek mee en ze had ze ook goed tam gemaakt, maar zij was de enige die ze uit haar hand kon laten eten en die ze op schoot kon nemen om te aaien. Ik vond het maar hysterische schichtige schreeuwlelijkerds, maar dat heb ik nooit tegen haar gezegd, want ze was echt gek op die beestjes
#teamkat
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had wel een konijn los in huis lopen. Was heel leuk. Svaonds kwam die bij mij liggen op de bank. Zodra ik op de bank ging zitten vroem daar was hij. En tegen 21 ging die bij de keukendeur zitten omdat hij dan altijd wat lekkers kreeg
SpaceXquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
Wie is er verantwoordelijk voor die SpaceX meuk die nu in de ruimte vliegt?
Was ook leuk. En als ik thuis kwam kwam die ook echt gelijk blij naar je toe. Had een luikje in de deur dat die naar buiten en binnen kon.quote:
Konijnenluikjequote:Op woensdag 26 januari 2022 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook leuk. En als ik thuis kwam kwam die ook echt gelijk blij naar je toe. Had een luikje in de deur dat die naar buiten en binnen kon.
Maar wie zit daar achter? Welke veels te rijke .. -censuur- ...... ?quote:
Elon Musk en NASA grotendeels.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wie zit daar achter? Welke veels te rijke .. -censuur- ...... ?
Kunnen we die op een van zijn eigen raketten binden en naar de maan sturen voor als de maan schade oploopt? Rolletje ducttape mag hij nog net meenemenquote:
Niet goed nee.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we die op een van zijn eigen raketten binden en naar de maan sturen voor als de maan schade oploopt? Rolletje ducttape mag hij nog net meenemen
https://www.ad.nl/wetensc(...)et-de-maan~a1e9688e/
Hebben ze daar jaren geleden twee konijnen neer gezet, en toen hoppaquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet waar dat is... dat is konijnen eiland in Japan !
Prima, sturen we die mee op de raket. Gewoon met tie rips aan de buitenkant vastgemaakt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet goed nee.
Maar de Amerikanen zijn nog gekker... die hebben een tijdje geleden ook al expres satellieten laten neerstorten op de maan en nog niet zo lang geleden zelfs een bomraket er heen gestuurd en laten ontploffen expres.
Dat kan ja. SpaceX is ook onderdeel van de Artemis missie naar de maanquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we die op een van zijn eigen raketten binden en naar de maan sturen voor als de maan schade oploopt? Rolletje ducttape mag hij nog net meenemen
https://www.ad.nl/wetensc(...)et-de-maan~a1e9688e/
http://rabbit-island.info/en/quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hebben ze daar jaren geleden twee konijnen neer gezet, en toen hoppa
Liepen er ineens tig konijnen rond
Ja was een schat.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Konijnenluikje![]()
Koning konijn had het luxe
Oh binnenkort een live camquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
http://rabbit-island.info/en/
Ik zit op die site te kijken.. ze hebben er ook ene hotel en wat staat er bij:quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:49 schreef Deisyy het volgende:
RLS / Hummie van der Tonnekreek overleden
Ah nee die eet ik niet hoor..quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zit op die site te kijken.. ze hebben er ook ene hotel en wat staat er bij:
THE NATIONAL PARK RESORT HOTEL
■The only Resort Hotel on the island, where you can dine on local delicacies.
Lokale specialiteiten.... hahahah Konijnenboutjes?
Ja inderdaad, Hummie van der Tonnekreek.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]De Godmother van de RLS RIP.
Ow, we zijn al bijna klaar met de meeting hoorquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wacht al een halfuur tot de host van een Zoom meeting de meeting ook daadwerkelijk gaat starten. Heb bijna het idee alsof ik wat verkeerd doe
Nouhoouu niet eens mij even binnen latenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, we zijn al bijna klaar met de meeting hoor
Zou bijna denken dat je een boomer bentquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wacht al een halfuur tot de host van een Zoom meeting de meeting ook daadwerkelijk gaat starten. Heb bijna het idee alsof ik wat verkeerd doe
De deur staat open, je bent welkom natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nouhoouu niet eens mij even binnen laten
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat je een boomer bent![]()
Ik ken de host (nog) niet persoonlijk, dus dat werkt niet. Ik denk dat ik het nog even een halfuurtje aan laat staan en dan gewoon wat anders ga doen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De deur staat open, je bent welkom natuurlijk.
Even snel de host appen/chatten/mailen oid?
Klinkt vooral als een planningsding dat niet lekker loopt ergens.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ik ken de host (nog) niet persoonlijk, dus dat werkt niet. Ik denk dat ik het nog even een halfuurtje aan laat staan en dan gewoon wat anders ga doen.
Je zou het denken ja. Inmiddels al bijna een uur voorbij en de meeting had dus een uur geleden moeten beginnenquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt vooral als een planningsding dat niet lekker loopt ergens.
Hier ook. Ik heb Lady Greyquote:
quote:
Mijn goede naam, wat doe jequote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
@:D. maar vragen .. die rent tegenwoordig op en neer naar Mr Hop
Ik zou ophangen..quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zou het denken ja. Inmiddels al bijna een uur voorbij en de meeting had dus een uur geleden moeten beginnen
De andere kant op rennen ?quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Nu moet ik het weer helemaal zien te herstellen
Goed ideequote:
Wij houden op werk het 7 minuten principe aanquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zou het denken ja. Inmiddels al bijna een uur voorbij en de meeting had dus een uur geleden moeten beginnen
Zakelijkquote:
Nou ja... het is iets leuks met zakelijke mensenquote:
Ah ok....quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja... het is iets leuks met zakelijke mensenEen quiz die we eens in de twee weken willen gaan doen voor wie zin heeft
Alles wat op m'n balkon komt wordt gevoerdquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:engine is ook al kippen aan het voeren?
Mensen van werkquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat voor zaken vraag ik mij dan af
Ah je houdt haast een heel ecosysteem in standquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Alles wat op m'n balkon komt wordt gevoerdMaar dat is voor een kip nog best een uitdaging om daar te komen denk ik
![]()
Zo is die kat ook op m'n balkon terecht gekomen...die komt af op de vogeltjes die ik voer
Nog een zolderslaperquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah je houdt haast een heel ecosysteem in stand![]()
Die katten kunnen wel goed klimmen. Toen ik nog op de zolder sliep klom een kat van ons ook driehoog helemaal naar boven via de balkons en de dakgoot. Dan kwam ze bij het raampje van de dakkapel blèren of ze erin mocht
Ik vind dat maar een heel dubieus verhaalquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mensen van werk![]()
Was een paar dagen geleden in de dagstart dat ze dat gingen doen en ik had via de chat een inlogcode en password gekregen, maar momenteel is niemand aan het werk natuurlijk dus kan via Teams niemand bereiken, en ik heb wel een telefoonnummer van iemand, maar die nam niet op
Ach ja, dan volgende week maar een nieuwe pogingI ook niet superbelangrijk ofzo
Haha nou inmiddels heel lang niet meer op zolder hoorquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Nog een zolderslaperMijn slaapkamer thuis was ook op de zolder. Grootste slaapkamer
![]()
En dan liet je hem/haar naar binnen?Wel mooi om te zien ja. En hoe ze over die dunne schuttingswandjes lopen.
Ik zit in een een gezinswoning alleen vind er niks aan al dat schoonmakenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha nou inmiddels heel lang niet meer op zolder hoorEerst een paar jaar een studiootje op de begane grond en daarna weer bij mijn ouders op de middenverdieping. Mijn broer heeft nu de zolder (ook grootste slaapkamer trouwens).
En ja ik liet haar natuurlijk wel binnenLeuk is dat die dondersteen dan gelijk een nieuw rondje ging doen, naar beneden rende, door het luikje heen en dan weer naar boven klom om hetzelfde proces te herhalen
En dat deed ze altijd heel snel, binnen no time stond ze weer voor het raam
Je mag de volgende keer meedoen om te factchecken dat het kloptquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind dat maar een heel dubieus verhaal
Schat, er is straks Spaanse voorronde, of kijk je dat nietquote:
Ja snap dat het in je eentje wel veel schoonmaakwerk isquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zit in een een gezinswoning alleen vind er niks aan al dat schoonmaken
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha nou inmiddels heel lang niet meer op zolder hoorEerst een paar jaar een studiootje op de begane grond en daarna weer bij mijn ouders op de middenverdieping. Mijn broer heeft nu de zolder (ook grootste slaapkamer trouwens).
En ja ik liet haar natuurlijk wel binnenLeuk is dat die dondersteen dan gelijk een nieuw rondje ging doen, naar beneden rende, door het luikje heen en dan weer naar boven klom om hetzelfde proces te herhalen
En dat deed ze altijd heel snel, binnen no time stond ze weer voor het raam
Ik heb met geluk dit gekregenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja snap dat het in je eentje wel veel schoonmaakwerk isGeen plannen om kleiner te wonen of kan dat niet?
Nee, ik ben een luie ESF kijkert die hooguit de uitslag en inzendingen checkt en verder alleen de (halve) finalequote:Op woensdag 26 januari 2022 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schat, er is straks Spaanse voorronde, of kijk je dat niet
Allemaal kutmuziekquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, ik ben een luie ESF kijkert die hooguit de uitslag en inzendingen checkt en verder alleen de (halve) finale
Zij is wel echt iemand die je compleet aflebbert als ze zin heeft om te knuffelen, en anders uitgeput van alle inspanning de hele dag door voor pampus ligtquote:
Dan snap ik inderdaad dat je nergens anders heen gaat. Het is al zo lastig met huizen enzoquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb met geluk dit gekregen
Ja zeker wetenquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan snap ik inderdaad dat je nergens anders heen gaat. Het is al zo lastig met huizen enzo
Nee dat is echt vreselijk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil ook graag een appartementje in Utrecht voor mezelf, maar die prijzen wordt je ook echt niet vrolijk van
Vast wel, maar ik woon liever niet in Nieuwegein. De binnenstad is dan niet zo makkelijk bereikbaar. Een Bilthoven of Hollandsche Rading of Maarssen zou handiger zijn, maar dat is meteen weer helemaal gigaduurquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee dat is echt vreselijk.
Is bv Nieuwegein niet goedkoper?
Al is momenteel heel Nederland duur
Zij vond het BB 2.0 gebeuren ook maar niks.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:26 schreef pullup het volgende:
RIP
https://nos.nl/artikel/24(...)tonnekreek-overleden
En als er wel nieuwsitems over zijn worden de aantallen zwaar gedownplayedquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
150 km vrachtwagens, 50.000 trucks! Protesteren in Canada in de langste demonstratie ooit en het nieuws ZWIJGT.
Ja het is bizar....quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En als er wel nieuwsitems over zijn worden de aantallen zwaar gedownplayed![]()
Kwam eerder ook dit artikel tegen, ook weer behoorlijk frappant![]()
https://vancouver.citynew(...)voy-gofundme-frozen/
Wie wel ... Het slaapt al weerquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij vond het BB 2.0 gebeuren ook maar niks.
They tried to control the people, but all they did was wake us upquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja het is bizar....
Maar gelukkig lijkt het er op dat eindelijk de mensen door krijgen dat Covid misbruikt wordt voor heel andere agenda's.
Operation Mockingbird 2.0quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Half internet gaat los over Canada, zelfs twitter... maar het nieuws zwijgt.
Ze zijn gewoon bang dat het "overslaat" naar andere landen. Dit is al lang aan de gang.. dit is alleen weer een wat duidelijker voorbeeld.quote:
Wie is die ze?quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon bang dat het "overslaat" naar andere landen. Dit is al lang aan de gang.. dit is alleen weer een wat duidelijker voorbeeld.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En als er wel nieuwsitems over zijn worden de aantallen zwaar gedownplayed![]()
Kwam eerder ook dit artikel tegen, ook weer behoorlijk frappant![]()
https://vancouver.citynew(...)voy-gofundme-frozen/
Altijd een goeie vraag, maar in dit geval diegene die bepalen wat er op het nieuws komt : )quote:
Don't worry your pretty little head about thatquote:
Snap ikquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij vond het BB 2.0 gebeuren ook maar niks.
Kijk altijd goed bezigquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben lekker in huis bezig geweest.
Dat is ook wel weer lekker.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben lekker in huis bezig geweest.
Ik vaak ook, terwijl ik eigenlijk genoeg heb waar ik me mee kan vermakenquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:51 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik kan me er vaak moeilijk toe zetten.
Mooi dat je weer geïnspireerd bent geraakt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vaak ook, terwijl ik eigenlijk genoeg heb waar ik me mee kan vermaken![]()
Maar ik ben weer geïnspireerd geraakt om eea op te pakken
quote:
Vond ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Mooi dat je weer geïnspireerd bent geraakt.
[..]
Ik ben ook weer opgeschoten met mijn boekquote:Op woensdag 26 januari 2022 23:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Mooi dat je weer geïnspireerd bent geraakt.
[..]
Waar zo’n vakantie al niet goed voor kan zijnquote:
Nou precies dat idd!!!quote:Op woensdag 26 januari 2022 23:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar zo’n vakantie al niet goed voor kan zijn
We zijn benieuwdquote:
Je zit er niet ver naast, qua locatiequote:
ja .. morgen doorquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
Spaanse halve finale was beter dan ik had verwachtNog geen winnaar gehoord, maar prima avondje gehad
Onze-lieve-vrouw......kerk?quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zit er niet ver naast, qua locatie
Buurkerkquote:
Oh daar ben ik toch wel regelmatig langs gelopen zie ik.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 27 januari 2022 00:34 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh daar ben ik toch wel regelmatig langs gelopen zie ik.
Als het lukt met de datum dan wil ik ook wel mee met de rondleiding door Utrecht trouwens.
Oh lekker snel al. Ik ben benieuwd. Een weekend kan ik niet. Hopelijk is het niet dat weekend. Maar ik wacht af.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gezellig![]()
We proberen het in februari te plannen.
Ik wacht ook af (tot Aoibhin in haar agenda heeft gekeken). Dan gaan we data voorstellen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 00:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh lekker snel al. Ik ben benieuwd. Een weekend kan ik niet. Hopelijk is het niet dat weekend. Maar ik wacht af.
Ik zag je wel hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2022 01:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Elke 40+ meet ben ik geweest maar jullie hebben mij nooit gezien
Morguh Enginequote:
Hoi Dotquote:
O dat is vervelend slecht slapen. Maar gaat vast goed komen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 07:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot
Slecht geslapen
Vandaag een lasproef op het werk. Toch een beetje zenuwachtig denk ik
Morguh Domnivoorquote:
Dankjequote:Op donderdag 27 januari 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend slecht slapen. Maar gaat vast goed komen.
Ik ga voor je duimen, succes
Dankjequote:
En goedemorgenquote:
quote:
quote:
Dat lijkt mij lekker werken, beter dan de zon schijnt en het buitenleven lonktquote:Op donderdag 27 januari 2022 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke.![]()
Chanel.![]()
Weer een volle werkdag voor de boeg, en beroerd weer buiten.
Zekers.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij lekker werken, beter dan de zon schijnt en het buitenleven lonkt
Morguh Tongquote:
Naar omstandigheden ok. Wel moe. Zo klein stukje wandelen. En de post checken.quote:
Moe zal je wel blijven tot je geholpen bent, maar fijn dat het naar omstandigheden goed gaatquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden ok. Wel moe. Zo klein stukje wandelen. En de post checken.
Nee, vandaar post checken. Hoop zo snel mogelijk. Spannende tijden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moe zal je wel blijven tot je geholpen bent, maar fijn dat het naar omstandigheden goed gaat
Heb je nog niets gehoord over wanneer je geholpen gaat worden?
Ja snap ik, zit zelf ook te wachten op een spannende uitslag, maar ik weet dat ik hem dinsdag krijgquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, vandaar post checken. Hoop zo snel mogelijk. Spannende tijden.
Morguh Deisyy ben je aan het snoepen geweestquote:
Om half negen 's ochtends... Dat moest ik vroeger thuis niet wagen...quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Deisyy ben je aan het snoepen geweest
De Bol.com koekjes, ik mag eigenlijk geen gluten maar als ik dan zondig doe ik het goed (met cheatpil).quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Deisyy ben je aan het snoepen geweest
Hoeft niet vanmorgen te zijn geweest, kan ook gisteren avond zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Om half negen 's ochtends... Dat moest ik vroeger thuis niet wagen...
Ze waren gisteravond al op, ik heb vandaag nog niets gegeten.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Om half negen 's ochtends... Dat moest ik vroeger thuis niet wagen...
O dat lijkt mij lastig, alles zonder gluten is ook nog een flink prijzig.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Bol.com koekjes, ik mag eigenlijk geen gluten maar als ik dan zondig doe ik het goed (met cheatpil).
Ik dacht even dat je lekker dat restantje koekjes van gister nog zat op te eten en dat je nu kruimels wegvegend achter je computer zat...quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze waren gisteravond al op, ik heb vandaag nog niets gegeten.
Noooo!quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bijbestellen
Goedemorgen allen
quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noooo!![]()
Mijn man heeft trouwens de meeste op, hij is twee weken geleden gestopt met roken, dus is nu ietwat een het compenseren. De volgende meet moet je je vuurtje aan iemand anders vragen
Dat is inderdaad heel duur, gisteren kreeg ik mijn bestelde glutenvrije brood binnen, 2 halfjes en 12 broodjes, 20 eurootjes mevrouwtjequote:Op donderdag 27 januari 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat lijkt mij lastig, alles zonder gluten is ook nog een flink prijzig.
Heb je er dan veel last van als je zondig?
ZO dan, dat is echt heel prijzig. Ze hebben tegenwoordig bij de Lidl ook vaak glutenvrije producten. Weet niet of het echt veel goedkoper is want geen idee wat er normaal voor betaald wordt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel duur, gisteren kreeg ik mijn bestelde glutenvrije brood binnen, 2 halfjes en 12 broodjes, 20 eurootjes mevrouwtje![]()
Van de meeste gluten krijg ik niet direct geen last, maar mijn darmen beschadigen er door waardoor ik op de lange termijn erge buikpijn krijg. Sommige gluutjes zorgen wel voor een directe reactie, dus ik ben er heel meestal voorzichtig mee.
Hij had een afspraak bij de huisarts voor pillen, maar toen kreeg ik corona en mocht hij de deur niet uit, toen is hij cold turkey gestopt en dat gaat eigenlijk heel goed, hij heeft weinig last van ontwenningsverschijnselen, is ook niet chagrijnig ofzo, alleen vreet hij veel koekjes en Tucjesquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Netjes. Cold Turkey?, of stickers, pillen?
In veel glutenvrije producten zit lijnzaad en als ik ergens direct op reageer is dat lijnzaad, maar Lidl heeft inderdaad ook veel in hun assortiment.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan, dat is echt heel prijzig. Ze hebben tegenwoordig bij de Lidl ook vaak glutenvrije producten. Weet niet of het echt veel goedkoper is want geen idee wat er normaal voor betaald wordt.
Kan mij voorstellen dat je er voorzichtig mee bent, pijn in de darmen is echt geen pretje.
O je kan ook niet tegen lijnzaad. Wat lastig dan, je moet dus echt alles nakijken wat je koopt?quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In veel glutenvrije producten zit lijnzaad en als ik ergens direct op reageer is dat lijnzaad, maar Lidl heeft inderdaad ook veel in hun assortiment.
Netjes, hopen dat hij het vol houd en niet tonnetje rond wordquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had een afspraak bij de huisarts voor pillen, maar toen kreeg ik corona en mocht hij de deur niet uit, toen is hij cold turkey gestopt en dat gaat eigenlijk heel goed, hij heeft weinig last van ontwenningsverschijnselen, is ook niet chagrijnig ofzo, alleen vreet hij veel koekjes en Tucjes
Hoe gaat het vandaag met jou?
Op een gegeven moment weet ik het wel, maar ik doe vaak online boodschappen en dan is het heel gemakkelijk nakijken, je kan zelfs filteren op glutenvrij.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je kan ook niet tegen lijnzaad. Wat lastig dan, je moet dus echt alles nakijken wat je koopt?
O dat is wel handig danquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment weet ik het wel, maar ik doe vaak online boodschappen en dan is het heel gemakkelijk nakijken, je kan zelfs filteren op glutenvrij.
Even in de gaten houden dan maar, wanneer mag je er weer uit?quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Netjes, hopen dat hij het vol houd en niet tonnetje rond word
Hier gaat het wel goedNeus zit wat meer dicht en een hoestje.... maar weet niet of dat erbij hoort.
Als ik vandaag 24 uur klachtenvrij ben mag ik er morgen uit volgens de GGD.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even in de gaten houden dan maar, wanneer mag je er weer uit?
ik ben de inkoopmanager, dus op een gegeven moment stopt de inkoop van Tucjes gewoon, anders past hij in het voorjaar niet achter het stuur van zijn boot
Gewoon rustig aan beginnen danquote:Op donderdag 27 januari 2022 09:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ik vandaag 24 uur klachtenvrij ben mag ik er morgen uit volgens de GGD.
Klachtenvrij is wel een lastig begrip.. want hoofdpijn telt niet, geur en smaak telt niet.. en wat is een snotneus?
Naah, voel me best goed , dus denk dat het wel klaar is. Energielevels als ik echt wat ga doen ben ik het meest benieuwd naar.
Ja dat klachtenvrij zijn vond ik ook wel een lastige, want het is niet zo zwart-wit natuurlijk, die snotneus kan ook wel een klein verkoudheidje zijn, het lijkt mij geen coronaklacht, want je had er de afgelopen week toch ook geen last van. Maar je voelt dat zelf wel aan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klachtenvrij is wel een lastig begrip.. want hoofdpijn telt niet, geur en smaak telt niet.. en wat is een snotneus?
Naah, voel me best goed , dus denk dat het wel klaar is. Energielevels als ik echt wat ga doen ben ik het meest benieuwd naar.
Heb je nog wel smaak en reuk?quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat bij jou alwer een beetje oke?quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat klachtenvrij zijn vond ik ook wel een lastige, want het is niet zo zwart-wit natuurlijk, die snotneus kan ook wel een klein verkoudheidje zijn, het lijkt mij geen coronaklacht, want je had er de afgelopen week toch ook geen last van. Maar je voelt dat zelf wel aan.
En als je denkt dat je energielevel meteen weer op het oude peil is zal je waarschijnlijk teleurgesteld worden, maar komt wel goed.
Gelukkig maar. Lijkt mij vreselijk als je daar last van hebt.quote:
Ik ben weer 100%quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat bij jou alwer een beetje oke?
O dat is fijnquote:
Wie is Ranomi?quote:
thnx, je bent beter op de hoogte dan ikquote:
Een WK en 3x Olympisch goud, best knap dat je dat allemaal gemist hebtquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, je bent beter op de hoogte dan ik
Niet knap hoor, ik kijk nooit naar sportquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Een WK en 3x Olympisch goud, best knap dat je dat allemaal gemist hebt
Geen tv in het algemeen dan lijkt me, en geen krant, en geen internetquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet knap hoor, ik kijk nooit naar sport
Behalve naar Lewisquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet knap hoor, ik kijk nooit naar sport
O ja maar als het over sport ga zap ik verder en ik lees geen artikelen over sport.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Geen tv in het algemeen dan lijkt me, en geen krant, en geen internet
Dat is het enige wat ik kijk, maar verder ook echt niets.quote:
Dat doen wij!quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:32 schreef Prisha het volgende:
Over Lewis gesproken..... @:D. doen we weer een gezamenlijke team komend seizoen?
Heb ik ook allemaal langs me heen laten gaan, maar mooie vrouwquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Een WK en 3x Olympisch goud, best knap dat je dat allemaal gemist hebt
Voetbal, tennis, judo, zwemmen, schaatsen, wat al nog niet meer boeit mij niet en ik kijken en lees het nietquote:
Leukquote:
schoenenquote:
Lewis, was vroeger assistent van Inspector Morse, heeft nu zijn eigen serie, met zijn assistent waarvan ik even de naam niet weetquote:
Een soort Engelse Derrick en Harry dus, ik geloof niet dat ik ooit inspector Morse heb gekeken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Lewis, was vroeger assistent van Inspector Morse, heeft nu zijn eigen serie, met zijn assistent waarvan ik even de naam niet weet
Inderdaad Engels
Hoi! Ik zou je helpen herinneren aan de vogeltellingquote:
oh ja, de vogeltelling! Ik wil dat altijd doen maar vergeet het steedsquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:55 schreef Maive het volgende:
[..]
Hoi! Ik zou je helpen herinneren aan de vogeltellingmorgen, zaterdag of zondag.
Mooie foto zegquote:
Daar hebben we Maive voor.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja, de vogeltelling! Ik wil dat altijd doen maar vergeet het steeds
Toffe serie is datquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Lewis, was vroeger assistent van Inspector Morse, heeft nu zijn eigen serie, met zijn assistent waarvan ik even de naam niet weet
Inderdaad Engels
Juist! Geweldig serie, Morse.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort Engelse Derrick en Harry dus, ik geloof niet dat ik ooit inspector Morse heb gekeken.
Niet mijn foto hoor. Ik ben daar niet geweest.quote:
Prachtigquote:
Check!quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:55 schreef Maive het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PrachtigNet wat te ver uit de route om bij mijn Schotland reis in 2011 te betrekken
868 meeuwen, 97 meerkoeten, 532 duiven , 5 zwanen, 1 albatros , 225 groene parkietpapgaaien.. en ik zal wel wat over het hoofd gezien hebben...quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja, de vogeltelling! Ik wil dat altijd doen maar vergeet het steeds
quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef chufi het volgende:
[..]
868 meeuwen, 97 meerkoeten, 532 duiven , 5 zwanen, 1 albatros , 225 groene parkietpapgaaien.. en ik zal wel wat over het hoofd gezien hebben...
Zwarte vogels 134
Auochquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen
Silverfox begint wat te verkleuren![]()
[ afbeelding ]
Wow… heftig! Hoe gaat het vandaag met hem?quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen
[ afbeelding ]
Ziet er inderdaad schitterend uit op de foto'squote:Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jammer.
Ik wil de Callanish Stones een keer bezoeken. Een magische plek.
Nou, het is echt kut. Hij krijgt nu ook steken in zijn zij. Bij vlagen benauwd en het zijn toch 5 ribben die kaduuk zijn. Hij heeft heel veel pijn.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wow… heftig! Hoe gaat het vandaag met hem?
Ah! Geweldigquote:Op donderdag 27 januari 2022 10:55 schreef Maive het volgende:
[..]
Dat is een flinke plekquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, het is echt kut. Hij krijgt nu ook steken in zijn zij. Bij vlagen benauwd en het zijn toch 5 ribben die kaduuk zijn. Hij heeft heel veel pijn.
Zo niet hij
Isle of Lewisquote:
Oh wat naar!quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, het is echt kut. Hij krijgt nu ook steken in zijn zij. Bij vlagen benauwd en het zijn toch 5 ribben die kaduuk zijn. Hij heeft heel veel pijn.
Zo niet hij
Ik ben normaal niet zo van Engelse series, al kijk ik nu wel af en toe After Life.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist! Geweldig serie, Morse.
[ afbeelding ]
Very British
Het lijkt wel een beetje op een hartjequote:Op donderdag 27 januari 2022 11:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen
[ afbeelding ]
Sterkte jullie 2.. en een spiegel opbouwenquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo niet hij
Dat klinkt heel naar, gaat het ademhalen wel goed?quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo niet hij
aaaw..... beterschap voor Opa Nijn/silverfox!quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo niet hij
Vroeger deed ik hier vaak aan mee, leuk om te zien wat voor verschillende vogels er allemaal in de tuin komenquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Van de website:
[ afbeelding ]
En dan:
[ afbeelding ]
Tnx, die spiegel had ik meegekregen ja.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte jullie 2.. en een spiegel opbouwen
Nee, hij kan niet diep ademen. Er zit ook een gaatje in zijn long. Maar niet zo groot, dat er een drain in moest.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt heel naar, gaat het ademhalen wel goed?
Felgroen , nice! Groenling dan denk ik.. of iets ontsnapts.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vroeger deed ik hier vaak aan mee, leuk om te zien wat voor verschillende vogels er allemaal in de tuin komenSinds we drie katten hebben durven ze alleen niet vaak meer hier te komen
![]()
We hebben wel vrij regelmatig van die felgroene vogels in de tuin
Waar is dat?quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet mijn foto hoor. Ik ben daar niet geweest.
Maar staat hoog op mijn verlanglijstje.
Gaat nog wel even duren met de cocosnootquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah! GeweldigWas het inderdaad alweer vergeten
Ooh.. morgen pas.. moet ik nog een dag onthouden dus
Ik zal eens ff googlen hoe het eigenlijk werkt! tnx!
PS, De cocosnoot doet nog helemaal niets.
Parkietjes?quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vroeger deed ik hier vaak aan mee, leuk om te zien wat voor verschillende vogels er allemaal in de tuin komenSinds we drie katten hebben durven ze alleen niet vaak meer hier te komen
![]()
We hebben wel vrij regelmatig van die felgroene vogels in de tuin
Groene specht kan ook.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Felgroen , nice! Groenling dan denk ik.. of iets ontsnapts.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen
[ afbeelding ]
Hier in Utrecht inmiddels ook…quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Groene specht kan ook.
Als je in Amsterdam woont, is het waarschijnlijk een halsbandparkiet
Wat een ellende allemaal, goed idee om morgen te bellen hoor, het is heel belangrijk dat hij goed kan blijven ademen anders krijgt hij nog meer last van zijn longen. En weer eens een keer kunnen poepen zal ook wel een opluchting zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet diep ademen. Er zit ook een gaatje in zijn long. Maar niet zo groot, dat er een drain in moest.
Hij kan ook vanaf maandag niet naar het toilet. Krijgt hij ook wat voor. Als dat morgen niet beter is, ga ik bellen. Lig hele nachten met 1 oor in de gang of ik hem nog hoor.
Isle of Lewis, Schotland.quote:
Oh, daar ook al?quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in Utrecht inmiddels ook…
ach jee omaquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet diep ademen. Er zit ook een gaatje in zijn long. Maar niet zo groot, dat er een drain in moest.
Hij kan ook vanaf maandag niet naar het toilet. Krijgt hij ook wat voor. Als dat morgen niet beter is, ga ik bellen. Lig hele nachten met 1 oor in de gang of ik hem nog hoor.
Ik denk deze: https://nl.wikipedia.org/wiki/Halsbandparkietquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet zo veel als in Amsterdam, maar je ziet ze steeds meer.quote:
Ik had al alles geboekt voor Schotland, niet Isle of Lewis, maar wel Isle of Skye, dat ligt volgens mij vlak bij elkaar. Lijkt me een prachtige omgeving.quote:
Ik heb ze echt best regelmatig in de tuinquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet zo veel als in Amsterdam, maar je ziet ze steeds meer.
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had al alles geboekt voor Schotland, niet Isle of Lewis, maar wel Isle of Skye, dat ligt volgens mij vlak bij elkaar. Lijkt me een prachtige omgeving.
Ja zeker wel, maar dit jaar niet, want Berlijn heeft voorgepiept, dus waarschijnlijk het jaar erna.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Gaan jullie die trip nog doen?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank jullie wel allemaal.![]()
Zuster Pijnloos gaat nog ff een bakkie zetten.
Oh ja, @:-Shii-, tnx voor het vragen
Ah. Wat in het vat zit verzuurt niet. En Berlijn is ook de moeite waardquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker wel, maar dit jaar niet, want Berlijn heeft voorgepiept, dus waarschijnlijk het jaar erna.
Lijkt mij ook wel een mooi land. Net als Noorwegen lijkt mij ook tofquote:
Heftig allemaal Nijn, hoop dat het snel beter gaatquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tis donderdag hé.quote:
Marc leeft in een andere tijdzone.quote:
Mijn eigen tijdzone zelfsquote:Op donderdag 27 januari 2022 12:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Marc leeft in een andere tijdzone.
Ah, dan mag het.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Marc leeft in een andere tijdzone.
T is nergens vrijdagmiddag nogquote:Op donderdag 27 januari 2022 12:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Ah, dan mag het.
Welke tijdzone dan? Ergens in Oceanië is het vast wel vrijdagmiddag schat ik. Mss woont ie in Kiribati ofzo. Tonga, Nauru, Fiji?
Ah. Dan hoeven we daar NU even niet te wezen. Als het s nachts is. Zou wel lekker zijn om even wat zon te zien.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is nergens vrijdagmiddag nog
Onze tijd + en - 12 uur zit je redelijk goed als je dat volgt.
Tonga zou ik nu ook even overslaan welquote:Op donderdag 27 januari 2022 12:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Ah. Dan hoeven we daar NU even niet te wezen. Als het s nachts is. Zou wel lekker zijn om even wat zon te zien.
Vroegah, lang geleden toen ik nog jong was, had je een reisprogramma (nou ja, heel veel programma's) van Boudewijn Büch. Die ging altijd naar die eilanden toe als ik me niet vergis. Op zoek naar de dodo dacht ik. Onder andere.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tonga zou ik nu ook even overslaan wel
De rest wil ik nog wel naar toe
Buch is er al even niet meer idd.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Vroegah, lang geleden toen ik nog jong was, had je een reisprogramma (nou ja, heel veel programma's) van Boudewijn Büch. Die ging altijd naar die eilanden toe als ik me niet vergis. Op zoek naar de dodo dacht ik. Onder andere.
Dat was gaaf! Hij had leuke interesses.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Vroegah, lang geleden toen ik nog jong was, had je een reisprogramma (nou ja, heel veel programma's) van Boudewijn Büch. Die ging altijd naar die eilanden toe als ik me niet vergis. Op zoek naar de dodo dacht ik. Onder andere.
Ik zit even te googlen en op Wikipedia. Hij heeft er veel bezocht. Programma liep tot 2001. Wat worden we oud.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Buch is er al even niet meer idd.
Zitten mooie eilanden tussen hoor
Halsbandparkiet.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
3 op reis is ook op een heel aantal geweest. Kijkt ook lekker wegquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik zit even te googlen en op Wikipedia. Hij heeft er veel bezocht. Programma liep tot 2001. Wat worden we oud.![]()
Er staan afleveringen van op YouTube. Misschien eens wat van terugkijken.
Halsbandparkietjes doen het heel goed in het wild. Ze zijn hier in 010 al heel gewoon.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alleen dat geluid dat eruit komt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Halsbandparkietjes doen het heel goed in het wild. Ze zijn hier in 010 al heel gewoon.
[ afbeelding ]
Ja het zijn beste schreeuwersquote:Op donderdag 27 januari 2022 13:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alleen dat geluid dat eruit komt.
Niet zo erg als een goudvink, maar er zaten er vorig jaar een paar weken lang een stuk of 8 in een boom onder mn raam(gelukkig niet aan de kant van mn slaapkamer).quote:
Die operatiedatum is ook moeilijk op het moment.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nog geen datum voor de operatie, wel over twee weken gesprekken met de anasthesist ed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |