Nondeju, dat is nou echt zo'n speler die écht wat kan. Laat het te weinig zien, maar heeft een gigantisch talent.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Götze gaat echt wel pleite na dit seizoen, zeker nu Schmidt afzwaait.
Die kun je ook vanuit de andere kant framen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:40 schreef tompsv18 het volgende:
De timing, zo vlak na de transferperiode, zegt genoeg. John is er weer niet in geslaagd om fatsoenlijke spelers binnen te halen, zoals een vervanger van Ramalho. Terwijl Schmidt juist wil investeren. Vrij logisch dan.
Geen idee, heeft 9 gekost en met nog 3 jaren op z’n contract MOET hij niet weg natuurlijk. Hij is belangrijk voor dit PSV. Dus laat de clubs maar bieden, speelde een goed Afrikaans kampioenschap (voor wat dat waard is).quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat zou hij opleveren denk je?
Eigenlijk zou PSV dus gewoon 'een ajaxje' moeten doen en zeggen dat hij niet voor minder dan 20M weggaat. En daar ook echt naar handelen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee, heeft 9 gekost en met nog 3 jaren op z’n contract MOET hij niet weg natuurlijk. Hij is belangrijk voor dit PSV. Dus laat de clubs maar bieden, speelde een goed Afrikaans kampioenschap (voor wat dat waard is).
Zo traag als dikke stront, zelfs ik sprint hem eruit.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nondeju, dat is nou echt zo'n speler die écht wat kan. Laat het te weinig zien, maar heeft een gigantisch talent.
Dat krijg je er ook wel voor hoor, dat soort spelers doen het altijd wel goed in de prem en begreep dat er meer dan genoeg belangstelling was voor het ONGELOFELIJKE MONSTER.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eigenlijk zou PSV dus gewoon 'een ajaxje' moeten doen en zeggen dat hij niet voor minder dan 20M weggaat. En daar ook echt naar handelen.
Lijkt mij ook ja, Newcastle had nu al 25 miljoen geboden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sangaré gaat ook wel zo goed als zeker weg in de zomer.
20 Miljoen voor een ongelofelijk beest is een koopje natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eigenlijk zou PSV dus gewoon 'een ajaxje' moeten doen en zeggen dat hij niet voor minder dan 20M weggaat. En daar ook echt naar handelen.
Traag klopt wel, maar wie is een betere passer? Hij geeft wel eens van die steekballen waar je een klein stijfje van krijgtquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zo traag als dikke stront, zelfs ik sprint hem eruit.
Kan echt niet op dit niveau en heeft ECHT niks te zoeken in een andere (sterkere) competitie.
Ik noem maar wat hèquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
20 Miljoen voor een ongelofelijk beest is een koopje natuurlijk.
Ja, heeft talent, maar bottom line is zijn rendement bij PSV veel te laag. Zeker voor wat hij kost. Hij speelt natuurlijk ook niet voor niets bij PSV en niet ergens in de Bundesliga of PL.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nondeju, dat is nou echt zo'n speler die écht wat kan. Laat het te weinig zien, maar heeft een gigantisch talent.
Klopt wel hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, heeft talent, maar bottom line is zijn rendement bij PSV veel te laag. Zeker voor wat hij kost. Hij speelt natuurlijk ook niet voor niets bij PSV en niet ergens in de Bundesliga of PL.
Lijkt me ook te vroeg, die moet het plan van Foppe volgen en naar Heerenveen gaan. Hij heeft inmiddels genoeg ervaring voor een Eredivisie club, maar voor PSV vind ik dat hij ook moet laten zien dat hij goed is.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zouden PSV'ers hier het echt aandurven om dan weer zo'n Van Nistelrooij zonder enige ervaring voor de groep te gooien? Die kan toch ook beter ergens bij een kleinere club beginnen voor zichzelf en zich omhoog werken.
Misschien Letsch? Heb je alsnog gewoon een Duitser voor de groep al vind ik deze wel sympathiek.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt me ook te vroeg, die moet het plan van Foppe volgen en naar Heerenveen gaan. Hij heeft inmiddels genoeg ervaring voor een Eredivisie club, maar voor PSV vind ik dat hij ook moet laten zien dat hij goed is.
Maar de spoeling met kandidaten is dun.
Dat is een verdraaid goede suggestie moet ik zeggen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien Letsch? Heb je alsnog gewoon een Duitser voor de groep al vind ik deze wel sympathiek.
Zou ik niet eens een slechte keus vinden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien Letsch? Heb je alsnog gewoon een Duitser voor de groep al vind ik deze wel sympathiek.
Op basis van wat?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet echt een karakter dat PSV ademt, maar wel iemand die ik een kans bij een topclub gun.
Ja, ik zou er ook niet teveel van verwachten maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar hem bij een topclub.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet echt een karakter dat PSV ademt, maar wel iemand die ik een kans bij een topclub gun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |