quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij was hét voorbeeld van 'Nimmer meer betaalde arbeid verrichten en altijd dames van lichte zeden tegen betaling onzedelijk betasten"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
Waarom geven mannen hun jas aan een vrouw als ze het koud heeft?Maar wat als ze Parkinson heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoef je zelf amper wat te doen tijdens het neuken?quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar wat als ze Parkinson heeft
Dan mag ze alleen aftrekkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gebitje er uit halenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoe noem je een vrouw die 95% van haar intelligentie kwijt is?quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het verschil tussen een man en een gevangenis is dat een gevangenis wel grijze cellen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Dan haar het kunstgebit uit laten nemenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat moest ik op m’n vorig werk ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan hoef je zelf amper wat te doen tijdens het neuken?
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe noem je een vrouw die 95% van haar intelligentie kwijt is?Hoe komt een vrouw van 85 onnodige kilo's af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een echtscheiding aanvragen.Thinking is difficult, that’s why most people judge
spuit elfquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan haar het kunstgebit uit laten nemen
Vond het echt geniaal!quote:
Spuit elf.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
@:haags ben jij meer een spuiter of een gutser
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
Een limerick dan
Er was eens een boertje in Drachten
Die wilde zijn varken verkrachten.
Maar Oh wat een strop,
zijn knecht lag er op
dus moet hij nog eventjes wachten.
lalalalallalaaquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
Een limerick dan
Er was eens een boertje in Drachten
Die wilde zijn varken verkrachten.
Maar Oh wat een strop,
zijn knecht lag er op
dus moet hij nog eventjes wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Heeft hij Turkije al verandert in een andere naam?quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgd
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wat is de favoriete televisiezender van een pedofiel?@HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geitneukistan of zo?quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Heeft hij Turkije al verandert in een andere naam?
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
Waarom heeft God de man geschapen?
Omdat vibrators geen gras maaien.
Als ie klaar is met zn geit neukenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Heeft hij Turkije al verandert in een andere naam?
Ja driekwart van de paintjes die ik van hem gemaakt heb, gaan over geiten of schapen neuken!quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als ie klaar is met zn geit neuken
Bquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
Wat voel je als je beste vriendin er met je echtgenoot vandoor gaat?
a) Je mist haar
b) Je hebt medelijden met haar
Ahhh ik wist dat ik hem kende, maar wist de clou ff niet meer!quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Jantje: Papa, wat is het verschil tussen "in feite" en "in principe"?
Papa: Om je dat goed uit te leggen moet je eerst aan mama vragen of ze voor 500.000 met de buurman naar bed zou willen. Nadat Jantje dit aan zijn moeder gevraagd heeft komt hij bij zijn vader terug.
Jantje: mama zei:"Natuurlijk jongen, maar zeg het niet tegen je vader!". Maar wat is nu het verschil tussen "in feite" en "in principe"? Papa: Eerst moet je hetzelfde ook nog aan je zus vragen. Als Jantje ook deze opdracht heeft uitgevoerd rent hij naar zijn vader en verteld hem dat zijn zus zich geen twee keer zou bedenken voor een half miljoen.
Jantje: "Nou, ga je het me nog uitleggen?"
Papa: "Kijk Jantje, in principe zijn we miljonair maar in feite zitten we met twee hoeren in huis."
Doet me wel denken aan vanmiddag; Mini-ToT leek me een kus te willen geven, maar hij rook aan mijn adem dat ik drop had gegeten, en vervolgens wees hij naar de lade waar de drop in lag, want hij wilde er ook eentje!quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
"Mijn vrouw en ik zijn al meer dan 40 jaar getrouwd en telkens wanneer ik thuis kom, krijg ik van haar nog steeds een kus" zegt een man aan zijn vriend .
"Ik ken dat", antwoordt deze, "Alcoholcontrole ..."
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me wel denken aan vanmiddag; Mini-ToT leek me een kus te willen geven, maar hij rook aan mijn adem dat ik drop had gegeten, en vervolgens wees hij naar de lade waar de drop in lag, want hij wilde er ook eentje!
Naast de Bijbel?quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
Een man komt in een boekenwinkel binnen en vraagt waar hij het boek "DE MAN IS DE BAAS IN HUIS " kan vinden. De verkoopster denkt even na en zegt dan : "Sprookjesboeken, dat is op de 2e verdieping meneer !!"
Wordt steeds gekkerquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Van die ophef over de nieuwe sneeuwwitje film krijg ik ook kompleet een hangzak van. Christus wat een gezeik.
Ja Peter Dinklage vindt die dwergen niet woke genoeg.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Van die ophef over de nieuwe sneeuwwitje film krijg ik ook kompleet een hangzak van. Christus wat een gezeik.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Niets is meer heilig.quote:
Wit door de bukkake?quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:24 schreef ToT het volgende:
Die nieuwe versie zal wel met 7 geile negers op een bank zijn.
[ afbeelding ]
Hier een deel van de cast.
En een glimlach van oor tot oor dat ze eindelijk blank isquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets is meer heilig.
Kleine mensen die dwergen spelen. Fout
Dwergen die in een grot werken. Fout
Sneeuwwitje laten spelen door een blanke vrouw. We doen er één met een kleurtje.
Een slapende vrouw een kusje geven. Fout.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een glimlach van oor tot oor dat ze eindelijk blank is
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Peter Dinklage vindt die dwergen niet woke genoeg.
Hoe oud is het sprookje ook al weer?
Nu zal het sprookje an sich me echt aan de anus oxideren, maar echt alles moet kapot van de social justice warrior brigade.
quote:De eerste editie van het verhaal verscheen in 1812.
Doornroosje sliep toch zo'n 100 jaar ofzo? Die mogen ze wat mij betreft wel door een negerin laten spelenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]Godver!
Maar het is idd wel echt een ding dat alles ineens door zwarte (lesbische) vrouwen gespeeld moet worden ineens!
De kleine zeemeermin is ineens ook van Afrikaanse komaf enzo.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doornroosje sliep toch zo'n 100 jaar ofzo? Die mogen ze wat mij betreft wel door een negerin laten spelen
Ik kon hem niet laten liggen nu we toch vrouw-vriendelijk bezig zijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]Godver!
Maar het is idd wel echt een ding dat alles ineens door zwarte (lesbische) vrouwen gespeeld moet worden ineens!
De kleine zeemeermin is ineens ook van Afrikaanse komaf enzo.
Eerder "why the fuck did you wake me up already? "quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:34 schreef ToT het volgende:
Heb je wel kans dat als ze wakker gekust wordt, dat ze roept: "Sheeeeet, white boi! You coulda used some TONGUE in that, boiiiiii! Now come here and give momma a REAL kiss!"
In Ethiopië zouden ze haar nog aflikken voor de proteïnen dan!quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kon hem niet laten liggen nu we toch vrouw-vriendelijk bezig zijn
Vaak is het wel op oudere verhalen gebaseerd, ik kon er dit over vinden:quote:
quote:Volgens onderzoeker Karl-Heinz Barthels is Sneeuwwitje identificeerbaar met Maria Sophia Margaretha Catharina von Erthal, geboren in Lohr in 1725, dochter van een magistraat in het keurvostendom van Saksen. De magistraat, wiens vrouw was overleden, hertrouwde met een vrouw die profiteerde van de positie van haar man om haar kinderen uit haar eerste huwelijk in een betere positie te brengen. Hij minachtte Maria zo dat hij haar op een keer achterliet in een bos, in de buurt van enkele mijnen waar kleine mensen of zelfs kinderen werkten die makkelijker in de uitgegraven holtes konden kruipen. Zij stierf aan de pokken en door de afkeer die de stadsgenoten hadden voor zijn nieuwe vrouw, werd de gebeurtenis een soort van sprookje. Het kasteel van de Von Erthals kan vandaag worden bezocht en kan je daar de Pratende Spiegel zien, en een geluidsspeeltje horen dat de zinnen nazegt van degene die ervoor staat.
Volgens Eckhard Sander daarentegen was Sneeuwwitje Margaretha von Waldeck die in 1533 in Brussel werd geboren. Zij zou een liefdesrelatie hebben gehad met Filips II van Spanje; een relatie die het hof zou hebben gedwarsboomd ten gunste van gearrangeerde huwelijken. Deze relatie werd mogelijk gemaakt door de vele mijnen die in het bezit was van de graaf van Spanje, de vader van Filips en daarnaast de heks, die straf uitdeelde door vergiftigd fruit te geven aan mensen, die er vervolgens buikpijn van kregen.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Eerder "why the fuck did you wake me up already? "
In Ethiopië hebben ze vast geen aasgierenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
In Ethiopië zouden ze haar nog aflikken voor de proteïnen dan!
Je mag een slapende vrouw niet kussen want dan is ze niet in staat om nee te zeggen. Dat is de reden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:34 schreef ToT het volgende:
Heb je wel kans dat als ze wakker gekust wordt, dat ze roept: "Sheeeeet, white boi! You coulda used some TONGUE in that, boiiiiii! Now come here and give momma a REAL kiss!"
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vaak is het wel op oudere verhalen gebaseerd, ik kon er dit over vinden:
[..]
Ja I know, voor je het weet moet je in Dubai gaan overwinteren tot de boel weer is overgewaaid.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag een slapende vrouw niet kussen want dan is ze niet in staat om nee te zeggen. Dat is de reden.
Met een beetje pech heeft ze nog een ochtendhumeur van hier tot Addis Abeba ook nogquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag een slapende vrouw niet kussen want dan is ze niet in staat om nee te zeggen. Dat is de reden.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Life of Brian!!! Jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoop dat je het gehaald hebt!![]()
![]()
Mehhh ja. Uhh de helft goedquote:
Maar de andere helft zal niet fout zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Life of Brian!!! Jaaaaaaaaa
[..]
Mehhh ja. Uhh de helft goed
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wat zeg je tegen een Turk met een stropdas om?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Er zitten een Turk, een Somaliër en een Marokkaan in een auto. Wie is de bestuurder?quote:
Maanlampje.quote:
quote:
Wel zelf gemaakt hoop ik.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
zooo lekker jonge man. en heb voor morgen ook nog
Ik kan er ook altijd wel van genieten.quote:
had al tijdje niet gemaakt. dan is het dubbel genietsjequote:Op woensdag 26 januari 2022 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er ook altijd wel van genieten.
This is jam hot.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ketjap is ook lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
1 klein minpuntje. ik heb geen sambal
Ligt zwaar op de maag zeker?quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil eigenlijk nog meer eten, maar heb al een halve wokpan op![]()
das niet best schakelquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil eigenlijk nog meer eten, maar heb al een halve wokpan op![]()
En daar kom je nu achter?quote:
Die hadden een paar goede hits.quote:
a joh volgende week is het vast wel weer leukquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Normaal vind ik het wel grappig
Rise to the occasion hadden ze verschillende versies van.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hadden een paar goede hits.
Idd, Love changes everything vond ik ook een mooi nummer.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rise to the occasion hadden ze verschillende versies van.
Was ook maar een flauw grapjequote:Op woensdag 26 januari 2022 20:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Normaal vind ik het wel grappig
Ik keek ene tijd geleden al vanaf dat ik klein was en toen een hele tijd niet en nu dus wel weerquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was ook maar een flauw grapjekeek het wat jaartjes terug ook "opeens"
Oh, ik kon haar vroeger nooit uitstaanquote:
Streng koppie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh, ik kon haar vroeger nooit uitstaan
Begin jaren '90 zag ik het nog wel, toen was het soms nog wel grappig met idioterie wendingen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was ook maar een flauw grapjekeek het wat jaartjes terug ook "opeens"
met haar veel te grote mondquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh, ik kon haar vroeger nooit uitstaan
Idd, ze heeft wel een goede zangstem.quote:
ik vind haar klankkleur niet zo mooiquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ze heeft wel een goede zangstem.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:40 schreef Schakeltopia het volgende:
zou niet weten hoe ze eruit ziet
Ik vond haar goed op het Freddie Mercurie tribute concert.quote:
Ik keek het toen het net uitkwam begin jaren 90, met Arnie en Linda enzo, daarna jaren niet tot ergens in 2013/14 ofzo, dus is onderhand ook al zo'n 8 jaar geleden dus..quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik keek ene tijd geleden al vanaf dat ik klein was en toen een hele tijd niet en nu dus wel weer![]()
Ohquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik keek het toen het net uitkwam begin jaren 90, met Arnie en Linda enzo, daarna jaren niet tot ergens in 2013/14 ofzo, dus is onderhand ook al zo'n 8 jaar geleden dus..maar lijkt niet zo lang geleden..
Ik had toen schoolschriftjes met de hele cast van GTST dat waren de goedkoopste.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik keek het toen het net uitkwam begin jaren 90, met Arnie en Linda enzo, daarna jaren niet tot ergens in 2013/14 ofzo, dus is onderhand ook al zo'n 8 jaar geleden dus..maar lijkt niet zo lang geleden..
Die stomme korte gekrulde en met gel vastgeplakt op dr voorhoofd-haartjes kon ik mij zo aan ergerenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die stomme korte gekrulde en met gel vastgeplakt op dr voorhoofd-haartjes kon ik mij zo aan ergeren![]()
VET! mooie seriequote:
Die wil ik ook nog kijken, maar ik kijk zoveel series door elkaarquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
VET! mooie serie
ik ben zelf begonnen aan ozark, kijkt ook wel leuk weg
Wie niet?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die stomme korte gekrulde en met gel vastgeplakt op dr voorhoofd-haartjes kon ik mij zo aan ergeren![]()
quote:
goedzooquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog kijken, maar ik kijk zoveel series door elkaarmaar ja vind ik leuk hahhahaah
Ieder zichzelf respecterend mens heeft die serie onderhand toch wel gezien mag ik hopenquote:
Ik ben hem nu aan het kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ieder zichzelf respecterend mens heeft die serie onderhand toch wel gezien mag ik hopen![]()
Ik las het nadat ik het gepost hadquote:
Dat hoorde ik net ook van een kennisquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb hem al meerdere keren bekeken
wie?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat hoorde ik net ook van een kennisik vind Cap 'n cook zo'n lekkerding
Ik vind de eerste twee afleveringen tot nu toe erg spannendquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik las het nadat ik het gepost had![]()
Wel goede serie, al zitten er wel paar afleveringen tussen die wat langdradig zijn maar daar moet je je doorheen slepen.
Better Call Saul vond ik minder en heb ik seizoen 1 niet eens van af gekeken
oh ik vond better call saul ook hearlik.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel goede serie, al zitten er wel paar afleveringen tussen die wat langdradig zijn maar daar moet je je doorheen slepen.
ik ga hem niet kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die ene aflevering met die vlieg...quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie jij?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
moontje heb ook alles van goudkust gezien straks.
nee jij bedoel ik natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wie jij?ik moet nog best veel aflefveringen
Nee.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb alle delen van Starsky and Hutch. Telt dat ook?
Stop de tijd.quote:
laat gaanquote:
Nee ik moet nog heel veelquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee jij bedoel ik natuurlijk
Wil je mij iets zeggen?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat gaan
niet iedereen heeft een netflix verslaving
Ja, je bent stom.quote:
Ik heb wel een verslaving aan het verkrijgen van mijn jeugdseries. Al ruim 2 TB bij elkaar aan speelseries.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat gaan
niet iedereen heeft een netflix verslaving
Dat vind ik zo'n heerlijk nummer.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
nu bij darkieravertquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n heerlijk nummer.
ja had je niet verwacht he, dat hij ook muziekjes draait die je wel leuk vindquote:
Hij zal hem wel verkracht hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja had je niet verwacht he, dat hij ook muziekjes draait die je wel leuk vind
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij zal hem wel verkracht hebben.
Ligt eraan of Stevie Nicks duidelijk NEE zeiquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij zal hem wel verkracht hebben.
En aangezien ze geen Nederlands spreekt, gok ik van nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ligt eraan of Stevie Nicks duidelijk NEE zei
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Yes, dat was de meest langzaamaanaflevering van ze allemaalquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die ene aflevering met die vlieg...![]()
![]()
Stevie Nicks heeft solo ook wel goede platen gemaakt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook een mooi duet met Eric Clapton.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stevie Nicks heeft solo ook wel goede platen gemaakt.
Ja dat was ook wel een moment van "ga ik dit überhaupt nog verder kijken " ..uiteindelijk wel verder gekeken, en gelukkig was dat de slechtste en saaiste aflevering van allemaal...maar goed, meer rockbottom kon ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes, dat was de meest langzaamaanaflevering van ze allemaal
goudkust?quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik ga de rest van de show morgen nog wel even luisteren want wil nog even serietje kijkon
Whutquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee ozark.
maar die afleveringen zijn bijna een uur
Stuk verder dan ik ooit ben gekomenquote:
lolquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Stuk verder dan ik ooit ben gekomen
Stukje verder dan ik ooit zal komen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Stuk verder dan ik ooit ben gekomen
Zo is dat.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ja maakt toch niet uit. het is geen wedstrijdje
Die laat ik je dan ook met alle plezier winnenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ja maakt toch niet uit. het is geen wedstrijdje
Geen gekloot meer met videobanden.quote:
Gewoon 8 geven.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zeg niets.
Anders komt greys weer.
Niet dat ik daar heeul veeul van heb mee gekregen behalve dan dat ik wist hoe ik ze moest gebruiken, etc maar opnemne enzo nooit gedaan omdat dat op mijn leeftijd nog niet nodig wasquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen gekloot meer met videobanden.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zeg niets.
Anders komt greys weer.
Vroeger kreeg je 2 cent zakgeld.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Niet dat ik daar heeul veeul van heb mee gekregen behalve dan dat ik wist hoe ik ze moest gebruiken, etc maar opnemne enzo nooit gedaan omdat dat op mijn leeftijd nog niet nodig was
Moest je ook nog hard voor werken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je 2 cent zakgeld.
Ik weet nog dat ik 2 euro kreeg van mijn oma omdat ik boodschappen voor haar gedaan hadquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je 2 cent zakgeld.
Toen de euro werd ingevoerd had ik al 20 jaar geen oma meer.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik 2 euro kreeg van mijn oma omdat ik boodschappen voor haar gedaan had
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen de euro werd ingevoerd had ik al 20 jaar geen oma meer.
Maar jij bent ook nog maar een jong bloempje.quote:
Smooth hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook nog maar een jong bloempje.
Ik ben soms zo goed.quote:
Jonger dan ik zelfsquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat? Stop de persen.quote:
Goed fout jaquote:
Pas op hoor, ook jij kan te ver gaan.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas op hoor, ook jij kan te ver gaan.
Achteraf gezien wilde die aflevering het perfectionisme van Walt super duidelijk maken, maar die aflevering was door het extreem uitrekken ervan gewoon opvulmateriaal geworden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel een moment van "ga ik dit überhaupt nog verder kijken " ..uiteindelijk wel verder gekeken, en gelukkig was dat de slechtste en saaiste aflevering van allemaal...maar goed, meer rockbottom kon ook niet
Gaat dit een triootje worden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik help mijn mede vrouwelijke strijder
Ow, dan moet ik even snel de konijnlijke garde gaan terug roepen want anders gaat dat weer een orgie worden die nog dagenlang kan gaan durenquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat dit een triootje worden.
Heer aloa.quote:
slimme reclame voor MIEquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
helloooo
is it me your looking for
quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
helloooo
is it me your looking for
Way to emasculate Badeendjequote:Op woensdag 26 januari 2022 22:07 schreef B00STER het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/qZvfq8dDaazQkLxbJDm7QA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTUzMQ--/https://s.yimg.com/os/en/(...)r2007.jpg]afbeelding[/url] ]
Leave Badeendje Alone!!
Lul.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:07 schreef B00STER het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/qZvfq8dDaazQkLxbJDm7QA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTUzMQ--/https://s.yimg.com/os/en/(...)r2007.jpg]afbeelding[/url] ]
Leave Badeendje Alone!!
Euh emasculate betekend wat anders.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ejaculate helemaal niemand, dat mag ie zelf doen.
Ik lig hier ook in een deuk.quote:
Betekent is met een t. wijsneus!quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Euh emasculate betekend wat anders.
Boeien, als we maar kunnen lachen.quote:
Ik zit je maar te plagen hoor SBEquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lig hier ook in een deuk.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boeijen, als we maar kunnen lachen.
Ik weet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zit je maar te plagen hoor SBE
Frank?quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boeien, als we maar kunnen lachen.
Ik had al een vermoeden dat ik die grap niet zelf hoefde te maken.quote:
Verzin maar alvast een goede TTquote:
mag jij doenquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verzin maar alvast een goede TT
Ja maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |