quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij was hét voorbeeld van 'Nimmer meer betaalde arbeid verrichten en altijd dames van lichte zeden tegen betaling onzedelijk betasten"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
Waarom geven mannen hun jas aan een vrouw als ze het koud heeft?Maar wat als ze Parkinson heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoef je zelf amper wat te doen tijdens het neuken?quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar wat als ze Parkinson heeft
Dan mag ze alleen aftrekkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gebitje er uit halenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoe noem je een vrouw die 95% van haar intelligentie kwijt is?quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het verschil tussen een man en een gevangenis is dat een gevangenis wel grijze cellen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Dan haar het kunstgebit uit laten nemenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat moest ik op m’n vorig werk ook nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan hoef je zelf amper wat te doen tijdens het neuken?
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe noem je een vrouw die 95% van haar intelligentie kwijt is?Hoe komt een vrouw van 85 onnodige kilo's af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een echtscheiding aanvragen.Thinking is difficult, that’s why most people judge
spuit elfquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan haar het kunstgebit uit laten nemen
Vond het echt geniaal!quote:
Spuit elf.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
@:haags ben jij meer een spuiter of een gutser
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
Een limerick dan
Er was eens een boertje in Drachten
Die wilde zijn varken verkrachten.
Maar Oh wat een strop,
zijn knecht lag er op
dus moet hij nog eventjes wachten.
lalalalallalaaquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
Een limerick dan
Er was eens een boertje in Drachten
Die wilde zijn varken verkrachten.
Maar Oh wat een strop,
zijn knecht lag er op
dus moet hij nog eventjes wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Heeft hij Turkije al verandert in een andere naam?quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgd
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wat is de favoriete televisiezender van een pedofiel?@HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geitneukistan of zo?quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Heeft hij Turkije al verandert in een andere naam?
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
Waarom heeft God de man geschapen?
Omdat vibrators geen gras maaien.
Als ie klaar is met zn geit neukenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Heeft hij Turkije al verandert in een andere naam?
Ja driekwart van de paintjes die ik van hem gemaakt heb, gaan over geiten of schapen neuken!quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als ie klaar is met zn geit neuken
Bquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
Wat voel je als je beste vriendin er met je echtgenoot vandoor gaat?
a) Je mist haar
b) Je hebt medelijden met haar
Ahhh ik wist dat ik hem kende, maar wist de clou ff niet meer!quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Jantje: Papa, wat is het verschil tussen "in feite" en "in principe"?
Papa: Om je dat goed uit te leggen moet je eerst aan mama vragen of ze voor 500.000 met de buurman naar bed zou willen. Nadat Jantje dit aan zijn moeder gevraagd heeft komt hij bij zijn vader terug.
Jantje: mama zei:"Natuurlijk jongen, maar zeg het niet tegen je vader!". Maar wat is nu het verschil tussen "in feite" en "in principe"? Papa: Eerst moet je hetzelfde ook nog aan je zus vragen. Als Jantje ook deze opdracht heeft uitgevoerd rent hij naar zijn vader en verteld hem dat zijn zus zich geen twee keer zou bedenken voor een half miljoen.
Jantje: "Nou, ga je het me nog uitleggen?"
Papa: "Kijk Jantje, in principe zijn we miljonair maar in feite zitten we met twee hoeren in huis."
Doet me wel denken aan vanmiddag; Mini-ToT leek me een kus te willen geven, maar hij rook aan mijn adem dat ik drop had gegeten, en vervolgens wees hij naar de lade waar de drop in lag, want hij wilde er ook eentje!quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
"Mijn vrouw en ik zijn al meer dan 40 jaar getrouwd en telkens wanneer ik thuis kom, krijg ik van haar nog steeds een kus" zegt een man aan zijn vriend .
"Ik ken dat", antwoordt deze, "Alcoholcontrole ..."
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me wel denken aan vanmiddag; Mini-ToT leek me een kus te willen geven, maar hij rook aan mijn adem dat ik drop had gegeten, en vervolgens wees hij naar de lade waar de drop in lag, want hij wilde er ook eentje!
Naast de Bijbel?quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
Een man komt in een boekenwinkel binnen en vraagt waar hij het boek "DE MAN IS DE BAAS IN HUIS " kan vinden. De verkoopster denkt even na en zegt dan : "Sprookjesboeken, dat is op de 2e verdieping meneer !!"
Wordt steeds gekkerquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Van die ophef over de nieuwe sneeuwwitje film krijg ik ook kompleet een hangzak van. Christus wat een gezeik.
Ja Peter Dinklage vindt die dwergen niet woke genoeg.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Van die ophef over de nieuwe sneeuwwitje film krijg ik ook kompleet een hangzak van. Christus wat een gezeik.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Niets is meer heilig.quote:
Wit door de bukkake?quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:24 schreef ToT het volgende:
Die nieuwe versie zal wel met 7 geile negers op een bank zijn.
[ afbeelding ]
Hier een deel van de cast.
En een glimlach van oor tot oor dat ze eindelijk blank isquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets is meer heilig.
Kleine mensen die dwergen spelen. Fout
Dwergen die in een grot werken. Fout
Sneeuwwitje laten spelen door een blanke vrouw. We doen er één met een kleurtje.
Een slapende vrouw een kusje geven. Fout.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een glimlach van oor tot oor dat ze eindelijk blank is
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Peter Dinklage vindt die dwergen niet woke genoeg.
Hoe oud is het sprookje ook al weer?
Nu zal het sprookje an sich me echt aan de anus oxideren, maar echt alles moet kapot van de social justice warrior brigade.
quote:De eerste editie van het verhaal verscheen in 1812.
Doornroosje sliep toch zo'n 100 jaar ofzo? Die mogen ze wat mij betreft wel door een negerin laten spelenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]Godver!
Maar het is idd wel echt een ding dat alles ineens door zwarte (lesbische) vrouwen gespeeld moet worden ineens!
De kleine zeemeermin is ineens ook van Afrikaanse komaf enzo.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doornroosje sliep toch zo'n 100 jaar ofzo? Die mogen ze wat mij betreft wel door een negerin laten spelen
Ik kon hem niet laten liggen nu we toch vrouw-vriendelijk bezig zijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]Godver!
Maar het is idd wel echt een ding dat alles ineens door zwarte (lesbische) vrouwen gespeeld moet worden ineens!
De kleine zeemeermin is ineens ook van Afrikaanse komaf enzo.
Eerder "why the fuck did you wake me up already? "quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:34 schreef ToT het volgende:
Heb je wel kans dat als ze wakker gekust wordt, dat ze roept: "Sheeeeet, white boi! You coulda used some TONGUE in that, boiiiiii! Now come here and give momma a REAL kiss!"
In Ethiopië zouden ze haar nog aflikken voor de proteïnen dan!quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kon hem niet laten liggen nu we toch vrouw-vriendelijk bezig zijn
Vaak is het wel op oudere verhalen gebaseerd, ik kon er dit over vinden:quote:
quote:Volgens onderzoeker Karl-Heinz Barthels is Sneeuwwitje identificeerbaar met Maria Sophia Margaretha Catharina von Erthal, geboren in Lohr in 1725, dochter van een magistraat in het keurvostendom van Saksen. De magistraat, wiens vrouw was overleden, hertrouwde met een vrouw die profiteerde van de positie van haar man om haar kinderen uit haar eerste huwelijk in een betere positie te brengen. Hij minachtte Maria zo dat hij haar op een keer achterliet in een bos, in de buurt van enkele mijnen waar kleine mensen of zelfs kinderen werkten die makkelijker in de uitgegraven holtes konden kruipen. Zij stierf aan de pokken en door de afkeer die de stadsgenoten hadden voor zijn nieuwe vrouw, werd de gebeurtenis een soort van sprookje. Het kasteel van de Von Erthals kan vandaag worden bezocht en kan je daar de Pratende Spiegel zien, en een geluidsspeeltje horen dat de zinnen nazegt van degene die ervoor staat.
Volgens Eckhard Sander daarentegen was Sneeuwwitje Margaretha von Waldeck die in 1533 in Brussel werd geboren. Zij zou een liefdesrelatie hebben gehad met Filips II van Spanje; een relatie die het hof zou hebben gedwarsboomd ten gunste van gearrangeerde huwelijken. Deze relatie werd mogelijk gemaakt door de vele mijnen die in het bezit was van de graaf van Spanje, de vader van Filips en daarnaast de heks, die straf uitdeelde door vergiftigd fruit te geven aan mensen, die er vervolgens buikpijn van kregen.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Eerder "why the fuck did you wake me up already? "
In Ethiopië hebben ze vast geen aasgierenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
In Ethiopië zouden ze haar nog aflikken voor de proteïnen dan!
Je mag een slapende vrouw niet kussen want dan is ze niet in staat om nee te zeggen. Dat is de reden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:34 schreef ToT het volgende:
Heb je wel kans dat als ze wakker gekust wordt, dat ze roept: "Sheeeeet, white boi! You coulda used some TONGUE in that, boiiiiii! Now come here and give momma a REAL kiss!"
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vaak is het wel op oudere verhalen gebaseerd, ik kon er dit over vinden:
[..]
Ja I know, voor je het weet moet je in Dubai gaan overwinteren tot de boel weer is overgewaaid.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag een slapende vrouw niet kussen want dan is ze niet in staat om nee te zeggen. Dat is de reden.
Met een beetje pech heeft ze nog een ochtendhumeur van hier tot Addis Abeba ook nogquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag een slapende vrouw niet kussen want dan is ze niet in staat om nee te zeggen. Dat is de reden.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Life of Brian!!! Jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoop dat je het gehaald hebt!![]()
![]()
Mehhh ja. Uhh de helft goedquote:
Maar de andere helft zal niet fout zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Life of Brian!!! Jaaaaaaaaa
[..]
Mehhh ja. Uhh de helft goed
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wat zeg je tegen een Turk met een stropdas om?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Er zitten een Turk, een Somaliër en een Marokkaan in een auto. Wie is de bestuurder?quote:
Maanlampje.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |