SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Zit je al 3 weken appels te eten, steken ze tijdens een proef ook nog eens een appel in je bakkes.quote:
Ze had dus al bijna opgegeven...Zo kun je dus ook een spel manipuleren..quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel vertelt aan Nouchine dat ze bijna aan het stikken was, maar niet wou opgeven.
Liever dat dan een kiwiquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zit je al 3 weken appels te eten, steken ze tijdens een proef ook nog eens een appel in je bakkes.
We zijn mietjes gewordenquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:01 schreef Rhosyn het volgende:
Laten ze de streams aan krijgen ze gezeik.
Morgen weer SL
Door Evelyn kijk al anders tegen Vera aan.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
Gedver, Evelien hai schattie tegen dimitri. Wat een neppert is dat he.
Allebei een feest. Dat was dus blijkbaar de oorspronkelijke prijs ook.quote:
dat dus, het knelde nergens en er was genoeg plakband om meerdere mensen vast te houden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:04 schreef spapaars het volgende:
Teveel beschikbaar plakband was de fout.
Ik hoop een mandje vol appels en ducttape.quote:
we zeggen niet voor niets Evil he Koos zo snel mogelijk wegwezen pestkop is het Vera heeft haar zo goed behandeld maar is pure haat naar mijn mening is er maar 1 oprecht bij groen en dat is Vera in alles ze blijft vriendelijk en beleefdquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
Vera verwijten dat ze met de andere kant praat en nu evelien met dimitri kletsen door het luik en hem dan ook nog slijmen met hem
Te weinig geduld, er zijn vast wat bewoners die nog een afspraak ergens hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:04 schreef spapaars het volgende:
Teveel beschikbaar plakband was de fout.
een feestquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik hoop een mandje vol appels en ducttape.
Dat was misschien als er 1 had gewonnen. Zodat de anderen de muziek niet hoorden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:09 schreef Krambo het volgende:
Hoorde ik nou iemand zeggen dat ze een silent disco krijgen?
Dat zou natuurlijk logisch zijn geweest als slechts één groep het feest had gewonnen, nu ze beiden het feest krijgen is die noodzaak er niet meer zo.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:09 schreef Krambo het volgende:
Ze wordt ingezet bij proeven, omdat ze zo weinig weegt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:11 schreef Jockari het volgende:
Haar uiterlijk buiten beschouwing gelaten, is er momenteel niet veel aan te merken op die Hanne. Ligt in de groep (langs beide kanten), zet zich in bij proeven.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat was misschien als er 1 had gewonnen. Zodat de anderen de muziek niet hoorden.
Dat hoeft nu niet.
Klinkt inderdaad logischquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk logisch zijn geweest als slechts één groep het feest had gewonnen, nu ze beiden het feest krijgen is die noodzaak er niet meer zo.
Ik denk dat Nawel minimaal 10 kilo meer weegt dan Hannequote:Op woensdag 26 januari 2022 13:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze wordt ingezet bij proeven, omdat ze zo weinig weegt.
Ja, heb ik ook gehoordquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:09 schreef Krambo het volgende:
oh, dat denk ik ook wel, maar er werd gesteld dat Hanne zich inzet bij proeven, en daarom was mijn antwoord dat ze ingezet wordt, omdat ze zo weinig weegt.:)quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nawel minimaal 10 kilo meer weegt dan Hanne
Die past ook niet bij die groene groep.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:09 schreef Rhosyn het volgende:
Vera door het luik roepen hee guys we hebben feest..
De mindset van Vera.
Klopt, ik hoorde ze zeggen dat Hanne 45 woog en Nawel 60-62quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nawel minimaal 10 kilo meer weegt dan Hanne
hij zal best wel inbreng hebben, al was het maar omdat hij ervaringsdeskundige isquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Thomas heeft misschien het tape in het mandje gedaan. Hij is assistent. Die verzint niks.
Okquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:16 schreef pecla het volgende:
[..]
Klopt, ik hoorde ze zeggen dat Hanne 45 woog en Nawel 60-62
Heel twitter is ook over de zeik ...quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jeezes de bb groepen op fb nu... wat een flauw gedoe! Mogen geen afbeeldingen/fimpjes van de opdracht gepost worden.
Naar mijn mening viel de opdracht goed mee. Maar goed... wie ben ik?
Ik denk dat de redactie wel weer mails heeft ontvangen, van users die het vernederend vonden. Je hebt er altijd van die dwazen bij zitten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jeezes de bb groepen op fb nu... wat een flauw gedoe! Mogen geen afbeeldingen/fimpjes van de opdracht gepost worden.
het is daar dus spannender dan de streams, ik ga ff verhuizenquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heel twitter is ook over de zeik ...
Nou ik wou Nawel als eerste opgerot hebben maar nu mag die Evelien er als eerste uit(wat ook wel zal gebeuren als ze op de bank komt, ook als het tegen Nawel is). Hoe vals die tegen Vera doet en verder hoor of zie je ze hele dag zga nietquote:
Nawel zal er sneller uitliggen hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:20 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou ik wou Nawel als eerste opgerot hebben maar nu mag die Evelien er als eerste uit(wat ook wel zal gebeuren als ze op de bank komt, ook als het tegen Nawel is). Hoe vals die tegen Vera doet en verder hoor of zie je ze hele dag zga niet
Geen afbeeldingenquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nou zie Evelien ook heel weinig toevoegen, en Nawel heeft nog een fanbase van 100.000 man op Tiktokquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:22 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nawel zal er sneller uitliggen hoor.
Eveline voegt nog iets toe aan de streams, Nawel echt letterlijk niets
Die zeuren over alles, dus daar kun je geen rekening meer mee houden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:26 schreef Fikkert2 het volgende:
Hier zal twitter en fb ook wel weer over gaan lopen zagen
Vreselijk al die moraalriddertjes. De meiden hebben er zelf geen problemen mee gehad.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heel twitter is ook over de zeik ...
Hoop van niet dat is al een paar weken dat er iemand vrijstelling heeftquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:26 schreef Stargazing het volgende:
volgens mij krijgt de groep met de meeste punten op het einde van de week immuniteit
Mag echt niks meer tegenwoordig. De wereld is om zeep...quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:26 schreef Fikkert2 het volgende:
Hier zal twitter en fb ook wel weer over gaan lopen zagen
Eveline zorgt voor drama, Nawel eet en kruipt dan terug in haar bed.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:25 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou zie Evelien ook heel weinig toevoegen, en Nawel heeft nog een fanbase van 100.000 man op Tiktok
Kijkcijfers worden wel steeds beter. Beter dan vorig jaar.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:27 schreef Chanel5 het volgende:
BB is tegenwoordig echt een sneue bedoening.
Maak dat BB maar wijsquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zeuren over alles, dus daar kun je geen rekening meer mee houden.
Alles voor de beelden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:28 schreef Krambo het volgende:
Een middag feestje met matige muziek en (virgin?) cocktails.
Top BB
Natuurlijk, er eerst drank in gieten en dan weer over naar de orde van de dag.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:29 schreef Rhosyn het volgende:
Alle ramen worden weer geblindeerd.
Nog een challenge?
vast bellen blazenquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:29 schreef Rhosyn het volgende:
Alle ramen worden weer geblindeerd.
Nog een challenge?
Dan is het dag Vera.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:31 schreef Stargazing het volgende:
Ervan uitgaande dat de groep die wint op het einde van de week immuniteit krijgt, is het ook al meteen makkelijk om te zien wie op de bank komt.
Goud: Hanne en Leroy
Groen: Vera en Peter jammergenoeg
Volgend seizoen gaan ze het Big Nanny noemenquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Mag echt niks meer tegenwoordig. De wereld is om zeep...
Goud mag dan groen nomineren. Dus ws plan Nawel en Julio.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:31 schreef Stargazing het volgende:
Ervan uitgaande dat de groep die wint op het einde van de week immuniteit krijgt, is het ook al meteen makkelijk om te zien wie op de bank komt.
Goud: Hanne en Leroy
Groen: Vera en Peter jammergenoeg
edit: alhoewel groen is wat eerlijk verdeeld dus zou ook Nawel en Eveline kunnen zijn. Ik denk dat Kristof en Julio wel veilig zitten
Ze heeft een voorkeur voor appels.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kristof: Wie wil nog een bitterbal?
Nawel: Ik eet dat niet.
ik weet het nog zo niet, Vera maakt echt nog een kansquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dan is het dag Vera.
Wel goede TV als het koppeltje wordt gescheiden.
Ik hoop echt dat Julio terugkomt dan, vind het echt een lieve manquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Goud mag dan groen nomineren. Dus ws plan Nawel en Julio.
ah en pink heeft verloren?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:38 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Sie haben ein grote feesten omdas sie haben gewonnen mit tapehangen
okequote:Op woensdag 26 januari 2022 13:40 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nein was gelijkspel. Beide haben gewonnen
Wat moet je dan met die kut muziekquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
Even een nakkie gedaan?
[ afbeelding ]
Hij probeerde net een soort van erotisch dansje tegen de muur....quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij probeerde net een soort van erotisch dansje tegen de muur....
Ik vind hem heel vies dansen..quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij probeerde net een soort van erotisch dansje tegen de muur....
quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:52 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
kijk maar uit zo komt marco of ali b
Dan wel tot zaterdag laten duren.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:01 schreef C.A.I het volgende:
voorproefje van de dansmarathon die er morgen aan zit te komen
Dat zegt niks, als dat doorslaggevend zou zijn dan was Amy er niet uitgevlogen tegen 2 mensen die niks toevoegde(en die zorgde voor heel wat meer drama dan Eveline)quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:27 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Eveline zorgt voor drama, Nawel eet en kruipt dan terug in haar bed.
Ik zeg niet dat ze veel toevoegt en vind Eveline ook echt een valse trut maar naast Nawel...
BB: "Bewoners. Wat ik zie bevalt mij. We blijven dit nog 24 uur doen. Wil iemand daar een appel bij wellicht?"quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:01 schreef C.A.I het volgende:
voorproefje van de dansmarathon die er morgen aan zit te komen
En gedurende de hele tijd mag je nomineren, maar dan ben je wel af bij de dansmarathon. Degene die het langst blijft staan heeft immuniteitquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan wel tot zaterdag laten duren.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
BB: "Bewoners. Wat ik zie bevalt mij. We blijven dit nog 24 uur doen. Wil iemand daar een appel bij wellicht?"
Of ze liggen om 9 uur allemaal laveloos in bedquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:10 schreef Jockari het volgende:
Nu allemaal een stuk in hun kloten laten drinken, en straks een evenwichtsproef.
1 op 2quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:13 schreef Tourniquet het volgende:
"Wat is de kans dat ge uw fluit daardoorheen steekt."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:14 schreef Clasientje het volgende:
Zit er nou echt alcohol in die cocktails?
Naar het schijnt heb je niets gemist. Vanochtend daartegen welquote:
Het plakken heb ik helemaal gevolgd. Kon niet meeposten in de COS, vanwege werk. Maar Big Brother houd alles in de gatenquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Naar het schijnt heb je niets gemist. Vanochtend daartegen wel
quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:27 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zit er toch aan de knopjes vandaag. Schrik er van!
quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Het plakken heb ik helemaal gevolgd. Kon niet meeposten in de COS, vanwege werk. Maar Big Brother houd alles in de gaten
Ik ook, maar een feestje overdag? Verwacht je ook nietquote:
Ik zie het al. Appel PTSS.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:27 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:33 schreef suzi1 het volgende:
ja ik hoop dat hij gaat tiktokken. dan ga ik hem iedere avond laat beluisteren
Sterker nog... het is een eigen internetradiozender geworden. Dus mocht je problemen hebben om in slaap te komen: https://candlelight.nl/quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Julio zou zo bij het programma candelight kunnen werken. Bestaat volgens mij niet meer, maar ik zou van zijn stem in slaap vallen.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:27 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
In het verleden luisterde ik er wel eens naar, maar idd het had wat zoetsappigsquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Sterker nog... het is een eigen internetradiozender geworden. Dus mocht je problemen hebben om in slaap te komen: https://candlelight.nl/
Verder vind ik het vooral wat zeurderigs hebben. Het verveelt ofzo. Kan mijn aandacht ook niet lang bij hem houden
Wat heeft hij gezegd??quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:37 schreef BB-King het volgende:
Het Dimitri momentje wordt uitgelicht door BB.
Over zwarte tandpasta, hij zei iets van 'nigger paste'quote:
Voor de grap. Nawel dronk de cocktail ook en zij drinkt geen alcohol.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoorde toch net iemand zeggen?, vanavond ben ik dronken
Is ook wel een sneue opmerking.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:39 schreef Kinga het volgende:
Liese had erover getweet... hij zei "Nigger paste" over de zwarte tandpasta van Salar...
Wel vreemd dat in Amerika het woord N, door donker gekleurde mensen gebruikt word en hier moeten ze er moeilijk over doen. Ik word wel een keer moedeloos van deze discussie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:39 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Over zwarte tandpasta, hij zei iets van 'nigger paste'
Er zijn meerdere mensen die al nigger hebben gezegd daar... dus dit was algemene waarschuwing
Zullen ze vast nog wel doen in de DGK.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo'n vaag algemeen omroepbericht is vrij zinloos.. als je iets specifieks wilt aanpakken moet BB dat gewoon tegen die persoon zeggen.
Compilatie maken en op het grote schermquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ze snappen niet wat ermee bedoelt wordt. Heel dom van BB had gewoon bij naam en toenaam de voorbeelden gezegd
Voor de notulenquote:Ik wil iets met jullie bespreken. Het duurt niet lang, maar het is wel van belang.
Jullie wonen nu een paar weken samen in mijn huis. Jullie leren elkaar steeds beter kennen. En ik jullie ook. Zoals jullie weten mogen jullie je welkom en vrij voelen in dit huis. En mogen jullie ook vrijuit spreken tegen elkaar en tegen mij. Maar ik heb ook altijd gezegd: "Mijn huis, mijn regels". En een van die regels is "Ik wens in dit huis geen racistische en discriminerende of seksistische uitspraken. Ben hier alert op en blijf hier alert op. Tot zover. Dankjulliewel.
in rtl duits is en meidquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:39 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Over zwarte tandpasta, hij zei iets van 'nigger paste'
Er zijn meerdere mensen die al nigger hebben gezegd daar... dus dit was algemene waarschuwing
Dus datquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo'n vaag algemeen omroepbericht is vrij zinloos.. als je iets specifieks wilt aanpakken moet BB dat gewoon tegen die persoon zeggen.
Ja het is allemaal super krom, maar mooie discussie voor de FB en Twitter oma's... ik doe niet meer meequote:Op woensdag 26 januari 2022 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel vreemd dat in Amerika het woord N, door donker gekleurde mensen gebruikt word en hier moeten ze er moeilijk over doen. Ik word wel een keer moedeloos van deze discussie.
quote:Whores in this house
There's some whores in this house
Heb je terug geluisterd en gelijk genoteerdquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:42 schreef Benny het volgende:
Verhaaltje van Big Brother:
[..]
Voor de notulen
Ik ben ook klaar met dat soort discussies.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja het is allemaal super krom, maar mooie discussie voor de FB en Twitter oma's... ik doe niet meer mee
Het word in het huis besproken, dus kan het hier ook besproken worden. Het is onntopic.quote:
Zat ik ook aan te denken. Een goeiequote:Op woensdag 26 januari 2022 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
En ik neem aan dat hier in CoS hetzelfde geldt..
Je vader was een goed mensquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:46 schreef suzi1 het volgende:
het zit in me vastgeroest. van me pa overgekregen
Oh fijn. Als half-poolse is Dimitri nu totaal afgeschreven bij mij. Sukkeltje.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:46 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine zegt nu dat iemand had gezegd over polen. Oh zegt dimitri dat was ik over die kookplaat dat die was gemaakt door polen.
Dat is inderdaad wat er is gebeurdquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je terug geluisterd en gelijk genoteerd
Dit is wat BB zei ja.
van poland bedoel je?quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:47 schreef Was-beer het volgende:
Dimi heeft dus wel meer opmerkingen gemaakt, ook iets over polen
Dimi komt ook niet echt snugger overquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:47 schreef Was-beer het volgende:
Dimi heeft dus wel meer opmerkingen gemaakt, ook iets over polen
Wat heb jij tegen Polen?quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh fijn. Als half-poolse is Dimitri nu totaal afgeschreven bij mij. Sukkeltje.
Salar snapt dingenquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
Salar zegt er is vast iets ontploft zijn buiten op internet..
Is voor de bühne, dit komt in de uitzending om te laten zien hoe netjes en correct BB isquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ze snappen niet wat ermee bedoelt wordt. Heel dom van BB had gewoon bij naam en toenaam de voorbeelden gezegd
Theo was veel extremer, en zijn uitspraken/acties ookquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:48 schreef freaky40 het volgende:
Dimitri exit, lijkt me duidelijk. Theo vorig jaar moest voor minder vertrekken, om dezelfde redenen.
Lees nog eens. Ik helemaal niets, want ben het zelf. Maar ik kan zulke opmerkingen niet waarderen.quote:
Kan toch gewoon even in de DBKquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:41 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat hij nu een 2e kans krijgt, maar bij volgende overtreding wel de sjaak is. Het is voor hem 2e natuur heb ik het idee, hij ziet er niks verkeerds in .. dus hij zit wel een beetje in de problemen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:48 schreef freaky40 het volgende:
Dimitri exit, lijkt me duidelijk. Theo vorig jaar moest voor minder vertrekken, om dezelfde redenen.
Jij bent Polen?quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Lees nog eens. Ik helemaal niets, want ben het zelf. Maar ik kan zulke opmerkingen niet waarderen.
A okay, helderquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Lees nog eens. Ik helemaal niets, want ben het zelf. Maar ik kan zulke opmerkingen niet waarderen.
Typisch uitspraken die je in de voetbalkantine wel kunt maken maar op tv niet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat hij nu een 2e kans krijgt, maar bij volgende overtreding wel de sjaak is. Het is voor hem 2e natuur heb ik het idee, hij ziet er niks verkeerds in .. dus hij zit wel een beetje in de problemen.
Las overigens alleen dat Kristof iets geroepen had wat niet door de beugel kon volgens de tere zieltjes.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat hij nu een 2e kans krijgt, maar bij volgende overtreding wel de sjaak is. Het is voor hem 2e natuur heb ik het idee, hij ziet er niks verkeerds in .. dus hij zit wel een beetje in de problemen.
Normaal is het 3 strikes is out.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:48 schreef freaky40 het volgende:
Misschien krijgt hij het nog wel in de DBK te horen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind wel dat BB duidelijker mag zijn naar de bewoners. Je mag een persoon best even tot order roepen, ook publiekelijk.
Dimi is vandaag de lul op twitter .. en (imho) wel terecht.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Las overigens alleen dat Kristof iets geroepen had wat niet door de beugel kon volgens de tere zieltjes.
Ik denk dat dit een algemene mededeling is, om de discussie aan te wakkeren. Zo kunnen ze ook op tv laten zien dat ze wel wat met de feedback doen (Mooiste zou zijn als er een quote tegen een randje wordt uitgelicht, waarna de mededeling van BB te horen is).quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind wel dat BB duidelijker mag zijn naar de bewoners. Je mag een persoon best even tot order roepen, ook publiekelijk.
Daar heeft Grace natuurlijk wel een punt. Het ligt er natuurlijk aan wat je zegt. Als het echt kwetsend is, dan moet dat aangegeven worden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:51 schreef Was-beer het volgende:
Grace: je kan tegenwoordig niks meer zeggen
De kookplaat zou door Polen gemaakt zijn. Niet erg heftig.quote:
Precies dat Suuzquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:52 schreef suzi1 het volgende:
er is niks bijzonders gezegd. gebeurt dagelijks overal. maar lekker alles aanpakken, cancelculturisme
bij rtl duits was deze week nach 1 keer rassistisch naar huisquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Normaal is het 3 strikes is out.
Daar ga ik wel vanuit.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij het nog wel in de DBK te horen.
Tja. "woke".quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:52 schreef suzi1 het volgende:
er is niks bijzonders gezegd. gebeurt dagelijks overal. maar lekker alles aanpakken, cancelculturisme
Het geeft stof tot nadenken en discussie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
zij gaat ook nog haar blauw wonder erlevenquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
Vera zegt nu we apart zitten voel ik me helemaal zeker van mijn gevoel. Ben echt helemaal gek op hem. Ze kan niet wachten om hem te knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |