SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
met wie nog meer dan?quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:17 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, ik heb de streams afgelopen dagen niet gevolgd. Mij valt wel op dat Vera problemen heeft met meerdere meiden daar en met de jongens kan ze opeens wel heel goed opschieten
Met nawel en evelien ja, en dat is maar goed ook want die kunnen niet anders dan smerig roddelen over veraquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:17 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, ik heb de streams afgelopen dagen niet gevolgd. Mij valt wel op dat Vera problemen heeft met meerdere meiden daar en met de jongens kan ze opeens wel heel goed opschieten
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/bigbrothernlbe/videos/262098912731286
Bijna allemaal dacht ik. Kitty en Amy die nu vertrokken zijn, nawel en Eveline. Ik weet dat ze goed is let grace en nouchine eventueel maar verder niet veel toch?quote:
nu noem je mensen op die heel graag een ander in een slecht daglicht zettenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:21 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Bijna allemaal dacht ik. Kitty en Amy die nu vertrokken zijn, nawel en Eveline. Ik weet dat ze goed is let grace en nouchine eventueel maar verder niet veel toch?
Precies, moet de FEBO vroeg naar huis vandaag?quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:22 schreef chufi het volgende:
Slaaat nergens op .... heeft niets meer met dat getape te maken
Zelfde als bij die water opdracht van Evelien en kristof. BB onderschat hoe lang ze iets vol houden en moet dan kunstgrepen toepassen om de opdracht te versnellen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:22 schreef chufi het volgende:
Slaaat nergens op .... heeft niets meer met dat getape te maken
vraag me af of dat echt zo is, dat hij dat mag verzinnenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
Die Thamas is knettergek.
[ afbeelding ]
Vind wel grappigquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:23 schreef greysbones het volgende:
dit is toch ook gewoon voor lul zetten!
wat een belachelijk idee
kloptquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:23 schreef greysbones het volgende:
dit is toch ook gewoon voor lul zetten!
wat een belachelijk idee
Navel heeft al kunststof tanden, maakt niet uit.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:24 schreef chufi het volgende:
Ik zou achtraf wel ff een tandarts rekening sturen.. dat appelzuur is niet echt goed voor de tanden ...
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:23 schreef Sestra666 het volgende:
ok kijk das beter
now we are talking BB
Big brother Australië was echt spectaculair qua spellenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:23 schreef RobjeGeus het volgende:
Ze plaatsen een muur...gooien met een bal over een muur... moeten elkaar vastplakken met tape aan de muur...en een appel in de mond... is het budget op ofzo ?
Wat een armoede man man man
Natuurlijk niet, maar "Thomas" is hier inmiddels een synoniem voor de gehele spellen-redactie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:24 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
vraag me af of dat echt zo is, dat hij dat mag verzinnen
BB heeft zich naar mijn niveau verlaagd. Voel me hier comfortabel bijquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dit echt niveau 0
wat een vertoning
En als dit te lang duurt, moeten ze een dobbelsteen werpen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel weer een kutopdracht eigenlijk, want dit laatste heeft ook puur met geluk te maken.
En Veer haar koffer ;-)quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
Ik gun het nawel om te winnen deze keer. Ook om groen een punt te gunnen natuurlijk
Niet bekendquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:27 schreef Koos1958 het volgende:
gaat dit om de koffers of om iets anders
Ik weet het ook niet Koos. Ben daar ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:27 schreef Koos1958 het volgende:
gaat dit om de koffers of om iets anders
Ja, ongelooflijk.quote:
Ja als je dat vergelijkt met dit...dan is dit wel echt in en in triest..mag echt niks kosten hierquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:24 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Big brother Australië was echt spectaculair qua spellen
geef 1 persoon een schaarquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:27 schreef Clasientje het volgende:
Wat een onzin dit zeg. Waarom niet gewoon wat tape eraf halen dat zou beter bij het spel passen.
Ja precies. Elke 2 minuten een stuk tape er af. Beide kanten vergelijken, langste tape wint een punt. Valt je bewoner van de muur -50 punten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:27 schreef Clasientje het volgende:
Wat een onzin dit zeg. Waarom niet gewoon wat tape eraf halen dat zou beter bij het spel passen.
Haha inderdaadquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:28 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja als je dat vergelijkt met dit...dan is dit wel echt in en in triest..mag echt niks kosten hier
nou gelijk heeft zequote:Op woensdag 26 januari 2022 12:29 schreef RobjeGeus het volgende:
Reactie van Nawel als het spel afgelopen is :
Ik ga even op bed liggen ik ben echt moe.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:30 schreef tiki het volgende:
Nog even en ze moeten ook met pijl en boog op hen gaan schieten...
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
man man man
wat een slecht verhaal dit
Oprecht
ja dit dacht ik ook als ik de appel gezien hebquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:30 schreef tiki het volgende:
Nog even en ze moeten ook met pijl en boog op hen gaan schieten...
Okay zou ik niet gegokt hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel is waarschijnlijk iets minder zwaar
Vind dit ook best wel vernederend.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:28 schreef tiki het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk.
Wat een vernederende aanblik.....
En je komt ook nog met suggesties.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:31 schreef tiki het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Te idioot voor woorden.......en ik schaam me dat ik er stiekum nog om moet lachen ook.
zou ik niet geloofenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het echt te slechtquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:31 schreef tiki het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Te idioot voor woorden.......en ik schaam me dat ik er stiekum nog om moet lachen ook.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind dit ook best wel vernederend.
Het is wel spannendquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
man man man
wat een slecht verhaal dit
Oprecht
Ja, sorry.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En je komt ook nog met suggesties.
Vera schiet dan wel denk ikquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:33 schreef sarah8106 het volgende:
straks moeten ze de appel uit de mond schieten met pijl en boog...
Idd lengte en gewichtquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
Wacht maar,Jeroen,Marco en Ali komen zo binnen.
Tja, ga je het huis in, in de hoop bekender te worden en meer tiktok volgertjes te krijgen, hang je ineens aan de muur met een appel in je bek.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, ga je het huis in, in de hoop bekender te worden en meer tiktok volgertjes te krijgen, hang je ineens aan de muur met een appel in je bek.
Dat is nu juist ongunstig.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:36 schreef zodeju het volgende:
Wel leuk, we weten dat Hanna een doorbijtertje is, nu moet Nawel zich bewijzen.
Doorbijtertje-appel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:36 schreef zodeju het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, ga je het huis in, in de hoop bekender te worden en meer tiktok volgertjes te krijgen, hang je ineens aan de muur met een appel in je bek.
Nou nou, zo'n drama is het ook weer niet, als ze een prop in de mond hadden, dan dan wel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:36 schreef mario390 het volgende:
welke idiot denkt zich zo en kutspel uit?![]()
Het moest bij blauw iemand zijn die niet veel beweegt, ogen toe kan houden, en eigenlijk best gemist kan worden in het huishouden. De stemming was unaniem.quote:
Klopt, daar heeft ze nog niet snel van gewonnenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:36 schreef zodeju het volgende:
Is allemaal vrijwillig he. Ze mogen ten aller tijden zeggen "ik doe niet meer mee".quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:37 schreef tiki het volgende:
Serieus, deze opdracht vind ik ook beneden alle peil.
Zou nooit aan BB mee willen doen, maar stel; dan zou dit een reden zijn om er subiet mee te kappen.
Het is bijna (?) SM gerelateerd en dat vind ik echt NIET kunnen.
Aanklagenswaardig dit.
ik bedoel dat hangenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou nou, zo'n drama is het ook weer niet, als ze een prop in de mond hadden, dan dan wel.
Ze klaagde al een paar keer dat haar kraagje kriebelt. Denk eerder dat het dat is.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Het begint te knijpen bij haar keel lijkt het. Nawel
Het lijkt mij ook helemaal niets met zo appel in je mond te blijven hangen de hele tijdquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Het begint te knijpen bij haar keel lijkt het. Nawel
Wie hoop je dat er wint danquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:39 schreef BB-King het volgende:
Als je deze opdracht verliest is het extra zuur. Voor lul de behanger gespeeld.
Een zure appel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:39 schreef BB-King het volgende:
Als je deze opdracht verliest is het extra zuur. Voor lul de behanger gespeeld.
Is niks over gezegd, dus mag. Goud heeft er zelf voor gekozen om Hanne helemaal op te plakken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:40 schreef zodeju het volgende:
Mochten de armen vrij zijn?? Wat dat is wel zo lekker ff de handen omhoog.
Zolang het geen touw om de nek is, is het gewoon te doen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel dat hangen
wat zall dat kind van hanne denken wanneer
zij daar zo hangt
Ik vind het oprecht knap. Wat ik ook al eerder aangaf, het is ook een vernederende aanblik.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook helemaal niets met zo appel in je mond te blijven hangen de hele tijd
in rtl duits eten ze ook kanguruhpenis,en kaasfruitquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is allemaal vrijwillig he. Ze mogen ten aller tijden zeggen "ik doe niet meer mee".
En vernederend, och.
Expeditie Robinson: "Eet deze koeienogen op. Kots je ze uit, ben je af."
Dan staan de deelnemers daar wanhopig op een koeienoog te kauwen, de tranen over hun wangen van walging, kokhalzend... slikken ze er eindelijk één door.... kokken... kokken... kotsen... AF! Jammer joh
Dan liever met een appel in m'n waffel aan een muur getaped hoor.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht knap. Wat ik ook al eerder aangaf, het is ook een vernederende aanblik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |