ben je nu stenen aan het gooien naar @R-woud93quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben maar begonnen met hen te stenigen vanuit mijn zolder raampje, kijken hoe lang ze dit zondig gedrag nog volhouden
Ik denk niet dat hij zich vertoond in het deel van het land waar ik woonquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je nu stenen aan het gooien naar @:R-woud93
Zou Henk een Karin hebben?quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:02 schreef maily het volgende:
[..]
Henk natuurlijk .... o nee, dubbele Henk
Henk!!
pas hem ff aanquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:23 schreef dud0r het volgende:
Dit is niet de TT die we afgesproken hadden
Ik ga dit misschien niet halen.. maar ik snap het na 3 jaar eindelijk wquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt het mop
en je hebt er hard voor geleerd
geloof in jezelf![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Heeey ik had een topic titel verzoek
[..]
Ik ga dit misschien niet halen.. maar ik snap het na 3 jaar eindelijk w
Je gaat het gewoon halenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Heeey ik had een topic titel verzoek
[..]
Ik ga dit misschien niet halen.. maar ik snap het na 3 jaar eindelijk w
Ja maar ji bent niet de TSquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
pas hem ff aan
mijn zegen heb je
En zo is dat dus zeg het haar!quote:
Dat doe ik netquote:
ToT vindt dat echt geen probleemquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je gaat het gewoon halen
[..]
Ja maar ji bent niet de TS
even een BBtje doenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb nog 25 minuten. Ik ben op van de stress...
Komt goed je kan ditquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Haal even rustig adem. Komt allemaal wel goedquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Meestal steekt ze het in haar mond en ademt ze door haar neusquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
even een BBtje doen
in door je neus
uit door je mond
(geen appel er in stoppen BTW)
Keek in het topic en zag een foto, wat een domme spel opdrachtquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
even een BBtje doen
in door je neus
uit door je mond
Alleen op de snelwegquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zich vertoond in het deel van het land waar ik woon![]()
neee!!!quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meestal steekt ze het in haar mond en ademt ze door haar neus
gelukkig maarquote:
om Mickey een hart onder de riem te stekenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:38 schreef ToT het volgende:
Geen idee dat er een TT afgesproken was. Best zonde dat het niet gebeurd is, dus pas maar gewoon aan hoor!
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:38 schreef ToT het volgende:
Geen idee dat er een TT afgesproken was. Best zonde dat het niet gebeurd is, dus pas maar gewoon aan hoor!
Haha ik heb een appel in m'n tas...quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
even een BBtje doen
in door je neus
uit door je mond
Rustaaaaghquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Goedzo, je luistert naar mijquote:
Niet huilen .... denk aan je make-upquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Verdomme we horen een kwartier voor aanvang het lokaal in te mogen.
Die surveillant weigert dat.
Nu heb ik echt stress.ik wil m'n aantekeningen nog doornemen..
Janken dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |