SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Die Leroy, is zo stom nog nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Groen plakt echt maar 5cm extra op de muur ... hoe dan?
[ afbeelding ]
Zoals ik haar hoor denk ik niet. Ze staat er positief in .quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:50 schreef Fikkert2 het volgende:
Zal de prinses al spijt hebben en wat gaat ze verzinnen als smoes om ermee te stoppen?... ik kan niet meer, moet nu echt even liggen?
quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Groen plakt bergen op Nawel maar weinig op de muur. Zou dat werken?
Ze is een expert in niets doen .. denk dat ze het wel lang volhoudt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:50 schreef Fikkert2 het volgende:
Zal de prinses al spijt hebben en wat gaat ze verzinnen als smoes om ermee te stoppen?... ik kan niet meer, moet nu echt even liggen?
Wat ik begreep van de livestream wou ze eigenlijk de andere kant ook helpen aan een beetje chocola. Goud had eigenlijk zelf nog genoeg zoetjes.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:53 schreef tiki het volgende:
Nog even over Hanne haar gewicht......ik zag in de uitzending van gisteren dat ze chocolade wilde ruilen voor zoetjes.
Dan denk ik Why???? Is ze bang om aan te komen of wat??
ik was de tijd aan checken en zag de naam staan ik denk dat is idd vreemd nog geen 1 open hahaquote:
Levenslang gratis duckttape.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:54 schreef Clasientje het volgende:
Wat gaan ze winnen met deze wedstrijd?
2-0 voor Goudquote:Op woensdag 26 januari 2022 10:54 schreef r0ydr het volgende:
Hoeveel staat het inhouse to house game?
Ach zo. Dat is dan wel heel aardig van haar.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat ik begreep van de livestream wou ze eigenlijk de andere kant ook helpen aan een beetje chocola. Goud had eigenlijk zelf nog genoeg zoetjes.
Maakt weinig uit. Gaat uiteindelijk om het totaal oppervlak aan tape op het lijs en aan de wand.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:54 schreef kidami het volgende:
Wat heeft Blauw een rare tactiek met die korte stukken tape
In de link van Lonneke staat beschreven hoe je dit het beste kunt doen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maakt weinig uit. Gaat uiteindelijk om het totaal oppervlak aan tape op het lijs en aan de wand.
Wat ze wel beter zouden kunnen doen is kruislings plakken, dus op de muur ook tape die niet over het lijf gaat, maar alleen over de muur en de tape die vanaf het lijf loopt. Dan spreid je de krachten.
Dan wint roze (de gouden kamer), met gemak!quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:59 schreef tiki het volgende:
[..]
In de link van Lonneke staat beschreven hoe je dit het beste kunt doen.
Zoveel mogelijk vertikaal/kruislings met inderdaad lange stukken op de wand.
kristof had het ervoor ook over om alles kruislings te plakken, alles moest met een kruis vertelde hijquote:Op woensdag 26 januari 2022 10:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maakt weinig uit. Gaat uiteindelijk om het totaal oppervlak aan tape op het lijs en aan de wand.
Wat ze wel beter zouden kunnen doen is kruislings plakken, dus op de muur ook tape die niet over het lijf gaat, maar alleen over de muur en de tape die vanaf het lijf loopt. Dan spreid je de krachten.
nou ze moeten samenwerken zo en het gaat niet echt heel erg handig zoals ze in het pak zittenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:03 schreef tiki het volgende:
Weet iemand al wat nou de functie is van die overalls die aan elkaar vastzitten?
Voor het plakken maakt het weinig uit, dus ben benieuwd wat die straks samen moeten doen als de geplakte persoon los gelaten wordt.
Zolang ze niet hoeven te lopen of springen is het nog niet zo'n belemmering.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ze moeten samenwerken zo en het gaat niet echt heel erg handig zoals ze in het pak zitten
En luisteren heeft hij nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Duidelijk verschil tussen Tobi's kant en Leroy's.
Frusterend zo'n gozer erbij.
Hanne heeft maandverbanden geplakt. Die laat het gewoon lopen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:04 schreef renevanlaaren het volgende:
en nu water voeren dat ze moeten plassen
Ah, zie dat ze dat nu gedaan hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
PIP. rene.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:15 schreef renevanlaaren het volgende:
iemand al een link dat je 2 beelden tegelijk kan kijken
Twee aparte venster openen en naast elkaar zettenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:15 schreef renevanlaaren het volgende:
Die is ook veel lichter dan Nawel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hanne lijkt mij steviger vast te zitten.
laptop, 2x videoland opstartenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:15 schreef renevanlaaren het volgende:
serieus ??quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hanne heeft maandverbanden geplakt. Die laat het gewoon lopen.
Die weegt ook niks.quote:
tape bij haar is ook meer over elkaar geplakt dus lijkt 1 geheel op de muurquote:
Veel beter, ze hebben een groter oppervlakte gebruikt, en niet op elkaar geplakt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hanne lijkt mij steviger vast te zitten.
U kent dit spel?quote:
Weinig "spel" aan toch? Nu moeten ze hangen toch? En dan wie het langste volhoud ofzo, neem ik aan.quote:
Ach, ze blijven wel hangen, gaat nu meer om uithoudingsvermogenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Roze is ook hier in het voordeel. Minder gewicht.
Yup. Vooral de nek. Want je moet wel je hoofd omhoog houden in een net wat onnatuurlijke houding.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:23 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ach, ze blijven wel hangen, gaat nu meer om uithoudingsvermogen
Foei Salarquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:24 schreef Sestra666 het volgende:
lijkt wel een offerfeest
moet de rest erbij staan?
Bidden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:24 schreef Sestra666 het volgende:
lijkt wel een offerfeest
Hadden ze geen ducktape over voor haar mond?quote:
Zag ie zichzelf al hangen ?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
Thomas toch weer mooi bedacht.
[ afbeelding ]
Klopt en bewegingen natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:23 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ach, ze blijven wel hangen, gaat nu meer om uithoudingsvermogen
die heeft al die kilo's er al weer bij aan.. + extraquote:
We offeren Nawelquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:24 schreef Sestra666 het volgende:
lijkt wel een offerfeest
zou het een Fokker zijn de stem?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:26 schreef Whuzz het volgende:
BB noemt Hanne vandaag "Hange". Wow. Goede garp!
Ik gok op @freaky40 !quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou het een Fokker zijn de stem?
Ja, die kunnen dus ook niet fatsoenlijk naar de wc.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ik zie nu pas dat de pakken van blauw en roze ook aan elkaar vast zitten
Hanne is ook claustrofobisch zei ze .. dit is natuurlijk wat benauwendquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:27 schreef Whuzz het volgende:
Hanne ziet er minder comfortabel uit dan Navel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logischquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:27 schreef Angelflush het volgende:
Dimitri die de gouden groep van drinken voorziet mag dat niet van BB.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:28 schreef mikekomen het volgende:
Ik schakel net in....Nah, koop een pak ducttape rollen en doe je ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Tijltje on de broekspijpen. Klaar.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:29 schreef tiki het volgende:
Hanne gaat dit vast winnen.
Die heeft al eerder in de proef met de waterfles bewezen het heel lang vol te kunnen houden, dus dit zal ze op mentale kracht ook wel kunnen.
De vraag is alleen hoe de rest het gaat doen met wc bezoek.
he??quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:30 schreef spapaars het volgende:
Dimitri heeft een straf gekregen voor ontoelaatbare opmerkingen.
beetje vreemd dat ze dit is gaan doen danquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hanne is ook claustrofobisch zei ze .. dit is natuurlijk wat benauwend
Mooie herbruikbare post! Kun je in principe op nagenoeg elk moment van de dag gebruiken, behalve wanneer ze echt slaapt.quote:
Nawel is in het voordeel in deze. Ze slaapt al bijna 3 weken, dus heeft een goede training achter de rug.quote:
Lijkt er wel op, en dat kan heel lang duren, en misschien ook zodra er eentje de stoel verlaat, dat zou ook kunnen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:31 schreef engine het volgende:
Moeten ze zo lang mogelijk blijven hangen of wat is het doel?
Ik moest hier te hard om lachenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mooie herbruikbare post! Kun je in principe op nagenoeg elk moment van de dag gebruiken, behalve wanneer ze echt slaapt.
Dankquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, en dat kan heel lang duren, en misschien ook zodra er eentje de stoel verlaat, dat zou ook kunnen.
Ziet er wel naar uit dat ze 1 geheel blijven.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dank
Ja ze zitten er zo stijf bij.
Hahhaa ik heb 1 stream op laptop en 1 op mobiel, 2 verschillende oortjes in en hoor niks .quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:33 schreef renevanlaaren het volgende:
godver goede tv niemand zegt iets
Ze heeft altijd zo'n verschrikte blik.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Hanne heeft wel een meer panische blik
Ja denk ik, groen mag geen grapjes maken van Nawel anders moet ze lachen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:35 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom fluisteren ze mogen toch gewoon praten, of zijn ze bang dat ze daardoor gaat vallen
Ik probeer er naar te kijken, maar lukt niet. Mijn blikveld is geheel gevuld door haar glanzende boezemquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Hanne heeft wel een meer panische blik
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:30 schreef spapaars het volgende:
Dimitri heeft een straf gekregen voor ontoelaatbare opmerkingen.
Als een hertje in 2 koplampen....quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:36 schreef tiki het volgende:
[..]
Ze heeft altijd zo'n verschrikte blik.
pffff ongelovelijkquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:36 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja denk ik, groen mag geen grapjes maken van Nawel anders moet ze lachen.
Oogjes dicht en snaveltjes toe. Ze hadden haar snavel dicht moeten plakkenquote:
Is eens wat anders iddquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
vind nawel wel heel ontspannen staan aan die muur
Ah ok. Was gewoon een wilde gok dus.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mensenkennis met specialiteit Big Brother medewerkers.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:37 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er wat natuurlijker uit
Mij eerder aan een bajesquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:42 schreef Whuzz het volgende:
Die pakken doen me denken aan zo'n basschoolplein-spel. Wij noemden het "string-cat" vroeger.
Tikkertje, maar als je iemand tikt, moet je daarna samen hand in hand. En elke volgende moet daar bij aansluiten.
Harder dan ooit dus ik verwacht dat ze wel plaspauze krijgenquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:35 schreef Whuzz het volgende:
Welk van de twee teams zou het minst preuts zijn? Want met zijn 5-en het toilet bezoeken wordt ook nog een dingetje.
Of mogen ze er dan weer uit?
Donkere mensen mogen wel het N woord gebruiken. Lichte mensen niet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah ok. Was gewoon een wilde gok dus.
Mijn wilde gok: BB heeft helemaal niks tegen Dimi gezegd. Anders hadden ze dat ook tegen Grace moeten doen en daar gaan ze hun vingers niet aan branden.
Storm in een glas water allemaal.
Dat weet jij dan weer.quote:
De ironie... dat is namelijk discriminatiequote:Op woensdag 26 januari 2022 11:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Donkere mensen mogen wel het N woord gebruiken. Lichte mensen niet.
Negers kunnen ook best zwaar zijn...quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De ironie... dat is namelijk discriminatie
Je hebt echt geen idee.. maar laten we er maar over ophouden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De ironie... dat is namelijk discriminatie
Klopt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze moesten lunch maken van BB .. technisch gezien heeft hij niks gezegd over opeten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
Die pakken zitten met de broekspijpen aan elkaar. Als 1 het pak naar beneden wil moeten ze dat allemaal.
Dus geen wc bezoek mogelijk. Dat kan de hangende ook niet.
Maar ik begrijp niet waarom ze gaan eten en drinken.![]()
Dan moet je eerder naar de wc.
moest van BBquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
Die pakken zitten met de broekspijpen aan elkaar. Als 1 het pak naar beneden wil moeten ze dat allemaal.
Nogal dom ja. In ieder geval niet drinken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
Straks moeten ze 2 glazen water opdrinken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze moesten lunch maken van BB .. technisch gezien heeft hij niks gezegd over opeten.
Ach ja, boeit me allemaal niet zo, maar dat bericht van liese is wel lachwekkend, als ze dat soort berichten plaatst op twitter moet ze ook stoppen met luisteren naar hip hop,... maar dat is natuurlijk weer andersquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe die stelling volgens jou dan níet letterlijk discriminerend is?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee.. maar laten we er maar over ophouden.
JAJAJAJA ... FEBO!!!!!!quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:48 schreef C.A.I het volgende:
Het is woensdag dus bedden opmaken zometeen 😃
Dat blanke mensen geen nigger mogen zeggen is juist racismequote:Op woensdag 26 januari 2022 11:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zoals ik al zei .. ik ga het er hier niet over hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe die stelling volgens jou dan níet letterlijk discriminerend is?
Mensenrechten.nl: Discriminatie is mensen anders behandelen, achterstellen of uitsluiten op basis van (persoonlijke) kenmerken.
Dus zeggen: "Mensen met kleur-X mogen dit woord wel gebruiken, mensen met kleur-Y niet", is simpelweg discrimatie. Niets meer, niets minder.
Dit. En nog 20 andere lastige klussen graag! Badkamers poetsen, tuin aanharken, enzquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:48 schreef C.A.I het volgende:
Het is woensdag dus bedden opmaken zometeen 😃
Het gaat om het verhaal er achter. Dat begrijp jij best.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe die stelling volgens jou dan níet letterlijk discriminerend is?
Mensenrechten.nl: Discriminatie is mensen anders behandelen, achterstellen of uitsluiten op basis van (persoonlijke) kenmerken.
Dus zeggen: "Mensen met kleur-X mogen dit woord wel gebruiken, mensen met kleur-Y niet", is simpelweg discrimatie. Niets meer, niets minder.
Da's ook een manier om je ongelijk niet te hoeven toegeven jaquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoals ik al zei .. ik ga het er hier niet over hebben.
Dat is juist mijn punt, volgens de wet gaat het niet om "het verhaal er achter". Discriminatie is verboden, ook wanneer je daar een "verhaal achter" verzint.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het gaat om het verhaal er achter. Dat begrijp jij best.
Nog niets over bekendgemaakt zover ik het weet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:51 schreef Clasientje het volgende:
Winnende groep wint een imuniteitspin?
Reageer dan nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoals ik al zei .. ik ga het er hier niet over hebben.
wie?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:53 schreef Joyce-43 het volgende:
even tussendoor zie net dat Jill 2 kittens heeft en de namen zijn Dil & Do![]()
Hoop van niet, is elke keer al geweest. Gewoon lekker kans om op iedereen te stemmen heeft mijn voorkeurquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:51 schreef Clasientje het volgende:
Winnende groep wint een imuniteitspin?
Zit in een pak dus de kans dat dit gebeurd acht ik klein.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Hopelijk krijgt Hanne jeuk op haar rug. En kramp in haar teen.
Grote kans dat haar handen gaan slapen/tintelen want die tape lijkt strak om haar boven armen te zitten.
Jeuk lijkt me nog het ergste ja.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Hopelijk krijgt Hanne jeuk op haar rug. En kramp in haar teen.
Grote kans dat haar handen gaan slapen/tintelen want die tape lijkt strak om haar boven armen te zitten.
En dan moet ze een "nr 2". Zit je plastuit verstoptquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:55 schreef spapaars het volgende:
Had er 1 groep ook een plastuit aangebracht, zouden ze zeker winnen.
Nawel hangt er morgen nog.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:56 schreef DocCroc het volgende:
Blauw wint dit met twee vingers in de neus. Hangen/liggen en niets doen is de specialiteit van die dame
Dat blijft wel net als de rest hangen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dan moet ze een "nr 2". Zit je plastuit verstopt
Wat is de opdracht, kom net weer binnen en zie er twee vastgeplakt aan de muurquote:
Allochtoon mag ook niet meerquote:
datquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is de opdracht, kom net weer binnen en zie er twee vastgeplakt aan de muur
Verkramping slaat toe straks en dat je een keer moet pissen.quote:
En dan moeten ze zo lang mogelijk blijven plakken?quote:
Ja, meer is het nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan moeten ze zo lang mogelijk blijven plakken?
Het komt ook al hoger naar haar keelquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
Net bij blauw zie je dat aan de linkerkant als je voor nawel staat boven het tape wat loslaat
Geen rocketsience.quote:
Mario.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:00 schreef mario390 het volgende:
hoe dit uitziet als je daar moet hangen
bb![]()
Claustrofobisch is toch van toepassing in kleine afgesloten ruimtes?quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hanne is ook claustrofobisch zei ze .. dit is natuurlijk wat benauwend
Goedkope troep, het is zelfs doorzichtig als je goed kijkt.. niet hetzelfde merk als die kleuren die ze al haddenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:02 schreef Whuzz het volgende:
Weet niet hoe goed de kwaliteit van de tape is die ze hebben gebruikt, maar met goede ducttape, hangen die twee er over een week nog.
Ik zou ook niet blij zijn als ik daar zou hangenquote:
Laten we het hier maar niet over Putin hebben,die is druk met Oekraïne.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:03 schreef mario390 het volgende:
en hoezo moet dimi niet angeplakkt zijn ? mag niet van putin ?
vragen over vragen
Normaal wel ja. Maar er zijn meer situaties die een claustrofobisch gevoel kunnen oproepen natuurlijk. Heb niet het idee dat bij Hanna nu speelt overigens.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Claustrofobisch is toch van toepassing in kleine afgesloten ruimtes?
Om heel eerlijk te zijn. Wat de precieze opdracht is kan ik je niet uitleggen. Ze moeten zo lang mogelijk blijven hangen geloof ik. Wat de prijs zal zijn weet ik nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is de opdracht, kom net weer binnen en zie er twee vastgeplakt aan de muur
Zingen? Noem je dat zingenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:06 schreef Whuzz het volgende:
Denk dat Grace en Kristof een stuk meer moeite met deze opdracht gehad zouden hebben.
Mogen de "hangers" praten? Anders was Grace vast gaan zingen
Zijn ze echt of gekochtquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:07 schreef lonneberga het volgende:
Die Hanne heeft best grote tieters, voor de rest is ze echt mager
Dus datquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het zal meer aan haar uithouding liggen dan aan de tape als ze wil winnen.
Als zo`n zingende vis.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:06 schreef Whuzz het volgende:
Denk dat Grace en Kristof een stuk meer moeite met deze opdracht gehad zouden hebben.
Mogen de "hangers" praten? Anders was Grace vast gaan zingen
Heb ik een karper nog niet zien doenquote:
Kan niet. Tobias is perfect. Die kan niet gemaakt zijn/doen!quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Team groen is zo nep. Te gemaakt aardig doen, terwijl ze elkaar wel kunnen lynchen krijg ik het gevoel.
Net even een moment dat het zichtbaar wasquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Team groen is zo nep. Te gemaakt aardig doen, terwijl ze elkaar wel kunnen lynchen krijg ik het gevoel.
ja he, vond dat Vera een goede opmerking erover maakte.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Evelien meteen chagie. Kristof ging te snel zitten volgens madam.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Het team waar die dame aan de muur hangt, met die blauwe overall en blauwe tape.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kan niet. Tobias is perfect. Die kan niet gemaakt zijn/doen!![]()
Oh wacht, je bedoelt groen als groene kamer.
Groen, goud, roze, blauw.... helemaal in de war.
Ja, zie, niks groens aan!quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het team waar die dame aan de muur hangt, met die blauwe overall en blauwe tape.![]()
Evelien is de rotte appel in dit verhaal. Stookt nawel op, gisteravond stonden nawel en vera in de keuken en hadden heel ontspannen en gezellig gesprek. De heks komt erbij en gelijk gespannen sfeer daarquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:13 schreef Sofia35 het volgende:
Ik merk irritatie tussen Vera en Eveline. Hoop dat de bom barst voor wat leuke streams
Gister waren Eveline en nawel al aan het roddelen over Vera dat ze doet alsof ze aansluiting zoekt bij de meiden en dat helemaal niet wil.
Die was idd meteen abrupt. Ik zou mijn mond er ook niet meer over dichthouden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja he, vond dat Vera een goede opmerking erover maakte.
Vera gaat hier weer de schuld van krijgen bij die Evil let maar opquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Evelien snappen tegen kristof wat doe je nou met dat gaan zitten, zegt vera niet gelijk gaan snappen tegen elkaar is nergens voor nodig
BB had daar een mooi gifje van toen ze geen high five kreeg.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
tjeezz meteen dat chagi hoofd van evil
Whuzz is beest jonguh. Hulk enzo, je weet tochquote:
zeker weten terwijl zij als 1e uitviel tegen de anderen. Ze zit nu hand in hand met peter.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:14 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Vera gaat hier weer de schuld van krijgen bij die Evil let maar op
niet gezienquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BB had daar een mooi gifje van toen ze geen high five kreeg.
Erg zuur iddquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:15 schreef lonneberga het volgende:
Eveline mag er van mij wel uit,die is verwekt in azijn
dacht aan groen blaadjequote:Op woensdag 26 januari 2022 12:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Whuzz is beest jonguh. Hulk enzo, je weet toch
Yep, dit verhaal gaat evelien nog wel 10x vertellen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:14 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Vera gaat hier weer de schuld van krijgen bij die Evil let maar op
Oh dat weet ik niet, ik heb de streams afgelopen dagen niet gevolgd. Mij valt wel op dat Vera problemen heeft met meerdere meiden daar en met de jongens kan ze opeens wel heel goed opschietenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Evelien is de rotte appel in dit verhaal. Stookt nawel op, gisteravond stonden nawel en vera in de keuken en hadden heel ontspannen en gezellig gesprek. De heks komt erbij en gelijk gespannen sfeer daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |