SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik ga zo mijn best doen bij golflesquote:
Ook de Abdij van Mariawald in Heimbach is klaar voor de Kerst:quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn best doen bij golfles[
Bij mij mag het stalletje na 3 koningen weg dus na 6 januari, dan hebben de koningen de weg naar de stal gevonden en hun geschenken aangeboden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook de Abdij van Mariawald in Heimbach is klaar voor de Kerst:
[ afbeelding ]
Hie lang mogen/moeten die kerststalletjes blijven staan?
Ik dacht ook dat dat het criterium was, maar kennelijk is men daar vrij in…quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:39 schreef just me het volgende:
[..]
Bij mij mag het stalletje na 3 koningen weg dus na 6 januari, dan hebben de koningen de weg naar de stal gevonden en hun geschenken aangeboden.
Ik vind het bijbehorende beeld van eensgezindheid wel mooi.quote:Maar wel super mooi die grote kerstallen![]()
Heb je soms hè? Geen punt hoor. Ik ben de komende avonden zelf ook bezet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 05:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was ergens op bezoek, dus kon niet luisteren.
Het is inmiddels goedenavond gewordenquote:
Ja ik zie hetquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:06 schreef just me het volgende:
[..]
Het is inmiddels goedenavond geworden
Een troosteloze dag in Verviers dus, jammer! Balen dat het etentje gecancelled is, Jullie hebben geen geluk met leuke afspraakjesquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Grüße aus Deutschland!
Vandaag o.a. even België ingehopt, naar Verviers.
Even vergeten dat ze daar afgelopen zomer wateroverlast hebben gehad en dat het er daardoor nog steeds een puinhoop is. Winkels zijn gesloten, wegen en riool worden opnieuw aangelegd.
Het is een troosteloze stad nu…
Ons eergisteren gereserveerde etentje met 4 oud-klasgenoten as. vrijdag is inmiddels al weer gecanceld wegens 2 Corona gevallen vandaag. De horeca moet nog even op ons wachten…
quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Grüße aus Deutschland!
Vandaag o.a. even België ingehopt, naar Verviers.
Even vergeten dat ze daar afgelopen zomer wateroverlast hebben gehad en dat het er daardoor nog steeds een puinhoop is. Winkels zijn gesloten, wegen en riool worden opnieuw aangelegd.
Het is een troosteloze stad nu…
Ons eergisteren gereserveerde etentje met 4 oud-klasgenoten as. vrijdag is inmiddels al weer gecanceld wegens 2 Corona gevallen vandaag. De horeca moet nog even op ons wachten…
Gelukkig geen dag, maar uiteindelijk slechts 15 minuten. Toen wisten we genoeg…quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:27 schreef just me het volgende:
[..]
Een troosteloze dag in Verviers dus, jammer! Balen dat het etentje gecancelled is, Jullie hebben geen geluk met leuke afspraakjes
Dat ziet er indrukwekkend uit. Maar inderdaad zonde van het etentje…quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig geen dag, maar uiteindelijk slechts 15 minuten. Toen wisten we genoeg…
Vanmorgen hebben we eerst de indrukwekkende Ordnungsburg Vogelsang IP (het opleidingskamp van de NSDAP voor de oorlog) bezocht en na Verviers zijn we doorgereden naar Malmedy.
We vervelen ons niet…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo erg vandaag?quote:
Goedemorgen Melting.quote:Op donderdag 27 januari 2022 06:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo erg vandaag?
Goedemorgen wel.
Dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Nee, het valt wel mee hoor, maar ik had er vanochtend wel moeite mee om uit bed te komen.
Goedemorgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |