SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik ga zo mijn best doen bij golflesquote:
Ook de Abdij van Mariawald in Heimbach is klaar voor de Kerst:quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn best doen bij golfles[
Bij mij mag het stalletje na 3 koningen weg dus na 6 januari, dan hebben de koningen de weg naar de stal gevonden en hun geschenken aangeboden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook de Abdij van Mariawald in Heimbach is klaar voor de Kerst:
[ afbeelding ]
Hie lang mogen/moeten die kerststalletjes blijven staan?
Ik dacht ook dat dat het criterium was, maar kennelijk is men daar vrij in…quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:39 schreef just me het volgende:
[..]
Bij mij mag het stalletje na 3 koningen weg dus na 6 januari, dan hebben de koningen de weg naar de stal gevonden en hun geschenken aangeboden.
Ik vind het bijbehorende beeld van eensgezindheid wel mooi.quote:Maar wel super mooi die grote kerstallen![]()
Heb je soms hè? Geen punt hoor. Ik ben de komende avonden zelf ook bezet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 05:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was ergens op bezoek, dus kon niet luisteren.
Het is inmiddels goedenavond gewordenquote:
Ja ik zie hetquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:06 schreef just me het volgende:
[..]
Het is inmiddels goedenavond geworden
Een troosteloze dag in Verviers dus, jammer! Balen dat het etentje gecancelled is, Jullie hebben geen geluk met leuke afspraakjesquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Grüße aus Deutschland!
Vandaag o.a. even België ingehopt, naar Verviers.
Even vergeten dat ze daar afgelopen zomer wateroverlast hebben gehad en dat het er daardoor nog steeds een puinhoop is. Winkels zijn gesloten, wegen en riool worden opnieuw aangelegd.
Het is een troosteloze stad nu…
Ons eergisteren gereserveerde etentje met 4 oud-klasgenoten as. vrijdag is inmiddels al weer gecanceld wegens 2 Corona gevallen vandaag. De horeca moet nog even op ons wachten…
quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Grüße aus Deutschland!
Vandaag o.a. even België ingehopt, naar Verviers.
Even vergeten dat ze daar afgelopen zomer wateroverlast hebben gehad en dat het er daardoor nog steeds een puinhoop is. Winkels zijn gesloten, wegen en riool worden opnieuw aangelegd.
Het is een troosteloze stad nu…
Ons eergisteren gereserveerde etentje met 4 oud-klasgenoten as. vrijdag is inmiddels al weer gecanceld wegens 2 Corona gevallen vandaag. De horeca moet nog even op ons wachten…
Gelukkig geen dag, maar uiteindelijk slechts 15 minuten. Toen wisten we genoeg…quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:27 schreef just me het volgende:
[..]
Een troosteloze dag in Verviers dus, jammer! Balen dat het etentje gecancelled is, Jullie hebben geen geluk met leuke afspraakjes
Dat ziet er indrukwekkend uit. Maar inderdaad zonde van het etentje…quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig geen dag, maar uiteindelijk slechts 15 minuten. Toen wisten we genoeg…
Vanmorgen hebben we eerst de indrukwekkende Ordnungsburg Vogelsang IP (het opleidingskamp van de NSDAP voor de oorlog) bezocht en na Verviers zijn we doorgereden naar Malmedy.
We vervelen ons niet…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo erg vandaag?quote:
Goedemorgen Melting.quote:Op donderdag 27 januari 2022 06:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo erg vandaag?
Goedemorgen wel.
Dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Nee, het valt wel mee hoor, maar ik had er vanochtend wel moeite mee om uit bed te komen.
Goedemorgen.quote:
Oma heeft het er maar druk mee. Wel gezellig, al had de kabouter natuurlijk liever dat opa ook komt logerenquote:Op donderdag 27 januari 2022 12:16 schreef just me het volgende:
Koffertje gepakt, oma gaat straks weer 1,5 dag oppassen in Gouda
quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oma heeft het er maar druk mee. Wel gezellig, al had de kabouter natuurlijk liever dat opa ook komt logeren
Dat dacht ik al, in je eentje hou je dat niet vol. Vindt kabouter school leuk? Hij zal wel vol verhalen zittenquote:Op donderdag 27 januari 2022 12:22 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
opa komt morgen dan moet hij zich daar maar op verheugen
Ik ben benieuwd wat hij te vertellen heeft. Vanmiddag heb ik alleen de oudste kabouter van 3 tot 5, daarna is mijn schoondochter klaar met werken. Morgen hebben ope en ik de jongste kabouter alleen tot 12.00 uur en daarna wordt de andere kabouter uit school gehaald en dan ga ik taart met 'm bakkenquote:Op donderdag 27 januari 2022 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, in je eentje hou je dat niet vol. Vindt kabouter school leuk? Hij zal wel vol verhalen zitten
ga ik doen, toen Junior nog klein was wilde hij altijd banaankwarktaart voor zijn verjaardag, hij was vorige week jarig dus gaat het banaankwarktaart wordenquote:Op donderdag 27 januari 2022 12:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel een foto van het maken van de taart en ook van het resultaat posten he?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:57 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat ik vandaag het meest nutteloze en tegelijk meest briljante ding heb gekocht![]()
Zo eentje:
Een hele euroquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:09 schreef Melting het volgende:
[..]
En nog een hoop voor betaald ook zeker?
Dat is niet teveel.quote:
Voordeel van een kringloopwinkel.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet teveel.
Maar als je bij Ali besteld, komt de hogere rekening nog achteraf. Invoerkosten voor Nederland.
En hoe vaak heb je het al niet aangeraakt inmiddelsquote:
Veel te vaakquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:23 schreef livelink het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je het al niet aangeraakt inmiddels
In Noordrijn-Westfalen ben je wel welkom toch?quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:37 schreef livelink het volgende:
Ik zie net dat ik met mijn Janssenvaccin + booster nog niet welkom ben in Duitsland. En ik heb voor mezelf besloten dat ik niet nog een booster ga halen.
Zeker! Dat is direct mijn lievelingsdeelstaat. Niet dat ik plannen heb, maar ze geven me wel het gevoel dat ik welkom benquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
In Noordrijn-Westfalen ben je wel welkom toch?
Zeer welkom zelfs...quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
In Noordrijn-Westfalen ben je wel welkom toch?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:57 schreef MadMaster het volgende:
Na de kerststalletjes voor just me, nu een keuken voor @:Doedezemaar en @:Diaan73 uit het openluchtmuseum in Kommern met o.a. een drive-in woning uit de jaren 70...
[ afbeelding ]
Echt heel gaafquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:57 schreef MadMaster het volgende:
Na de kerststalletjes voor just me, nu een keuken voor @:Doedezemaar en @:Diaan73 uit het openluchtmuseum in Kommern met o.a. een drive-in woning uit de jaren 70...
[ afbeelding ]
Daar ga ik wonenquote:Op donderdag 27 januari 2022 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:43 schreef just me het volgende:
[..]
ga ik doen, toen Junior nog klein was wilde hij altijd banaankwarktaart voor zijn verjaardag, hij was vorige week jarig dus gaat het banaankwarktaart worden![]()
en de kabouter mag helpen met mixen enzo
Koken met uitzicht op de tuin. Dat is mijn ideaal.quote:
Goede avond livelink.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
Buggels - Video Killed the radio star
Dat deze niet in de top 2000 stond.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:11 schreef livelink het volgende:
Ik heb mezelf net een bloemenabonnement cadeau gedaan. Wordt er elke 2 weken een verse bos bloemen bezorgd. Decadent wel, maar ik vind het toch wel leuk om bloemen in huis te hebben.
Deze heeft de sprong naar de jeugd niet kunnen maken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat deze niet in de top 2000 stond.
Klinkt goed, houden ze ook rekening met thema's door het jaar heen of dat niet?quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:11 schreef livelink het volgende:
Ik heb mezelf net een bloemenabonnement cadeau gedaan. Wordt er elke 2 weken een verse bos bloemen bezorgd. Decadent wel, maar ik vind het toch wel leuk om bloemen in huis te hebben.
Ik heb nog geen idee. Ik heb gekozen voor type veldboeket en ik ga het meemaken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:12 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Klinkt goed, houden ze ook rekening met thema's door het jaar heen of dat niet?
Zit je er dan een jaar aan vast?quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee. Ik heb gekozen voor type veldboeket en ik ga het meemaken.
Weet jij al meer van je werk als het gaat om verlenging van je contract?quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:12 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Klinkt goed, houden ze ook rekening met thema's door het jaar heen of dat niet?
4 boeketten zit ik er aan vast. Daarna is het elk moment opzegbaar. En het is 14,95 per bos, dus per 2 weken.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit je er dan een jaar aan vast?
Of kun je tussentijds opzeggen?
En valt de prijs mee? Gewoon benieuwd.
Dat valt me reuze mee.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
4 boeketten zit ik er aan vast. Daarna is het elk moment opzegbaar. En het is 14,95 per bos, dus per 2 weken.
Nee, komende maand moet er een gesprek gaan plaatsvinden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Weet jij al meer van je werk als het gaat om verlenging van je contract?
Wel goede hoop?quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:21 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Nee, komende maand moet er een gesprek gaan plaatsvinden.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:21 schreef Tjoent het volgende:
Siccor Sistersi don't feel like dancing
Maar ook deze stond niet in de top 2000.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:23 schreef Tjoent het volgende:
Dit is echt een tijdloos, onwijs leuk liedje![]()
Welkom jullie dan.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, wij zijn er ook al eventjes
Eensquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:23 schreef Tjoent het volgende:
Dit is echt een tijdloos, onwijs leuk liedje![]()
Heb wel goede hoop, maar blijft wel spannend.quote:
Gewoon afschaffenquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ook deze stond niet in de top 2000.
Dan alsnog welkom.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, wij zijn er ook al eventjes
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:27 schreef Tjoent het volgende:
Uit de oude doos van Melting![]()
Als Melting een vrouwelijke DJ was geweest, was deze opmerking not done geweest
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:27 schreef Tjoent het volgende:
Uit de oude doos van Melting![]()
Als Melting een vrouwelijke DJ was geweest, was deze opmerking not done geweest
De plaat hierna komt uit 2005.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik hou wel van deze oubollige meuk
Melting draait vaak coversquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:30 schreef anotherRandomdude het volgende:
Dit is toch een cover van Herbert Grönemeyer - der Weg?
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:30 schreef anotherRandomdude het volgende:
Dit is toch een cover van Herbert Grönemeyer - der Weg?
We hebben er vandaag bijna 4 uur rondgewandeld en er waren in totaal 15 bezoekers, vertelde de kassa mevrouw desgevraagd bij de uitgang. Het is wel een klim naar de ingang, 17% stijgingspercentage gedurende 280 meter…quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar dat museum gaat op het lijstje, ik hou van dergelijke openluchtmusea en Duitsland zit er vol mee
Voor deze uitvoering moet hij gecancelled wordenquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:31 schreef livelink het volgende:
Kan Guus nog of moet die ook al gecancelled worden? Ik hou het niet meer bij.
Die mag nog, volgens mij.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:31 schreef livelink het volgende:
Guus kan nog, Marco is afquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:31 schreef livelink het volgende:
Kijk..... lekker gegeten dus.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben er vandaag bijna 4 uur rondgewandeld en er waren in totaal 15 bezoekers, vertelde de kassa mevrouw desgevraagd bij de uitgang. Het is wel een klim naar de ingang, 17% stijgingspercentage gedurende 280 meter…
Ook nog een wildpark bezocht en gegeten bij een bikers eetcafe langs de weg.
Top hamburgers en schnitzels…![]()
Goedenavond, ik luister even mee.
Op dit moment tot mijn grote spijt…
Klinkt erg goed. We hebben het op ons verlanglijstje gezet (en die schnitzel heb ik er voor mezelf ook bij gezet)quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben er vandaag bijna 4 uur rondgewandeld en er waren in totaal 15 bezoekers, vertelde de kassa mevrouw desgevraagd bij de uitgang. Het is wel een klim naar de ingang, 17% stijgingspercentage gedurende 280 meter…
Heerlijk als het zo rustig is. Voor het museum zelf is het natuurlijk wat minder.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom kreeg je dat mailtje dan?quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:33 schreef livelink het volgende:
Ik kreeg vandaag een geruststellende mail van mijn arbodienst over de #metoo-kwestie.
"Your employer has a zero tolerance policy regarding (sexual) harassment, bullying or other (perceived) improper conduct."
Kijk, dan is het natuurlijk goed. Mij kan niks gebeuren!
Hoeveel werkgevers zouden een policy hebben dat ze het wel toestaan onder voorwaarden?
Bij ons stond ook iets op Portal. Ik ga die onzin niet lezen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:33 schreef livelink het volgende:
Ik kreeg vandaag een geruststellende mail van mijn arbodienst over de #metoo-kwestie.
"Your employer has a zero tolerance policy regarding (sexual) harassment, bullying or other (perceived) improper conduct."
Kijk, dan is het natuurlijk goed. Mij kan niks gebeuren!
Hoeveel werkgevers zouden een policy hebben dat ze het wel toestaan onder voorwaarden?
Vanwege the Voice en de oproep van John de Mol dat mensen zich moeten melden. Dus er stond in waar we ons konden melden mochten we onverhoopt toch ondanks de zero tolerance ermee te maken krijgen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom kreeg je dat mailtje dan?
Had je er navraag naar gedaan?
Ik heb er niets van gezien.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanwege the Voice en de oproep van John de Mol dat mensen zich moeten melden. Dus er stond in waar we ons konden melden mochten we onverhoopt toch ondanks de zero tolerance ermee te maken krijgen.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien.
Wellicht mag het bij ons gewoon.
Misschien maar eens proberen.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien.
Wellicht mag het bij ons gewoon.
Kijk, de credits voor de productie staan al op het hoesje op de voorkant. Uiteraard horen we Barry ook nogquote:
Denk aan je bonus!quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien maar eens proberen.
Ze kunnen hooguit naar de vertrouwenspersoon gaan. En dan is het hun woord tegenover het mijne.
Biker Ranch: https://www.biker-ranch-eifel.de/quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klinkt erg goed. We hebben het op ons verlanglijstje gezet (en die schnitzel heb ik er voor mezelf ook bij gezet)
Ik ben de enige vertrouwenspersoon in ons bedrijf.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Biker Ranch: https://www.biker-ranch-eifel.de/
Misdragen is een subjectief begrip.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:41 schreef Tjoent het volgende:
Wij hebben ook een bedrijfsreglement, daar staat gewoon in dat er nooit meer iets van je teruggevonden zal worden indien je je op welke wijze dan ook, misdraagt![]()
De dame in het snacktentje op het terrein vond het wel prima, vertelde ze, toen ze speciaal voor ons koffie moest gaan zetten. Nu had ze tijd om met haar 'handy' te spelen, zomers was het daarvoor te druk…quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Heerlijk als het zo rustig is. Voor het museum zelf is het natuurlijk wat minder.
Kijk, dat is het betere werk. Je werkt voor de maffia?quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:41 schreef Tjoent het volgende:
Wij hebben ook een bedrijfsreglement, daar staat gewoon in dat er nooit meer iets van je teruggevonden zal worden indien je je op welke wijze dan ook, misdraagt![]()
Wegens de Krona is dat momenteel niet mogelijk…quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik las dat ze in het seizoen gewoon elke dag vervoer hebben die helling op bij dat museum
Bijna goedquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, dat is het betere werk. Je werkt voor de maffia?
Ik voel een vertrouwensbreuk aankomen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben de enige vertrouwenspersoon in ons bedrijf.![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik voel een vertrouwensbreuk aankomen.
Ik denk dat ze de rechterhand van de Godmother is.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, dat is het betere werk. Je werkt voor de maffia?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de rechterhand van de Godmother is.
Om compleet te zijn: http://www.greifvogelstation-hellenthal.de/index.php/nl/quote:
Scherp!quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:47 schreef Tjoent het volgende:
Iemand moet even de brandweer bellen voor Melting denk ik
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:47 schreef Tjoent het volgende:
Iemand moet even de brandweer bellen voor Melting denk ik
Brand bier en vlammetjesquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel even aangeven hoe laat ze hier zijn. Zorg ik dat er een koud biertje voor ze klaar staat.
Met dergelijke dingen zit Duitsland ook vol, ik ben als kind bij zoveel van dat soort Wildparks geweest.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om compleet te zijn: http://www.greifvogelstation-hellenthal.de/index.php/nl/
Ook best wel heuvelachtig, zoals alles hier bijna…
Ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om compleet te zijn: http://www.greifvogelstation-hellenthal.de/index.php/nl/
Ook best wel heuvelachtig, zoals alles hier bijna…
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Hier weet ik de naam nooit van te onthouden…
Blijf dat doen, wis het weer snel uit je geheugen…quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:54 schreef livelink het volgende:
Zo stil in mij van de band die ik steeds vergeet.
Als de befaamde Josti band sketch van Hans Teeuwen ergens op van toepassing is, dan is het dit wel…quote:
Jij zag er een gat in de markt.quote:
Slaap lekker aRd.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor de muziek Melting,
Maar ik ga weer is richting mijn bed.
Voor de rest nog een fijne avond allemaal
Welterustenquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
Dan komt ze nooit meer terug.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:01 schreef Tjoent het volgende:
[..]allemaal putjes er in, maken we er een golfbaan voor @:just me
Welterust aRdquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:05 schreef livelink het volgende:
Lekker nummer is dit, zeg. De zangeres ken ik wel, maar kom niet op haar naam.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als de befaamde Josti band sketch van Hans Teeuwen ergens op van toepassing is, dan is het dit wel…
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:07 schreef livelink het volgende:
Matt Bianco - Get out of your lazy bed
Oh, dat lijkt me best bijzonder. Ik vind haar wel leuk. Was je er tijdens het WK?quote:
Ja, finalequote:Op donderdag 27 januari 2022 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me best bijzonder. Ik vind haar wel leuk. Was je er tijdens het WK?
Blijf hem leuk vinden die naam.quote:
Zeker.. in de 116e minuutquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, toch wel een kater was dat.
Kun je ook raden wat de volgende is?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je ook raden wat de volgende is?
Ik gok op Boudewijn de Groot met Mr. President…quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je ook raden wat de volgende is?
Fout. Die draai ik nu. Dat is niet de volgende plaat.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok op Boudewijn de Groot met Mr. President…
Ik kijk het nog even aanquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok op Boudewijn de Groot met Mr. President…
In 1978 opgenomen las ik van de weekquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Clip voor deze plaat is opgenomen in de hoofdshow van het Spookslot (dat dit jaar dus nog gesloopt wordt).
De clip niet, wel was er een hele special rond Kate Bush in en rond het Spookslot.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Clip voor deze plaat is opgenomen in de hoofdshow van het Spookslot (dat dit jaar dus nog gesloopt wordt).
Klopt. Bij opening van Spookslot.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:21 schreef Tjoent het volgende:
[..]
In 1978 opgenomen las ik van de week
Klopt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De clip niet, wel was er een hele special rond Kate Bush in en rond het Spookslot.
Ik hoorde vandaag dat ze Kate weer willen vragen om een special te doen als het Spookslot gesloten wordt…
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:28 schreef Tjoent het volgende:
[..]
The small faces maar ik dacht dat jij dat zou zeggen
Nee, ik typ niet zo snel (of kortquote:Op donderdag 27 januari 2022 20:28 schreef Tjoent het volgende:
[..]
The small faces maar ik dacht dat jij dat zou zeggen
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik typ niet zo snel (of kort) als jij…
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Clint Eastwood & General Saint - Stop That Train…
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:43 schreef Tjoent het volgende:
Leuk, die oude stoomtreinen. Is in de Efteling ook handig om je te verplaatsen
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon lopen. Jij hebt nog jonge benen.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon lopen. Jij hebt nog jonge benen.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hadden ze ook kunnen samenvatten tot Red Band
Fijne A en B kant inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
De B-kant is trouwens nog beterder dan dit…
Daarom postte ik maar meteen het hoesje.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dat onderzoek wordt billenknijpen voor hem…
Ow wacht….
Goedemorgen livelink.quote:
Goedemorgen just me.quote:
Ik ben niet fris en fruitig en nog niet aan het werk. Ik ben nog in een vegetatieve staat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Ik zit alweer fris en fruitig na het sporten thuis te werken.
En jij?
Goedemorgen kabouteroma. Hoe was de bananenkwarktaart? Of stond die pas voor vandaag op de planning?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben niet fris en fruitig en nog niet aan het werk. Ik ben nog in een vegetatieve staat.
Goedemorgen Symph.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:07 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ook een hele drukke dag voor de boeg.
Dat gaat vanmiddag gebeuren maar hij heeft zijn papa en mama het al verklaptquote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen kabouteroma. Hoe was de bananenkwarktaart? Of stond die pas voor vandaag op de planning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |