Hoe noem je een dik wijf met een rape-whistle?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:46 schreef Fok-it het volgende:
Laat eens een goede grap over verkrachting horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hoe noem je een dik wijf met een rape-whistle?UhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Moet ik hem uitleggen?quote:
Lijkt me niet nodigquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hoe noem je een dik wijf met een rape-whistle?Niet gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn. Zijn we het daar over eens.quote:
Statistically 9 out of 10 people enjoy a gang rapequote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:46 schreef Fok-it het volgende:
De media wil ons laten denken dat dit fout is inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Fijn. Zijn we het daar over eens.
Toch merk ik dat er steeds meer mensen er anders over denken. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat het overgrote deel van de bevolking zo dom is en niet de gevolgen inziet van deze zware inperking van onze grondrechten. Dus worden we voor de gek gehouden door de media? Dat zij de impressie wekken dat een groot deel van de mensen geen vrijheid van meningsuiting meer willen? Of lijden we inderdaad aan een massale psychose en wil een groot deel van de bevolking dat het hier inderdaad zoals China wordt?
Maar 'waarom zou het niet mogen'?quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:21 schreef Näsenbar het volgende:
Dat komt eigenlijk vooral omdat je helemaal niet grappig bent. Iets noemen 'omdat het helemaal niet mag' is geen grap op zich.
Neuken ?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:46 schreef Fok-it het volgende:
Dat was precies mijn reactie toen ik voor de eerste keer de "Wer hat geniesst" grap hoorde.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:19 schreef Mubassie het volgende:
[..]
De media wil ons laten denken dat dit fout is inderdaad.
Terwijl harde, vieze, seksistische maar vooral racistische grappen het vaak het beste doen.
Eerst komt de lach, dan het ongeloof en vervolgens de "oh, deze kan echt niet."
Maar je vond 'm wel leuk, kut.
Er moest wat meer ruggengraat in de samenleving rondlopen.
Nou, ik ga werken. Gr gr Achmed.
Omdat bepaalde mensen er aanstoot aan kunnen nemen en het als vervelend ervaren, kijk bijvoorbeeld maar naar dit topic KLB / Domme kut brengt hitler groet bij Auschwitz . Het noemen enkel om te shockeren is niet grappig an sich. Niemand verplicht je om het wel of niet te doen maar het getuigt wel van enige vorm van beschaving als je er rekening mee probeert te houden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:41 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Maar 'waarom zou het niet mogen'?
Democratisch gezien gerechtvaardigd dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:16 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Statistically 9 out of 10 people enjoy a gang rape
ik moest even nadenken maar dit is goed hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:16 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:09 schreef Marsenal het volgende:
Komt een man in de hemel en ziet daar een kroeg. Hij besluit naar binnen te gaan, ziet hij daar Hitler aan het einde aan de bar zitten. Hij vraagt aan de barman of het mogelijk is wat aan hem te vragen. De barman antwoordt dat het prima is, zo lang je hem trakteert op een pintje. De man besteld dus 2 bier en loopt naar Hitler toe. Geeft er een aan de beste man en vraagt: "Hitler, nu moet je het mij toch eens vertellen. Hoeveel mensen zijn er nu precies door jouw toedoen gestorven?"
Hitler kijkt hem strak aan, en antwoordt: "150.000 homo's, 355.000 wetenschappers en zigeuners, 6.500.000 joden en 1 clown. Meer niet.”
“Huh?” zegt die kerel. “Een clown, hoezo dat?”
“Zie je?” zegt Hitler tegen de barman, zet zijn glas neer en staat op.
“Niemand geeft geen ene kanker om die joden.”
Beetje zelfde alsquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:35 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
ik moest even nadenken maar dit is goed hoor
Dacht ik origineel te zijn met mijn mop:quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:16 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij het al geplaatst. Pffff-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
Yepquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:32 schreef spierbal het volgende:
Maar niet getreurd ts.
Ik merk een golfbeweging.
Waar voor heen er werd gevochten voor vrijheid, seksuele revolutie, word nu alles weer de kiem in gesmoord.
Over 10 a 20 jaar willen mensen weer loskomen van wat er nu gaande is een dan kunnen we iedereen NEUKEN zonder gezeik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |