Ja. Ik slik achttien verschillende medicijnenquote:
Mooi woord. Bazelt. Ben wel de weg kwijt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:00 schreef Emmerdeur het volgende:
ff 112 bellen , volgens mij heb je er weer 1
Je bazelt nogal
Truste ouwequote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi woord. Bazelt. Ben wel de weg kwijt.
Trusten.
Zetpillen slikken is ook niet helemaal de bedoelingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Ik slik achttien verschillende medicijnen
Gelukkig geen zetpillen.
Die heeft 5 dochters. Heb er niet één geneukt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Overvallen door een aangename hartaanval. All you need is love Robert ten Brink in je partystal
Tegen de tijd dat dit topic 90 jaar oud is, krijgt het ook nog dementiequote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:50 schreef tong80 het volgende:
Zwarte humor kreeg met dit topic een nieuwe dimentie.
Dat scheelt ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig geen zetpillen.
Je ziet de toekomst van FOK! i.i.g. wel erg postief inquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:49 schreef Homijn het volgende:
Tegen de tijd dat dit topic 90 jaar oud is, krijgt het ook nog dementie
Alles komt straks allemaal op www.fokarchieven.nl, mocht de kleinzoon van Danny de boel niet draaiende houden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je ziet de toekomst van FOK! i.i.g. wel erg postief in
Gelukkig maar dan, want www.archive.org is ook niet zaligmakend.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:13 schreef Homijn het volgende:
Alles komt straks allemaal op www.fokarchieven.nl, mocht de kleinzoon van Danny de boel niet draaiende houden.
Die moeten ook in je kont!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig geen zetpillen.
Wat, heb je nu ook al last van dementie?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:50 schreef tong80 het volgende:
Zwarte humor kreeg met dit topic een nieuwe dimentie.
Korsakov lijkt er veel opquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:44 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat, heb je nu ook al last van dementie?
De ma van de secretaresse van de Uil was in de 90 en liep al 5 jaar te sukkelen met hartaanvallen etc. Er werd weleens de grap door haar dochter gemaakt dat haar moeder niet dood wilde gaan. Totdat der ma een keer blijkbaar het echt wou...quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:21 schreef ToT het volgende:
Ach, als je er tot je 105e verjaardag ieder jaar eentje krijgt....ik zou er voor tekenen!
lolquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Alles komt straks allemaal op www.fokarchieven.nl, mocht de kleinzoon van Danny de boel niet draaiende houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |