abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 januari 2022 @ 12:01:17 #176
451005 Grems
Clown World
pi_203371272
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 11:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat mag, en een ander mag dat dom vinden.

Ik ben bijvoorbeeld wel gevacccineerd, en ik ken een hele reeks BNW leden die dat dom van mij vinden.

Ik heb daar verder geen moeite mee.
[..]
Nee, het probleem is dat mensen denken dat BNW een kerk, lees: religie, is.

En dat is niet zo.

En ik ken inderdaad de bijwerkingen van het vaccin, ook de gevolgen van Covid, en alhoewel ik geen last heb gehad van bijwerkingen van het vaccin heb ik 7 maanden later nog steeds last van de gevolgen van Covid.
Bewijs dat dit de oorzaak is van je klachten?!
pi_203371298
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:01 schreef Grems het volgende:

[..]
Bewijs dat dit de oorzaak is van je klachten?!
Oh, vrij simpel, dit is BNW, dus ik hoef geen bewijs aan te leveren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203371319
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 11:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat mag, en een ander mag dat dom vinden.

Ik ben bijvoorbeeld wel gevacccineerd, en ik ken een hele reeks BNW leden die dat dom van mij vinden.

Ik heb daar verder geen moeite mee.
[..]
Nee, het probleem is dat mensen denken dat BNW een kerk, lees: religie, is.

En dat is niet zo.

En ik ken inderdaad de bijwerkingen van het vaccin, ook de gevolgen van Covid, en alhoewel ik geen last heb gehad van bijwerkingen van het vaccin heb ik 7 maanden later nog steeds last van de gevolgen van Covid.
Als je iets dom vind, dan moet je ook kunnen aangeven waarom je dat vind.

Van mij mag je. Sterker nog je mag mijn prikken ook hebben. Dat jij die keuze maakt is prima, maar verwacht niet van anderen dat ze dezelfde keuze maken.

Vervelend dat je nog steeds last hebt van corona. Heb je die prik voor of na je besmetting gekregen? In mijn omgeving hoor ik voornamelijk dat ze erg ziek zijn geweest van het vaccin en corona een walk in the park was. Maar misschien verschilt onze omgeving sterk. De mensen die ik spreek zijn veelal < 30. Waar bestaan jouw bronnen uit?
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 12:08:52 #179
5428 crew  miss_sly
pi_203371358
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 10:58 schreef Bepje het volgende:

[..]
Iedereen die op zoek is naar discussie heeft hier wat te zoeken. Het is hier geen safespace.
Inderdaad, een respectvolle discussie op inhoud kan hier ook. Maar dat is met veel van jouw posts niet het geval. Dus het vriendelijke verzoek respectvol op inhoud te gaan, en anders hier niet te posten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 26 januari 2022 @ 12:13:01 #180
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203371425
zoonlief mocht weer naar school
en wat schetst de verbazing
nog steeds halve klas leeg
voornamelijk gevaccineerde kinderen( ja kinderen van 12 tot 18 a 19) positief getest thuis
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203371525
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Inderdaad, een respectvolle discussie op inhoud kan hier ook. Maar dat is met veel van jouw posts niet het geval. Dus het vriendelijke verzoek respectvol op inhoud te gaan, en anders hier niet te posten.
De mensen hier zijn toch niet van suiker?

Verder zag ik nog wat meer zeer respectvolle posts, maar daar reageer je niet op?
Posts zoals:
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Alweer zo'n newbie die een beetje sneaky komt sneren. Waar komen ze opeens vandaan?
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat is exact wat ik van de week al zei.. lijkt of ze een blik opentrekken
heb gelukkig een abbo ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 09:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Weer een of andere kloon die zich verheven voelt en een beetje komt stoken.
quote:
81s.gif Op woensdag 26 januari 2022 09:49 schreef ludovico het volgende:

[..]
Keb hier geen zin in, kan deze user.... geinventariseerd worden door een Modje op hij wel toegang moet hebben tot dit subforum.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 09:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Er is een reden dat ik de inventarisatie aan een mod overlaat. Hè, maar mijn conclusie is duidelijk, even wachten dus op en moderator wat die van jouw aanwezigheid vindt.
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 12:23:21 #182
5428 crew  miss_sly
pi_203371598
quote:
5s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:18 schreef Bepje het volgende:

[..]
De mensen hier zijn toch niet van suiker?

Verder zag ik nog wat meer zeer respectvolle posts, maar daar reageer je niet op?
Posts zoals:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Dat kan, maar dat hoeft niet. Dus doe maar niet.

In BNW wordt op een andere manier gekeken naar bepaalde zaken. Daar hoef je het niet mee eens te zijn. Daar kun je respectvol over van gedachten wisselen. Dat is bij deze het verzoek. Deze discussie is ook klaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203371607
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:04 schreef unfazed het volgende:

[..]
Als je iets dom vind, dan moet je ook kunnen aangeven waarom je dat vind.
Koos heeft dat aangegeven, het had in dit geval een IC opname gescheeld.

Ik vind niet vaccineren an sich niet dom hoor, alleen als je tot de risicogroep behoort en je neemt dan geen vaccin, dan vind ik dat wel dom. Nog steeds is het aantal ongevaccineerde onevenredig hoog in de ziekenhuizen.
quote:
Van mij mag je. Sterker nog je mag mijn prikken ook hebben. Dat jij die keuze maakt is prima, maar verwacht niet van anderen dat ze dezelfde keuze maken.

Vervelend dat je nog steeds last hebt van corona. Heb je die prik voor of na je besmetting gekregen? In mijn omgeving hoor ik voornamelijk dat ze erg ziek zijn geweest van het vaccin en corona een walk in the park was. Maar misschien verschilt onze omgeving sterk. De mensen die ik spreek zijn veelal < 30. Waar bestaan jouw bronnen uit?
Prik is nadat ik Covid heb gehad.

Mijn netwerk is heel erg bont, van twintigers tot tachtigers, van gezagsgetrouw opvolgen van de maatregelen tot schijt aan alles inclusief nergens mondkapjes dragen, van gevaccineerd en geboosterd tot medicijnkastje vol ivermectine uit India voor het geval dat.

Als ik kijk naar bijwerkingen vaccin, dan is het ergste geval 3 dagen goed ziek van elke prik, sommigen 1 dag van het pad van de derde prik, meesten alleen pijnlijke bovenarm.

Kijk ik naar covid: 2 ziekenhuisopnamen, beide ongevaccineerd, risicogroep (pre vaccinatie tijdperk), verder van niks gemerkt tot zware griep.
Sommigen maanden nadien nog wel restverschijnselen..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 26 januari 2022 @ 12:25:05 #184
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203371637
Kan men gewoon kappen met dat constante gejank 'dat je gewoon een prikje had kunnen halen' niet alleen draagt het nergens aan bij het gaat niemand een reet aan wat voor keuze iemand maakt. Verder is het gewoon uitlokgedrag.

Plus exact de reden waarom men uit COR vertrekt.
  woensdag 26 januari 2022 @ 12:25:44 #185
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203371652
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 11:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat lees je goed. Je per se niet willen laten vaccineren is dom, zeker als die onwil gepaard gaat met krankzinnige complotten over de vermeende gevaren van het vaccin.
Vind jou inderdaad erg slim om je risico (mits je gezond bent) van 0 te verkleinen naar 0. En daarna op een forum van 'wappies' lekker te vertellen hoe slim jij bent en hoe dom anderen zijn. Slimmerd. :Y

Maar gelukkig kun je nu dus inderdaad gerust naar het cafee nu je je booster heb gehaald.
Vele plezier! En niet vergeten het te melden als een kroeg vergeet om een QR te checken he?

:+
To BG or not to BG!
pi_203371660
quote:
6s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:25 schreef S95Sedan het volgende:
Kan men gewoon kappen met dat constante gejank 'dat je gewoon een prikje had kunnen halen' niet alleen draagt het nergens aan bij het gaat niemand een reet aan wat voor keuze iemand maakt. Verder is het gewoon uitlokgedrag.

Plus exact de reden waarom men uit COR vertrekt.
_O_
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 12:39:11 #187
5428 crew  miss_sly
pi_203371842
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:25 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Vind jou inderdaad erg slim om je risico (mits je gezond bent) van 0 te verkleinen naar 0. En daarna op een forum van 'wappies' lekker te vertellen hoe slim jij bent en hoe dom anderen zijn. Slimmerd. :Y

Maar gelukkig kun je nu dus inderdaad gerust naar het cafee nu je je booster heb gehaald.
Vele plezier! En niet vergeten het te melden als een kroeg vergeet om een QR te checken he?

:+
En het vriendelijke verzoek aan de stamgasten ;) om ook op inhoud te reageren, ook niet op de man te spelen en de opmerkingen over geblokkeerd zijn en negeren ook achterwege te laten.

Volgens mij is er op inhoud echt best een mooi gesprek mogelijk, als iedereen een beetje zijn best doet en zijn posts even naleest alvorens te posten :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203371888
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jij hoeft van mij ook helemaal geen prik te nemen, het zal mij werkelijk een rotzorg zijn. Ik snap alleen niet waarom mensen zo spastisch doen over het vaccin. Zo'n prikje stelt namelijk geen reet voor.
De overheid heeft niks te dwingen, mensen hebben geen zin in een staat die ze tot dingen dwingt, opbokken, blijf van mijn lijf.

Jij begrijpt dat niet, prima, volgens mij mis je dan echt een beetje inzicht in je medemens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 26 januari 2022 @ 12:44:44 #189
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203371949
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En het vriendelijke verzoek aan de stamgasten ;) om ook op inhoud te reageren, ook niet op de man te spelen en de opmerkingen over geblokkeerd zijn en negeren ook achterwege te laten.

Volgens mij is er op inhoud echt best een mooi gesprek mogelijk, als iedereen een beetje zijn best doet en zijn posts even naleest alvorens te posten :)
Het is af en toe meer een spelletje wie kan er beter bergrijpend lezen dan wat anders
en dat gesneer en downplayen is erg triest.
BNW is juist voor mensen die er anders over denken
maar het komt nu meer over alsof het niet mag
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203371958
Toch wel heel benieuwd wat de #TruckersForFreedom gaat uithalen in Canada. A.s. zaterdag zouden ze aan moeten komen in Ottawa. Wel echt een ludieke actie.


Hartverwarmend om te zien.
  woensdag 26 januari 2022 @ 12:50:47 #191
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203372064
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 11:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik leen het antwoord even uit COR:
[..]

Deze cijfers zijn leuk en aardig, alleen denkt en past men vooral hun eigen situatie toe op de situatie van een ander. Dus daar gaat het dus al fout.

Voor iedereen is de keuze anders, en dat kunnen een legio aan verschillende variabelen onderdeel van zijn, zoals leeftijd, gewicht, onderliggende lijden, etc, etc.

Daar tegenover staan dan weer eventuele gevolgen van het vaccin zelf. Want laten we eerlijk wezen, veel is gewoon weggemoffeld of er wordt gedaan alsof het wel meevalt.
pi_203372072
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Inderdaad, een respectvolle discussie op inhoud kan hier ook. Maar dat is met veel van jouw posts niet het geval. Dus het vriendelijke verzoek respectvol op inhoud te gaan, en anders hier niet te posten.
Ben je hier ook al moderator? Dat zou toch wel jammer zijn.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203372099
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
De overheid heeft niks te dwingen, mensen hebben geen zin in een staat die ze tot dingen dwingt, opbokken, blijf van mijn lijf.

Jij begrijpt dat niet, prima, volgens mij mis je dan echt een beetje inzicht in je medemens.
De overheid dwingt jou dan ook tot niks. Ons land kent geen vaccinatieplicht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203372123
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het is af en toe meer een spelletje wie kan er beter bergrijpend lezen dan wat anders
en dat gesneer en downplayen is erg triest.
BNW is juist voor mensen die er anders over denken
maar het komt nu meer over alsof het niet mag
Nou, we weten vooral dat er een kliekje is die graag tegen de andersdenkenden in willen gaan. En zoals bekend is dit omdat zij zich storen aan deze de mening van deze users, dat zou namelijk zogenaamd "misinformatie" betreffen. Dit kliekje zou gewoon in COR kunnen blijven, immers heerst daar het gedachtegoed dat zij omarmen, maar desondanks komen zij heel specifiek naar BNW om tegen de stroom in te gaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203372145
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
De overheid dwingt jou dan ook tot niks. Ons land kent geen vaccinatieplicht.
Nee want dan kunnen ze verantwoordelijk gesteld worden.
Daarom opteren ze voor het legaal pesten van de ongevaccineerden.
Onder goedkeurend oog van de gevaccineerden natuurlijk, die alzo een schouderklopje krijgen voor hun volgzaam gedrag.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203372155
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:25 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Vind jou inderdaad erg slim om je risico (mits je gezond bent) van 0 te verkleinen naar 0. En daarna op een forum van 'wappies' lekker te vertellen hoe slim jij bent en hoe dom anderen zijn. Slimmerd. :Y

Maar gelukkig kun je nu dus inderdaad gerust naar het cafee nu je je booster heb gehaald.
Vele plezier! En niet vergeten het te melden als een kroeg vergeet om een QR te checken he?

:+
Dat ik slimmer ben dan jullie heeft weinig van doen met het wel of niet halen van een vaccin. Meer met het feit dat de meeste users in deze reeks er nogal bizarre en waanzinnige ideeën op nahouden.

Ik ga komend weekend met veel plezier naar het café. Hartelijk dank.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203372164
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nee want dan kunnen ze verantwoordelijk gesteld worden.
Daarom opteren ze voor het legaal pesten van de ongevaccineerden.
Onder goedkeurend oog van de gevaccineerden natuurlijk, die alzo een schouderklopje krijgen voor hun volgzaam gedrag.
Je kunt gewoon een testje doen, dan ben je overal welkom. Of je hebt een paar maanden geduld, dan zijn alle maatregelen verdwenen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203372174
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nee want dan kunnen ze verantwoordelijk gesteld worden.
Daarom opteren ze voor het legaal pesten van de ongevaccineerden.
Onder goedkeurend oog van de gevaccineerden natuurlijk, die alzo een schouderklopje krijgen voor hun volgzaam gedrag.
Sommigen wanen zich tijdelijk de elite. De bijbehorende privileges gaan we niet zomaar weggeven natuurlijk.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  woensdag 26 januari 2022 @ 12:56:56 #199
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203372179
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jij hoeft van mij ook helemaal geen prik te nemen, het zal mij werkelijk een rotzorg zijn. Ik snap alleen niet waarom mensen zo spastisch doen over het vaccin. Zo'n prikje stelt namelijk geen reet voor.
Waarom doen mensen spastisch over een virus waar je nagenoeg geen kans op overlijden van hebt tenzij je 80+, obees en kanker hebt ?

Een levensgevaarlijke virus/ziekte waar je notabene een fucking test ( wat ook zo onbetrouwbaar als de pest is ) voor moet doen om erachter te komen of je hem hebt.

Een virus waar niemand zelfs de oorsprong eens van weet of heeft weten te isoleren.
*Hosselcopter*
pi_203372201
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 11:54 schreef unfazed het volgende:

[..]
Mag je vinden. Maar mag ik ook gewoon zeggen nee dankjewel? Dacht het wel.

Je staat in de verkeerde kerk te preken. Ik denk dat eenieder hier verstandig genoeg is om zijn of haar eigen keuze te maken. Heb je al eens opgezocht welke bijwerkingen het vaccin kan hebben?
Zeker.

Heb jij wel eens opgezocht wat voor bijwerkingen paracetamol kan hebben? Of elk ander medicijn?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')