quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Iedereen gaat voor de deur van de kroeg slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:32 schreef Fosive het volgende:
We missen een aantal stamgasten in dit topic
deze is ook geen lelijke jongenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Idd best een knappe jongen maar Disney vibes en nul mannelijkheid @:Lenny_Leonard
Nee gewoon 20 oidquote:
Ze spuiten preventief vanaf 20 de aankomende lijntjes plat.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:36 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als dat op 19 nodig is, verouder je wel erg snel.
Of het daardoor mooier wordt vraag ik me af, maar ieder waar die blij van wordtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze spuiten preventief vanaf 20 de aankomende lijntjes plat.
Maar valser kan welquote:
Maar wel even op de schoot van de pastoor zitten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zij kunnen niet in Overvecht hand in hand over straat, nee
Jij bent al begonnen met inzuipen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Gewoon ,een of ander verouderd paardenmeisje annex boerentrien. Verre familie van me met een manege houden het vooral voor door de discoavonden voor de dorpsjeugd, dus tijk wordt niet iedereen er van.
Popjequote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:44 schreef Rickocum het volgende:
Wat zijn dit voor mensen en is die vrouw 45?
Nee, ik drink niet. Ik doe wel aan een stream of consciousnessquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent al begonnen met inzuipen?
Moet je wat anders kiezen dan kort pittigquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Een echte vrouw doet niet eens zo vrouwelijk
Hele avonden edelstenen aaienquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, ik drink niet. Ik doe wel aan een stream of consciousness.
Ene oor in andere uit. Works like a charm.quote:
Al die maanden laat je me alleen op die kade waaien. Maar je bent terug.quote:
Ik moet wel om ze gniffelenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de homo’s wel sympathiek hoor.
Ik doe gewoon hard to get enzulksquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al die maanden laat je me alleen op die kade waaien. Maar je bent terug.
quote:
ben jij die vrouw?quote:
Later zal men zich afvragen wat een mannelijk neanderthaler hoofd zich in deze tijd tussen de homo sapiens heeft doen bevinden.quote:
Gegniffeldquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:51 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Later zal men zich afvragen wat een mannelijk neanderthaler hoofd zich in deze tijd tussen de homo sapiens heeft doen bevinden.
Menno ook. Matchquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Dit is in haar diepste wezen nog een havo-scholier.
Ze moest daarvoor wel eerst een grap over betalen maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die na een nee gekregen te hebben, zeggen dat zij wel een vervolg hadden willen hebben.
Ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:54 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Deze kan wel idd echt zo'n prins met cape spelen.
Zat eerder te denken aan clown Bassie.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:54 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Deze kan wel idd echt zo'n prins met cape spelen.
of een bordquote:
Welkom thuisquote:
Wat is jouw favoriete Disney film?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
Persoonlijke groei, heel diep...wat dubbelzinnig allemaal
Geen idee, heb je geen multiple choice?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Disney film?
Geen idee is het correcte antwoord van de avond.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen idee, heb je geen multiple choice?
Brabander gespotquote:
Hoop het voor hemquote:
Hij kan een zonnepaneel op zn kop leggen voor gratis stroomquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:03 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Hij legt de zonnepanelen zo zonder ladder op het dak
Hulpje voor Sinterklaasquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:03 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Hij legt de zonnepanelen zo zonder ladder op het dak
Haten op Disneyquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Idd best een knappe jongen maar Disney vibes en nul mannelijkheid @:Lenny_Leonard
Die reus of die boer?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Die man scheurt je uit elkaar
Op goeie en minder goeie momenten
De boerquote:
ik ga boba fett verder kijken op disney+quote:
Saaiquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:19 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik ga boba fett verder kijken op disney+
*springt te laat in de houding!quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Níemand op tijd vandaag
@:Rickocum @:DKUp @:Nine. @:Poefbank @:One_of_the_few @:3rr0r @:Caland @:NoCigar @:tja77 @:KennyPowers @:Lenny_Leonard @:Fosive @:Joop_W
Check!quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Níemand op tijd vandaag
@:Rickocum @:DKUp @:Nine. @:Poefbank @:One_of_the_few @:3rr0r @:Caland @:NoCigar @:tja77 @:KennyPowers @:Lenny_Leonard @:Fosive @:Joop_W
Maar zou je haar doen?quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:35 schreef Hexagon het volgende:
Else heeft een mannenhoofd met een vrouwenkapsel
Ik weet het niet. Ik vind haar zichzelf wat te serieus nemen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Die meid uit Amstelveen is wel heel opgewekt en leuk
Geeft toch een nieuwe lading aan “handballen”.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:35 schreef FOKoffieleut het volgende:
lekker uitvinden wat je wil als je vriend aan het handballen is
Lekker wijd en te lang hangend is wel leuk?quote:
Ik vind polo’s soberso zum kotsen eigenlijk, helemaal op een date. Maar dan liever een licht getailleerde polo die mooi over je broek valt, als het dan zo nodig moetquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker wijd en te lang hangend is wel leuk?
Score staat hier op 3 ofzoquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:37 schreef Fosive het volgende:
Er is werkelijk geen enkele plaats in Nederland die Victor niet kent
Flinke tank inderdaad. En lekker luid en lekker gek.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:38 schreef XSbig het volgende:
Die vrouw is vier keer zo breed als ik.
Een medestanderquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:38 schreef itchycoo het volgende:
Ik vind polo’s soberso zum kotsen eigenlijk, helemaal op een date. Maar dan liever een licht getailleerde polo die mooi over je broek valt, als het dan zo nodig moet
Bij oudere mensen gaat het praktische nut boven.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:39 schreef Hexagon het volgende:
Zo'n leesbril met een touwtje staat echt ontzettend muf
50% is tegenwoordig BRABANTED. @DKUpquote:
90% van de mannen is te dik of dun voor een polo bij de armen. En de rest tja.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:38 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ik vind polo’s soberso zum kotsen eigenlijk, helemaal op een date. Maar dan liever een licht getailleerde polo die mooi over je broek valt, als het dan zo nodig moet
Daarom opbokken met die polo’squote:Op woensdag 26 januari 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
90% van de mannen is te dik of dun voor een polo bij de armen. En de rest tja.
Dat bepalen we zelf welquote:
Exorcisme genotquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
Lesbische met een groot kruis om de nek.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:42 schreef Rickocum het volgende:
Wat een vreemde klonterige wimper make up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |