SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Als kiespijnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We missen Julio nog in dit gesprek
Wanneer je een slaapmutsje nodig hebt, moet je Julio erbij halenquote:
Ze stond net in de keuken haar eten op te scheppen. Zit nu in de woonkamer.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
zal evelien nu ook over peter gaan roddelen dat ze het geprobeert heeft maar er weinig terugkomt tegen nawal.
Trouwens Nawal slaapt alweer een lange tijd
Er is eten in het spelquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
een wonder een wonder, nawal is wakker
Ziet er in ieder geval beter uit dan die bbqquote:
heeft ze het zelf opgeschept?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:55 schreef IkFok het volgende:
En Nawel weer een enorm bord opgeschept. De helft zal wel weer in de prullebak belanden
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Nawel gaat er trouwens steeds beroerder uit zien
Dan nog als je niet veel eet zeg je toch niet teveel voor mijquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze het zelf opgeschept?
volgens mij niet
moeten we gaan terugkijken??quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:56 schreef Silves het volgende:
Zo Grappig kreeg net een berichtje dat Ik en fam en Rieu genoemd werd in shownieuws...hahaha ben ik nu een BBner?
Zonder dat je geproefd hebt weet je al dat het niet smaalt dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
als ik zo.n bord voorgeschoteld kreeg had ik mijn eten ook heen en weer geschoven
het oog wil ook watquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:57 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Zonder dat je geproefd hebt weet je al dat het niet smaalt dan?
Nee.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:56 schreef Silves het volgende:
Zo Grappig kreeg net een berichtje dat Ik en fam en Rieu genoemd werd in shownieuws...hahaha ben ik nu een BBner?
Nou ja alleen de naam hoor..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeten we gaan terugkijken??
een bn-er in de COS![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:56 schreef Silves het volgende:
ze zei in het begin dat ze niet heeft aangegeven dat ze halal vlees wildequote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
peter zegt ik snap niet waarom er geen halal vlees wordt gegeven, ja zegt vera want je vind vlees echt lekker en je zei dat je een vleeseter was tegen nawal. Die verteld dat bb was begonnen over als vegetarier te gaan en dat ze dat wel wild proberen
Meen je niet. Krijgen we die onzin weer.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
peter zegt ik snap niet waarom er geen halal vlees wordt gegeven, ja zegt vera want je vind vlees echt lekker en je zei dat je een vleeseter was tegen nawal. Die verteld dat bb was begonnen over als vegetarier te gaan en dat ze dat wel wild proberen
Ze eet junkfood, bickyburgers ect..dit is echt geen halal..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zei in het begin dat ze niet heeft aangegeven dat ze halal vlees wilde
dus beetje eigenschuld
ja maar jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze eet junkfood, bickyburgers ect..dit is echt geen halal..
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar ja
silves
dan kan nie he
moet wel halal
moet wel bijzonder![]()
ze dacht natuurlijk elke dag biefstuk of lamskotelet
En varkenshaasje.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze eet junkfood, bickyburgers ect..dit is echt geen halal..
Nawel en Eveline vermoed ik ?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:12 schreef engine het volgende:
Ze zijn nog ontspannen zo vlak voor de nominaties.
BB heeft maatregels?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:14 schreef Silves het volgende:
Ik ben tevreden met de nieuwe maatregels...
Welke ???quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:14 schreef Silves het volgende:
Ik ben tevreden met de nieuwe maatregels...
Eveline dan bijna zeker denk ikquote:
Blijft kut die maatregelen. Zoontje vliegt om de zoveel maanden tussen Schiphol en Tapei. Die kan beter met een neusstick in zijn neus rondlopen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:16 schreef Silves het volgende:
[..]
De nederlandse maatregels tegen de pandemie..
Ja klote, maar beter dan geen medicijnen en zorg..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Blijft kut die maatregelen. Zoontje vliegt om de zoveel manden tussen Schiphol en Tapei. Die kan beter met een neusstick in zijn neus rondlopen.
Chinees? Tunesisch toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:20 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel verteld:
Haar moeder is Marokkaans en haar vader Chinees. Nawel was met 6 broertjes en zusjes. Zij hebben de achternaam van hun moeder. Waarom dat is weet Nawel niet. Haar vader had het altijd over ZIJN kinderen. Haar moeder kookte voor de kinderen die iets niet lustten altijd iets anders. Daarom is Nawel zo kieskeurig met eten. Ze is verwend.
Haar moeder praatte altijd Belgisch maar als ze boos was dan mopperde ze in het Arabisch.
tunees toch geen chinees dat vertelde ze in het beginquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:20 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel verteld:
Haar moeder is Marokkaans en haar vader Chinees. Nawel was met 6 broertjes en zusjes. Zij hebben de achternaam van hun moeder. Waarom dat is weet Nawel niet. Haar vader had het altijd over ZIJN kinderen. Haar moeder kookte voor de kinderen die iets niet lustten altijd iets anders. Daarom is Nawel zo kieskeurig met eten. Ze is verwend.
Haar moeder praatte altijd Belgisch maar als ze boos was dan mopperde ze in het Arabisch.
Aan haar manieren denk ik gewoon nog aan "verwend" !!!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:20 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel verteld:
zoon moet elke dag testen om op school te mogen zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Blijft kut die maatregelen. Zoontje vliegt om de zoveel maanden tussen Schiphol en Tapei. Die kan beter met een neusstick in zijn neus rondlopen.
Chineesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
tunees toch geen chinees dat vertelde ze in het begin
Da's nog erger !quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoon moet elke dag testen om op school te mogen zijn![]()
![]()
![]()
Ja maar hun mogen dat en vera niet want dan is vera niet oprecht dat ze contact zoekt met de anderenquote:
Nu ga ik ook twijfelenquote:
Kan je nagaan hoe gestoord die twee zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
Dus evelien en nawal mogen nouchien wel missen en kletsen door het deurtje
Waarschijnlijk dacht ik dat omdat ze dat in het begin zei?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nu ga ik ook twijfelen![]()
Chinees en Tunesiër. Klinkt niet hetzelfde
![]()
Ik zie ook wel chinese trekjes in haar gezicht.
Ze zei het net nog op de stream: "Ik ben half Tunesisch, half Marokkaans".quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nu ga ik ook twijfelen![]()
Chinees en Tunesiër. Klinkt niet hetzelfde
![]()
Ik zie ook wel chinese trekjes in haar gezicht.
ik bedoel aan het begin van bbquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb terug geluisterd en ze zegt echt chinees...
nee ze ligtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit staat in haar topic profiel
Deze goedlachse vrouw met Tunesisch - Marokkaanse roots zit geen moment
Wow! Ben verbaasd. maar thx voor het terugluisterenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Had ik zo ook begrepen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zei het net nog op de stream: "Ik ben half Tunesisch, half Marokkaans".
Dit is belgisch, die slikken letters in..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
zou er nu niemand bij BB zijn die hem kan zeggen dat dit geen handige uitspraken zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:32 schreef Benny het volgende:
Peter geeft Kristof een tikje. Kristof gillen en schreuwen. Peter is inmiddels allang weg. Vera benadrukt dat.
Kristof: "Peter mag dat [..] Het was een korte rape sessie"
Beeld wordt snel geswitcht
Ik heb ook teruggeluisterd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Wow! Ben verbaasd. maar thx voor het terugluisteren
Vlaamsquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit is belgisch, die slikken letters in..
ze heeft dus niet gelogen..quote:
laat het los Koosquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
Zouden evelien en nawar nu ook over nouchine gaan praten samen van dat ze zich aanstelt dat ze hun al mist. Want dat doen ze ook over vera als die dat zegt
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb ook teruggeluisterd.
"Ik ben half Tunesisch, half Marokkaans"
Je bedoelt dat ze zegt Tunees.. ???quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit is belgisch, die slikken letters in..
We hebben een restaurant op het vrijthof, er komen best veel bekende artiesten ..en is uitgeroepen tot best italiaans restaurant van Nederland...was gewoon grappig dat hij genoemd werd in de uitzending..maar oke hij is natuurlijk geen bnner..hahahahaquote:
BCA'er nu .. Bekende Cos Aanverwantquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:38 schreef Silves het volgende:
[..]
We hebben een restaurant op het vrijthof, er komen best veel bekende artiesten ..en is uitgeroepen tot best italiaans restaurant van Nederland...was gewoon grappig dat hij genoemd werd in de uitzending..maar oke hij is natuurlijk geen bnner..hahahaha
Wat lief...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BCA'er nu .. Bekende Cos Aanverwant
Ik sta ook open voor alles en dus Peter wegquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar fijn dat jullie weer open mogen
Ja heel fijn, als je gewend bent om zo hard te werken, en dan helemaal niks meer, is niet te doen..dus met volle moed morgen weer beginnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar fijn dat jullie weer open mogen
Eerst Nawel en Evilquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:43 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik sta ook open voor alles en dus Peter weg
mooi dan krijg jij Evelyne in huisquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:43 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik sta ook open voor alles en dus Peter weg
nomi?quote:
Half 9.quote:
Oke Nawel en Peter op de bank en dan een derde na keuzequote:
oh wat leuk!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:38 schreef Silves het volgende:
[..]
We hebben een restaurant op het vrijthof, er komen best veel bekende artiesten ..en is uitgeroepen tot best italiaans restaurant van Nederland...was gewoon grappig dat hij genoemd werd in de uitzending..maar oke hij is natuurlijk geen bnner..hahahaha
"Half Tunesisch, Half Marokkaans"quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze zegt Tunees.. ???
Okee. Ja.
Tunees dan.
Boeien.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Half Tunesisch, Half Marokkaans"
Even een clipje gemaakt: https://streamable.com/fjcq01
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
dat haar van Hanne is een beetje
deud
Ze hebben ongeveer elke mogelijkheid al de revue laten passeren en bedacht wat ze dan zouden doenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:49 schreef Silves het volgende:
Denken ze dat ze iemand moeten nomineren van de overkant?
De groene met 6 en de andere met 7..dan is de groene kamer de klos..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben ongeveer elke mogelijkheid al de revue laten passeren en bedacht wat ze dan zouden doen
Kan me dan niet voorstellen dat hij dan gekozen is door talpa..die zouden toch beter moeten weten..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
kristof is dus niet gevaccineerd want heeft gehad en niets gevoeld en heeft gewoon geleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |