Klinkt wel heel lekker in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:27 schreef yinu het volgende:
De nachtmerrie van iedere pizzapurist: 'bloemkoolschijf' uit de oven met tomatensaus, cavolo nero en kastangechampignons en mozzarella. En ik had ook za'atarpesto van Ottolenghi gemaakt voor bij de pompoensoep van morgen, die hebben we er spontaan ook overeen gedruppeld en dat was heerlijk. Het leek niet op pizza. Een pizza hawaii lijkt nog meer op pizza. En ik had de bloemkool nog beter droog moeten wringen want het werd ook geen 'schijf', 'koek' of bodem. Het leek meer op een soort polenta. Maar lekker was het wel!
Met Bamix wordt alles lekker bij @yinuquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt wel heel lekker in ieder geval.
Maak gewoon wat lekkers met bloemkool denk ik dan ipv een pizza te willen imiterenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:27 schreef yinu het volgende:
De nachtmerrie van iedere pizzapurist: 'bloemkoolschijf' uit de oven met tomatensaus, cavolo nero en kastangechampignons en mozzarella. En ik had ook za'atarpesto van Ottolenghi gemaakt voor bij de pompoensoep van morgen, die hebben we er spontaan ook overeen gedruppeld en dat was heerlijk. Het leek niet op pizza. Een pizza hawaii lijkt nog meer op pizza. En ik had de bloemkool nog beter droog moeten wringen want het werd ook geen 'schijf', 'koek' of bodem. Het leek meer op een soort polenta. Maar lekker was het wel!
Wat is er mis met een experiment? Ik maak vaak wat lekkers met bloemkool. En dit was ook iets lekkers met bloemkool, trouwens.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Maak gewoon wat lekkers met bloemkool denk ik dan ipv een pizza te willen imiteren
Ik ook!quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:35 schreef golfer het volgende:
Iets besteld voor vanavond via uitgekookt.nl
Ben benieuwd.
B. had stamppot rode bietjes met nepspekreepjes en ik had tagliatelle met roomsaus, groentes en gamba's.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ook!
Heb zo aardappelkroketjes, haricots vetts met bacon en gemarineerde kiphaasjes.
Nepspek vind ik zo viesquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
B. had stamppot rode bietjes met nepspekreepjes en ik had tagliatelle met roomsaus, groentes en gamba's.
Allebei prima en lekker en voor herhaling vatbaar.
Wel aan de dure kant.
Was erg lekker. Dat spek vond ik nergens naar smakenquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Nepspek vind ik zo viesAl het andere vega niet maar nep spekjes (van Vivera in elk geval)...
Had gedacht dat het goedkoop was juist. Jammer hoor.
Dat is fijn. Lang weekendquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:10 schreef Karzai het volgende:
Mijn weekend begint al vandaag
[ afbeelding ]
Prettig weekend alvast!quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:10 schreef Karzai het volgende:
Mijn weekend begint al vandaag
[ afbeelding ]
Fijn toch! Al post je een borrelplank op maandag...quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:30 schreef Karzai het volgende:
ja ik ben de vrijdag vrij voortaan, was eerst de woensdag
Maar ik zal me inhouden door niet elke donderdag borrelplankjes te posten
Maar hey de lockdown is ook weer voorbij, dus dat mag gevierd worden!
Bij Dim Sum restaurants zelf is garnalentoast echt fantastisch. Jammer dat ie bij jouw Chinees tegenviel. Verder jammie menu.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:30 schreef borisz het volgende:
Ik heb Chinees laten komen. Het was een lange dag.
In de combo: Bali Ngau (biefstuk met div. groenten in zoete balisaus), Babi pangang speciaal, Tjap Tjoy Garnalen
En natuurlijk bami erbij
Daarnaast uit de Dim Sum Ha do sie, aka garnalentosti's met sesamzaad. Die zal ik denk ik niet zo snel vaker bestellen.
Lekker doen idd wanneer je maar wilt. Alles vieren met lekkersquote:Op donderdag 27 januari 2022 18:30 schreef Karzai het volgende:
ja ik ben de vrijdag vrij voortaan, was eerst de woensdag
Maar ik zal me inhouden door niet elke donderdag borrelplankjes te posten
Maar hey de lockdown is ook weer voorbij, dus dat mag gevierd worden!
Oeh.. Ik mis mijn ouderwetsche Hollandse Chinees- Indisch restaurant wel hier in de buurt! Bij mijn ouders zit er nog wel eentje in het plaatselijke winkelcentrumquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:18 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond en morgenavond halen we weer een grote ramesmaaltijd bij onze dorpstoko af.
Dit is geen Chinees-Indisch restaurant, dit is een echte Indonesische toko.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:47 schreef Ole het volgende:
Oeh.. Ik mis mijn ouderwetsche Hollandse Chinees- Indisch restaurant wel hier in de buurt! Bij mijn ouders zit er nog wel eentje in het plaatselijke winkelcentrum
Wel een idee als ik daar volgende keer weer ga eten!!
ah ok.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit is geen Chinees-Indisch restaurant, dit is een echte Indonesische toko.
*burpquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond weekend vieren bij mn favo restaurant![]()
6 Volle rondes wegeten
All you can eat?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond weekend vieren bij mn favo restaurant![]()
6 Volle rondes wegeten
helaas zijn die zeldzaam gewordenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit is geen Chinees-Indisch restaurant, dit is een echte Indonesische toko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |