SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 25-01-2022 18:02:42 ]
Idd raar,moet toch niets uitmaken waar je vandaan komtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:55 schreef suzi1 het volgende:
het is natuurlijk onzin dat er nu een belg gaat winnen, omdat vorig jaar een nler heeft gewonnen
dat is toch raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En toch doet hij dit niet zo erg fanatiek, vooralsnog waardoor het weer irritant wordt. Want dat heb ik vaak wel bij sommige deelnemers van Expeditie Robinson, die worden dan een heel lelijk persoon zoals. die JayJay Boske een paar jaar terug. Niet in het laatste seizoen overigens, toen was hij behoorlijk tam.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:01 schreef Silves het volgende:
Salar gaat over lijken, dit waren zijn woorden in die controlroom, hij gaat alles doen om te winnen en de mannen in te palmen...blijf hem achterbaks vinden en hij is het nog niet waard om te winnen, hij doet daar werkelijk niks..zou een goeie zijn voor Robinson..bondjes maken..
Heel raar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:55 schreef suzi1 het volgende:
het is natuurlijk onzin dat er nu een belg gaat winnen, omdat vorig jaar een nler heeft gewonnen
dat is toch raar
Keuze te over..een donker iemand, een licht donkere, 2 homo,s..een alleenstaande moeder, een gevierd influencer..Talpa heeft overal aan gedacht op het figurantenbureau.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:02 schreef Rhosyn het volgende:
Salar vind ik ook leuk.![]()
Misschien maakt hij kans te winnen omdat hij een Iraniër is.![]()
In Nederland geboren dus Nederlander.Maar vader en moeder en hele familie is van Iran.
![]()
Dus hoeven de Belgen niet beledigt te zijn dat weer een Nederlander wint.![]()
yep voor de bb liefjesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:06 schreef Koos1958 het volgende:
Dimi dacht dat hij ook met vera in de dbk zou mogen maar is zeker alleen voor speciale gasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gesprek Tobias en Grace ga ik straks monteren na het eten ...
.
OMG ik vind dit zo'n vervelend mens. Veel te amicaal. Het klopt niet hoe ze doet.quote:
Nog vele maal erger..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk nu een half uurtje live, wat een saaie kutstreams, is dit de hele dag al zo ?
ik weet niet of ze weet wat ze straks in dat hotelkamertje gaat verwachten, maar dan gaat ze denk echtt piepenquote:
dat maakt hem mss blijkbaar interessant voor haar?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:11 schreef Kinga het volgende:
Ik kan aan Dimi echt NIKS sympathieks ontdekken, het is zo'n hork hoe hij tegen Vera doet altijd...
Hij is heel onverschillig, en maakt overal een grapje van. Komt geen serieus gesprek tussen die twee. Dus ik neem deze 'relatie' dan ook met een grote korrel zout...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:11 schreef Kinga het volgende:
Ik kan aan Dimi echt NIKS sympathieks ontdekken, het is zo'n hork hoe hij tegen Vera doet altijd...
Ik zag net dat ze handig met tape is...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik weet niet of ze weet wat ze straks in dat hotelkamertje gaat verwachten, maar dan gaat ze denk echtt piepen
tenzij zij ook van van dattum is
Leuk idee. Voor een eerste date in de buitenwereld.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:05 schreef Koos1958 het volgende:
dimi samen aan het praten dat ze hierna na een hotel gaan samen.
Bedankt voor dit filmpje @Koos1958quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
Nawal vertelt zo tegen Evelien van haar gesprek in de DBK
ik regel die filmpjes niet dat is iemand andersquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:14 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Bedankt voor dit filmpje @:Koos1958
Eindelijk zie ik iets van de andere kant
Telkens als ik inlog op lifestream, en dat doe ik veel, tonen ze de gouden kamer, en vooral Grace, leuke meid, dat wel. Maar wil iedereen bezig zien.
Big fan van Nawel
Fijn voor Nawel dat ze toch nog 1 fan heeftquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:14 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Bedankt voor dit filmpje @:Koos1958
Telkens als ik inlog op lifestream, en dat doe ik veel, tonen ze de gouden kamer, en vooral Grace, leuke meid, dat wel. Maar wil iedereen bezig zien.
Big fan van Nawel
En nawel kan zich dat niet voorstellenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:18 schreef Koos1958 het volgende:
Inderdaad evelien dat denken we zeker weten dat je een bitch bent
Ja en maar blijven roddelen dat Vera eerst strak gezicht had en later toen demi aan het deurtje kwam ze gelijk vrolijk was.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:19 schreef Tourniquet het volgende:
Eveline en Nawel voor de vierde keer hetzelfde gesprek over Vera.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, kijk nauwelijks meer, opnames lopen nog wel en verzoekjes zijn nog altijd welkom ....![]()
Eveline en Nawel roddelen over Vera - 25 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor dit filmpje @DGK_Tegengasquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
Nawal vertelt zo tegen Evelien van haar gesprek in de DBK
Big fan van Nawel
Ja die mag ze wel, maar nouch laat zich helemaal gek maken door deze bitchesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:21 schreef Silves het volgende:
Met Nous heeft vera toch ook helemaal niks?
Ja, had verkeerd gezien 😉quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik regel die filmpjes niet dat is iemand anders
Ola ola, dit zien wij twee toch wel anders.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
Nawal zeik niet jij hebt met nouchine mogen praten in de DBK wel een half uur lang. Dus als jij je kut voelt dan krijg je alles en bij vera is alles niet goed.
The mean girls, alles voor TV.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:23 schreef Koos1958 het volgende:
De twee hebben een paar weken geleden ook al met een hele groep Vera aangesproken en geconfronteerd. Was ook heel laf, waren nouchine, evelien en amy tegen Vera. Zo kinderachtig niet te geloven.
Nou meer achter de rug van Vera doen ze het. Terwijl Vera gewoon hardop zegt dat ze niet zo een klik heeft met hunquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:23 schreef Angelflush het volgende:
Ik heb niet zo gauw een hekel aan mensen, maar die 2 wijven van groen heb ik echt een hekel zo lelijk ze doen tegenover Vera.
hebben jullie een 3e streamquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:23 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Ola ola, dit zien wij twee toch wel anders.
Nawel ❤
Ik geef die meiden gelijk. Vera heeft meerdere gezichten lijkt me. Ik vertrouw Vera voor geen meter.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:23 schreef Koos1958 het volgende:
De twee hebben een paar weken geleden ook al met een hele groep Vera aangesproken en geconfronteerd. Was ook heel laf, waren nouchine, evelien en amy tegen Vera. Zo kinderachtig niet te geloven.
lol .. hier vertrouwen we Nawel en Eveline voor geen meter ... wat we tot nu toe gezien hebben sta ik ook 100% achter die mening. Vera is vrij recht toe recht aan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:28 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Ik geef die meiden gelijk. Vera heeft meerdere gezichten lijkt me. Ik vertrouw Vera voor geen meter.
Het is dat ze niet buiten is, anders zou ik blind Nouchine antwoorden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach zo we gaan BBq'en.
Wiue heeft daarjuist zijn hand verbrand?
Snap ook niet op basis van wat deze beslissing is genomen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:30 schreef DocCroc het volgende:
Even streamverslagen bijgelezen. Hoezo mochten lui doos en scheetkanon samen in de DBK, maar anderen niet? Dit doet me nog harder denken dat Febo straks luie doos een vrijstelling bezorgt
Peter heeft helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:30 schreef DocCroc het volgende:
Even streamverslagen bijgelezen. Hoezo mochten lui doos en scheetkanon samen in de DBK, maar anderen niet? Dit doet me nog harder denken dat Febo straks luie doos een vrijstelling bezorgt
😂 ik zie nu praktisch altijd de gouden kamer. Ik versta Nawel zeer goed. Vind ook raar dat iedereen zo tegen Amy was (ik vraag geen uitleg waarom). Deze meiden zijn rechtuit, hebben geen 2 gezichten.quote:
Are you kidding me?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:33 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
😂 ik zie nu praktisch altijd de gouden kamer. Ik versta Nawel zeer goed. Vind ook raar dat iedereen zo tegen Amy was (ik vraag geen uitleg waarom). Deze meiden zijn rechtuit, hebben geen 2 gezichten.
Nou het zijn 2 vreselijk valse wijvenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:33 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
😂 ik zie nu praktisch altijd de gouden kamer. Ik versta Nawel zeer goed. Vind ook raar dat iedereen zo tegen Amy was (ik vraag geen uitleg waarom). Deze meiden zijn rechtuit, hebben geen 2 gezichten.
Hij kan niet zingen "dit is mijn dag vandaag"quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Peter heeft vandaag zijn dag niet echt?
Komt net van DBK...secret missie? of lekker een huilbui..zou ook depri worden van de groene kamer.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Peter heeft vandaag zijn dag niet echt?
Wil je dat soort dingen niet zeggen als ik net een slok koffie neem???quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:33 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
prima ieder zijn mening......maar echtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:33 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Nou sterker nog...dat heeft hij ook niet, maar blijkbaar heeft hij hier ook al verstand van...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:42 schreef Whuzz het volgende:
Leroy kijkt naar de BBQ alsof hij nog NOOIT zo'n ding heeft gezien
Ekte brabo's kunnen alles!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou sterker nog...dat heeft hij ook niet, maar blijkbaar heeft hij hier ook al verstand van...
Ja nog steeds blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:43 schreef Tourniquet het volgende:
Zit Peter nu zo in de put vanwege dat spel van vanmorgen?
idd dat ze er weinig verstand van hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:42 schreef Whuzz het volgende:
Leroy kijkt naar de BBQ alsof hij nog NOOIT zo'n ding heeft gezien
ik denk ook last van de energie die die meiden zuigen het is een hele kille sfeerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:43 schreef Tourniquet het volgende:
Zit Peter nu zo in de put vanwege dat spel van vanmorgen?
Nee hoor alleen maar bevoordelen van de prinses met nouchine mogen praten in de dbk, en heel veel roddelen en kwaadspreken van evelien en prinses over Vera.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Zo testje achter de rug en nu afwachten. Nog iets schokkends gebeurt in het huis?
niet dat ik weet. heb bijna de hele middag weg geslapenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Zo testje achter de rug en nu afwachten. Nog iets schokkends gebeurt in het huis?
Ben jaloers zou ik ook zo graag willen af en toe.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
niet dat ik weet. heb bijna de hele middag weg geslapen
Die TT van jequote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Niet anders verwacht, bedankt voor de updatequote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor alleen maar bevoordelen van de prinses met nouchine mogen praten in de dbk, en heel veel roddelen en kwaadspreken van evelien en prinses over Vera.
het breekt de dag wel lekker jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben jaloers zou ik ook zo graag willen af en toe.
Ouwe slaapmutsquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik hoop voor jou dat er iemand een keer aan het touwtje van je capuchon trektquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die TT van je
IK hoop dat Salar na Nawel eruit gaat.
en we hebben een Nawel fangirl in de cos!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet anders verwacht, bedankt voor de update
Als ie de kans krijgt gaat ie worstenbroodjes maken en keukens verkopen!quote:
Whutttquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
en we hebben een Nawel fangirl in de cos!
vind ik juist supergeilquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik hoop voor jou dat er iemand een keer aan het touwtje van je capuchon trekt
Echte amateurs met vanalles daarquote:
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:48 schreef Rhosyn het volgende:
BBQ
Zwaar overschat gebeuren. Verbrand half rauw vlees.
En dan de rook en de stank er van.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik hoop voor jou dat er iemand een keer aan het touwtje van je capuchon trekt
Maar bij alles zeggen dat het perfect isquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Echte amateurs met vanalles daar
Ja, kan me voorstellen als je die meiden gelijk geeft,quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:28 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Ik geef die meiden gelijk. Vera heeft meerdere gezichten lijkt me. Ik vertrouw Vera voor geen meter.
Hey Joran, alles goed?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:50 schreef MMXMMX het volgende:
1 hamburger en 1 knakworst per persoon![]()
Die gasten blijven met honger achter
quote:
ho, stop, neequote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Dan gaan we niet trekken. Laat het dan aan jou over
Maar je hebt gewoon gelijk. Eigenlijk is het juist heel slecht.quote:
Sausen en stokbrood of zit dat er niet bij.?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:50 schreef MMXMMX het volgende:
1 hamburger en 1 knakworst per persoon![]()
Die gasten blijven met honger achter
Trek dan maar aan die van mij. Oww wacht, heb nooit een capuchon opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |