Dit is idd een democratische rechtsstaat onwaardig. Ben benieuwd of er nu eindelijk verantwoordelijken voor het gerecht moeten verschijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit gaat echt nergens meer over. Tot op de dag van vandaag.
Dit kan alleen in bananenrepublieken.
Ik zou beginnen om de inspecteur in kwestie een functie elders aan te bieden. Bij voorkeur niet bij de Belastingdienst of wat voor overheidsdienst dan ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit gaat echt nergens meer over. Tot op de dag van vandaag.
Dit kan alleen in bananenrepublieken.
Met de nadruk op beginnen. Want dit is echt een patroon. Geen incident. Hier moet schoon schip gemaakt worden. Elke jurist daar die dit normaal vindt heeft aangetoond niets van z’n functie te begrijpen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou beginnen om de inspecteur in kwestie een functie elders aan te bieden. Bij voorkeur niet bij de Belastingdienst of wat voor overheidsdienst dan ook.
Ja. Ik kan er niets anders van maken, het komt mij extreem onwaarschijnlijk voor dat inspecteurs dit zelf hebben verzonnen of allemaal op eigen initiatief doen zonder sturing van bovenaf.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Met de nadruk op beginnen. Want dit is echt een patroon. Geen incident. Hier moet schoon schip gemaakt worden. Elke jurist daar die dit normaal vindt heeft aangetoond niets van z’n functie te begrijpen.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-bij-zijn-ministeriequote:NIEUWSUUR • BINNENLAND • GISTEREN, 19:21
Kuipers had link met bedrijf dat miljoenen claimt bij zijn ministerie
Het ministerie van Volksgezondheid zit in een juridisch gevecht met Breathomix, een producent van blaastest-apparaten. Uit onderzoek van Nieuwsuur blijkt dat de hoogste baas van het ministerie, minister Ernst Kuipers, tot een maand geleden werkte bij een stichting die Breathomix financierde en van advies voorziet...
Tot een maand geleden. Hij heeft dit dus netjes opgezegd. Ja, ministers hebben een verleden als ze minister worden, ze komen nooit rechtstreeks van school.quote:Op donderdag 10 februari 2022 05:07 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-bij-zijn-ministerie
Kan je een kamerlid schorsen? Toch enkel als die daar zelf mee akkoord gaat lijkt mij.quote:
Er zijn 9 episodes in totaal...quote:Op maandag 7 februari 2022 00:54 schreef Lurf het volgende:
Nog even over de TT: episode IV was “A new hope”.
Return of the Jedi was episode VI. Ik hoop oprecht dat we niet zo ver komen.
Heb dit weekend Foundation eerste seizoen gekeken. Dat klonen is nog niet zo gek voor Rutte om zijn dynastie in stand te houden.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Er zijn 9 episodes in totaal...
Tribunalen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:47 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Dit is idd een democratische rechtsstaat onwaardig. Ben benieuwd of er nu eindelijk verantwoordelijken voor het gerecht moeten verschijn.
Wat mij betreft een prima stap, al vind ik een verbod misschien nog wel beter. Ie hebt leden waar je geld van krijgt en eventueel verhogen we de subsidies. Geen enkele kans dat iemand dan nog het programma of de lijsttrekkerspositie kan kopen (zie CDA).quote:GroenLinks wil strengere regels voor donaties aan politieke partijen. Partijleider Klaver dient een voorstel in om een plafond van eenmalig 25.000 euro per persoon in te stellen. Donaties door rechtspersonen als bedrijven of stichtingen moeten helemaal worden verboden.
De arrogantie zegquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:54 schreef DarkwingDuck het volgende:
En in de Tweede Kamer blokkeert de coalitie een debat over manipulatie OMT advies door regering.
Gaat lekker met Rutte IV.
Ik weet niet wat ik hier moet zien? Ze maakt een gebaar naar iemand anders volgens mij. Als jij dat een doodsbedreiging noemt dan lijkt mij dat nogal vergezocht, eigenlijk.quote:Op zondag 20 februari 2022 01:18 schreef Montagui het volgende:
En kamerleden worden regelrecht bedreigt met afschieten. Althans zo lijkt het en hoe je ook wil zien/opvatten, mevrouw Thielen kan dit beter wel even uitleggen.
Maar goed, het debat over de omgangsvormen is uitgesteld.
[ twitter ]
Als je kijkt naar haar houding voor dat gebaar dan is de veronderstelling van het gebaar zoals gesteld wordt in de tweet niet raar.quote:Op zondag 20 februari 2022 01:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier moet zien? Ze maakt een gebaar naar iemand anders volgens mij. Als jij dat een doodsbedreiging noemt dan lijkt mij dat nogal vergezocht, eigenlijk.
Ik zie niets verontrustends. Stuur haar een mailtje, zou ik zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2022 01:33 schreef Montagui het volgende:
[..]
Als je kijkt naar haar houding voor dat gebaar dan is de veronderstelling van het gebaar zoals gesteld wordt in de tweet niet raar.
Verder is ook een mamma appelsapje (qua beeld ipv geluid) voorstelbaar.
Nietttemin zou ik graag de verklaring van mw Thielen willen horen over haar actie.
Ze draait zich weg van de spreker, ze kijkt richting de kamervoorzitter en ze maakt die beweging.quote:Op zondag 20 februari 2022 01:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zie niets verontrustends. Stuur haar een mailtje, zou ik zeggen.
Dus je weet niet wat de beweging was maar je concludeert dat het een doodsbedreiging is? En je gooit er ook nog even een conclusie achteraan dat niet onwelvallige meningen niet geaccepteerd worden door een gebaar wat je niet kan zien?quote:Op zondag 20 februari 2022 02:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ze draait zich weg van de spreker, ze kijkt richting de kamervoorzitter en ze maakt die beweging.
Wat voor beweging dat ook geweest is, ze wil in ieder geval de kamervoorziitter bewegen om in te grijpen.
Wil je een democratie zijn dan moet je ook (de voor jou) niet welgevallige meningen accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |