abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203525059
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 19:43 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dit gaat echt nergens meer over. Tot op de dag van vandaag.

Dit kan alleen in bananenrepublieken.
Dit is idd een democratische rechtsstaat onwaardig. Ben benieuwd of er nu eindelijk verantwoordelijken voor het gerecht moeten verschijn.
pi_203525065
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 19:43 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dit gaat echt nergens meer over. Tot op de dag van vandaag.

Dit kan alleen in bananenrepublieken.
Ik zou beginnen om de inspecteur in kwestie een functie elders aan te bieden. Bij voorkeur niet bij de Belastingdienst of wat voor overheidsdienst dan ook.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 5 februari 2022 @ 19:51:24 #103
408813 crew  trein2000
pi_203525141
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 19:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik zou beginnen om de inspecteur in kwestie een functie elders aan te bieden. Bij voorkeur niet bij de Belastingdienst of wat voor overheidsdienst dan ook.
Met de nadruk op beginnen. Want dit is echt een patroon. Geen incident. Hier moet schoon schip gemaakt worden. Elke jurist daar die dit normaal vindt heeft aangetoond niets van z’n functie te begrijpen.
zie email 27 oktober
pi_203525182
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 19:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Met de nadruk op beginnen. Want dit is echt een patroon. Geen incident. Hier moet schoon schip gemaakt worden. Elke jurist daar die dit normaal vindt heeft aangetoond niets van z’n functie te begrijpen.
Ja. Ik kan er niets anders van maken, het komt mij extreem onwaarschijnlijk voor dat inspecteurs dit zelf hebben verzonnen of allemaal op eigen initiatief doen zonder sturing van bovenaf.
  maandag 7 februari 2022 @ 00:54:03 #105
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_203546606
Nog even over de TT: episode IV was “A new hope”.
Return of the Jedi was episode VI. Ik hoop oprecht dat we niet zo ver komen.
Never explain, never apologize.
pi_203593387
quote:
NIEUWSUUR • BINNENLAND • GISTEREN, 19:21
Kuipers had link met bedrijf dat miljoenen claimt bij zijn ministerie

Het ministerie van Volksgezondheid zit in een juridisch gevecht met Breathomix, een producent van blaastest-apparaten. Uit onderzoek van Nieuwsuur blijkt dat de hoogste baas van het ministerie, minister Ernst Kuipers, tot een maand geleden werkte bij een stichting die Breathomix financierde en van advies voorziet...
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-bij-zijn-ministerie
pi_203593522
quote:
Tot een maand geleden. Hij heeft dit dus netjes opgezegd. Ja, ministers hebben een verleden als ze minister worden, ze komen nooit rechtstreeks van school.

Maar het laten afhandelen door een ander bewindspersoon (justitie?) is misschien wel handig.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203651673
twitter
pi_203652056
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 21:44 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Kan je een kamerlid schorsen? Toch enkel als die daar zelf mee akkoord gaat lijkt mij.
Ben benieuwd wat er voorgevallen is. Hoe dan ook niet handig zo voor de verkiezingen. Geloof dat ze her en der wel meedoen voor de gemeenteraadsverkiezingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2022 22:06:31 ]
pi_203652302
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 00:54 schreef Lurf het volgende:
Nog even over de TT: episode IV was “A new hope”.
Return of the Jedi was episode VI. Ik hoop oprecht dat we niet zo ver komen.
Er zijn 9 episodes in totaal... >:)
Incelfrikandel
pi_203652392
quote:
12s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Er zijn 9 episodes in totaal... >:)
Heb dit weekend Foundation eerste seizoen gekeken. Dat klonen is nog niet zo gek voor Rutte om zijn dynastie in stand te houden. ;)
  zondag 13 februari 2022 @ 22:27:03 #112
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_203652443
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 19:47 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dit is idd een democratische rechtsstaat onwaardig. Ben benieuwd of er nu eindelijk verantwoordelijken voor het gerecht moeten verschijn.
Tribunalen?
pi_203652494
quote:
15s.gif Op zondag 13 februari 2022 22:27 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Tribunalen?
Nee gewone rechtspraak zou afdoende moeten zijn.
pi_203654790
Geweldige column die de huidige stand van zaken wel zo’n beetje belicht. Verrassend neutraal ook als je even door de intro heen prikt.

https://www.telegraaf.nl/(...)hool-het-binnenhofje
pi_203655046
GroenLinks wil limiet aan politieke donaties.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-politieke-donaties

quote:
GroenLinks wil strengere regels voor donaties aan politieke partijen. Partijleider Klaver dient een voorstel in om een plafond van eenmalig 25.000 euro per persoon in te stellen. Donaties door rechtspersonen als bedrijven of stichtingen moeten helemaal worden verboden.
Wat mij betreft een prima stap, al vind ik een verbod misschien nog wel beter. Ie hebt leden waar je geld van krijgt en eventueel verhogen we de subsidies. Geen enkele kans dat iemand dan nog het programma of de lijsttrekkerspositie kan kopen (zie CDA).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 15 februari 2022 @ 21:49:49 #116
408813 crew  trein2000
pi_203682156
twitter

Ondertussen neemt de Eerste Kamer een motie aan... Dit wordt nog wat.
zie email 27 oktober
pi_203682259
En in de Tweede Kamer blokkeert de coalitie een debat over manipulatie OMT advies door regering.

Gaat lekker met Rutte IV.
pi_203697986
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:54 schreef DarkwingDuck het volgende:
En in de Tweede Kamer blokkeert de coalitie een debat over manipulatie OMT advies door regering.

Gaat lekker met Rutte IV.
De arrogantie zeg
pi_203749487
En kamerleden worden regelrecht bedreigt met afschieten. Althans zo lijkt het en hoe je ook wil zien/opvatten, mevrouw Thielen kan dit beter wel even uitleggen.

Maar goed, het debat over de omgangsvormen is uitgesteld.

twitter
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203749514
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 01:18 schreef Montagui het volgende:
En kamerleden worden regelrecht bedreigt met afschieten. Althans zo lijkt het en hoe je ook wil zien/opvatten, mevrouw Thielen kan dit beter wel even uitleggen.

Maar goed, het debat over de omgangsvormen is uitgesteld.

[ twitter ]
Ik weet niet wat ik hier moet zien? Ze maakt een gebaar naar iemand anders volgens mij. Als jij dat een doodsbedreiging noemt dan lijkt mij dat nogal vergezocht, eigenlijk.
pi_203749532
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 01:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik weet niet wat ik hier moet zien? Ze maakt een gebaar naar iemand anders volgens mij. Als jij dat een doodsbedreiging noemt dan lijkt mij dat nogal vergezocht, eigenlijk.
Als je kijkt naar haar houding voor dat gebaar dan is de veronderstelling van het gebaar zoals gesteld wordt in de tweet niet raar.

Verder is ook een mamma appelsapje (qua beeld ipv geluid) voorstelbaar.

Nietttemin zou ik graag de verklaring van mw Thielen willen horen over haar actie.
pi_203749579
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 01:33 schreef Montagui het volgende:

[..]
Als je kijkt naar haar houding voor dat gebaar dan is de veronderstelling van het gebaar zoals gesteld wordt in de tweet niet raar.

Verder is ook een mamma appelsapje (qua beeld ipv geluid) voorstelbaar.

Nietttemin zou ik graag de verklaring van mw Thielen willen horen over haar actie.
Ik zie niets verontrustends. Stuur haar een mailtje, zou ik zeggen.
pi_203749595
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 01:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik zie niets verontrustends. Stuur haar een mailtje, zou ik zeggen.
Ze draait zich weg van de spreker, ze kijkt richting de kamervoorzitter en ze maakt die beweging.

Wat voor beweging dat ook geweest is, ze wil in ieder geval de kamervoorziitter bewegen om in te grijpen.

Wil je een democratie zijn dan moet je ook (de voor jou) niet welgevallige meningen accepteren.
pi_203752212
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 02:08 schreef Montagui het volgende:

[..]
Ze draait zich weg van de spreker, ze kijkt richting de kamervoorzitter en ze maakt die beweging.

Wat voor beweging dat ook geweest is, ze wil in ieder geval de kamervoorziitter bewegen om in te grijpen.

Wil je een democratie zijn dan moet je ook (de voor jou) niet welgevallige meningen accepteren.
Dus je weet niet wat de beweging was maar je concludeert dat het een doodsbedreiging is? En je gooit er ook nog even een conclusie achteraan dat niet onwelvallige meningen niet geaccepteerd worden door een gebaar wat je niet kan zien?

Bijzondere gedachtengang wel om het heel eufemistisch uit te drukken.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 2 maart 2022 @ 21:26:23 #125
408813 crew  trein2000
pi_203913659
https://nos.nl/collectie/(...)aan-afspraken-tornen

Nou. De inleidende beschietingen zijn weer begonnen...
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')