SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ah okayquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, elke ochtend kruipt ze even bij Grace in bed, maar slapen doet ze in d'r eigen bed
[ afbeelding ]
Nee, is bijzonder in op het moment. Wordt ook wel de Koningscoupe genoemd (coup Leroy).quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:43 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt wel of er ratten aan dimitri zijn haar hebben zitten vreten.
Gisteren nog geknipt en geschoren.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:43 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt wel of er ratten aan dimitri zijn haar hebben zitten vreten.
Ik zou een compilate maken van alle scheten die ze heeft gelaten en die haar op DVD gevenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:01 schreef Jockari het volgende:
Nouche hoopt dat ze de livestream op DVD krijgen...
Konden ze winnen. Dus pech.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:06 schreef Li0nHeart het volgende:
BB geeft team groen zomaar warm water.... pfff.. keihard
BB : 'Je moet snel zijn, want voor je het weet is het weer op'
Eerst Nawel, nu Vera.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:15 schreef rinardo het volgende:
staat er al iemand onder dan? weten ze hoeveel minuten? hoe lang de minuten houdbaar zijn? misschien is het wel binnen nu en een uur ? sorry was de hond uitlaten.
Ja, al sinds gisteravond .. opbouw in de tuinquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:20 schreef TheLuckyman het volgende:
Mogen ze niet naar buiten? Alles lijkt dicht te zitten nog?
thanx manquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eerst Nawel, nu Vera.
Nee
Nee
We hebben geen ideeZij ook niet
Harder dan ooitquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi weer illegaal gebruik maken van het katteluik .. BB is echt streng
Ja. Zo hebben ze gister een spelletje kunnen doenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:33 schreef chufi het volgende:
In de tuin zit toch een gloryhole in de tussenwand...?
Ja, Vera probeerde Dimi door de muur te trekkenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Zo hebben ze gister een spelletje kunnen doen
Ik ben in verwarring door deze post. Ik had even geen beeld en weet dus niet of het dubbelzinnig opgevat moet worden. Gezien het eerst over een gloryhole ging. Ben zulke posts ook niet van je gewendquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, Vera probeerde Dimi door de muur te trekken
Verkeerde tactiekquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, Vera probeerde Dimi door de muur te trekken
Hahaha.. de letterlijke post is waar ... maar de figuurlijke zin is ook grappigquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ben in verwarring door deze post. Ik had even geen beeld en weet dus niet of het dubbelzinnig opgevat moet worden. Gezien het eerst over een gloryhole ging. Ben zulke posts ook niet van je gewend
In goud hebben ze warm water om de was te doen zijn de meiden dus mee bezig, maar de mannen liggen ook op de bank daar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:46 schreef spapaars het volgende:
Groot verschil tussen de 2 huizen.
Bij de ene zijn ze veel actiever bezig, de ander is het opnieuw bankliggen.
Dat was exact wat Nouchine gister zei toen ze iets zocht in de wasmandquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:50 schreef Koos1958 het volgende:
Bedenk me net dat wasgoed gaat toch onderhand gigantisch stinken daar.
De hele omgeving van groen straalt al minder gezelligheid uit. Kale grote woonkamer. Frot keukentje in een aparte ruimte. Geen badkamer.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:46 schreef spapaars het volgende:
Groot verschil tussen de 2 huizen.
Bij de ene zijn ze veel actiever bezig, de ander is het opnieuw bankliggen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:48 schreef Benny het volgende:
Hoe sneu... Maar ik kon de eerste 150 pokemon opnoemen op basis van hun nummer. #1 was Bulbasaur, #25 was Pikachu, #150 was Mewtwo, etc.
het is zo een deprie ruimtequote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
De hele omgeving van groen straalt al minder gezelligheid uit. Kale grote woonkamer. Frot keukentje in een aparte ruimte. Geen badkamer.
Ben ook wel benieuwd wat daarover in het contract staat. Ik weet van andere programma's die langer duren dat die wel een of meerdere paragrafen hebben opgenomen over hygiene en verzorging. Dat je recht hebt op een douche-/wasbeurt per 24 uur, schone kleding en voldoende eten & drinken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:50 schreef Koos1958 het volgende:
Bedenk me net dat wasgoed gaat toch onderhand gigantisch stinken daar.
Ja wel een beetje. En dan hoor je ook nog constant alle lol aan de andere kantquote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:56 schreef Benny het volgende:
Maar BB is dus aanwezig. Wie weet wat er op de planning staat...
Ik sluit mij hierbij aanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
Van mij mogen evelien , nawal of leroy weg uit dat huis.
En wat vinden jullie van Hanne dan? Die is voor mij ook echt onzichtbaar en zal ik niet echt missenquote:
die vergeet ik ook steeds indd. mag vandaag nog wegquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:06 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
En wat vinden jullie van Hanne dan? Die is voor mij ook echt onzichtbaar en zal ik niet echt missen
Hanne vind ik ook niet zo, is overdreven en slijmt zich overal bij in dus dat doet ze wel slim. Maar die mag nog wel blijven wat mij betreft.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:06 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
En wat vinden jullie van Hanne dan? Die is voor mij ook echt onzichtbaar en zal ik niet echt missen
Het liefst tegelijk!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
Van mij mogen evelien , nawal of leroy weg uit dat huis.
Was in het verleden ook nooit. Of desnoods elke dag 2 erbij. Er zit nu te veel tijd tussen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:09 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik nog steeds heel dom vind gedaan is dat ze er niet met 14 tegelijk in zijn gegaan maar een paar later toegevoegd hebben. Vond ik vorig jaar al niet geslaagd en dit jaar ook niet.
Ik mis Nouch. Die mag ook blijven. Is zonder Nawel veel leuker.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:11 schreef Benny het volgende:
Mogen wat mij betreft tot het einde blijven:
Grace Vera Tobias
----
Middenmoot:
Salar Kristof Peter
Hanne Leroy Dimitri
----
Mogen vandaag nog uit huis:
Nawel Eveline Leroy
Je hebt er 2x Leroy in staan, denk dat er 1 Julio moet zijn. Typisch, want ik haal die 2 namen ook door elkaarquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:11 schreef Benny het volgende:
Grace Vera Tobias
----
Middenmoot:
Salar Kristof Peter
Hanne Leroy Dimitri
----
Nawel Eveline Leroy
Goeie. En eensquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik mis Nouch. Die mag ook blijven. Is zonder Nawel veel leuker.
Ze geven me allebij de creeps. Leroy met zijn gestalk en Julio met zijn dominee achtige preken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:15 schreef suzi1 het volgende:
ja bij leroy en julio moet ik ook steeds denken over wie van de 2 het gaat
Ik heb precies hetzelfde Koos, Eveline is echt vies bezig, ze weet dat ze genomineerd gaat worden en probeert nawel aan haar kant te krijgen .quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
Nee evelien dat zei ze dus niet in de sauna. Ze zei ik heb een mindere klik met die meiden hier. Nawal zegt dat is behind the back. En wat doen jullie nu dan valse vruchten. Echt ik walg van zulke vrouwen
Ja die was erg laagquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop toch zo dat Evelien en Nawal genomineerd worden. Oordelen over iemand die gewoon zichzelf is en geen klik voelt met valse vruchten. En wat ik nog misselijker vond is dat ze snappen dat Vera weinig vriendinnen heeft buiten als ze gelijk zo voor een man gaat.
Julio is al weg bij jou?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:11 schreef Benny het volgende:
Grace Vera Tobias
----
Middenmoot:
Salar Kristof Peter Nouchine
Hanne Dimitri
----
Nawel Eveline Leroy
Ze maken elke keer van Vera een target, Nawal probeerde het ook al met Peter van de week om mensen daar tegen op te zetten. Evelien is zelf een moeilijk persoon om mee om te gaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:18 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde Koos, Eveline is echt vies bezig, ze weet dat ze genomineerd gaat worden en probeert nawel aan haar kant te krijgen .
zou goed kunnenquote:
Het is natuurlijk wel een aanname dat hij in de klas hetzelfde is als privequote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:24 schreef suzi1 het volgende:
je zou maar kristoff als leraar hebben. die wil alleen lachers op zn hand
en is toch wel te grof in zijn bewoordingen. dat laatste zijn er wel meer op de aardbol, maar het geeft een rare smaak
ik weetquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een aanname dat hij in de klas hetzelfde is als prive
ja hij is grofquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:24 schreef suzi1 het volgende:
je zou maar kristoff als leraar hebben. die wil alleen lachers op zn hand
en is toch wel te grof in zijn bewoordingen. dat laatste zijn er wel meer op de aardbol, maar het geeft een rare smaak
niet om het eoa, maar grace is nog gwn braziliaanse. heeft geen NL paspoort.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik wou dat ze dat 2 Belgen en 2 NLers in de finale los zouden laten.
Vind dit jaar alleen Nouch finale waardig bij de Belgen.
NLers zijn veel sterker dit jaar.
Tobias, Grace en Salar zou ik zeggen.
Ik moet eerlijk gezegd ook vrij hard nadenken wie B en wie NL is. Dat was vorig jaar een stuk duidelijkerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik wou dat ze dat 2 Belgen en 2 NLers in de finale los zouden laten.
Vind dit jaar alleen Nouch finale waardig bij de Belgen.
NLers zijn veel sterker dit jaar.
Tobias, Grace en Salar zou ik zeggen.
of brabanderquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:29 schreef suzi1 het volgende:
ja ze mengen zich gwn goed, drm valt t amper op wie belg is
Hij zal zich aan moeten aanpassen. In deze tijd waar zoveel te doen is over grensoverschrijdend gedrag en respect, kunnen veel van zijn uitspraken niet meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hij is grof
maar heeft een enorme kennis
kan goed gesprekken voeren
laat zich niet aan de kant zetten
Kristof gaf 6000 km aanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:30 schreef tiki het volgende:
Als je niet weet dat de Chinese muur vele duizenden kilometers lang is, ontbreekt er toch wel wat aan je algemene kennis vind ik.
Of is dit te blasé om te zeggen.
Hij lijkt mij best een leuke leraar om te hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hij is grof
maar heeft een enorme kennis
kan goed gesprekken voeren
laat zich niet aan de kant zetten
ik ben tegen grensoverschrijdend gedragquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zal zich aan moeten aanpassen. In deze tijd waar zoveel te doen is over grensoverschrijdend gedrag en respect, kunnen veel van zijn uitspraken niet meer.
tobias had een getal onder de 50 geloof ikquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:32 schreef tiki het volgende:
[..]
Oeps![]()
Hij is toch aardrijkskunde leraar?
Heb het idee dat dat tactisch was.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:30 schreef tiki het volgende:
Als je niet weet dat de Chinese muur vele duizenden kilometers lang is, ontbreekt er toch wel wat aan je algemene kennis vind ik.
Of is dit te blasé om te zeggen.
was ook een beetje flauwquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb het idee dat dat tactisch was.
Eerst kiezen was geen voordeel hier.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die heeft via transcendente meditatie het huis verlaten.
zo zennnnnnnnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die heeft via transcendente meditatie het huis verlaten.
ik weet niet wat er harder isquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:38 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die hoop heb ik al opgegeven, harder dan ooit
BB is geen baas meer in zn eigen huisquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet wat er harder is
maar niet BB zelf
Mogen wij het zien of gaat het weer achter een SLquote:
Maar zo een nare eigenschap vind ik het, mensen onderuit halen om er zelf beter van te worden.quote:
Ja het is nog niet echt een issue geweest, 2 kamoen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk gezegd ook vrij hard nadenken wie B en wie NL is. Dat was vorig jaar een stuk duidelijker
zodra ik hier met mensen praat in de straat hoor ik vanalles. dat zijn mensen tussen de 30 en 85quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar zo een nare eigenschap vind ik het, mensen onderuit halen om er zelf beter van te worden.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:42 schreef Koos1958 het volgende:
Als het weer een krachtproef gaat worden wint goud weer met 4 mannen in hun team
Het is ook heel naar om kwaad te spreken over anderen, maar vrijwel iedereen doet het in meer of mindere mate.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar zo een nare eigenschap vind ik het, mensen onderuit halen om er zelf beter van te worden.
Dat meen je niet, ik probeer me er altijd afzijdig van te houden en zeg zelf tegen mensen als me wat dwarszit. Dat stoken over anderen om er zelf beter van te worden is in mijn ogen heel misselijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zodra ik hier met mensen praat in de straat hoor ik vanalles. dat zijn mensen tussen de 30 en 85
Kan ook de andere kant op vallen. Bij ER winnen vaak de kleine vrouwen bij proeven waarbij ze aan een touw moeten hangen of andere uithoudingsproeven. Hanne heeft ook van Leroy gewonnen bij dat waterspel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:42 schreef Koos1958 het volgende:
Als het weer een krachtproef gaat worden wint goud weer met 4 mannen in hun team
Harder dan ooitquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:43 schreef Whuzz het volgende:
Hey, nieuw SL beeld. Nu NOG beter voor het inbranden van je scherm!
Dat is wel heel drastisch om iemand uit t huis te krijgenquote:
Ik ben van het laat iedereen in zijn eigen waarde, als je geen klik hebt met iemand dan ben je nog altijd beleefd daar tegen maar hoef je er niet mee op de koffie. Maar dan hoef je iemand ook niet onderuit te halen. Ik verweer me ook tegen roddelpraat en zeg dan meestal als mensen dat bij me gaan doen over iemand van joh zeg het tegen de persoon zelf dan weet je gelijk hoe of watquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:43 schreef tiki het volgende:
[..]
Het is ook heel naar om kwaad te spreken over anderen, maar vrijwel iedereen doet het in meer of mindere mate.
De scheidslijn tussen roddelen/kwaadspreken of op een gewone niet kwalijke manier over anderen praten is vaak ook flinterdun.
beter dan het was nu nog animatedquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:45 schreef Benny het volgende:
Als ze toch zo creatief gaan doen met streamlocks. Waarom dan niet gewoon open kaart?
"Na de speluitleg zijn we terug"
"Benieuwd naar (de afloop van) dit spel? Kijk dan XX naar de uitzending"
Dit is het gewoon net niet
Big brother. Dit jaar harder dan ooit 😂quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel heel drastisch om iemand uit t huis te krijgen
ja ik meenn het wel. het is zelfs zo dat ook al weten ze weinig tot niks over je dat ze dan nog genoeg over je te vertellen hebben. verzinnen gwn wat.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat meen je niet, ik probeer me er altijd afzijdig van te houden en zeg zelf tegen mensen als me wat dwarszit. Dat stoken over anderen om er zelf beter van te worden is in mijn ogen heel misselijk.
Of gewoon:quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:45 schreef Benny het volgende:
Als ze toch zo creatief gaan doen met streamlocks. Waarom dan niet gewoon open kaart?
"Na de speluitleg zijn we terug"
"Benieuwd naar (de afloop van) dit spel? Kijk dan XX naar de uitzending"
Dit is het gewoon net niet
Ik ben het helemaal met je eens hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ben van het laat iedereen in zijn eigen waarde, als je geen klik hebt met iemand dan ben je nog altijd beleefd daar tegen maar hoef je er niet mee op de koffie. Maar dan hoef je iemand ook niet onderuit te halen. Ik verweer me ook tegen roddelpraat en zeg dan meestal als mensen dat bij me gaan doen over iemand van joh zeg het tegen de persoon zelf dan weet je gelijk hoe of wat
Volgens mij met meerdere mensen tegelijk (dus aan elkaar ofzo?), zag Hanne oefenen door aan Grace te gaan hangen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:50 schreef tiki het volgende:
Ze moeten een rolverdeling maken, maar heb nog niet goed in de gaten wat ze moeten doen.
In de touwen hangen?
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:51 schreef suzi1 het volgende:
hang een bed hoog en het is geen probleem meer
Als je echt hoogtevrees hebt wil je na 1 meter al niet meer verderquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:50 schreef Whuzz het volgende:
Navel heeft hoogtevrees. Nou nou. Ze hoeft geen 50 meter omhoog lijkt me
Huh ? Zij hebben 4 mannen die Hanne omhoog moeten houden......quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:52 schreef Ireth het volgende:
Als ik de mannen van Team Goud hoor moeten hun hanne en grace omhoog houden?? Dan heeft team groen weer een voordeel met Julio
Doe ik met een pinkiequote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:54 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Huh ? Zij hebben 4 mannen die Hanne omhoog moeten houden......
sowieso 100%quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:54 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Kristof is het zwijgen opgelegd.
Is dat blauw of roze? Verwarrend....quote:
Is 62 met of zonder tieten?quote:
Gisteren rozequote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Is dat blauw of roze? Verwarrend....
Geld voor de eindpot..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:59 schreef freaky40 het volgende:
Wat valt er te winnen, is dat al duidelijk?
Nee, ze speculeren zelf over immuniteit.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:59 schreef freaky40 het volgende:
Wat valt er te winnen, is dat al duidelijk?
Goud 105 en groen 115?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:56 schreef Tourniquet het volgende:
Wat zou de uitkomst in massa zijn van (Vera+Nawel) - (Grace+Hanne)?
Grace is steviger, vera is langer, denk dat het redelijk gelijk uit zal komen..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:56 schreef Tourniquet het volgende:
Wat zou de uitkomst in massa zijn van (Vera+Nawel) - (Grace+Hanne)?
Ik denk wapens. De strijd gaat nu écht beginnen!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : er is gezegd, aan het eind krijgt het winnende team een allesbepalende prijs
En het gewicht van Julio, maar is hij in staat om dat lang in te zetten qua kracht is de vraag.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Goud heeft 2 terriërs van dames.
4 jonge kerels, waarvan 2 sterke.
Groen Nawel, zwakke schakel en Vera.
Kristoff is sterk. De rest een stuk minder.
laat Dimi het niet horen. Die wordt vast wild van Vera in tuigjes. Dat wordt wurgsexen!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:05 schreef Tourniquet het volgende:
Vera en Nawel hebben tuigjes aangekregen in de gameroom, door andere mensen.
Denk dat Julio met zijn 105 kilo ook wel wat kracht heeft, en niet bang is voor blaren aan de handen..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tja, Navel roept de hele tijd dat ze "gemaakt is voor de spellen!". Dat ze niet van dat vervelen en luieren houd (quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja, BB is harder en heftiger dan ooit!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:08 schreef Dotteke het volgende:
Wat een lange aanloop is dat altijd als ze iets moeten doen
Strakkies lekker op bedje liggen om de stress te laten zakkenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel volgens mij nu al in de stress
Maar ze moeten ook elkaar vasthouden begrijp ik, dus daarbij kan het ook misgaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De meiden moeten alleen blijven zitten/hangen.
De mannen hebben het zware werk hier.
En die spandoeken maken met vingerverf..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:12 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk is eerlijk, vergeleken met vorig jaar zijn de spellen wél creatiever. Vorig jaar zaten ze nu te breien volgens mij
Remember de Jostibandquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:13 schreef Silves het volgende:
[..]
En die spandoeken maken met vingerverf..
En toch, alles is beter met een ei op je hoofd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:12 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk is eerlijk, vergeleken met vorig jaar zijn de spellen wél creatiever. Vorig jaar zaten ze nu te breien volgens mij
Weet ze niet dan Nous niet meedoet?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:14 schreef Koos1958 het volgende:
evelien vraagt hebben zij een voordeel van dat ze er 7 hebben
Daar is je SLquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:14 schreef Ireth het volgende:
Als de dames idd de hoogte in gaan vermoed ik zo wel een streamlock...
Oh god, hanne krijgt claustrofobie in haar tuigje
Die eieropdracht was wel komisch iddquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En toch, alles is beter met een ei op je hoofd.
Aan een touw hangen? Ei op je hoofd -> spannender
Breien? Ei op je hoofd! -> spannender
8000 vogens tellen? Ei op je hoofd!
Enz
Vera en Nawelquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
wie zit er bij groen in een tuigje dan?
We gaan het zienquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:16 schreef Silves het volgende:
Min..sec..uren staat op het bord..korte SL of een SL van uren..
alleen zien we er niks van helaas .quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:12 schreef Ireth het volgende:
Neem aan dat ze allemaal een vrijwaring hebben getekend, dus BOEIUH!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:16 schreef Tourniquet het volgende:
Het vastmaken van het touw aan het tuigje moet denk ik ook door een medewerker gebeuren, zijn vrij strenge wetten rond valbeveiliging.
Hoe doen ze het dan met corona en quarantaine? Zou die persoon dan eerst een weekje afgesloten zijn geweest?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:16 schreef Tourniquet het volgende:
Het vastmaken van het touw aan het tuigje moet denk ik ook door een medewerker gebeuren, zijn vrij strenge wetten rond valbeveiliging.
Denk zelf dat er buiten beeld medewerkers toezicht houden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:16 schreef Tourniquet het volgende:
In volledige beschermende kleding dan denk ik .. zoals bv in zkh en thuiszorgquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:18 schreef tiki het volgende:
[..]
Hoe doen ze het dan met corona en quarantaine? Zou die persoon dan eerst een weekje afgesloten zijn geweest?
Ik betwijfel het.
Medewerker met beschermingsmiddelen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:18 schreef tiki het volgende:
[..]
Hoe doen ze het dan met corona en quarantaine? Zou die persoon dan eerst een weekje afgesloten zijn geweest?
Ik betwijfel het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het aantrekken van het tuigje in de gameroom is ook door medewerkers gedaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk zelf dat er buiten beeld medewerkers toezicht houden.
"we hebben mensen gezien" zei Nawel.
Full hazmat suit misschienquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:18 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
Als de bewoners een ander omhoog moeten sjorren is groen alweer in het nadeel
Dat zou kunnen ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In volledige beschermende kleding dan denk ik .. zoals bv in zkh en thuiszorg
Wat zit je haar leuk!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:21 schreef Ireth het volgende:
Ik heb het gevoel bekeken te worden met deze SL
Ik sluit het niet uit, en misschien wel meer dan 1 ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:19 schreef Sestra666 het volgende:
zou er nog een nieuwe bewoner inkomen? nee zeker
Ja, niet echt spectaculair.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:22 schreef spapaars het volgende:
Al dat geheimzinnigheid met de kleuterachtige spelletjes.
Zag ze gisteren exclusief voor tv niet te missen ballen vangen.
De beslissende ronde was een lachertje, degene die de bal moest gooien was al meteen kansloos.quote:
Alsof ze die opdrachten nooit even geoefend hebben. Keer proberen en je weet zoiets.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:22 schreef spapaars het volgende:
Al dat geheimzinnigheid met de kleuterachtige spelletjes.
Zag ze gisteren exclusief voor tv niet te missen ballen vangen.
ze bedoelt dat ze steeds kunnen kiezenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet ze niet dan Nous niet meedoet?
Dat was vorig jaarquote:
Ja, klopt. Ik doelde eerder al dat ik het wel kon waarderen dat er open kaart wordt gespeeld wat er gebeurt.quote:
IK heb de uitzending niet eens afgekeken eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
De beslissende ronde was een lachertje, degene die de bal moest gooien was al meteen kansloos.
Ja ik had idd ook meer verwacht creatieve mensen genoeg lijkt me en know how ze kunnen nog zo veel meer doen om het meer aantrekkelijk te maken maar ach het wordt steeds beter en ze luisteren gelukkig naar de comments van de kijker af en toequote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:36 schreef Benny het volgende:
Sterker nog... Je zou van een SL een interactiemoment kunnen maken. Verwijs naar de website, waar je op iets kan stemmen ofzo. Al is het maar iets kleins Er wordt lang niet zoveel gebruik gemaakt van de middelen als dat ze nu doen.
O ik heb een ander scherm, we zijn zo terug staat erquote:
Ja overal is het heftiger dan hier wat ik zo leesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, en het kan wel spectaculair zijn als ze maar willen.
Ook BB
[ afbeelding ]
Heb nu al meer vertrouwen in Big Brother 2030quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:39 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Ja ik had idd ook meer verwacht creatieve mensen genoeg lijkt me en know how ze kunnen nog zo veel meer doen om het meer aantrekkelijk te maken maar ach het wordt steeds beter en ze luisteren gelukkig naar de comments van de kijker af en toe
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb een ander scherm, we zijn zo terug staat er
quote:
Proest wishfull thinkingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Heb nu al meer vertrouwen in Big Brother 2030
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het is weer rete spannend zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |