Eén van de weinige terreinen waar subsidie nou echt doet wat het beoogt te doen. Weliswaar voor de mensen die toch al geld hebben, maar bon.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
December in Nederland was ook iets van 59% EV
Klopt. Aan de andere kant kochten mensen zonder geld ook al geen nieuwe ICE'squote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Eén van de weinige terreinen waar subsidie nou echt doet wat het beoogt te doen. Weliswaar voor de mensen die toch al geld hebben, maar bon.
Dit is nog maar het begin, de berenmarkt is pas net geopend.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:40 schreef SOG het volgende:
Microsoft beats on earnings and revenue for fiscal second quarter
https://www.cnbc.com/2022(...)urce=androidappshare
Minus 5 procent nabeurs
Is zorgvastgoed geen alternatief? Beursgenoteerd bv Cofinimmo of Aedifica maar niet beursgenoteerd zijn er ook veel partijen. In Nederland gaan we steeds meer toe naar een scheiding van het zorg en wooncomponent, in ieder geval binnen de wet langdurige zorg.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:30 schreef nostra het volgende:
Had Orpea (privéklinieken en -verzorgingshuizen) op mijn watchlist staan, maar daar gelukkig niet aan begonnen. Handel opgeschort na een boek over mishandelingen van patiënten, werknemers, fraude, boekhoudkundige trucs en verkwisting van overheidsgeld. Bommetje hoor, één van de grootste ter wereld.
Leuke tip, thanks! Zal er binnenkort eens naar kijken. Snap wel dat ze gaan scheiden, want daar werden de centen verdiend, of is dat niet de reden?quote:Op woensdag 26 januari 2022 02:21 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Is zorgvastgoed geen alternatief? Beursgenoteerd bv Cofinimmo of Aedifica maar niet beursgenoteerd zijn er ook veel partijen. In Nederland gaan we steeds meer toe naar een scheiding van het zorg en wooncomponent, in ieder geval binnen de wet langdurige zorg.
Interessant, maar ben je dan ook niet relatief veel afhankelijk van de ‘grillen’ van een ander kabinet steeds? Of wordt die zorg toch wel betaald, linksom of rechtsom?quote:Op woensdag 26 januari 2022 02:21 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Is zorgvastgoed geen alternatief? Beursgenoteerd bv Cofinimmo of Aedifica maar niet beursgenoteerd zijn er ook veel partijen. In Nederland gaan we steeds meer toe naar een scheiding van het zorg en wooncomponent, in ieder geval binnen de wet langdurige zorg.
Shell helpt zo niet echt mee aan een gebalanceerde portefeuille.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:14 schreef Beursaap het volgende:
Shell![]()
Kom op Poetin van maar binnen zodat ze naar de 30,- gaan!
![]()
20:00.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoelaat Nederlandse tijd is dat FED besluit?
Putin wilt gewoon long-term deals voor Gazprom.quote:MOSCOW, Jan 26 (Reuters) - Russian President Vladimir Putin told Italian business executives via a video link on Wednesday that Italy was a key partner for Moscow, as western tensions with the Kremlin over Ukraine rise.
At an online meeting originally set for November and which drew criticism from Italian government, Putin also told executives from Italy's top companies that Russia was a reliable energy supplier and that Rome was able to buy gas from Gazprom at lower prices thanks to long-term deals.
Tis je gegund.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:32 schreef Zwansen het volgende:
Dit gaat richting m’n beste beursdag ooit.
U smart boi, just like me.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:51 schreef recursief het volgende:
Bijkopen PostNL na de klap heeft goed uitgepakt.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:14 schreef Beursaap het volgende:
Shell![]()
Kom op Poetin val maar binnen zodat ze naar de 30,- gaan!
![]()
De dag is nog niet omquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als ik nu instap, stap ik op exact dezelfde koers in als ik maandag ben uitgestapt.
Time in the market...
En dan nog transactiekosten, als je niet in de euro-aandelen zit, wisselkoersen en je staat er zelfs minder voor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als ik nu instap, stap ik op exact dezelfde koers in als ik maandag ben uitgestapt.
Time in the market...
Met die grillen valt het mee, mensen komen wel minder makkelijk in aanmerking voor een Wlz-indicatie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Interessant, maar ben je dan ook niet relatief veel afhankelijk van de ‘grillen’ van een ander kabinet steeds? Of wordt die zorg toch wel betaald, linksom of rechtsom?
2,75%quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
2% in de plus vandaag, ben benieuwd of het vanavond weer crasht.
We zitten nu toch in de persconferentie fibequote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
2% in de plus vandaag, ben benieuwd of het vanavond weer crasht.
Ik geloof er niet in.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Iemand verstand van "resistance lines"? Betekenen die iets in al die mooie grafiekjes die ik voorbij zie komen of is het gelul in de ruimte?
Ik kijk wel eens van dat soort filmpjes, maar uiteindelijk denk ik dat het een self fulfilling prophecy is. Als genoeg mensen dezelfde lijntjes tekenen, dan gaat de markt verkopen, want weerstand en vervolgens gaan alle tekenaars weer kopen, want steun. In die zin kan het op de korte termijn werken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Iemand verstand van "resistance lines"? Betekenen die iets in al die mooie grafiekjes die ik voorbij zie komen of is het gelul in de ruimte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |