Koeneloenquote:
Een horrorscenarioquote:Op maandag 24 januari 2022 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat moeten we niet hebben. Dat je ineens Omnivoor bent
lekkerrrrrrquote:Op maandag 24 januari 2022 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koeneloen![]()
Hoe staat het met jouw leven?
Een van de fama’s op de klok is omgevallen.quote:
Ik zie ook NU pas dat je de Domtoren in je UI hebtquote:
dat valt jou weer opquote:Op maandag 24 januari 2022 22:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een van de fama’s op de klok is omgevallen.
Ik kan je wel een pilletje aanbevelenquote:Op maandag 24 januari 2022 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekkerrrrrr
moe (slecht geslapen vannacht)
maar verder prima hoor
Zou alrijd beter kunnen uiteraard
Cheers!quote:
ik viel als een gek in slaap maar werd 4:00 wakker.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan je wel een pilletje aanbevelen
Domgevallen!quote:Op maandag 24 januari 2022 22:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een van de fama’s op de klok is omgevallen.
hoe heet die pil ?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan je wel een pilletje aanbevelen
De echte ga je voorlopig niet zien.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie ook NU pas dat je de Domtoren in je UI hebtNu klopt het al helemaal!
Ah dat zijn van die kutdagen ja, dat je dan aan het eind van de dag moe bent daar nog van.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik viel als een gek in slaap maar werd 4:00 wakker.
En bleef wakker
Jouw autocorrect leidt een eigen leven.quote:
Oxazepamquote:
Nee ik mis hem welquote:Op maandag 24 januari 2022 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De echte ga je voorlopig niet zien.
liggenquote:Op maandag 24 januari 2022 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat zijn van die kutdagen ja, dat je dan aan het eind van de dag moe bent daar nog van.![]()
En dan wel nog even willen blijven liggen en dan toch niet weer opnieuw in slaap kunnen vallen
Als we de kampeermeet hebben, kun je het zelf aanschouwenquote:Op maandag 24 januari 2022 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA zit nu te bedenken hoe gekken in slaap vallen
Jaaa verschrikkelijk... zo waren de eerste drie Corona nachten , ik hoefde dan niet te werken, maar was blij dat ik me bed uit kon ergens na vijvenquote:Op maandag 24 januari 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
liggen
draaien
plassen
liggen
draaien
water drinken
liggen
repeat.
uiteindelijk liep 5:30 m'n wekker weer af en ben ik gaan ontbijten
Waarvoor moest ik verdikkeme naar de huisarts johquote:Op maandag 24 januari 2022 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah klinkt bekend ... zonder recept verkrijgbaar
quote:
Auw dan ben je wel minimaal een weekje klaar mee weet ik uit ervaringquote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Silverfox vanmiddag van een steiger gevallen. Minstens 3 gebroken ribben. Nu wachten op de uitslag van de CT scan of hij geen klaplong heeft.
In ieder geval mag hij niet mee naar huis.![]()
Hij dacht woensdag wel weer te kunnen werken en zaterdag achter de bar. Euhhh, dus niet.
Pffff wat een k-zooi, niets aan het hoofd?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Silverfox vanmiddag van een steiger gevallen. Minstens 3 gebroken ribben. Nu wachten op de uitslag van de CT scan of hij geen klaplong heeft.
Hij dacht woensdag wel weer te kunnen werken en zaterdag achter de bar. Euhhh, dus niet.
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Wtf .... kutbouwsteigers ook ... Sterkte omaquote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Vervelend dat soort nachtenquote:Op maandag 24 januari 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
liggen
draaien
plassen
liggen
draaien
water drinken
liggen
repeat.
uiteindelijk liep 5:30 m'n wekker weer af en ben ik gaan ontbijten
Wow… Dat is pijnlijk. Het zit hem niet mee.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Ja dat gaat nooit overquote:Op maandag 24 januari 2022 22:18 schreef chufi het volgende:
gebroken ribben voel ik nog steeds 15 jaar na dato..
Oh nee wat een naar nieuws Nijn!quote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Pfff heftig.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Wat een klotezooi zeg, met die ribben is hij weleen zoet en dan is het te hopen dat hij geen klaplong heeftquote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |