Koeneloenquote:
Een horrorscenarioquote:Op maandag 24 januari 2022 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat moeten we niet hebben. Dat je ineens Omnivoor bent
lekkerrrrrrquote:Op maandag 24 januari 2022 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koeneloen![]()
Hoe staat het met jouw leven?
Een van de fama’s op de klok is omgevallen.quote:
Ik zie ook NU pas dat je de Domtoren in je UI hebtquote:
dat valt jou weer opquote:Op maandag 24 januari 2022 22:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een van de fama’s op de klok is omgevallen.
Ik kan je wel een pilletje aanbevelenquote:Op maandag 24 januari 2022 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekkerrrrrr
moe (slecht geslapen vannacht)
maar verder prima hoor
Zou alrijd beter kunnen uiteraard
Cheers!quote:
ik viel als een gek in slaap maar werd 4:00 wakker.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan je wel een pilletje aanbevelen
Domgevallen!quote:Op maandag 24 januari 2022 22:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een van de fama’s op de klok is omgevallen.
hoe heet die pil ?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan je wel een pilletje aanbevelen
De echte ga je voorlopig niet zien.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie ook NU pas dat je de Domtoren in je UI hebtNu klopt het al helemaal!
Ah dat zijn van die kutdagen ja, dat je dan aan het eind van de dag moe bent daar nog van.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik viel als een gek in slaap maar werd 4:00 wakker.
En bleef wakker
Jouw autocorrect leidt een eigen leven.quote:
Oxazepamquote:
Nee ik mis hem welquote:Op maandag 24 januari 2022 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De echte ga je voorlopig niet zien.
liggenquote:Op maandag 24 januari 2022 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat zijn van die kutdagen ja, dat je dan aan het eind van de dag moe bent daar nog van.![]()
En dan wel nog even willen blijven liggen en dan toch niet weer opnieuw in slaap kunnen vallen
Als we de kampeermeet hebben, kun je het zelf aanschouwenquote:Op maandag 24 januari 2022 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA zit nu te bedenken hoe gekken in slaap vallen
Jaaa verschrikkelijk... zo waren de eerste drie Corona nachten , ik hoefde dan niet te werken, maar was blij dat ik me bed uit kon ergens na vijvenquote:Op maandag 24 januari 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
liggen
draaien
plassen
liggen
draaien
water drinken
liggen
repeat.
uiteindelijk liep 5:30 m'n wekker weer af en ben ik gaan ontbijten
Waarvoor moest ik verdikkeme naar de huisarts johquote:Op maandag 24 januari 2022 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah klinkt bekend ... zonder recept verkrijgbaar
quote:
Auw dan ben je wel minimaal een weekje klaar mee weet ik uit ervaringquote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Silverfox vanmiddag van een steiger gevallen. Minstens 3 gebroken ribben. Nu wachten op de uitslag van de CT scan of hij geen klaplong heeft.
In ieder geval mag hij niet mee naar huis.![]()
Hij dacht woensdag wel weer te kunnen werken en zaterdag achter de bar. Euhhh, dus niet.
Pffff wat een k-zooi, niets aan het hoofd?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Silverfox vanmiddag van een steiger gevallen. Minstens 3 gebroken ribben. Nu wachten op de uitslag van de CT scan of hij geen klaplong heeft.
Hij dacht woensdag wel weer te kunnen werken en zaterdag achter de bar. Euhhh, dus niet.
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Wtf .... kutbouwsteigers ook ... Sterkte omaquote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Vervelend dat soort nachtenquote:Op maandag 24 januari 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
liggen
draaien
plassen
liggen
draaien
water drinken
liggen
repeat.
uiteindelijk liep 5:30 m'n wekker weer af en ben ik gaan ontbijten
Wow… Dat is pijnlijk. Het zit hem niet mee.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Ja dat gaat nooit overquote:Op maandag 24 januari 2022 22:18 schreef chufi het volgende:
gebroken ribben voel ik nog steeds 15 jaar na dato..
Oh nee wat een naar nieuws Nijn!quote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Pfff heftig.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Wat een klotezooi zeg, met die ribben is hij weleen zoet en dan is het te hopen dat hij geen klaplong heeftquote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Mooi beestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:31 schreef aloa het volgende:
Deze ga ik echt lezen
Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]I will do what i must !!
Deze ga ik echt lezen
Twitteraars die zichzelf retweetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Deze ga ik echt lezen
Post het dan ook niet ... het past niet eens op mn scherm//SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Post het dan ook niet ... het past niet eens op mn scherm//
Wat voor scherm heb jijquote:Op maandag 24 januari 2022 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Post het dan ook niet ... het past niet eens op mn scherm//
Deze ga ik echt lezen
Ergens wil ik weten wat die bal te zeggen heeft om het proberen te kúnnen begrijpen, in ieder geval waar hij vandaan komt. Maar ik weet nu al dat ik bij elke bladzijde mijn hoofd tegen mijn bureau ga rammen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Was hij 9 maanden voor zijn geboorte al.quote:
Ik weigerquote:Op maandag 24 januari 2022 22:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij gaat dat boek lezen desnoods onder dwang![]()
Exactquote:Op maandag 24 januari 2022 22:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
9 maanden voor zijn geboorte al.
Zoiets iddquote:Op maandag 24 januari 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ergens wil ik weten wat die bal te zeggen heeft om het proberen te kúnnen begrijpen, in ieder geval waar hij vandaan komt. Maar ik weet nu al dat ik bij elke bladzijde mijn hoofd tegen mijn bureau ga rammen.
Ik dacht een paar jaar terug echt nog even "is hij niet een heeeeeel overtuigende troll', maar vreesde al gauw het ergstequote:
Ik vrees dat dit een echt iemand is.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht een paar jaar terug echt nog even "is hij niet een heeeeeel overtuigende troll', maar vreesde al gauw het ergste
Was het maar waarquote:Op maandag 24 januari 2022 22:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Was hij 9 maanden voor zijn geboorte al.
Ja, want bij zo'n rare enge vent heb ik wel iets van dat ik wil weten waar dat door komt, en wat er nou in omgaat, en zijn redenaties erachter.quote:
Jullie gaan allemaal dat boek lezen !!!quote:Op maandag 24 januari 2022 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was het maar waarEr lijkt toch iets gecreëerd te zijn wat levend aanwezig is
Dit jaquote:Op maandag 24 januari 2022 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, want bij zo'n rare enge vent heb ik wel iets van dat ik wil weten waar dat door komt, en wat er nou in omgaat, en zijn redenaties erachter.
Maar als ik dat lees dan raak ik alleen maar gefrustreerd
Ik lees liever jouw boekquote:Op maandag 24 januari 2022 22:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jullie gaan allemaal dat boek lezen !!!
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Damn! Heel veel sterkte.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Denk ut nie.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)u-over-autobahn-reedquote:Duitse politie onderzoekt man die met 417 km/u over autobahn reed
De Duitse politie doet onderzoek naar een Tsjechische multimiljonair die met 417 kilometer per uur over de autobahn reed. Er wordt bekeken of hij meedeed aan een straatrace, wat illegaal is.
Volgens het Duitse strafrecht is ook een 'solorace' niet toegestaan, meldt persbureau DPA. Daarbij probeert een bestuurder de hoogst mogelijke snelheid te halen, wat roekeloos rijgedrag is.
De miljonair reed in juli vorig jaar in een Bugatti over de Duitse A2. Hij maakte er beelden van die hij twee weken terug op zijn YouTube-kanaal zette.
Met die snelheid kom je aan voordat je vertrektquote:Op maandag 24 januari 2022 22:44 schreef aloa het volgende:
417 km/u
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)u-over-autobahn-reed
Kon hij niet doorrijden ofzoquote:Op maandag 24 januari 2022 22:44 schreef aloa het volgende:
417 km/u
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)u-over-autobahn-reed
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met die snelheid kom je aan voordat je vertrekt
Audio boek komt uit inv 2030 denk ikquote:Op maandag 24 januari 2022 22:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hij appt me net dat hij het komt voorlezen.
Potver oma, duimen dat de uitslag meevalt..quote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Zet notturna en mij er maar bij!quote:Op maandag 24 januari 2022 22:52 schreef Domnivoor het volgende:
Iedereen is welkom![]()
Stadswandeling in Utrecht:
GOA
chufi
Domnivoor (gids)
Deisyy
Aoibhin (gids)
BoonDockSaint
Foshizzle79
…
Ik ga er nog een topic voor openen.
Huh? wie ben jij?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Potver oma, duimen dat de uitslag meevalt..![]()
Sterkte voor jullie
Mooie datum.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Audio boek komt uit inv 2030 denk ik
Utrecht daar ga ik never nooit niet heenquote:Op maandag 24 januari 2022 22:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zet notturna en mij er maar bij!
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zet notturna en mij er maar bij!
Dus je gaat altijd? Gezellig!quote:Op maandag 24 januari 2022 22:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Utrecht daar ga ik never nooit niet heen
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Utrecht daar ga ik never nooit niet heen
We zijn inderdaad wat sip omdat ons icoon al zolang ingepakt is. Maar dat gaat wel goed komen hoor.quote:
Ik vertrouw niks buiten om Vlissingen ik zit in mijn stronghold nuquote:Op maandag 24 januari 2022 22:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We zijn inderdaad wat sip omdat ons icoon al zolang ingepakt is. Maar dat gaat wel goed komen hoor.
Vlissingen. Kom ik ook graag.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vertrouw niks buiten om Vlissingen ik zit in mijn stronghold nu
Daar wonen de eindbazenquote:Op maandag 24 januari 2022 23:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vlissingen. Kom ik ook graag.
Jeetje, wat een ellende. Ik hoop dat het meevalt en wens hem beterschap.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank jullie allemaal voor de lieve berichtjes. Zat in de auto, dat typt waardeloos.
Hij hoefde niet geopereerd, wel blijven omdat hij benauwd is. Morgen nieuwe scan, echo e.d.
Andere arts had het over 5 ribben
Dat komt wel goed geloof mijquote:Op maandag 24 januari 2022 23:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank jullie allemaal voor de lieve berichtjes. Zat in de auto, dat typt waardeloos.
Hij hoefde niet geopereerd, wel blijven omdat hij benauwd is. Morgen nieuwe scan, echo e.d.
Gelukkig geen operatie. Hij is in goede handen. Hopelijk kun je een beetje slapen. Sterkte.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Janken om een paar gekneusde ribbenquote:Op maandag 24 januari 2022 23:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gelukkig geen operatie. Hij is in goede handen. Hopelijk kun je een beetje slapen. Sterkte.
Ai... ik had er 3 .. maar na 1.5 week toch wel weer aan het werk... maar ik deed geen fysieke arbeid zoals Silvervoxs... Heel veel sterkte en hoop dat het goed komtquote:Op maandag 24 januari 2022 23:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat doe jij nou weer sneu.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Janken om een paar gekneusde ribben
Dat wel veel sterktequote:Op maandag 24 januari 2022 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ai... ik had er 3 .. maar na 1.5 toch wel weer aan het werk... maar ik deed geen fysieke arbeid zoals Silvervoxs... Heel veel sterkte en hoop dat het goed komt
Gebroken. En dat is kut. Echt kut.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Janken om een paar gekneusde ribben
Dat weet ik vriendquote:Op maandag 24 januari 2022 23:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gebroken. En dat is kut. Echt kut.
Deze ga ik echt lezen
Gaan daar echt bomen voor sterven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
stupidity has become as common as common sense was before
Hij is daar beter dan thuis nu, even goed onder controle houdenquote:Op maandag 24 januari 2022 23:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Slaap welquote:Op maandag 24 januari 2022 23:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Het komt ook wel goed, maar wilde ff tegen jullie aan miepen![]()
Nu ga ik plat. Alvast welterusten allen
En dat mag altijd. Slaap lekker.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Truste.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Sterkte voor julliequote:Op maandag 24 januari 2022 23:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Leukquote:Op maandag 24 januari 2022 22:52 schreef Domnivoor het volgende:
Iedereen is welkom![]()
GOA
chufi
Domnivoor (gids)
Deisyy
Aoibhin (gids)
BoonDockSaint
Foshizzle79
…
Ik ga er nog een topic voor openen.
Niet leukquote:Op maandag 24 januari 2022 22:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wat een kutavond.
Stadswandeling in Utrecht:quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 23:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook wel interesse in de wandeling. Afhankelijk van de datum natuurlijk
quote:Op maandag 24 januari 2022 23:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Romeinen hebben die stad opgericht
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:04 schreef Koen66 het volgende:
Scheisse, toch Corona voor junior.
Daar gaat het restaurant bezoek zaterdag
Gaat tie plots alfabetisch.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Aoibhin (gids)
Bomenverzameling
chufi
Deisyy
Domnivoor (gids)
Foshizzle79
Gast_op_Afstand_GOA
Koen66
notturna
Sodeknetters
Bedenk eerst wat jij nou wil…quote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als jullie echt willen wandelen pm even
Balen Koenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:04 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:04 schreef Koen66 het volgende:
Laat hem gewoon thuis met een pizzaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:04 schreef Koen66 het volgende:
Wel grappig hoe je er nu tegenaan kijkt, paar maanden terug was het nog een enge ziekte, nu alleen nog maar lastigquote:
Het lijkt me wat praktischer als een Utrechtse vooraan loopt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat tie plots alfabetisch.
Nu loop ik niet meer vooraan
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn de Romeinen weer terug
Daar ging ik al van uit, maar ik ben graag vlakbij de grote leider... Zit altijd vol met vragen en observatiesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het lijkt me wat praktischer als een Utrechtse vooraan loopt.
Dit ga je leuk vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar ging ik al van uit, maar ik ben graag vlakbij de grote leider... Zit altijd vol met vragen en observaties
Jij komt uit Utrechtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar ging ik al van uit, maar ik ben graag vlakbij de grote leider... Zit altijd vol met vragen en observaties
Succes Koen!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Slapen maar, kijken of ik morgenochtend verschijnselen heb
Als je uit utrecht komt welquote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:12 schreef Koen66 het volgende:
We duimen voor je Koen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Neuh niks aan het handje nogquote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Succes Koen!
Heb je het koud?
De vraag is of de rest het leuk vind... ik kijk in iedere spleetquote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit ga je leuk vinden![]()
Achter elke gevel in de binnenstad zit een verhaal.
We zien welquote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De vraag is of de rest het leuk vind... ik kijk in iedere spleet
Dan moet de route wel minimaal 4x langs die plek komenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We zien wel![]()
We kunnen de groep ook splitsen: de ene helft gaat wandelen, de andere helft gaat meteen aan het bier.
Ik moet nog bijkomen van het lachenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier ook maar eens bedtijd
Zo das binnen komen die grote ogen die je aanstarenquote:
Ik wil ook best wel meewandelen haha. Kom vaak in Utrecht dus maar alles behalve kennerquote:Op maandag 24 januari 2022 22:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
GOA
chufi
Domnivoor (gids)
Deisyy
Aoibhin (gids)
BoonDockSaint
Foshizzle79
Notturna
Sodeknetters
Goedemorgen Dotquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 25 januari 2022 06:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wil ook best wel meewandelen haha. Kom vaak in Utrecht dus maar alles behalve kenner
Wat is daar mee?quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:03 schreef engine het volgende:
Ook goedemorgen aan allen die buiten zijn gekomen
Nog de hele dag de tijd gelukkigquote:
Ja zal niet veel van komen vandaag denk ikquote:
Zijn ze nog lang bezig?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zal niet veel van komen vandaag denk ik
Punt 1 geen puf
Punt 2 ze komen de verwarmingen weer ophangen en geen idee hoe laat
Nee, ze waren eigenlijk vrijdag al klaar, maandag zouden ze de verwarmingen komen hangen maar toen moest ik naar het ziekenhuis. Dus dat komen ze vandaag doen, weet alleen niet hoelaatquote:
Ah fijn dat ze wel bijna klaar zijn dan. Hopelijk is het opgelost danquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze waren eigenlijk vrijdag al klaar, maandag zouden ze de verwarmingen komen hangen maar toen moet ik naar het ziekenhuis. Dus dat komen ze vandaag doen, weet alleen niet hoelaat
Helaas niet, het ligt aan wat ik altijd al heb gezegd, de rubbers van de ramen. Daar komt die kou door. Maar eigenwijs als ze zijn luisteren ze niet naar 'leken' ook al kan je het aantonen met een warmte meterquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ah fijn dat ze wel bijna klaar zijn dan. Hopelijk is het opgelost dan
Maar ze hebben toch alles doorgemeten en een rapport uitgebracht ?!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas niet, het ligt aan wat ik altijd al heb gezegd, de rubbers van de ramen. Daar komt die kou door. Maar eigenwijs als ze zijn luisteren ze niet naar 'leken' ook al kan je het aantonen met een warmte meter
Ja daarbij zijn ook die rubbers benoemd en de lekker bij de kiepkantelramen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch alles doorgemeten en een rapport uitgebracht ?!
gordijnen dicht een optie? of de bank verplaatsenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarbij zijn ook die rubbers benoemd en de lekker bij de kiepkantelramen.
Maar ze gingen eerst dit doen. Maar de kou val die ik voel als ik op de bank zit is er nog steeds. Die hoek is meet ook nog 2 tot 3 graden kouder dan de rest van het huis
Heb altijd rolgordijnen dicht, maar daar hou je altijd iets van kierenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:37 schreef chufi het volgende:
[..]
gordijnen dicht een optie? of de bank verplaatsen
Blijven klagen dan maarquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb altijd rolgordijnen dicht, maar daar hou je altijd iets van kieren
Gordijnen trek ik ook dicht bij dat stuk waar ik zit maar zijn geen dikke gordijnen en mijn bank kan alleen aan die kant staan aan de andere kant zit een deur, maar daar lekken de kiepkantel ramen
Ze hebben gewoon die hele pui niet goed gemaakt.
Ben er een beetje moe van na 7 jaar klagenquote:
Misschien moeten ze je een ander huis aanbieden dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er een beetje moe van na 7 jaar klagen
Die rubbers gaan ook vervangen worden, weet alleen niet wanneer
Het schijnt noga een kosten plaatje te zijn dit huis
Dan blijft het probleem voor de andere bewoners, is het voor hun nog niet opgelostquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moeten ze je een ander huis aanbieden dan?
Ja daar zou ik ook niet op zitten te wachten..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan blijft het probleem voor de andere bewoners, is het voor hun nog niet opgelost
Moet er trouwens niet aan denken te verhuizen wat een klus zeg en wat een geld gaat dat kosten
meestal achterafquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Autocorrect - daar heb je meer werk van dan gemak.
Om maar eens op een oud TT onderwerp terug te komen
Neee wat balenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:04 schreef Koen66 het volgende:
ik heb ook altijd het gevoel gehad het niet te krijgen totdat het bijna weg is en dan krijg ik hetquote:
Heb jij het nu ook?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook altijd het gevoel gehad het niet te krijgen totdat het bijna weg is en dan krijg ik het
A beterschapquote:Op dinsdag 25 januari 2022 00:04 schreef Koen66 het volgende:
nee, vooralsnog niet, maar ja je kan elkaar niet 100% ontlopen onder 1 dakquote:
Vriendin van m'n broertje is ook niet ziek geworden. Hoeft niet altijd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, vooralsnog niet, maar ja je kan elkaar niet 100% ontlopen onder 1 dak
Corona wil jou gewoon uiteindelijk niet overslaan Koen!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook altijd het gevoel gehad het niet te krijgen totdat het bijna weg is en dan krijg ik het
Lijkt me lastig iddquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, vooralsnog niet, maar ja je kan elkaar niet 100% ontlopen onder 1 dak
Fijn dat hij misschien naar huis mag! Is er meer bekend over de mogelijke klaplong of was daar de scan juist voor?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Voor allen in de lappenmand, beterschap.
Silverfox heeft bijna niet geslapen natuurlijk.
Er zijn nieuwe foto's en een scan gemaakt vanmorgen. Nu overleg en dan mag hij misschien naar huis met goede pijnstillers.
Dochterlief alvast bedverhogers aan het halen en en papagaai voor bij het bed.
Er zat gisteravond wel iets van lucht tussen de ribben en de longen? Daarom waren ze bang. Maar omdat het ook zo dik was, konden ze het niet precies zien. Ook het aantal breuken niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat hij misschien naar huis mag! Is er meer bekend over de mogelijke klaplong of was daar de scan juist voor?
Omaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Voor allen in de lappenmand, beterschap.
Silverfox heeft bijna niet geslapen natuurlijk.
Er zijn nieuwe foto's en een scan gemaakt vanmorgen. Nu overleg en dan mag hij misschien naar huis met goede pijnstillers.
Dochterlief alvast bedverhogers aan het halen en en papagaai voor bij het bed.
Jaja die zusters bedoelt ie vastquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er zat gisteravond wel iets van lucht tussen de ribben en de longen? Daarom waren ze bang. Maar omdat het ook zo dik was, konden ze het niet precies zien. Ook het aantal breuken niet.
En dan in de zenuwen (ik dan)en achter zo'n mondkapje, moeilijk te verstaan. Vandaar nu alles nog een keer. Hij was minder benauwd in ieder geval.
Hij die nooit pijn voelt, zat gisteren op de schaal van 0-10 op 8. Dat wil wat zeggen.
Het ontbijt op bed kon hij wel even aan wennen appte hij vanmorgen:+
Tnxquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oma![]()
Ik hoop dat de foto's aantonen dat hij geen klaplong heeft en dan lekker naar huis mag, home sweet home en kan jij weer in de verzorging
Ohh, is dat hetquote:
Ik hoop toch dat ie naar huis mag ...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx![]()
Zuster Pijnloos![]()
[..]
Ohh, is dat het![]()
![]()
Ze waren wel allemaal erg leuk.. Als hij 'moet' blijven weet ik genoeg
Ja, dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ie naar huis mag ...
Hopelijk kan hij snel naar huis. Sterkte oma-Nijn. En beterschap voor onze Silverfox!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx![]()
Zuster Pijnloos![]()
[..]
Ohh, is dat het![]()
![]()
Ze waren wel allemaal erg leuk.. Als hij 'moet' blijven weet ik genoeg
hahaha... ik waas met mijn gebroken ribben na een weekje weer aan het werk, maar denk dat Silveerfox zn val wat heftiger is geweestquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook.
Ik zei al... je doet het om de Olympische Spelen te kijken. Met zijn knie vorig jaar was ook precies tijdens de spelen.
Tnxquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij snel naar huis. Sterkte oma-Nijn. En beterschap voor onze Silverfox!
De klus van nu behelst twee nieuwe dakramen plaatsen. (de klant moet die nog bestellen, dus de oude zitten er nog in)quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha... ik waas met mijn gebroken ribben na een weekje weer aan het werk, maar denk dat Silveerfox zn val wat heftiger is geweest
Nog niet, maar wat mij betreft op korte termijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx... Is er al een datum of een richting wanneer jullie gaan wandelen?
Dat wandelen wordt het (voor mij) niet, maar dat terras wel uiteraard
Ik hou het in de gaten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nog niet, maar wat mij betreft op korte termijn.
Er komt nog een topic.quote:
Echt pech elke keer zeg, vooral ook omdat hij zelfstandige isquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De klus van nu behelst twee nieuwe dakramen plaatsen. (de klant moet die nog bestellen, dus de oude zitten er nog in)
Volgende week zou hij een compleet nieuwe grote badkamer gaan plaatsen en eerst uitbreken en puin afvoeren. Waarbij de afstand tussen huis en straatkant ruim 2 minuten lopen is. Is een oud hofje waar appartementen zijn gebouwd. Dat duurt nog wel even ben ik bang.Tenminste, dat lijkt me beter...
Ja, daar gaat de opgebouwde buffer weer. Zijn gezondheid is het belangrijkste natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt pech elke keer zeg, vooral ook omdat hij zelfstandige is
Lees het ook net. Alzheimer ook.quote:
Op korte termijn zit wandelen er niet in.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nog niet, maar wat mij betreft op korte termijn.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op korte termijn zit wandelen er niet in.
Misschien een soort Zonnebloem wandeltocht. Kunnen alle manke Nelissen ook meequote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op korte termijn zit wandelen er niet in.
Utrecht is veelzijdig genoegquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Als dit uitje een succes wordt, gaan we het op termijn nog eens overdoen.
En hopelijk ben jij er dan ook bij.
Er valt natuurlijk wel iets te regelen voor Manke Nelissen, zodat ze erbij kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien een soort Zonnebloem wandeltocht. Kunnen alle manke Nelissen ook mee![]()
Of daar let ik op als zuster Pijnloos op het terras
Utereg m'n stadsie daar gebeurt van alle handquote:
Ik stem vóór. En er zijn genoeg mooie steden om te ontdekken.quote:En wellicht dan als het bevalt meer van dat soort stadswandelingen in de toekomst
Ja, daar ben je. Vandaag weer een beetje beter?quote:
Leuk! Gaan we de volgende keer naar Amsterdamquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Utereg m'n stadsie daar gebeurt van alle hand
[..]
Ik stem vóór. En er zijn genoeg mooie steden om te ontdekken.
Hey Babe, feeling sharp!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, daar ben je. Vandaag weer een beetje beter?
We komen per bootquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Gaan we de volgende keer naar Amsterdam
Brielle is ook heel leuk voor een stadswandeling en daarna een terrasje op of kroeg in, maar het is dramatisch bereikbaar met het OV.
Ja die hoofdpijn duurt waarschijnlijk nog even, om daar nou weer een nieuwe spiegel voor te kopen, dan kan je het ook wel met minder af.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey Babe, feeling sharp!![]()
Zonder gekheid, gaat steeds beter, alleen de hoofdpijn lijkt erger dan gister, maar dat kan ook komen omdat mijn spiegel in duigen is gevallen
Of per fiets èn boot, hier aan het eind van de straat is de aanlegsteiger voor fietspont.quote:
Ik heb genoeg... was het alleen vandaag vergetenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die hoofdpijn duurt waarschijnlijk nog even, om daar nou weer een nieuwe spiegel voor te kopen, dan kan je het ook wel met minder af.
Waar je wil aanleggen bemoeien wij ons niet mee, waar laat je ons laten opstappen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of per fiets èn boot, hier aan het eind van de straat is de aanlegsteiger voor fietspont.
Gelukkig word je er vanzelf aan herinnerdquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb genoeg... was het alleen vandaag vergeten
Ik neem nooit pillen (tegen pijn ) vergeet gewoon dat het bestaat.
Door jouw post! Ik doe meestal mind over matter!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig word je er vanzelf aan herinnerd
Hier voor de deur natuurlijk. Officieel mogen er 8 op, maar met een beetje proppen lukt 14 ook, alleen moeten we dan even bedenken waar we de versnaperingen laten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar je wil aanleggen bemoeien wij ons niet mee, waar laat je ons laten opstappen?
En hoeveel kunnen er tegelijk in het sloepje?
Lang geleden wel eens geweest nadat we van het strand kwamen in Rockanje. Leuk plaatsje inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brielle is ook heel leuk voor een stadswandeling en daarna een terrasje op of kroeg in, maar het is dramatisch bereikbaar met het OV.
Of door je koppijnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Door jouw post! Ik doe meestal mind over matter!
Dat is wel een dingetje...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier voor de deur natuurlijk. Officieel mogen er 8 op, maar met een beetje proppen lukt 14 ook, alleen moeten we dan even bedenken waar we de versnaperingen laten.
Zekers, met heel veel historie, dus genoeg te zien en over te vertellen. We krijgen komend jaar zelfs de koning op bezoek omdat het 450 jaar geleden is dat we werden bevrijd door de Geuzenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lang geleden wel eens geweest nadat we van het strand kwamen in Rockanje. Leuk plaatsje inderdaad
We denken er nog even over naquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje...
Verkleedpartijtjequote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers, met heel veel historie, dus genoeg te zien en over te vertellen. We krijgen komend jaar zelfs de koning op bezoek omdat het 450 jaar geleden is dat we werden bevrijd door de Geuzen
Dan is het niet erg genoeg blijkbaarquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja dus niet.. dat bedoel ik juist
Ben je er weleens geweest? Ik niet, maar ik ga er in juli naartoe. Mijn dochter en ik gaan daar naar het concert van Coldplay en plakken er meteen een paar dagen achteraan.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het niet erg genoeg blijkbaar
Ja dat was ik dit jaar inderdaad van plan, er zijn hier speciale winkeltjes voor. Ik zie net wel dat 1 april op een vrijdag valt, dus ik moet nog even vrij regelen.quote:
Leuk! Nee, helaas niet.. Schijnt zo'n goede vibe te hebben. Leuk, samen met miniDeis, doe je goed!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je er weleens geweest? Ik niet, maar ik ga er in juli naartoe. Mijn dochter en ik gaan daar naar het concert van Coldplay en plakken er meteen een paar dagen achteraan.
MiniDeisquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk! Nee, helaas niet.. Schijnt zo'n goede vibe te hebben. Leuk, samen met miniDeis, doe je goed!
Treinen is leukquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MiniDeis![]()
We gaan deze keer met de trein, dus heel milieuvriendelijk en het lijkt me ook wel heel leuk.
Is er al kijk op wanneer jouw zoon terug komt, komt hij überhaupt wel terug?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Treinen is leukvoor zoiets, lekker kletsen, naar buiten kijken.. geen gedoe met sturen, top!
Ja, eind voorjaar komt hij als het goed is terugquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er al kijk op wanneer jouw zoon terug komt, komt hij überhaupt wel terug?
Fijn! Achteraf gezien is dat jaar voorbijgevlogen toch.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, eind voorjaar komt hij als het goed is terug![]()
Heb je al kaartjes eigenlijk? En is je dochter 2G proof?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je er weleens geweest? Ik niet, maar ik ga er in juli naartoe. Mijn dochter en ik gaan daar naar het concert van Coldplay en plakken er meteen een paar dagen achteraan.
Toch wil ik wel een keer naar Briellequote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is een prachtige liedquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En eigenlijk had ik Amsterdam al gehad... maar ik ben lief:
Mooi vooruitzicht GOAquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, eind voorjaar komt hij als het goed is terug![]()
Prisha!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is een prachtige lied![]()
De lyrics ook.
And I know I'm dead on the surface
But I am screaming underneath
prachtig
KIjk , daar hebben een kenner !quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is een prachtige lied![]()
De lyrics ook.
And I know I'm dead on the surface
But I am screaming underneath
prachtig
En welke stad zit in dat liedje?quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
KIjk , daar hebben een kenner !
Pris!!!
Heyquote:
Is er geen liedje over Nijmegen? Dát is pas een mooie stadquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En welke stad zit in dat liedje?
hey Dotquote:
Kijk eens hierboven , eentje van Gradus!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is er geen liedje over Nijmegen? Dát is pas een mooie stad![]()
Over boston zijn er ook liedjes trouwens. Kan er alleen even niet zo gauw op komen.
Geen enkele hoop ikquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En welke stad zit in dat liedje?
Moment, Prisha…quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is er geen liedje over Nijmegen? Dát is pas een mooie stad![]()
Over boston zijn er ook liedjes trouwens. Kan er alleen even niet zo gauw op komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |