Dat is juist goed, zo vies zijn. Is juist goed voor het immuunsysteem. Laat baby's ook maar alles in hun bek proppen of vies worden tijdens het spelen. Alleen maar goed.quote:Op donderdag 29 december 2022 20:41 schreef corehype het volgende:
3x prik gehad. Altijd handen en schoenen gewassen bij thuiskomst
Niks gehad
Moet je nagaan hoe vies sommigen leven als ze het telkens krijgen
India 🇮🇳 agreesquote:Op donderdag 29 december 2022 22:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is juist goed, zo vies zijn. Is juist goed voor het immuunsysteem. Laat baby's ook maar alles in hun bek proppen of vies worden tijdens het spelen. Alleen maar goed.
Toch apart, je zou denken dat je immuunsysteem wel goed getraind is inmiddels in het buitenhouden van SARS-CoV-2, maar nu prikt het er toch doorheen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:05 schreef zatoichi het volgende:
Ik ben af na bijna drie jaar rond te lopen zonder het ergens op te pikken op mijn werk (ziekenhuis), in het OV (volle treinen) of in eigen huis (positief geteste kinderen die in mijn gezicht hoesten). Geen idee waar ik het heb opgepikt, super rustige dagen zo rond de kerst en ik lijkt de enige te zijn, maar de test was overduidelijk en de symptomen ook (best pittig).
3x prikken helptquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog steeds geen corona gehad. 3x geprikt en na de laatste lockdown van een jaar terug mij ook niet meer al te druk gemaakt om een mogelijke besmetting.
Geen corona, wel griep.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:38 schreef .Regenstorm het volgende:
Heb afgelopen jaar 1x corona gehad en sinds een aantal dagen weer, maar ben niet gevaccineerd (gelukkig).
Dan zit je eigenlijk niet in het juiste topic hè?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:38 schreef .Regenstorm het volgende:
Heb afgelopen jaar 1x corona gehad en sinds een aantal dagen weer, maar ben niet gevaccineerd (gelukkig).
Mijn excuses.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zit je eigenlijk niet in het juiste topic hè?
Helaas, met de Kerst was het toch goed raak. Toch wat zwaarder dan verwacht.quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:20 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ook hier nog steeds geen Covid-19 gehad. Regelmatig testen ivm chronische verkoudheid. Veel contacten met mensen via werk, waarvan menigeen heeft aangeven tijdens bezoek positief getest te hebben, lijk ik erdoorheen te gaan zonder besmet/ziek te raken. Na drie prikken, dus ook nog geen tweede herhaling gehaald.
Hoezo niet?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zit je eigenlijk niet in het juiste topic hè?
Ach zo. Plus mensen die melden dat ze het wèl hebben gehad.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit gaat over wie géén corona heeft gehad.
geen corona gaat het topic over.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:38 schreef .Regenstorm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |