Totnutoe had ik ongeveer hetzelfde. Naar feesten geweest met vrienden die erna positief testen, bij een workshop geweest waarna 1/3 positief testte, en ik zeker 5 man omhelsd had die erna positief testte. Dus ik was zeker wel met het virus in aanraking geweest, maar nooit symptomen, en ondanks vaak testen ook nooit positief. Nu dus wel wat symptomen en positief. Vroeg me al een poos af of ik die stokjes wel diep genoeg in mijn neus stakquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ook nog geen corona gehad, volgens de legio PCR en zelftesten die ik gedaan heb dan. Ben in oktober 2020 een keer enorm ziek geweest (koorts tegen de 40 graden, hoofdpijn, keelpijn, alles erop en eraan), maar negatieve PCR-test. Was toen ook vrij snel weer opgeknapt trouwens.
Paar maanden geleden was mijn vriendin ziek, deed een zelftest en was positief. Ik die in hetzelfde bed slaap en exact dezelfde klachten had testte negatief. We hebben elke dag dat we nog klachten hadden een test gedaan, uitslag was 6 positieve zelftesten van mijn vriendin en 6 negatieve van mij.
Kortom, ik vraag me af of ik het nog nooit gehad hebmaar strikt genomen niet dus.
Dat is wel herkenbaar hoor, bij mij in huis alle gezinsleden Covid, geen isolatie toegepast (want ja, dat is toch wel lastig met kleine kinderen) in hetzelfde bed blijven slapen maar ik bleef Covid vrij.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ook nog geen corona gehad, volgens de legio PCR en zelftesten die ik gedaan heb dan. Ben in oktober 2020 een keer enorm ziek geweest (koorts tegen de 40 graden, hoofdpijn, keelpijn, alles erop en eraan), maar negatieve PCR-test. Was toen ook vrij snel weer opgeknapt trouwens.
Paar maanden geleden was mijn vriendin ziek, deed een zelftest en was positief. Ik die in hetzelfde bed slaap en exact dezelfde klachten had testte negatief. We hebben elke dag dat we nog klachten hadden een test gedaan, uitslag was 6 positieve zelftesten van mijn vriendin en 6 negatieve van mij.
Kortom, ik vraag me af of ik het nog nooit gehad hebmaar strikt genomen niet dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |