Voordeel is ook dat hij Spartak maar 7 ton heeft gekost. Kan dus onmogelijk heel veel kosten als je hem koopt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vast wel een koopje, anders ga je voor een wisselspelers de verhoudingen op z'n kop gooien.
5 ton zelfs.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Voordeel is ook dat hij Spartak maar 7 ton heeft gekost. Kan dus onmogelijk heel veel kosten als je hem koopt.
Hij probeerde het wel elke wedstrijd.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:59 schreef Boussaadia het volgende:
De mensen bovenin het stadion hebben in ieder geval weer wat ballen te vangen.
Daar was hij echt vreselijk slecht. Ik vind hem ook alle kwaliteiten van een goede back niet hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Echt een prima speler hoor. Zou hem hij PSV ook weer als back-up willen zien. Zat in zijn beste seizoenen dicht tegen het niveau van Guardado aan. Kan ook nog als back of centrale verdediger spelen, dus vrij multifunctioneel.
Ja dat multifunctionele heb ik ook nooit gezienquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar was hij echt vreselijk slecht. Ik vind hem ook alle kwaliteiten van een goede back niet hebben.
Ja zo'n filmpje kan je zelfs over Linssen maken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als je zo'n compilatie van al zijn goals en assists bekijkt dan lijkt het nog heel wat. Prachtige afstandsschoten en assists.
Bij Linssen duurt zo'n video dan wel 10 minuten langer, maar klopt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zo'n filmpje kan je zelfs over Linssen maken.
quote:Op maandag 24 januari 2022 19:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wie is PietjePuk en hoe komen we er weer vanaf?
Ik heb dat ‘tegen het niveau van Guardado aan’ ook niet echt gezien. Misschien een handvol wedstrijden, maar verder was het maar een ‘meh’ speler.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar was hij echt vreselijk slecht. Ik vind hem ook alle kwaliteiten van een goede back niet hebben.
Tegen Guardado aanquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb dat ‘tegen het niveau van Guardado aan’ ook niet echt gezien. Misschien een handvol wedstrijden, maar verder was het maar een ‘meh’ speler.
Ik vind Senesi nou opbouwend juist wel sterk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Guardado aan, nou nee en het is ook geen El Ahmadi maar wel een aardige stofzuiger, probleem is wel een beetje dat je dan met Senesi en Hendrix 2 spelers hebt die het aanvallend niet zo snel zien, daarvoor was Bazoer wel beter geweest.
Misschien zie ik het dan niet goed, ik heb niet de indruk dat hij veel ballen diep geeftquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Senesi nou opbouwend juist wel sterk.
Ik ook. Al is het de laatste maanden wat minder.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Senesi nou opbouwend juist wel sterk.
Senesi heeft een prima (cross)pass in de benen hoor, dan kijk je inderdaad niet goed.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien zie ik het dan niet goed, ik heb niet de indruk dat hij veel ballen diep geeft
Oh, ja juist wel eigenlijk. Hij wordt door zijn mindere fase nu wel een beetje onderschat. Prima speler die juist opbouwend veel toevoegt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien zie ik het dan niet goed, ik heb niet de indruk dat hij veel ballen diep geeft
Dat zegt vrij weinig over zijn opbouwende kwaliteiten. (die hij wel heeft)quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:26 schreef Scrummie het volgende:
3 assists (en opbouwen is meer dan assists geven natuurlijk) en 2 goals dit seizoen.
Nouja, een goeie pass waar een goal uitkomt vind ik toch wel aardig opbouwend (als in; als hij een goede pass geeft waar een goal uit komt, kan hij vast ook een goede pass geven in de opbouw).quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zegt vrij weinig over zijn opbouwende kwaliteiten. (die hij wel heeft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |