quote:Op maandag 24 januari 2022 19:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wie is PietjePuk en hoe komen we er weer vanaf?
Ik heb dat ‘tegen het niveau van Guardado aan’ ook niet echt gezien. Misschien een handvol wedstrijden, maar verder was het maar een ‘meh’ speler.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar was hij echt vreselijk slecht. Ik vind hem ook alle kwaliteiten van een goede back niet hebben.
Tegen Guardado aanquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb dat ‘tegen het niveau van Guardado aan’ ook niet echt gezien. Misschien een handvol wedstrijden, maar verder was het maar een ‘meh’ speler.
Ik vind Senesi nou opbouwend juist wel sterk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Guardado aan, nou nee en het is ook geen El Ahmadi maar wel een aardige stofzuiger, probleem is wel een beetje dat je dan met Senesi en Hendrix 2 spelers hebt die het aanvallend niet zo snel zien, daarvoor was Bazoer wel beter geweest.
Misschien zie ik het dan niet goed, ik heb niet de indruk dat hij veel ballen diep geeftquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Senesi nou opbouwend juist wel sterk.
Ik ook. Al is het de laatste maanden wat minder.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Senesi nou opbouwend juist wel sterk.
Senesi heeft een prima (cross)pass in de benen hoor, dan kijk je inderdaad niet goed.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien zie ik het dan niet goed, ik heb niet de indruk dat hij veel ballen diep geeft
Oh, ja juist wel eigenlijk. Hij wordt door zijn mindere fase nu wel een beetje onderschat. Prima speler die juist opbouwend veel toevoegt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien zie ik het dan niet goed, ik heb niet de indruk dat hij veel ballen diep geeft
Dat zegt vrij weinig over zijn opbouwende kwaliteiten. (die hij wel heeft)quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:26 schreef Scrummie het volgende:
3 assists (en opbouwen is meer dan assists geven natuurlijk) en 2 goals dit seizoen.
Nouja, een goeie pass waar een goal uitkomt vind ik toch wel aardig opbouwend (als in; als hij een goede pass geeft waar een goal uit komt, kan hij vast ook een goede pass geven in de opbouw).quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zegt vrij weinig over zijn opbouwende kwaliteiten. (die hij wel heeft)
Hij heeft evenveel assists in de Eredivisie als Mike van der Hoorn en dat noemen we toch ook geen goede opbouwer?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, een goeie pass waar een goal uitkomt vind ik toch wel aardig opbouwend (als in; als hij een goede pass geeft waar een goal uit komt, kan hij vast ook een goede pass geven in de opbouw).
Maar goed, je hebt wel gelijk, opbouwen is (veel) meer dan dat. Dat zei ik ook al (een beetje).
Nee, klopt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft evenveel assists in de Eredivisie als Mike van der Hoorn en dat noemen we toch ook geen goede opbouwer?
En omdat het middenveld meer betrokken is bij het spel lijkt het misschien ook wat meer alsof het minder is. Vorig jaar liep het middenveld er vooral om tegen te houden en zelden om op te bouwen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:42 schreef Caland het volgende:
Ook wel het idee dat hij er dit seizoen wat minder bij betrokken is gezien Trauner ook best wel de boel opeist in die rol, of het zijn instructies.
ja kan ook dat hij me daardoor minder opvalt al kijk ik niet alles, Trauner is een goeie aankoopquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:42 schreef Caland het volgende:
Ook wel het idee dat hij er dit seizoen wat minder bij betrokken is gezien Trauner ook best wel de boel opeist in die rol, of het zijn instructies.
Zit ook vaker op de bank dan wat anders bij Fiorentina toch. Wat moet de Spurs daar nou weer meequote:Op woensdag 26 januari 2022 15:18 schreef Jaytje07 het volgende:
Lol Ambrabat misschien naar Spurs. En wij vonden dat ie er geen kut van kon
Kon die bij ons ook niet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:18 schreef Jaytje07 het volgende:
Lol Ambrabat misschien naar Spurs. En wij vonden dat ie er geen kut van kon
Bijzonder, vorig seizoen speelde hij nog bijna allesquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit ook vaker op de bank dan wat anders bij Fiorentina toch. Wat moet de Spurs daar nou weer mee
Trainerswissel geweest.quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijzonder, vorig seizoen speelde hij nog bijna alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |